-
Ή αλλιώς τι γίνεται όταν σχεδιάζουν αυτοκίνητα μηχανικοί κι όχι marketeers.
Ή αλλιώς τι συμβαίνει όταν εφαρμόζονται με επιτυχία απλές και κλασικές λύσεις, ενώ άλλοι προσπαθούν να (ξανα)ανακαλύψουν τον τροχό, όπως κινητήρα μπροστά, κατά το διαμήκη άξονα, όσο το δυνατόν πιο πίσω, πίσω κίνηση, χαμηλό βάρος και κέντρο βάρους και φυσικά ιδανική κατανομή μαζών
Εκτός από θαύματα -όπως νίκες γαύρου στο CL - γίνονται κι άλλα 'θαύματα', όπως να αυξάνεις την ακαμψία, την παθητική ασφάλεια, την ηχομόνωση, αλλά να διατηρείς το βάρος σταθερό
όχι, δεν είναι τεχνικό θέμα, αλλά προφανώς το νέο ΜΧ-5
Απλά χωρίς αντίπαλο, ειδικά με τα ευρώ που κοστίζει, άλλωστε τα επόμενα κλασικά ανοιχτά (κι τύπου ανοιχτά) είναι η Ζ και το S.
Άψογο πλαίσιο, φοβερό στήσιμο και φυσικά... γυρνάει ΑΝ το θες κι όχι ΟΠΟΤΕ θέλει και εννοείται χωρίς ηλεκτρονικά στη βασική έκδοση (μα πως γίνεται; ) ακριβέστατο ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ τιμόνι (αυτό έλειπε), ελάχιστες κλίσεις χωρίς ταυτόχρονα να είναι κούτσουρο, άψογος joystick επιλογέας και το πάρτι συνεχίζεται
Μία Base παρακαλώ με εξτρά ζάντες (για μείωση βάρους και μόνο)
Βέβαια έχει και μειονεκτήματα, όπως 'σκληρά' πλαστικά, 150 λίτρα χώρου αποσκευών, (άντε να μπούνε 8 βαλίτσες) και βέβαια δεν είναι... pr*&@^#&(!. Ωστόσο, διαθέτει pr&@# αρχιτεκτονική αναρτήσεων με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω
Φυσικά τα παραπάνω δεν είναι δική μου γνώμη, αλλά κάποιου άλλου, αφού εγώ οδηγώ από το λάπτοπ και τον καναπέ. Γι' αυτό είπα στον φίλο μου τον JC να γράψει σε ένα χαρτί το nick μου
πίνακας οργάνων με πίεση λαδιού παρακαλώ
και ένα από τα 3.500 της επετειακής έκδοσης, δίλιτρο με μπλοκέ και 6άρι. Ναι, επειδή είμαι εγκάθετος, οδήγησα και την 1.8 και τη δίλιτρη
κι ένα quiz: που είναι ο μοχλός ανοίγματος της τάπας του ρεζερβουάρ;
-
Ή αλλιώς τι γίνεται όταν σχεδιάζουν αυτοκίνητα μηχανικοί κι όχι marketeers.
Ή αλλιώς τι συμβαίνει όταν εφαρμόζονται με επιτυχία απλές και κλασικές λύσεις, ενώ άλλοι προσπαθούν να (ξανα)ανακαλύψουν τον τροχό, όπως κινητήρα μπροστά, κατά το διαμήκη άξονα, όσο το δυνατόν πιο πίσω, πίσω κίνηση, χαμηλό βάρος και κέντρο βάρους και φυσικά ιδανική κατανομή μαζών
Εκτός από θαύματα -όπως νίκες γαύρου στο CL - γίνονται κι άλλα 'θαύματα', όπως να αυξάνεις την ακαμψία, την παθητική ασφάλεια, την ηχομόνωση, αλλά να διατηρείς το βάρος σταθερό
όχι, δεν είναι τεχνικό θέμα, αλλά προφανώς το νέο ΜΧ-5
Απλά χωρίς αντίπαλο, ειδικά με τα ευρώ που κοστίζει, άλλωστε τα επόμενα κλασικά ανοιχτά (κι τύπου ανοιχτά) είναι η Ζ και το S.
Άψογο πλαίσιο, φοβερό στήσιμο και φυσικά... γυρνάει ΑΝ το θες κι όχι ΟΠΟΤΕ θέλει και εννοείται χωρίς ηλεκτρονικά στη βασική έκδοση (μα πως γίνεται; ) ακριβέστατο ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ τιμόνι (αυτό έλειπε), ελάχιστες κλίσεις χωρίς ταυτόχρονα να είναι κούτσουρο, άψογος joystick επιλογέας και το πάρτι συνεχίζεται
Μία Base παρακαλώ με εξτρά ζάντες (για μείωση βάρους και μόνο)
Βέβαια έχει και μειονεκτήματα, όπως 'σκληρά' πλαστικά, 150 λίτρα χώρου αποσκευών, (άντε να μπούνε 8 βαλίτσες) και βέβαια δεν είναι... pr*&@^#&(!. Ωστόσο, διαθέτει pr&@# αρχιτεκτονική αναρτήσεων με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω
Φυσικά τα παραπάνω δεν είναι δική μου γνώμη, αλλά κάποιου άλλου, αφού εγώ οδηγώ από το λάπτοπ και τον καναπέ. Γι' αυτό είπα στον φίλο μου τον JC να γράψει σε ένα χαρτί το nick μου
πίνακας οργάνων με πίεση λαδιού παρακαλώ
και ένα από τα 3.500 της επετειακής έκδοσης, δίλιτρο με μπλοκέ και 6άρι. Ναι, επειδή είμαι εγκάθετος, οδήγησα και την 1.8 και τη δίλιτρη
κι ένα quiz: που είναι ο μοχλός ανοίγματος της τάπας του ρεζερβουάρ;
-
Ή αλλιώς τι γίνεται όταν σχεδιάζουν αυτοκίνητα μηχανικοί κι όχι marketeers.
Ή αλλιώς τι συμβαίνει όταν εφαρμόζονται με επιτυχία απλές και κλασικές λύσεις, ενώ άλλοι προσπαθούν να (ξανα)ανακαλύψουν τον τροχό, όπως κινητήρα μπροστά, κατά το διαμήκη άξονα, όσο το δυνατόν πιο πίσω, πίσω κίνηση, χαμηλό βάρος και κέντρο βάρους και φυσικά ιδανική κατανομή μαζών
Εκτός από θαύματα -όπως νίκες γαύρου στο CL - γίνονται κι άλλα 'θαύματα', όπως να αυξάνεις την ακαμψία, την παθητική ασφάλεια, την ηχομόνωση, αλλά να διατηρείς το βάρος σταθερό
όχι, δεν είναι τεχνικό θέμα, αλλά προφανώς το νέο ΜΧ-5
Απλά χωρίς αντίπαλο, ειδικά με τα ευρώ που κοστίζει, άλλωστε τα επόμενα κλασικά ανοιχτά (κι τύπου ανοιχτά) είναι η Ζ και το S.
Άψογο πλαίσιο, φοβερό στήσιμο και φυσικά... γυρνάει ΑΝ το θες κι όχι ΟΠΟΤΕ θέλει και εννοείται χωρίς ηλεκτρονικά στη βασική έκδοση (μα πως γίνεται; ) ακριβέστατο ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ τιμόνι (αυτό έλειπε), ελάχιστες κλίσεις χωρίς ταυτόχρονα να είναι κούτσουρο, άψογος joystick επιλογέας και το πάρτι συνεχίζεται
Μία Base παρακαλώ με εξτρά ζάντες (για μείωση βάρους και μόνο)
Βέβαια έχει και μειονεκτήματα, όπως 'σκληρά' πλαστικά, 150 λίτρα χώρου αποσκευών, (άντε να μπούνε 8 βαλίτσες) και βέβαια δεν είναι... pr*&@^#&(!. Ωστόσο, διαθέτει pr&@# αρχιτεκτονική αναρτήσεων με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω
Φυσικά τα παραπάνω δεν είναι δική μου γνώμη, αλλά κάποιου άλλου, αφού εγώ οδηγώ από το λάπτοπ και τον καναπέ. Γι' αυτό είπα στον φίλο μου τον JC να γράψει σε ένα χαρτί το nick μου
πίνακας οργάνων με πίεση λαδιού παρακαλώ
και ένα από τα 3.500 της επετειακής έκδοσης, δίλιτρο με μπλοκέ και 6άρι. Ναι, επειδή είμαι εγκάθετος, οδήγησα και την 1.8 και τη δίλιτρη
κι ένα quiz: που είναι ο μοχλός ανοίγματος της τάπας του ρεζερβουάρ;
-
Βαλτός είσαι κι εσύ;;
Όπου και να γυρίσω, βλέπω να μιλάνε για αυτό το αμάξι!! Αφήστε με να αγιάσω...
-
Ax....
-
respect στους Γιαπωνέζους..
πως θα γίνει να πάρω ένα; -
Ένα απίθανο toy for boys! Τώρα μάλιστα που απέκτησε και λίγο μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, μαζί με όλα τα άλλα καλά που του έκαναν, πιστεύω πως θα γίνει ανάρπαστο...
-
Κοίτα-κοίτα μια ευχάριστη έκπληξη ο κύριος Ikar . Ωραίο λοιπόν το νέο ΜΧ5; Μήπως όμως δεν έπρεπε να ανοίξουμε νέο θέμα;
Το τιμόνι είναι ηλεκτροϋδραυλική κρεμαγέρα, αλλά από ό,τι λες, σου άρεσε. Το συγκρίνεις με του Golf ή με του προηγούμενου ΜΧ, αν έχεις βέβαα οδηγήσει... Κι από γκάζι πρέπει να είναι συμπαθητικό.
