-
Θα ήθελα να δω ποπολάρειες αντιδράσεις αν η επιλογή ήταν Vectra.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Θα ήθελα να δω ποπολάρειες αντιδράσεις αν η επιλογή ήταν Vectra.πεταμα απο το γκρεμο με την μια ..........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Θα ήθελα να δω ποπολάρειες αντιδράσεις αν η επιλογή ήταν Vectra.
πεταμα απο το γκρεμο με την μια ..........
LOL
-
Παντως εγω βρηκα ακρη για φωτα xenon απο φιλο αντιπρωσοπο εδω στη Θεσ/νικη με 200E. (μονο μεσαια φωτα)
Εβαλε το αδερφακι μου σε Skoda Octavia5 και κανουν την νυχτα μερα. 8.000κατι φωτεινοτητα νομιζω.
Καραλεει. Ισως βαλω και εγω.
η μαλακια ειναι οτι πρεπει να αλαχτουν με λευκο φως και οι ψειρες...και τα μεγαλα φωτα και τα προβολακια για να μην φαινεται γυφτικο.
-
Μάλλον μετά τα xmas θα βάλω και γω xenon, αν και τα φώτα της corolla τα θεωρώ αρκετά καλά (Που να δείτε το 520 Ε34 του πατέρα μου μιλάμε για πυγολαμπίδες όχι φώτα) Κόστος γύρω στο 200ευρώ από ebay. Εκτός αν το κοννέ του Θεσσαλονικιού φίλου δίνει και αλλού με 200Ευρώ
Φίλος μου που έβαλε σε corolla πάντως και τα έχω δει κάνουν τη νύχτα μέρα! Για τα μεγάλα φώτα δε νομίζω να χρειάζεται να βάλεις λευκές, έτσι και αλλιώς όταν τα ανάβεις μόνος σου είσαι ή για να κάνεις σινιάλο.... -
-
χμμμ
Ωραίο το κορόλα σου! Φαίνεται ποιο όμορφο από το c4. Ο τσέλιγκας είναι της παλιάς σχολής γιαπωνέζικου design όμως ! -
Ο χρήστης alfisti_gr έγραψε:
χμμμ
Ωραίο το κορόλα σου! Φαίνεται ποιο όμορφο από το c4. Ο τσέλιγκας είναι της παλιάς σχολής γιαπωνέζικου design όμως !thanks thanks!!! Της παλιας σχολης αλλα βελτιωμενος με την αυθεντικη μηχανη του Κυρκου με επιπλεον βελτιωσεις σε φρενα, ρυθμιζομενη καθ'ύψος αναρτηση koni (εδω ειναι στην πιο ψηλη της θεση), δισκο κτλ
-
Kalimera se olous ke signomi gia to asheto thread.
Mia erotisi gia filo me Corolla 1.4, theli na vali light turbo alla ehi vri kit mono gia 1,8.
Google klp den ehoun apodosi....
Xeri kanis pou bori na psaxi gia na vri kapia akri?
Efharisto! -
turbo kit έτοιμο για το 1.4 και 1.6 της corolla δεν έχει πάρει το μάτι μου στο internet και από όσο γνωρίζω μάλλον δεν υπάρχει καθόλου. Ο Μαλιώρας και άλλοι διάφοροι τα τουρμπίζουν με απόδοση από 140-170 άλογα ανάλογα την εφαρμογή... Για περισσότερες λεπτομέρειες άρχισε τα τηλ στους toyotoβελτιωτές κόστος μάλλον από 4.000ευρώ και πάνω υπολόγιζε...
Τον enginekiller μη τον κάνετε παρέα γιατί παράτησε το corollάκι για το παλιό-C4
O τσέλιγκας όλα τα λεφτά! -
Ο χρήστης billlllll έγραψε:
turbo kit έτοιμο για το 1.4 και 1.6 της corolla δεν έχει πάρει το μάτι μου στο internet και από όσο γνωρίζω μάλλον δεν υπάρχει καθόλου. Ο Μαλιώρας και άλλοι διάφοροι τα τουρμπίζουν με απόδοση από 140-170 άλογα ανάλογα την εφαρμογή... Για περισσότερες λεπτομέρειες άρχισε τα τηλ στους toyotoβελτιωτές κόστος μάλλον από 4.000ευρώ και πάνω υπολόγιζε...Τον enginekiller μη τον κάνετε παρέα γιατί παράτησε το corollάκι για το παλιό-C4
O τσέλιγκας όλα τα λεφτά!Cellica rules οντως...
