Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N3!Μια κλάση υποτονική...
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. N3!Μια κλάση υποτονική...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 2 / 7
    Ελληνικοί Αγώνες
    39
    124
    420
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apr last edited by

      Ο χρήστης platis έγραψε:
      Μην γκρινιοαζετε μωρε!!! Του χρονου -ναμαστε καλα- ο παπους θα σας δωσει οσο θεαμα χρειαζεστε με Ν4
      Σοβαρα τωρα. Προφανως οι κλασεις που αναφερετε θα επρεπε να ειναι η βαση των αγωνων στην Ελλαδα. Ομως πρεπει να συνυπολογισουμε κι αλλες παραμετρους

      1. Μοδα. Τι να κανουμε? Μετραει το 'γιατι αυτος κι οχι κι εγω'
      2. Τελικα οικονομια για τα Ν4. Ενα απλο Ν4 δινει πιο πολλη ευχαριστηση στον ερασιτεχνη απο το χιλιοπουσαρισμενο,ευαισθητο και τελικα πανακριβο μικροτερο δικινητο.
      3. Δημοσιοτητα. Για να βγεις απ την αφανεια και να βρεις και σπονσορα η πρεπει να πετας σαν Γκικας η ναχεις υπεροπλο. Τους υπευθυνους γι αυτο ,βρειτε τους εσεις!
      4. Αδιαφορια για προκηρυξη σοβαρων Cups με σοβαρα επαθλα. Οι υπευθυνοι κι εδω...δικοι σας.

      Πουλησα την BMW μου, κι ετσι νομιμοποιουμαι να πω την γνωμη μου χωρις να κατηγορηθω για υστεροβουλια. Η οικονομικη και κοινωνικη κατασταση, τα θελω και τ αυτια των θεατων, σε συνδυασμο με την αδιαφορια των αντιπροσωπειων , θα επρεπε να μας οδηγησουν σε μια αναβαθμιση και σωστο στησιμο αγωνων με ΣΩΣΤΑ αυτοκινητα της Ε.
      Κι οποιος ανατριχιαζει, ας σκεπαστει να μην κρυωνει...

      ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ Ο ΓΙΑΤΡΟΥΛΗΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ .
      ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ , ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ,ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ .
      ΕΛΙΩΣΕ ΠΡΟ ΚΑΙΡΟΥ ΤΟ ΑΧ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ . ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΠΕΡΙ ΤΑ 45 ΧΙΛ. ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑΤΙΚΑ . ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΠΟΝΟΥ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥ ΜΟΥ , ΕΙΧΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΝΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΩ ΠΑΛΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ .
      ΣΚΕΠΤΟΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΤΗΝ Ν3 . ΑΛΛΑ ! ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΟΠΛΟ ΤΩΝ 65000 ΕΥΡΩ , ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΕΝΑ 206 RC , ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΔΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ .
      ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝ ΟΔΗΓΑΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΑΔΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΕΝΑ Ν3 .
      ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΟΜΩΣ , ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ (ΕΝΝΟΩ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ) ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕ ΕΝΑ 1600 Ε ΜΕ 4ΖΟΥΖΟΥΝΑ , ΜΕ ΣΕΙΡΙΑΚΟ 6ΑΡΙ , 17ΑΡΙΑ , ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΑ , ΦΡΕΝΑ ΤΑΨΙΑ , ΚΑΙ 850 ΚΙΛΑ ? ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΥΡΩ ?
      ΜΕ 20.000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΑΠΛΑ , ΙΣΩΣ ΤΡΕΧΕΙΣ Ν3 .ΜΕ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 65-70.ΟΟΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΚΑΜΙΑ ΤΥΧΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ , ΚΑΙ ΨΙΛΑ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ .
      ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΥΠΕΛΟΚΥΝΗΓΟΙ ΕΝΑ ΜΗΤΣΟΕΒΟ , ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ ΜΟΥΡΗ ΣΑΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥ ΑΡΗ .
      ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΡΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟ ΘΕΜΑ !

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        amaxopoulos last edited by

        Καλο το ..γραφημα κυριε Χριστο,αλλα το 1600Ε μου μοιαζει σαν συμπληρωμα στην ...Φαντασιωση μου!Αφου οι κυριοι με τα μιτσεβο ,αν οδηγουσαν κατι τετοιο θα .....σε λεγανε κακο μηχανικο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • A
          apr last edited by

          ΠΕΡΚΕ ΔΗΜΗΤΡΙΗΛ ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            s3 last edited by

            Η απορια μου κ. Χριστο ειναι πως στο εξωυερικο η Ν3 ανθει, και εδω οχι.
            Πως εχουμε τοσα Ν4 που ειναι πιο ακριβα, και δεν εχουμε Ν3...
            Καπως ετσι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Μην ξεχνάς πως στο εξωτερικό ανθούν περισσότερο οι αγώνες γενικώς

              Και έχουν και περισσότερα Ν/4 (δες στη Σαρδηνία που βγήκε ο Βωβός 4ος πόσα 'καλά' Ν/4 είχαν και μάχη σε επίπεδο κορυφής μεταξύ 5-6 πληρωμάτων) και περισσότερα Ν/3 και περισσότερα WRC (όπου προβλέπονται).

              Για δες και εδώ πόσα Α/5 έχουμε

              Πολύ απλά, έξω η Ν/3 είναι 'εισαγωγική' κατηγορία (που εδώ είναι η Α/5 στο χώμα και η Ν/2 στην άσφαλτο)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                georgetabs last edited by

                Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                Πιστευω πως μεγαλο μερος της ευθυνης για το μειωμενο ενδιαφερον αγωνιστικα της χωρας μας διεκδικει η κλαση Ν4!!!!!
                [...]
                Μηπως ειναι πραγματικοτητα αυτο που λεει ο Ιαβερης,οτι πρεπει να γινεται επιλογη αυτων που θα τρεχουν με Ν4(στο Ακροπολις λεει,αλλα αν το επεκτεινεις στο Παν.Πρωτ.Ραλλυ,δεν ακουγεται κακο)

                Καλομελέτα κι έρχεται!!!!!!!!!
                Φέτος ΔΕ θα μετράει το ακρόπολις στα Σ1600, αλλά στα Ν4!!!!

                Να δεις που θα είναι πρωτοφανώς λίγα τα Ν4 φέτος!!!

                Θα μου πειτε ,ο καθενας εχει δικαιωμα να τρεχει με ο,τι θελει οπου θελει.

                ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό θα πούνε αν εμφανιστούν σε άλλη κλάση!!!

                Αν και πιστεύω πως 'θα έχουν' 'ανυπέρβλητα προβλήματα' και θα 'αναγκαστούν' να μην τρέξουν.
                Θες να είναι η προετοιμασία του αμαξιού;
                Θες να είναι η έλλειψη σπόνσορα;
                Θες να είναι η έλλειψη μπάτζετ γενικότερα;
                Θες να είναι η κότα η πεθερά μας που χτυπήθηκε από τη γρίπη των πτηνών;
                Ή μήπως μας κόψει πιάσιμο που θα έρθουν οι ξένοι με τα Ν4;

                Α,και θεαμα δεν βλεπω περα απο αυτους που ειπα στη Ν4,ακομα και στο χωμα....

                Ούτε και οι θεατές. Και έκατσαν σπίτια τους και ακόμα τους ψάχνουμε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ο χρήστης glf έγραψε:

                  τη διασκέδαση του **κοιτάω **ο καθένας...

                  Ο Ουράνιος Πατέρας είσαι;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Ο χρήστης platis έγραψε:
                    Ευχαριστω Ειναι ακομη στον φουρνο και ψηνεται. Παλι ονειρευομαι Γμτ

                    Όταν αρχίσει να μυρίζει (λιωμένο λάστιχο) είναι έτοιμο το φαγητό!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rallycards last edited by

                      EXEI ΔΙΚΙΟ Ο GEORGETABS!

                      ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ!

                      ΦΕΤΟΣ ΕΙΧΑΜΕ ΝΟΜΙΖΩ 23 ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΜΟΝΟ ΟΑΚΑ!

                      ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ? ΟΕΟ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rallycards last edited by

                        23 Ν4 ΕΝΝΟΩ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          s3 last edited by

                          Ο χρήστης rallycards έγραψε:
                          23 Ν4 ΕΝΝΟΩ!

                          Αγαπητε rallycards, υπαρχει και το edit αν θες να διορθωσεις το ποστ σου, δε χρειαζεται να κανεις double post!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            platis last edited by

                            23+1

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rallycards last edited by

                              Ο χρήστης platis έγραψε:
                              23+1

                              0+1 ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                Ενα θεματακι που δε γραφτηκε αλλα εχει και αυτο τη βαρυτητα του ειναι οτι για Ν4 μπορεις να βρεις πολυ ευκολοτερα υποστηριξη απο μηχανικους/ομαδα/πειτε το οπως θελετε (ασχετα που κατα καιρους ακουγονται τραγελαφικες ιστοριας ελληνικης πατεντας, υπαρχουν ετοιμες εναλλακτικες).

                                Αντιθετα Ν3 τα πραγματα ειναι καπως περιεργα γιατι τα αυτοκινητα ερχονται ετοιμα και ειναι αμφιβολο ποιοι (εκτος απο τους ηδη εμπλεκομενους που σαν νεα, ανταγωνιστικη συμμετοχη μαλλον δε θα εχεις προσβαση) μπορουν να αναλαβουν τη συντηρηση ή ακομη περισσοτερο την εξελιξη. Ενας ειναι ο APR που ετοιμασε το 206 αλλα απο εκει και περα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rallycards last edited by

                                  ΕΡΩΤΗΣΗ. TA CIVIC KAI CLIO ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    amaxopoulos last edited by

                                    Κανεις πολυ μεγαλο λαθος.
                                    Αν ισχυε αυτο που λες τοτε με ποια λογικη υπαρχουν μηχανικοι για μιτσεβο,ασε που ποιος σου ειπε οτι ειναι καλα ρυθμισμενα και προσεγμενα(τα μιτσεβο τα ελληνικα)
                                    Πολλα ειναι ψιλο αλενντελλων . Ρωτα και τον ΑΠΡ την γνωμη του επ΄αυτου....

                                    Εκτος και αν νομιζεις οτι το να βαζεις πεντε-δεκα ανταλλακτικα επανω σε μιτσεβο,αυτοματα γινεσαι και εξπερτ,σιγουρα δεν νομιζεις αυτο....

                                    rallycards:καποιοι μηχανικοι που δεν ....σκεφτηκε ο goforpole!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      go_for_pole last edited by

                                      Αυτο που εγραψα ηταν οτι υποψηφιο πελατη Ν4 υπαρχουν ευκολα διαθεσιμες εναλλακτικες, προφανως αλλες καλες και αλλες οχι καλες. Ακομη και αυτες που ειναι κορυφαιες προφανως απο καπου χαμηλα ξεκινησαν και εχουν φτασει εκει. Αλλα εχουν φτασει θες γιατι φτερουγες υπαρχουν κατι χρονια τωρα και δοκιμαζε, δοκιμαζει κατι θα βρεις, θες γιατι υπαρχουν αυτοκινητα που ερχονται απεξω με ετοιμες λυσεις για μελετη κ.α. Υπαρχουν βεβαια και καποιοι που τρωνε σιδερα με το τσουβαλι, οπως ειπα ακουγονται πολλα.

                                      Το θεμα ειναι οτι τα Ν3 δεν ειναι ας πουμε 106 που λιγο πολυ ειναι ανοιχτο βιβλιο, εχουν αρκετα ψηλο επιπεδο και θελουν μεγαλυτερη προσοχη και επιπεδο απο αυτον που θα ασχοληθει. Το τελευταιο παντα με την προυποθεση οτι ο ιδιοκτητης εχει χρημα και στοχους, αλλιως το βαφτιζει Α7 και αναγορευεται σε πρωταθληταρα. Παντως τα κορυφαια Ν3 που ηδη βρισκονται εκει εξω εχω την εντυπωση Δημητρη οτι ειναι σε καλα χερια γιαυτο αυτο που λεω γινεται ακομη μεγαλυτερος πονοκεφαλος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gsyro last edited by

                                        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                        Ενας ειναι ο APR που ετοιμασε το 206 αλλα απο εκει και περα;

                                        Apo ekei kai pera eimaste kai emeis Kwsta

                                        PS. sygnwmh gia th glwssa eimai se pc pou den exei ellhnika
                                        PS2. akoma pio poly sygnwmh pou den exw anevasei to ananewmeno site me fwto apo thn proetoimasia tou clio.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          georgetabs last edited by

                                          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                          Αυτο που εγραψα ηταν οτι υποψηφιο πελατη Ν4 υπαρχουν ευκολα διαθεσιμες εναλλακτικες, προφανως αλλες καλες και αλλες οχι καλες. Ακομη και αυτες που ειναι κορυφαιες προφανως απο καπου χαμηλα ξεκινησαν και εχουν φτασει εκει. Αλλα εχουν φτασει θες γιατι φτερουγες υπαρχουν κατι χρονια τωρα και δοκιμαζε, δοκιμαζει κατι θα βρεις, θες γιατι υπαρχουν αυτοκινητα που ερχονται απεξω με ετοιμες λυσεις για μελετη κ.α. Υπαρχουν βεβαια και καποιοι που τρωνε σιδερα με το τσουβαλι, οπως ειπα ακουγονται πολλα.

                                          Το θεμα ειναι οτι τα Ν3 δεν ειναι ας πουμε 106 που λιγο πολυ ειναι ανοιχτο βιβλιο, εχουν αρκετα ψηλο επιπεδο και θελουν μεγαλυτερη προσοχη και επιπεδο απο αυτον που θα ασχοληθει. Το τελευταιο παντα με την προυποθεση οτι ο ιδιοκτητης εχει χρημα και στοχους, αλλιως το βαφτιζει Α7 και αναγορευεται σε πρωταθληταρα. Παντως τα κορυφαια Ν3 που ηδη βρισκονται εκει εξω εχω την εντυπωση Δημητρη οτι ειναι σε καλα χερια γιαυτο αυτο που λεω γινεται ακομη μεγαλυτερος πονοκεφαλος.

                                          Διάβασε προσεκτικότερα τι γράφεις και θα βρείς την αλήθεια!!

                                          Έχει ΠΗΞΕΙ ο κόσμος στα μιτσέβο που λέει ο Μήτσος. Λογικό δεν είναι να θέλουν σέρβις;
                                          Λογικό δεν είναι να καταπιαστούν πολλοί;
                                          Λογικό δεν είναι ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΠΟΙΟΙ να μάθουν να τα φτιάχνουν καλά;

                                          Ομοίως και στα 106. Τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσοι ίχαν αυτό το αμάξι, του κερατά να μην το φτιάχνουν κιόλας!!!!
                                          Και ξέρεις κάτι;; Ρώτα τον Castor (ή τους Τσάδαρη, Αμαξόπουλο κι Έξαρχο που τους είχε παραχωρήσει το αμάξι να τρέξουν πίστα, και μόνο με τα πόδια έτρεχαν...) τι ΑΙΜΑ είχε φτύσει για να φτιαχτεί το ρημάδι μέχρι που βρήκε τον APR!!!

                                          Ρώτα και τον Δημήτρη που 106 Ν2 (!!!) και δεν ήξερε (;; ) να το φτιάξει κανείς και όλο προβλήματα είχαμε μέχρι που βρήκαμε τους αφούς Παπαδόπουλους!!

                                          Αντίθετα τα Ν3 που δεν τα ΖΗΤΑΕΙ (σχεδόν) κανένας, λογικό δεν είναι να μην ξέρει να τα φτιάξει και (σχεδόν) κανένας;

                                          Νόμος των πιθανοτήτων είναι!!
                                          Και για να ευθυμήσουμε και λίγο στη μαύρη νύχτα, είναι ο ίδιος ακριβώς ο λόγος που οι τριτοδεσμίτες και τετρατοδεσμίτες είχαν ΠΗΞΕΙ στις γκομενάρες, κι εμείς οι πρωτοδεσμίτες δεν είχαμε τίποτα... να μας φτιάξει τη μέρα!!!
                                          Σαφώς και θα είχαν αυτοί ΚΑΙ γκομενάρες, αφού η ΤΡΕΛΛΗ πλειοψηφία ήταν κοπέλες, ενώ εμείς που είχαμε ελάχιστες το πιθανότερο ήταν να είναι Πατσιαβούρες (και ΔΕΝ παίζαν 'μπάλα' ακόμα και με μυωπία 5 που είχα τότε!! ) ή άντε το πολύ να είναι ΜΙΑ καλή, βλέπε APR-N3

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            go_for_pole last edited by

                                            Δε λες κατι καινουργιο, το διαταυτα ειναι οτι ο καινουργιος στην Ν3 μοιραια θα παει σα προβατο στη σφαγη ετσι οπως ειναι οι ισορροπιες.

                                            @rallycards: ο κυριος gsyro ειναι ο ανθρωπος που μαζι με τον Κοσμό και μια παρεουλα εξισου παρανοικων εφαγαν το καλοκαιρι τους για να ξαναστησουν περιπου απο το μηδεν το Clio της ομαδας σε ενα ισογειο στο Βολο. Τωρα βεβαια εκει στα ξενα που βρισκεται κακομαθαινει με το να ασχολειται απο αναρτηση Lotus και πανω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 2 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr