-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
...
ΑΛΛΑ οπως και να το κανεις ειναι τρομερη φαση να μη σου φευγει το απολυτο πισταδικο lotus.για toledo μιλαμε παιδες... ολοκληρη γκουμουτσα..
κανονικα 'μονο στα ονειρα' γινονται αυτα..
αυτα περι βελτιωσης 1.8τ, γιατι ολο λετε καποιοι οτι δεν στριβει δεν κανει κλπ κλπ..και χτες βραδυ ειμασταν βολτες με το ιδιο αμαξι, και κατι carrera4 και βγαζανε φλας και κανανε στην παντα.. ΜΕ ΑΠΟΡΙΑ!!
Έχεις πάρει μολύβι και χαρτί (άντε EXCEL επειδή είσαι εσύ) για να υπολογίσεις πόσο κόστιζει ένα Toledo βελτιωμένο όπως αυτό??
ΥΓ και off-topic: Το 'υπερωκεάνιο' θα το ξαναβάλεις στην πίστα ?
-
Το οποίο Toledo φορούσε σλικ ελαστικά. Να πεις και η Lotus το ίδιο έκανε. Θέμη, είναι όντως φανερό...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το οποίο Toledo φορούσε σλικ ελαστικά. Να πεις και η Lotus το ίδιο έκανε. Θέμη, είναι όντως φανερό...Εσύ είπες να πάμε βόλτα, και μετά την 'κατάρα του μαρκουτσιού' έφυγες...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αυτά δεν κάνουν ούτε για πλαϊνά σε ψαρόβαρκα .Όταν απαντάς στον 'kruiser' να μην αφήνεις υπονοούμενα για βάρκες, εντάξει.
-
-
-
Παιδιά.. μιας και την προηγουμενη ακριβώς ημέρα οδηγησα ένα Elise 111S, απλά να σημειώσω ότι το 'πραγμα' ειναι πολυ δυσκολο να οδηγηθει γρηγορα. Οταν λεω 'δυσκολο' εννοώ ότι θελει ιδιαιτερη τεχνική.
Δεν ειναι αυτοκίνητο που με το καλημέρα το οδηγεις.
Ποσο μαλλον ένα Exige 240R. Θελει δουλειά, αλλά όταν το 'βρεις' φαντάζομαι όλα τα άλλα θα ειναι κουκιδες στο προηγούμενο 'K' της πίστας -
Έτσι είναι Νίκο. Ας είχα εγώ μια Elise και ας με λέγανε κουλάδι όλοι...
-
Εσένα ήδη σε λέμε κουλάδι...
-
Η σωστή και γρήγορη οδήγηση ειδικών μηχανών όπως 111s, exige & 7 απαιτεί -πραγματικά- απόλυτες γραμμές, μεγάλη προσοχή στο γκάζι αλλιώς πολύ απλά ΔΕΝ στίβουν, ΔΕΝ πάνε και δαγκώνουν....
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
...
Από εκεί και πέρα, απίστευτο blue-black STi έδινε την απάντηση σε όσους (και εμένα συμπεριλαμβανομένου) κατηγορούμε το STi για έντονη υποστροφή και έλλειψη ρυθμισιμότητας. Αν υπάρχουν χέρια, τα ξεπερνάς όλα. Το συγκεκριμένο, πέρα από ικανότατο οδηγό, είχε και απίστευτη δύναμη. Το ντουμάνι που έβγαζαν τα πίσω λάστιχα εμπόδιζε την κίνηση των υπόλοιπων. **Μήπως παίζει και καμία παράξενη ρύθμιση στο κεντρικό διαφορικό **:roll: ;Βασικά υάρχει μία ρυθμιση για το μπροστινό διαφορικό: Να το βγάλεις. Και δεν ειναι αστείο. Η τελευταία εξέλιξη των Drift Cars λέγεται πισωκίνητο Impreza. Και αυτό που ήταν στην πίστα ηταν ένα πισωκίνητο Ιmpreza.