-
Efharisto billlll!
To metavivazo.....
enginekiller, oreo to corolla sou!
-
Πάντως συμφωνώ ότι η Celica η πιο όμορφη και γοητευτική από όλα τα .. τουτού!!
Μπορεί η αισθητική της να είναι καθαρά γιαπωνέζικη αλλά προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ. Αν εξαιρέσεις την τελευταία γενιά νομίζω ότι αυτή η γενιά είναι από τις αγαπημένες μου!
Αφού την διατηρείτε και την προσέχετε μπράβο σας!!Ακριβώς το ίδιο μοντέλο έχει και ένας γείτονας μου στην απέναντι πολυκατοικία και μάλιστα την χρησιμοποιεί σχεδόν σε καθημερινή βάση.
-
Help! Στο yaris μας αλλαξαμε πριν 2 μηνες δισκο και απο τοτε καθε φορα ο συμπλεκτης 'πιανει' αρκετα πιο ψηλα. Παμε μας το ρεγουλαρουν και μετα απο λιγο παλι τα ιδια... Τι μπορει να παιζει; Υδραυλικος δεν ειναι; Χωρες κατασκευης του yaris ποιες ηταν και ποιες θα ειναι στο νεο ξερετε; Ολα τζαπονια ειναι;;;
-
Λοιπον δοκιμασα χτες στο Corolla μου να απενεργοποιησω τους βομβητες για τις ζωνες οπως καποιος ειχε γραψει εδω οτι ειχε κανει σε tsport αλλα δεν δουλευε το κολπο...
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Λοιπον δοκιμασα χτες στο Corolla μου να απενεργοποιησω τους βομβητες για τις ζωνες οπως καποιος ειχε γραψει εδω οτι ειχε κανει σε tsport αλλα δεν δουλευε το κολπο...Κάντο ξανά. Θέλει ακρίβεια
-
Το δοκιμασα 5-6 φορες. Εννοεις οτι θελει ακριβως 14 δευτερολεπτα; Οχι παραπανω οχι παρακατω;;; Πως να το πετυχω ακριβως... Οταν λεει οτι μετα πρεπει να βαλω τη ζωνη εννοει και τις 2 η αρκει μονο του οδηγου;
-
Βρήκα μια σύντομη ιστορική αναδρομή του hachiroku και είπα να το ποστάρω. Ενδεχομένως να έχει ξαναμπει κάτι παρόμοιο, αλλά νομίζω πως δεν πειράζει
A bit of AE86 history
The AE86 was the last Toyota Corolla enhancing a Rear Wheel Drive (RWD) configuration to be produced by Toyota. The model was based on the previous generations of Corolla's such as TE71, for instance. Thus, many parts between those are interchangable, or are easy to make it fit. In the early 1980's, however Toyota saw the market need to move ot the production of Front Wheel Drive (FWD) vehicles, especially in the corolla class. Thus, after the T/KE7x models they shifted into planning and producing the all new FWD Corolla. It debuted in late 1983 and was known as EE80, then came the AE82. Intrestingly enough, the new FWD group had its own GT and sport hatchback models, however Toyota chose to also release the AE85/6, which was the Coupe styale, but was entirely based and developed from the previous RWD generation Corolla. Thus, between late 1983 and 1987, the famous AE86 was in production. It quickly gained respect, as it was quite powerful (even by today's standards), well balanced, very light, and incorporated the new 1.6 DOHC 16V engine with EFI known as the 4A-GE. The Coupe came in few variations. In terms of body, the US and Japan models had a different front compared to the European and Australian version. In Japan it came with 1.3, 1.5, and 1.6 engines. In Europe it came in 4 different variations: two variations of the SR specification, and two variation of the GT specification.
The SR came with:- 4A, or 4A-C 8V SOHC, 1.6L carb engines. The difference was in the power, where the 4A-C was stripped down few horses as it incorporated its vacum operated emmissions cleaning system and lower C/R, it was imported in Sweden and in Switzerland, where the law at that day required it.
- Rear drum brakes and no LSD.
- Ugly 2-spoke steering wheel.
- Ugly front seats.
- 190km/h limited speedometer, lacking oil press. gauge.
The GT came with: - 4A-GE or 4A-GEC 16V DOHC, 1.6L EFI engines. Again, the second model had 115hp, because of its emmissions system, while the pure 4A-GE had 124hp at the flywheel.
- Rear disc brakes and LSD.
- A better looking 3-spoke steering wheel.
- Sport front seats.
- 240km/h speedometer with oil press. gauge.
The SR and GT models both came with the front vented disc brakes in Europe, which was not the case with the Australian model AE86 (known as Sprinter) which came with solid front discs. The AE86 also had two generations: fist was from 1983 to 1985, and the second was from 1985 to 1987. Some differences in the tail lights, bumpers, as well as the thickness of the Diff. shafts are notcable, between the two genartions. The AE86 Coupe had two different variations, one was the Coupe Sedan, and the other was the Classic Sports Coupe.
Since its introduction, the AE86 has continually grown in popularity, and now 17 years after it has been stopped from production, it is still growing more and more in popularity among fens around the world.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Βρήκα μια σύντομη ιστορική αναδρομή του hachiroku και είπα να το ποστάρω. Ενδεχομένως να έχει ξαναμπει κάτι παρόμοιο, αλλά νομίζω πως δεν πειράζειA bit of AE86 history
The AE86 was the last Toyota Corolla enhancing a Rear Wheel Drive (RWD) configuration to be produced by Toyota. The model was based on the previous generations of Corolla's such as TE71, for instance. Thus, many parts between those are interchangable, or are easy to make it fit. In the early 1980's, however Toyota saw the market need to move ot the production of Front Wheel Drive (FWD) vehicles, especially in the corolla class. Thus, after the T/KE7x models they shifted into planning and producing the all new FWD Corolla. It debuted in late 1983 and was known as EE80, then came the AE82. Intrestingly enough, the new FWD group had its own GT and sport hatchback models, however Toyota chose to also release the AE85/6, which was the Coupe styale, but was entirely based and developed from the previous RWD generation Corolla. Thus, between late 1983 and 1987, the famous AE86 was in production. It quickly gained respect, as it was quite powerful (even by today's standards), well balanced, very light, and incorporated the new 1.6 DOHC 16V engine with EFI known as the 4A-GE. The Coupe came in few variations. In terms of body, the US and Japan models had a different front compared to the European and Australian version. In Japan it came with 1.3, 1.5, and 1.6 engines. In Europe it came in 4 different variations: two variations of the SR specification, and two variation of the GT specification.
The SR came with:- 4A, or 4A-C 8V SOHC, 1.6L carb engines. The difference was in the power, where the 4A-C was stripped down few horses as it incorporated its vacum operated emmissions cleaning system and lower C/R, it was imported in Sweden and in Switzerland, where the law at that day required it.
- Rear drum brakes and no LSD.
- Ugly 2-spoke steering wheel.
- Ugly front seats.
- 190km/h limited speedometer, lacking oil press. gauge.
The GT came with: - 4A-GE or 4A-GEC 16V DOHC, 1.6L EFI engines. Again, the second model had 115hp, because of its emmissions system, while the pure 4A-GE had 124hp at the flywheel.
- Rear disc brakes and LSD.
- A better looking 3-spoke steering wheel.
- Sport front seats.
- 240km/h speedometer with oil press. gauge.
The SR and GT models both came with the front vented disc brakes in Europe, which was not the case with the Australian model AE86 (known as Sprinter) which came with solid front discs. The AE86 also had two generations: fist was from 1983 to 1985, and the second was from 1985 to 1987. Some differences in the tail lights, bumpers, as well as the thickness of the Diff. shafts are notcable, between the two genartions. The AE86 Coupe had two different variations, one was the Coupe Sedan, and the other was the Classic Sports Coupe.
Since its introduction, the AE86 has continually grown in popularity, and now 17 years after it has been stopped from production, it is still growing more and more in popularity among fens around the world.
Τι ανακατεύεσαι μ' αυτά τα πράγματα εσύ; Ε;
-
Respect στο avatar μου!
Πρόσφατα οδήγησα μια και ενθουσιάστηκα. Σύντομα θα βαφτεί άσπρη,θα αλλάξει κινητήρα κ.α. με σκοπό να πλησιάσει έστω και λίγο την Τσουτσιγιοκορόλλα
TOYOTA FORUM