Theo, αυτό με τους χώρους είναι ένας μικρός μύθος. Αν μας δει κάποιος δίπλα-δίπλα, άντε να πιστέψει ότι εσύ χωράς σε Λίζα και γω σε ΜΧ. Κι όμως... -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Theo, αυτό με τους χώρους είναι ένας μικρός μύθος. Αν μας δει κάποιος δίπλα-δίπλα, άντε να πιστέψει ότι εσύ χωράς σε Λίζα και γω σε ΜΧ. Κι όμως...Αυτός είναι και η μόνη ένσταση της γυναίκας μου στο αμάξι. Μου λέει: 'Καλά, μου λες πως χωράς στο Ελίζ και δεν χωράς στο Μιάτα (και στο S2000 ομοίως...);; '
Κι όμως έτσι είναι!
Παρ'όλα αυτά όμως το νέο MX-5 έχει μεγαλύτερο εσωτερικό απ'ότι το προηγούμενο, χωρίς όμως να φτάνει το 'διαμήκες' άπλωμα που σου επιτρέπει το σασί-'μπανιέρα' της Ελίζ, το οποίο και χάνει όμως στον 'εγκάρσιο' άξονα, καθότι όπως λέει και μια αγγλική έκφραση you rub your elbows in it...
-
Το λιγουρεύομαι αρκετό καιρό τώρα (μαζί με το παλιό).
Πόσο κάνει είπαμε ?
Όσο το 16αρι FSI Golfaki ?
-
Εμένα ευτυχώς δε μου αρέσει εμφανισιακά (μέσα έξω), αλλιώς θα έκλαιγα με μαύρο δάκρυ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ή αλλιώς τι γίνεται όταν σχεδιάζουν αυτοκίνητα μηχανικοί κι όχι marketeers.Ξέρεις και εσύ από αυτά;;;
Κατευθείαν για εξομολόγηση στην κοντικότερη αντιπροσωπεία VAG... -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Κοίτα-κοίτα μια ευχάριστη έκπληξη ο κύριος Ikar . Ωραίο λοιπόν το νέο ΜΧ5; Μήπως όμως δεν έπρεπε να ανοίξουμε νέο θέμα;
Το τιμόνι είναι ηλεκτροϋδραυλική κρεμαγέρα, αλλά από ό,τι λες, σου άρεσε. Το συγκρίνεις με του Golf ή με του προηγούμενου ΜΧ, αν έχεις βέβαα οδηγήσει... Κι από γκάζι πρέπει να είναι συμπαθητικό.
Theo, αυτό με τους χώρους είναι ένας μικρός μύθος. Αν μας δει κάποιος δίπλα-δίπλα, άντε να πιστέψει ότι εσύ χωράς σε Λίζα και γω σε ΜΧ. Κι όμως...από τη στιγμή που έχει υγρό... Δεν το συγκρίνω με του Golf, που είναι αρκετά βαρύ και με πολύ καλή αίσθηση και με απόλυτα κριτήρια, αλλά και για ηλεκτρικό. Έχει ένας φίλος το 1.6 και το χω πάρει (λίγο). Μού φάνηκε καλύτερο του νέου. Γκάζι έχει όσο πρέπει και το 1.8, αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις δεν σ'απασχολεί το γκάζι
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Εμένα ευτυχώς δε μου αρέσει εμφανισιακά (μέσα έξω), αλλιώς θα έκλαιγα με μαύρο δάκρυΜαύρο, μαύρο... Μία από τα ίδια και για μένα. Είναι και το οικονομικό στη μέση, είναι και ότι δεν είμαι πεποισμένος ότι είναι όντως καλύτερο οδηγικά από το Μκ2.5 .
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γκάζι έχει όσο πρέπει και το 1.8, αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις δεν σ'απασχολεί το γκάζιΑκριβώς . Εκτός αν μιλάμε για drift ...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις δεν σ'απασχολεί το γκάζιΑυτά διαβάζει ο κόσμος και πάει και παίρνει premium ακίνητη περιουσία!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Γκάζι έχει όσο πρέπει και το 1.8, αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις δεν σ'απασχολεί το γκάζι
Ακριβώς . Εκτός αν μιλάμε για drift ...
δεν έχει πρόβλημα βέβαια είναι τρις χειρότερο από το 2.5
@MichalisS: ναι, παίρνουν pr^%@! @@@@
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
βέβαια είναι τρις χειρότερο από το 2.5Δε θες να στενοχωρήσεις κανέναν, ε;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
κι ένα quiz: που είναι ο μοχλός ανοίγματος της τάπας του ρεζερβουάρ;
Τελικά, ο μοχλός ανοίγματος της τάπας βενζίνης βρίσκετα στο ντουλαπάκι που βρίσκεται ανάμεσα στις πλάτες των δύο καθισμάτων
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
κι ένα quiz: που είναι ο μοχλός ανοίγματος της τάπας του ρεζερβουάρ;
Τελικά, ο μοχλός ανοίγματος της τάπας βενζίνης βρίσκετα στο ντουλαπάκι που βρίσκεται ανάμεσα στις πλάτες των δύο καθισμάτων
μηπως ο μηχανικοι -με αυτη την επιλογη- ηθελαν να δηλωσουν κατι για την οικονομια του αυτοκινητου
ΜηΧανικές α5κήσεις