-
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
Βασικά υάρχει μία ρυθμιση για το μπροστινό διαφορικό: Να το βγάλεις. Και δεν ειναι αστείο. Η τελευταία εξέλιξη των Drift Cars λέγεται πισωκίνητο Impreza. Και αυτό που ήταν στην πίστα ηταν ένα πισωκίνητο Ιmpreza.
O ΒΑΣΙΛΗΣ που είναι γάτος,το υποψιάστηκε ότι κάτι συμβαίνει με τα διαφορικά του Ιμπρέζα,αλλά ότι ΄θα ήταν και πισωκίνητο...
Απίστευτο!
Πάντως ο οδηγός είναι γρήγορος!
-
Είναι σίγουρο ότι κάτι έπαιζε. Τα τετρακίνητα απλά ΔΕΝ πάνε έτσι...
-
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
...
Από εκεί και πέρα, απίστευτο blue-black STi έδινε την απάντηση σε όσους (και εμένα συμπεριλαμβανομένου) κατηγορούμε το STi για έντονη υποστροφή και έλλειψη ρυθμισιμότητας. Αν υπάρχουν χέρια, τα ξεπερνάς όλα. Το συγκεκριμένο, πέρα από ικανότατο οδηγό, είχε και απίστευτη δύναμη. Το ντουμάνι που έβγαζαν τα πίσω λάστιχα εμπόδιζε την κίνηση των υπόλοιπων. **Μήπως παίζει και καμία παράξενη ρύθμιση στο κεντρικό διαφορικό **:roll: ;Βασικά υάρχει μία ρυθμιση για το μπροστινό διαφορικό: Να το βγάλεις. Και δεν ειναι αστείο. Η τελευταία εξέλιξη των Drift Cars λέγεται πισωκίνητο Impreza. Και αυτό που ήταν στην πίστα ηταν ένα πισωκίνητο Ιmpreza.
Nαι...καπως ετσι ειναι τα πραγματα!
Ο οδηγος ειναι συντακτης στην οption press. -
Ο χρήστης pad έγραψε:
...
Από εκεί και πέρα, απίστευτο blue-black STi έδινε την απάντηση σε όσους (και εμένα συμπεριλαμβανομένου) κατηγορούμε το STi για έντονη υποστροφή και έλλειψη ρυθμισιμότητας. Αν υπάρχουν χέρια, τα ξεπερνάς όλα. Το συγκεκριμένο, πέρα από ικανότατο οδηγό, είχε και απίστευτη δύναμη. Το ντουμάνι που έβγαζαν τα πίσω λάστιχα εμπόδιζε την κίνηση των υπόλοιπων. **Μήπως παίζει και καμία παράξενη ρύθμιση στο κεντρικό διαφορικό **:roll: ;Βασικά υάρχει μία ρυθμιση για το μπροστινό διαφορικό: Να το βγάλεις. Και δεν ειναι αστείο. Η τελευταία εξέλιξη των Drift Cars λέγεται πισωκίνητο Impreza. Και αυτό που ήταν στην πίστα ηταν ένα πισωκίνητο Ιmpreza.
Nαι...καπως ετσι ειναι τα πραγματα!
Ο οδηγος ειναι συντακτης στην οption press.ή ηταν..
-
Πισωκίνητο Impreza εν Ελλάδι; Νικολή, κάτι ξέρεις και δε μας το λες. Αυτό θα πρέπει να είναι ένα από τα καλύτερα οικογενειακά...
-
Πισωκίνητο impreza?? Τι άλλο θα ακούσουμε! Ελληνική πατέντα είναι αυτή?
-
Επιβεβαιώνω πως ήταν πισωκίνητο (inside info tip από Auto Ergonomics).
Πάντως τίποτα δεν σας ξεφεύγει
-
Either way το αμάξι είχε πολύ δύναμη...
-
...και πολλά χέρια . Αν και τώρα που μάθαμε ότι το Impreza ήταν αποκλειστικά πισωκίνητο, σα να μίκρυναν λίγο...
Επίσκεψη στα Μέγαρα στις 4/12/2005