-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Μην γκρινιοαζετε μωρε!!! Του χρονου -ναμαστε καλα- ο παπους θα σας δωσει οσο θεαμα χρειαζεστε με Ν4
Σοβαρα τωρα. Προφανως οι κλασεις που αναφερετε θα επρεπε να ειναι η βαση των αγωνων στην Ελλαδα. Ομως πρεπει να συνυπολογισουμε κι αλλες παραμετρους- Μοδα. Τι να κανουμε? Μετραει το 'γιατι αυτος κι οχι κι εγω'
- Τελικα οικονομια για τα Ν4. Ενα απλο Ν4 δινει πιο πολλη ευχαριστηση στον ερασιτεχνη απο το χιλιοπουσαρισμενο,ευαισθητο και τελικα πανακριβο μικροτερο δικινητο.
- Δημοσιοτητα. Για να βγεις απ την αφανεια και να βρεις και σπονσορα η πρεπει να πετας σαν Γκικας η ναχεις υπεροπλο. Τους υπευθυνους γι αυτο ,βρειτε τους εσεις!
- Αδιαφορια για προκηρυξη σοβαρων Cups με σοβαρα επαθλα. Οι υπευθυνοι κι εδω...δικοι σας.
Πουλησα την BMW μου, κι ετσι νομιμοποιουμαι να πω την γνωμη μου χωρις να κατηγορηθω για υστεροβουλια. Η οικονομικη και κοινωνικη κατασταση, τα θελω και τ αυτια των θεατων, σε συνδυασμο με την αδιαφορια των αντιπροσωπειων , θα επρεπε να μας οδηγησουν σε μια αναβαθμιση και σωστο στησιμο αγωνων με ΣΩΣΤΑ αυτοκινητα της Ε.
Κι οποιος ανατριχιαζει, ας σκεπαστει να μην κρυωνει...ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ Ο ΓΙΑΤΡΟΥΛΗΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ .
ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ , ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ,ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ .
ΕΛΙΩΣΕ ΠΡΟ ΚΑΙΡΟΥ ΤΟ ΑΧ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ . ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΠΕΡΙ ΤΑ 45 ΧΙΛ. ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑΤΙΚΑ . ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΠΟΝΟΥ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥ ΜΟΥ , ΕΙΧΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΝΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΩ ΠΑΛΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ .
ΣΚΕΠΤΟΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΤΗΝ Ν3 . ΑΛΛΑ ! ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΟΠΛΟ ΤΩΝ 65000 ΕΥΡΩ , ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΕΝΑ 206 RC , ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΔΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ .
ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝ ΟΔΗΓΑΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΑΔΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΕΝΑ Ν3 .
ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΟΜΩΣ , ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ (ΕΝΝΟΩ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ) ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕ ΕΝΑ 1600 Ε ΜΕ 4ΖΟΥΖΟΥΝΑ , ΜΕ ΣΕΙΡΙΑΚΟ 6ΑΡΙ , 17ΑΡΙΑ , ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΑ , ΦΡΕΝΑ ΤΑΨΙΑ , ΚΑΙ 850 ΚΙΛΑ ? ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΥΡΩ ?
ΜΕ 20.000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΑΠΛΑ , ΙΣΩΣ ΤΡΕΧΕΙΣ Ν3 .ΜΕ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 65-70.ΟΟΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΚΑΜΙΑ ΤΥΧΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ , ΚΑΙ ΨΙΛΑ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ .
ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΥΠΕΛΟΚΥΝΗΓΟΙ ΕΝΑ ΜΗΤΣΟΕΒΟ , ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ ΜΟΥΡΗ ΣΑΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥ ΑΡΗ .
ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΡΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ! -
Καλο το ..γραφημα κυριε Χριστο,αλλα το 1600Ε μου μοιαζει σαν συμπληρωμα στην ...Φαντασιωση μου!Αφου οι κυριοι με τα μιτσεβο ,αν οδηγουσαν κατι τετοιο θα .....σε λεγανε κακο μηχανικο!
-
ΠΕΡΚΕ ΔΗΜΗΤΡΙΗΛ ?
-
Η απορια μου κ. Χριστο ειναι πως στο εξωυερικο η Ν3 ανθει, και εδω οχι.
Πως εχουμε τοσα Ν4 που ειναι πιο ακριβα, και δεν εχουμε Ν3...
Καπως ετσι. -
Μην ξεχνάς πως στο εξωτερικό ανθούν περισσότερο οι αγώνες γενικώς
Και έχουν και περισσότερα Ν/4 (δες στη Σαρδηνία που βγήκε ο Βωβός 4ος πόσα 'καλά' Ν/4 είχαν και μάχη σε επίπεδο κορυφής μεταξύ 5-6 πληρωμάτων) και περισσότερα Ν/3 και περισσότερα WRC (όπου προβλέπονται).
Για δες και εδώ πόσα Α/5 έχουμε
Πολύ απλά, έξω η Ν/3 είναι 'εισαγωγική' κατηγορία (που εδώ είναι η Α/5 στο χώμα και η Ν/2 στην άσφαλτο)
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Πιστευω πως μεγαλο μερος της ευθυνης για το μειωμενο ενδιαφερον αγωνιστικα της χωρας μας διεκδικει η κλαση Ν4!!!!!
[...]
Μηπως ειναι πραγματικοτητα αυτο που λεει ο Ιαβερης,οτι πρεπει να γινεται επιλογη αυτων που θα τρεχουν με Ν4(στο Ακροπολις λεει,αλλα αν το επεκτεινεις στο Παν.Πρωτ.Ραλλυ,δεν ακουγεται κακο)Καλομελέτα κι έρχεται!!!!!!!!!
Φέτος ΔΕ θα μετράει το ακρόπολις στα Σ1600, αλλά στα Ν4!!!!Να δεις που θα είναι πρωτοφανώς λίγα τα Ν4 φέτος!!!
Θα μου πειτε ,ο καθενας εχει δικαιωμα να τρεχει με ο,τι θελει οπου θελει.
ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό θα πούνε αν εμφανιστούν σε άλλη κλάση!!!
Αν και πιστεύω πως 'θα έχουν' 'ανυπέρβλητα προβλήματα' και θα 'αναγκαστούν' να μην τρέξουν.
Θες να είναι η προετοιμασία του αμαξιού;
Θες να είναι η έλλειψη σπόνσορα;
Θες να είναι η έλλειψη μπάτζετ γενικότερα;
Θες να είναι η κότα η πεθερά μας που χτυπήθηκε από τη γρίπη των πτηνών;
Ή μήπως μας κόψει πιάσιμο που θα έρθουν οι ξένοι με τα Ν4;Α,και θεαμα δεν βλεπω περα απο αυτους που ειπα στη Ν4,ακομα και στο χωμα....
Ούτε και οι θεατές. Και έκατσαν σπίτια τους και ακόμα τους ψάχνουμε...
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
τη διασκέδαση του **κοιτάω **ο καθένας...
Ο Ουράνιος Πατέρας είσαι;;;
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Ευχαριστω Ειναι ακομη στον φουρνο και ψηνεται. Παλι ονειρευομαι ΓμτΌταν αρχίσει να μυρίζει (λιωμένο λάστιχο) είναι έτοιμο το φαγητό!!!
-
EXEI ΔΙΚΙΟ Ο GEORGETABS!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ!
ΦΕΤΟΣ ΕΙΧΑΜΕ ΝΟΜΙΖΩ 23 ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΜΟΝΟ ΟΑΚΑ!
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ? ΟΕΟ?
-
23 Ν4 ΕΝΝΟΩ!
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
23 Ν4 ΕΝΝΟΩ!Αγαπητε rallycards, υπαρχει και το edit αν θες να διορθωσεις το ποστ σου, δε χρειαζεται να κανεις double post!
-
23+1
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
23+10+1 ?
-
Ενα θεματακι που δε γραφτηκε αλλα εχει και αυτο τη βαρυτητα του ειναι οτι για Ν4 μπορεις να βρεις πολυ ευκολοτερα υποστηριξη απο μηχανικους/ομαδα/πειτε το οπως θελετε (ασχετα που κατα καιρους ακουγονται τραγελαφικες ιστοριας ελληνικης πατεντας, υπαρχουν ετοιμες εναλλακτικες).
Αντιθετα Ν3 τα πραγματα ειναι καπως περιεργα γιατι τα αυτοκινητα ερχονται ετοιμα και ειναι αμφιβολο ποιοι (εκτος απο τους ηδη εμπλεκομενους που σαν νεα, ανταγωνιστικη συμμετοχη μαλλον δε θα εχεις προσβαση) μπορουν να αναλαβουν τη συντηρηση ή ακομη περισσοτερο την εξελιξη. Ενας ειναι ο APR που ετοιμασε το 206 αλλα απο εκει και περα;
-
ΕΡΩΤΗΣΗ. TA CIVIC KAI CLIO ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ?
-
Κανεις πολυ μεγαλο λαθος.
Αν ισχυε αυτο που λες τοτε με ποια λογικη υπαρχουν μηχανικοι για μιτσεβο,ασε που ποιος σου ειπε οτι ειναι καλα ρυθμισμενα και προσεγμενα(τα μιτσεβο τα ελληνικα)
Πολλα ειναι ψιλο αλενντελλων . Ρωτα και τον ΑΠΡ την γνωμη του επ΄αυτου....Εκτος και αν νομιζεις οτι το να βαζεις πεντε-δεκα ανταλλακτικα επανω σε μιτσεβο,αυτοματα γινεσαι και εξπερτ,σιγουρα δεν νομιζεις αυτο....
rallycards:καποιοι μηχανικοι που δεν ....σκεφτηκε ο goforpole!
-
Αυτο που εγραψα ηταν οτι υποψηφιο πελατη Ν4 υπαρχουν ευκολα διαθεσιμες εναλλακτικες, προφανως αλλες καλες και αλλες οχι καλες. Ακομη και αυτες που ειναι κορυφαιες προφανως απο καπου χαμηλα ξεκινησαν και εχουν φτασει εκει. Αλλα εχουν φτασει θες γιατι φτερουγες υπαρχουν κατι χρονια τωρα και δοκιμαζε, δοκιμαζει κατι θα βρεις, θες γιατι υπαρχουν αυτοκινητα που ερχονται απεξω με ετοιμες λυσεις για μελετη κ.α. Υπαρχουν βεβαια και καποιοι που τρωνε σιδερα με το τσουβαλι, οπως ειπα ακουγονται πολλα.
Το θεμα ειναι οτι τα Ν3 δεν ειναι ας πουμε 106 που λιγο πολυ ειναι ανοιχτο βιβλιο, εχουν αρκετα ψηλο επιπεδο και θελουν μεγαλυτερη προσοχη και επιπεδο απο αυτον που θα ασχοληθει. Το τελευταιο παντα με την προυποθεση οτι ο ιδιοκτητης εχει χρημα και στοχους, αλλιως το βαφτιζει Α7 και αναγορευεται σε πρωταθληταρα. Παντως τα κορυφαια Ν3 που ηδη βρισκονται εκει εξω εχω την εντυπωση Δημητρη οτι ειναι σε καλα χερια γιαυτο αυτο που λεω γινεται ακομη μεγαλυτερος πονοκεφαλος.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ενας ειναι ο APR που ετοιμασε το 206 αλλα απο εκει και περα;Apo ekei kai pera eimaste kai emeis Kwsta
PS. sygnwmh gia th glwssa eimai se pc pou den exei ellhnika
PS2. akoma pio poly sygnwmh pou den exw anevasei to ananewmeno site me fwto apo thn proetoimasia tou clio. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Αυτο που εγραψα ηταν οτι υποψηφιο πελατη Ν4 υπαρχουν ευκολα διαθεσιμες εναλλακτικες, προφανως αλλες καλες και αλλες οχι καλες. Ακομη και αυτες που ειναι κορυφαιες προφανως απο καπου χαμηλα ξεκινησαν και εχουν φτασει εκει. Αλλα εχουν φτασει θες γιατι φτερουγες υπαρχουν κατι χρονια τωρα και δοκιμαζε, δοκιμαζει κατι θα βρεις, θες γιατι υπαρχουν αυτοκινητα που ερχονται απεξω με ετοιμες λυσεις για μελετη κ.α. Υπαρχουν βεβαια και καποιοι που τρωνε σιδερα με το τσουβαλι, οπως ειπα ακουγονται πολλα.Το θεμα ειναι οτι τα Ν3 δεν ειναι ας πουμε 106 που λιγο πολυ ειναι ανοιχτο βιβλιο, εχουν αρκετα ψηλο επιπεδο και θελουν μεγαλυτερη προσοχη και επιπεδο απο αυτον που θα ασχοληθει. Το τελευταιο παντα με την προυποθεση οτι ο ιδιοκτητης εχει χρημα και στοχους, αλλιως το βαφτιζει Α7 και αναγορευεται σε πρωταθληταρα. Παντως τα κορυφαια Ν3 που ηδη βρισκονται εκει εξω εχω την εντυπωση Δημητρη οτι ειναι σε καλα χερια γιαυτο αυτο που λεω γινεται ακομη μεγαλυτερος πονοκεφαλος.
Διάβασε προσεκτικότερα τι γράφεις και θα βρείς την αλήθεια!!
Έχει ΠΗΞΕΙ ο κόσμος στα μιτσέβο που λέει ο Μήτσος. Λογικό δεν είναι να θέλουν σέρβις;
Λογικό δεν είναι να καταπιαστούν πολλοί;
Λογικό δεν είναι ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΠΟΙΟΙ να μάθουν να τα φτιάχνουν καλά;Ομοίως και στα 106. Τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσοι ίχαν αυτό το αμάξι, του κερατά να μην το φτιάχνουν κιόλας!!!!
Και ξέρεις κάτι;; Ρώτα τον Castor (ή τους Τσάδαρη, Αμαξόπουλο κι Έξαρχο που τους είχε παραχωρήσει το αμάξι να τρέξουν πίστα, και μόνο με τα πόδια έτρεχαν...) τι ΑΙΜΑ είχε φτύσει για να φτιαχτεί το ρημάδι μέχρι που βρήκε τον APR!!!Ρώτα και τον Δημήτρη που 106 Ν2 (!!!) και δεν ήξερε (;; ) να το φτιάξει κανείς και όλο προβλήματα είχαμε μέχρι που βρήκαμε τους αφούς Παπαδόπουλους!!
Αντίθετα τα Ν3 που δεν τα ΖΗΤΑΕΙ (σχεδόν) κανένας, λογικό δεν είναι να μην ξέρει να τα φτιάξει και (σχεδόν) κανένας;
Νόμος των πιθανοτήτων είναι!!
Και για να ευθυμήσουμε και λίγο στη μαύρη νύχτα, είναι ο ίδιος ακριβώς ο λόγος που οι τριτοδεσμίτες και τετρατοδεσμίτες είχαν ΠΗΞΕΙ στις γκομενάρες, κι εμείς οι πρωτοδεσμίτες δεν είχαμε τίποτα... να μας φτιάξει τη μέρα!!!
Σαφώς και θα είχαν αυτοί ΚΑΙ γκομενάρες, αφού η ΤΡΕΛΛΗ πλειοψηφία ήταν κοπέλες, ενώ εμείς που είχαμε ελάχιστες το πιθανότερο ήταν να είναι Πατσιαβούρες (και ΔΕΝ παίζαν 'μπάλα' ακόμα και με μυωπία 5 που είχα τότε!! ) ή άντε το πολύ να είναι ΜΙΑ καλή, βλέπε APR-N3 -
Δε λες κατι καινουργιο, το διαταυτα ειναι οτι ο καινουργιος στην Ν3 μοιραια θα παει σα προβατο στη σφαγη ετσι οπως ειναι οι ισορροπιες.
@rallycards: ο κυριος gsyro ειναι ο ανθρωπος που μαζι με τον Κοσμό και μια παρεουλα εξισου παρανοικων εφαγαν το καλοκαιρι τους για να ξαναστησουν περιπου απο το μηδεν το Clio της ομαδας σε ενα ισογειο στο Βολο. Τωρα βεβαια εκει στα ξενα που βρισκεται κακομαθαινει με το να ασχολειται απο αναρτηση Lotus και πανω
N3!Μια κλάση υποτονική...