Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσκεψη στα Μέγαρα στις 4/12/2005
    1. Home
    2. Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
    3. Επίσκεψη στα Μέγαρα στις 4/12/2005
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 6 / 7
    Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
    28
    130
    291
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      passat1-8t last edited by

      Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
      ...
      ΑΛΛΑ οπως και να το κανεις ειναι τρομερη φαση να μη σου φευγει το απολυτο πισταδικο lotus.

      για toledo μιλαμε παιδες... ολοκληρη γκουμουτσα..
      κανονικα 'μονο στα ονειρα' γινονται αυτα..
      αυτα περι βελτιωσης 1.8τ, γιατι ολο λετε καποιοι οτι δεν στριβει δεν κανει κλπ κλπ..

      και χτες βραδυ ειμασταν βολτες με το ιδιο αμαξι, και κατι carrera4 και βγαζανε φλας και κανανε στην παντα.. ΜΕ ΑΠΟΡΙΑ!!

      Έχεις πάρει μολύβι και χαρτί (άντε EXCEL επειδή είσαι εσύ) για να υπολογίσεις πόσο κόστιζει ένα Toledo βελτιωμένο όπως αυτό??

      ΥΓ και off-topic: Το 'υπερωκεάνιο' θα το ξαναβάλεις στην πίστα ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas last edited by

        Το οποίο Toledo φορούσε σλικ ελαστικά. Να πεις και η Lotus το ίδιο έκανε. Θέμη, είναι όντως φανερό...

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          passat1-8t last edited by

          Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
          Το οποίο Toledo φορούσε σλικ ελαστικά. Να πεις και η Lotus το ίδιο έκανε. Θέμη, είναι όντως φανερό...

          Εσύ είπες να πάμε βόλτα, και μετά την 'κατάρα του μαρκουτσιού' έφυγες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tazio last edited by

            Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
            Αυτά δεν κάνουν ούτε για πλαϊνά σε ψαρόβαρκα .

            Όταν απαντάς στον 'kruiser' να μην αφήνεις υπονοούμενα για βάρκες, εντάξει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              felleas last edited by



              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                msamaro last edited by


                Absolut RESPECT!! EVO 2 είναι?? Τι μηχάνημα!!

                Ο kouk να την δει αυτή παρακαλώ...!:D

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos_bugsr last edited by

                  Παιδιά.. μιας και την προηγουμενη ακριβώς ημέρα οδηγησα ένα Elise 111S, απλά να σημειώσω ότι το 'πραγμα' ειναι πολυ δυσκολο να οδηγηθει γρηγορα. Οταν λεω 'δυσκολο' εννοώ ότι θελει ιδιαιτερη τεχνική.
                  Δεν ειναι αυτοκίνητο που με το καλημέρα το οδηγεις.
                  Ποσο μαλλον ένα Exige 240R. Θελει δουλειά, αλλά όταν το 'βρεις' φαντάζομαι όλα τα άλλα θα ειναι κουκιδες στο προηγούμενο 'K' της πίστας

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    opterios last edited by

                    Έτσι είναι Νίκο. Ας είχα εγώ μια Elise και ας με λέγανε κουλάδι όλοι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Εσένα ήδη σε λέμε κουλάδι...

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        super-se7en last edited by

                        Η σωστή και γρήγορη οδήγηση ειδικών μηχανών όπως 111s, exige & 7 απαιτεί -πραγματικά- απόλυτες γραμμές, μεγάλη προσοχή στο γκάζι αλλιώς πολύ απλά ΔΕΝ στίβουν, ΔΕΝ πάνε και δαγκώνουν....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos_bugsr last edited by

                          Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                          ...
                          Από εκεί και πέρα, απίστευτο blue-black STi έδινε την απάντηση σε όσους (και εμένα συμπεριλαμβανομένου) κατηγορούμε το STi για έντονη υποστροφή και έλλειψη ρυθμισιμότητας. Αν υπάρχουν χέρια, τα ξεπερνάς όλα. Το συγκεκριμένο, πέρα από ικανότατο οδηγό, είχε και απίστευτη δύναμη. Το ντουμάνι που έβγαζαν τα πίσω λάστιχα εμπόδιζε την κίνηση των υπόλοιπων. **Μήπως παίζει και καμία παράξενη ρύθμιση στο κεντρικό διαφορικό **:roll: ;

                          Βασικά υάρχει μία ρυθμιση για το μπροστινό διαφορικό: Να το βγάλεις. Και δεν ειναι αστείο. Η τελευταία εξέλιξη των Drift Cars λέγεται πισωκίνητο Impreza. Και αυτό που ήταν στην πίστα ηταν ένα πισωκίνητο Ιmpreza.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tsilis last edited by

                            Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:

                            Βασικά υάρχει μία ρυθμιση για το μπροστινό διαφορικό: Να το βγάλεις. Και δεν ειναι αστείο. Η τελευταία εξέλιξη των Drift Cars λέγεται πισωκίνητο Impreza. Και αυτό που ήταν στην πίστα ηταν ένα πισωκίνητο Ιmpreza.

                            O ΒΑΣΙΛΗΣ που είναι γάτος,το υποψιάστηκε ότι κάτι συμβαίνει με τα διαφορικά του Ιμπρέζα,αλλά ότι ΄θα ήταν και πισωκίνητο...

                            Απίστευτο!

                            Πάντως ο οδηγός είναι γρήγορος!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              opterios last edited by

                              Είναι σίγουρο ότι κάτι έπαιζε. Τα τετρακίνητα απλά ΔΕΝ πάνε έτσι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pad last edited by

                                Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:

                                ...
                                Από εκεί και πέρα, απίστευτο blue-black STi έδινε την απάντηση σε όσους (και εμένα συμπεριλαμβανομένου) κατηγορούμε το STi για έντονη υποστροφή και έλλειψη ρυθμισιμότητας. Αν υπάρχουν χέρια, τα ξεπερνάς όλα. Το συγκεκριμένο, πέρα από ικανότατο οδηγό, είχε και απίστευτη δύναμη. Το ντουμάνι που έβγαζαν τα πίσω λάστιχα εμπόδιζε την κίνηση των υπόλοιπων. **Μήπως παίζει και καμία παράξενη ρύθμιση στο κεντρικό διαφορικό **:roll: ;

                                Βασικά υάρχει μία ρυθμιση για το μπροστινό διαφορικό: Να το βγάλεις. Και δεν ειναι αστείο. Η τελευταία εξέλιξη των Drift Cars λέγεται πισωκίνητο Impreza. Και αυτό που ήταν στην πίστα ηταν ένα πισωκίνητο Ιmpreza.

                                Nαι...καπως ετσι ειναι τα πραγματα!
                                Ο οδηγος ειναι συντακτης στην οption press.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos_bugsr last edited by

                                  Ο χρήστης pad έγραψε:

                                  ...
                                  Από εκεί και πέρα, απίστευτο blue-black STi έδινε την απάντηση σε όσους (και εμένα συμπεριλαμβανομένου) κατηγορούμε το STi για έντονη υποστροφή και έλλειψη ρυθμισιμότητας. Αν υπάρχουν χέρια, τα ξεπερνάς όλα. Το συγκεκριμένο, πέρα από ικανότατο οδηγό, είχε και απίστευτη δύναμη. Το ντουμάνι που έβγαζαν τα πίσω λάστιχα εμπόδιζε την κίνηση των υπόλοιπων. **Μήπως παίζει και καμία παράξενη ρύθμιση στο κεντρικό διαφορικό **:roll: ;

                                  Βασικά υάρχει μία ρυθμιση για το μπροστινό διαφορικό: Να το βγάλεις. Και δεν ειναι αστείο. Η τελευταία εξέλιξη των Drift Cars λέγεται πισωκίνητο Impreza. Και αυτό που ήταν στην πίστα ηταν ένα πισωκίνητο Ιmpreza.

                                  Nαι...καπως ετσι ειναι τα πραγματα!
                                  Ο οδηγος ειναι συντακτης στην οption press.

                                  ή ηταν..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Πισωκίνητο Impreza εν Ελλάδι; Νικολή, κάτι ξέρεις και δε μας το λες. Αυτό θα πρέπει να είναι ένα από τα καλύτερα οικογενειακά...

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      msamaro last edited by

                                      Πισωκίνητο impreza?? Τι άλλο θα ακούσουμε! Ελληνική πατέντα είναι αυτή?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        passat1-8t last edited by

                                        Επιβεβαιώνω πως ήταν πισωκίνητο (inside info tip από Auto Ergonomics).

                                        Πάντως τίποτα δεν σας ξεφεύγει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          super-se7en last edited by

                                          Either way το αμάξι είχε πολύ δύναμη...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            ...και πολλά χέρια . Αν και τώρα που μάθαμε ότι το Impreza ήταν αποκλειστικά πισωκίνητο, σα να μίκρυναν λίγο...

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 6 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr