-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Στέλιο έκανες καμία αλλαγή σε σχέση με την προϊγούμενη φορά (ανάρτηση) ή ήταν ίδια η corolla? Τα Toyo τρώγονταν μέχρι τα πλαϊνά πάλι?ναι άλλαξα ρύθμιση και έγινε πιο 'σωστή', αλλά τα ελαστικά καταστράφηκαν τελείως πλέον (ούτε για το δρόμο)
-
-
-
ασπρη λοτους
ΤΗΝ ΣΑΛΙΑΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ
-
[quote='chrmes']Exige:
H ASPRI EINAI HGABLA!!!!
Elliniki???H alli einai H gnosti gamati Exige Cup 240
-
Δεν ειναι και αυτή ίδια Νίκο?
-
An eixe roll cage kai diakoptes einai CUP (etoimi agonistiki)H portokali exei kai to supercharger kit.
Gia tin aspri an den eitan cup einai apli me 190 aloga -
-
αυτη η στροφη παντως εθρεψε γενιες και γενιες
-
Ωραια ηταν χθες,αρκετοι φορουμαδες,sorry που εφυγα γρηγορα αλλα η γυναικα ειχε αντιθετη γνωμη
Ευχαριστω τον Θεμη για την βολτα με το Bi-turbo Abarth Το κατεχει το αθλημα και το ευχαριστηθηκα...
Μας εκανε εντυπωση το μαυρο Impreza που πυροβολουσε αδιακριτως...Ποσα αλογα ηταν ειπαμε ??
Τι εκανε η μικρη μελισα στο καπό του ΤSτελιου???
-
Αμάν...χάλια περάσατε. Ζήλια σας, εγώ την ίδια ώρα έπινα καφέ...οικογενειακώς
-
ημουνα κι εγω εχτες.
εκανα αρκετους γυρους χωρις ομως να καταφρω αυτα που περιμενα.
λιγο τα φρενα λιγο ο πυρετος δεν μου εκανα την χαρη
γυριζα μονιμα στο 14 με συνοδηγο, στο 13,1 μονος μου συνεχεια και για εναν γυρο εκανα 12,8.
τελος παντων περιμενα παραπανω ή μαλλον παρακατω αλλα...την επομενη! -
-
-
Να μαι κι εγώ . Άλλο ένα TD πέρασε στην ιστορία.
Καταρχάς θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τη συμπαράστασή σας, είτε ψυχολογική (όλοι σκυμμένοι πάνω από το ΜΧ) είτε μηχανολογική (τα εύσημα σε Chrmes και το φίλο Χρήστο). Δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εσάς, αφού μάλλον δε διεκδικώ βραβείο μηχανολογίας. Δόξα τω Θεώ, το αυτοκίνητο επέστρεψε στη βάση του σώο και αβλαβές. Ας είναι καλά η Αττική Οδός και η ελάχιστη κίνηση στη λεωφόρο Βάρης που μου επέτρεψε να μην πατήσω φρένο **ούτε **μια φορά στη διαδρομή Βουλιαγμένη-Μέγαρα.
Τι ακριβώς έγινε; 7ος-8ος γύρος, ο Tsilis συνοδηγός και στα φρένα για την Κ1, το μεσαίο πεντάλ φτάνει στο πάτωμα και το ΜΧ δεν επιβραδύνει ΚΑΘΟΛΟΥ . Συμπλέκτης, χειρόφρενο και ευτυχώς το Miata ακινητοποείται εντός αγωνιστικού χώρου, πάντα με το πλάι (ήθελα να ήξερα πού απέκτησε αυτές τις κακές συνήθειες...). Επιστροφή στα πιτς και διαπίστωση ότι το σωληνάκι των φρένων στον μπροστινό αριστερό τροχό δε μας τα λέει καλά. Οι μηχανικοί του forum (ξαναβγάζω το καπέλο κύριοι, δεν ξέρω αν το βλέπετε ) διαγνώνουν φθορά από την επαφή με τον τροχό στα full lock. Αυτά μας έφαγαν... Κόψιμο και τσάκισμα ώστε να μη συνεχιστεί η απώλεια υγρών και σύσταση για επιστροφή με επιβραδυντικό μέσο μόνο το χειρόφρενο. Όπερ και εγένετο. Ηθικό δίδαγμα; Μακάρι όλες οι ατασθαλίες του αυτοκινήτου να βγαίνουν μέσα στην πίστα. Δεύτερο; Ευτυχώς που οι ευθείες υπάρχουν μόνο για να συνδέουν τις στροφές. Αν μου συνέβαινε το ίδιο με 150 στο τέλος της μεγάλης ευθείας, τα πράγματα θα ήταν άσχημα .
Επί προσωπικού λοιπόν, παταγώδης αποτυχία εχτές, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι τα άριστα μπροστινά ελαστικά έδωσαν άλλο αέρα στο ΜΧ. Βλέπετε, τις προηγούμενες φορές φορούσα λιωμένα λάστιχα ΚΑΙ μπροστά, ώστε να τα βάλω πίσω όταν τα πίσω θα είχαν μεγάλη φθορά. Έτσι όμως, χάνεις ακρίβεια και κατευθυντικότητα μπροστά. Φανταστείτε τι θα γίνει με ένα σετάκι (ημι)σλικ μπροστά...
Πέρα από αυτό, έπρεπε μετά να πλύνω το αυτοκίνητο γιατί το είχε σαλιώσει όλο (μέσα-έξω) ο Θέμης (βλέπε Opterios) . Ελπίζω το ταχύτερο δυνατό να βολτάρεις και συ με το δικό σου .
Ο ίδιος απέδειξε αυτό που έχω ξαναπεί, ότι δηλαδή όταν με το καλό αποκτήσει το Sporty, θα μας θάψει όλους. Ο τρόπος που διαχειρίζεται το λιλιπούτειο (37 άλογα είπαμε;) Autobianchi τρομοκράτησε πολλά supercars (βλέπε κίτρινη Μ3 σε προηγούμενη φωτογραφία).
Και μιας και μιλάμε για φωτογραφίες, να ευχαριστήσουμε το Χρήστο (Chrmes), που πέρα από μηχανικός, διασκεδαστής (θέλω το in-car από την έξοδο στην Κ8 , ευτυχώς πήγαν όλα καλά φίλε), ήταν και φωτογράφος. Την επόμενη φορά θέλω ΚΑΙ βόλτα.
Την οποία μου προσέφερε απλόχερα ο Syele. Και να λοιπόν που η Corolla TS στρίβει. Προσπαθεί τουλάχιστον, όσο τις επιτρέπουν τα ελαστικά (ονειρεμένο λάστιχο τα T1R, έτσι Lotusnick; ). Στις δύο γρήγορες αριστερές, όπου μετρούσε περισσότερο το στήσιμο κι όχι τα λάστιχα, ο Στέλιος ξεζούμιζε το πλαίσιο και «σήκωνε» πάνω από 1 πλευρικό g. Μια κλεφτή ματιά στο κοντέρ έδειξε νούμερα κοντινά στης Λίζας του Theo111R δύο εβδομάδες πρωτύτερα στις 2 αριστερές. 4 ζαντούλες και σλικάκια και το παιχνίδι θα ανέβει σε πολύ υψηλότερο επίπεδο .
Από εκεί και πέρα, απίστευτο blue-black STi έδινε την απάντηση σε όσους (και εμένα συμπεριλαμβανομένου) κατηγορούμε το STi για έντονη υποστροφή και έλλειψη ρυθμισιμότητας. Αν υπάρχουν χέρια, τα ξεπερνάς όλα. Το συγκεκριμένο, πέρα από ικανότατο οδηγό, είχε και απίστευτη δύναμη. Το ντουμάνι που έβγαζαν τα πίσω λάστιχα εμπόδιζε την κίνηση των υπόλοιπων. Μήπως παίζει και καμία παράξενη ρύθμιση στο κεντρικό διαφορικό ;
Πανίσχυρη και η μαύρη Μ3 Ε30, με μοτέρ από προπροηγούμενη Μ5, σκαλισμένο κάπου στα 400 αλόγατα (καλά τα λέω Pad;). Ο ήχος σκότωνε, το ίδιο (κυριολεκτικά όμως) και ο τρόπος που απέδιδε τη δύναμη και έδιωχνε άτσαλα την ουρά της. Μάλλον έπρεπε να την πάει μια βόλτα ο οδηγός του Impreza .
Το γόητρο της BMW έσωσαν μερικές πιο ταπεινές 3άρες με προικισμένους χειριστές στα πηδάλια. Ας είναι καλά η μεταφορά βάρους. Βλέπετε, τα άλογα και οι αναρτήσεις αγοράζονται, τα χέρια όμως όχι.
Με την τελευταία διαπίστωση, φτάνουμε απογοητευτικό γαλάζιο Sporty. Όσο έβλεπα το δικό μου λαβωμένο και το γαλάζιο να οργώνει (κυριολεκτικά), μου ερχόταν να πάω να του ξηλώσω τα λαστιχάκια των φρένων όταν δε θα έβλεπε...
Εντύπωση προκαλεί πάντως το γεγονός ότι σιγά-σιγά ο Έλληνας γνωρίζει τη χαρά και τα οφέλη της πίστας. Θα πιστεύαμε πριν 2-3 χρόνια ότι σε ένα κοινό TD θα υπήρχαν 2 Caterhams, 2 Exige (η 240R Cup ήταν όλα τα λεφτά, κάπου 70Κ+;), Μ3, EVO, Impreza… Ευρώπη γίναμε. Να δούμε πότε θα αρχίσουν να έρχονται στην πίστα Ferrari και Porsche. Αυτοί μόνο μας έμειναν.
Χάρηκα ιδιαίτερα για τη γνωριμία με επιφανή μέλη του forum που δεν είχα την τύχη να συναντήσω παλιότερα. Bagus, με το καλό το δίλιτρο, Ευρυπίδη, προβλέπω να τρως πολύ ξύλο από το μικρό (άκου μαύρη ζώνη 8 χρονών ), Pad, ελπίζω να αποκτήσεις σύντομα και μηχανή κουρέματος γκαζόν ΒΜW, δεν πρέπει να σου λείπει κανένα άλλο προϊόν της γερμανικής φίρμας. Γνωρίσαμε και το μεγαλοκαρχαρία Kyan, αν και απέδειξε περίτρανα την προτίμησή του στους Alfisti. Αφού θέλετε πόλεμο, θα τον έχετε . Αργότερα ήρθε και ο Sado, περιδρόμιασε τα γλυκά μου και ξεσκάτιζε το μωρό του. Άτιμα πουλιά...
ΥΓ. Ελπίζω να μην ξέχασα κανέναν, τόσες λέξεις δεν έγραφα ούτε στην Έκθεση στη Γ Λυκείου. Tsili, παράτα τα Rallye, τα ΜΧ είναι για σένα. Ρώτα και το Θέμη . Πάντως κανείς δε βρέθηκε να σχολιάσει την ιαπωνική αξιοπιστία. Τόσα αυτοκίνητα ψες, μόνο ένα εγκατέλειψε. Τα Χριστούγεννα η συνέχεια. -
dimsabas ..
Δημήτρη , όλα καλά με το αυτοκίνητο ??
-
Ήσουν και συ εχτές; Γνωριστήκαμε και δεν το θυμάμαι;
Το αυτοκίνητο θέλει τώρα λίγο τρέξιμο, το οποίο αναγκαστικά θα γίνει μέσα στις γιορτές. Ο Chrmes πρότεινε σωληνάκια με μεταλλικό περίβλημα, ώστε να μην εμφανιστεί το ίδιο πρόβλημα στο μέλλον. Ελπίζω να μη με καθυστερήσει πολύ η όλη ιστορία, γιατί θα έχουμε πολλή δουλειά στις γιορτές (Popolare, Lotusnick, Hunter, σας έρχομαιιιιιιιιιιιι ). -
Δημήτρη, είχαμε δύο μέλη που δεν είχαν ξαναοδηγήσει τα αυτοκίνητά τους στην πίστα και έπρεπε να τους βοηθήσω. Μάλιστα ο ένας είχε την ίδια ανάρτηση που έχω κι εγώ (Koni/Eibach) και τον βοήθησα με το στήσιμο (πιέσεις ελαστικών, ρύθμιση αμορτισέρ) καθώς και με το πώς θα έπρεπε να οδηγήσει στην πίστα (θέση οδήγησης, γραμμές, σημεία φρεναρίσματος κτλ.) Όχι ότι εγώ είμαι ο σχετικός αλλά το παιδί δεν είχε ξαναμπεί στην πίστα.
Για τα φρένα σου θα έλεγα να βάλεις μεταλλικά σωληνάκια.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ήσουν και συ εχτές; Γνωριστήκαμε και δεν το θυμάμαι;
Το αυτοκίνητο θέλει τώρα λίγο τρέξιμο, το οποίο αναγκαστικά θα γίνει μέσα στις γιορτές. Ο Chrmes πρότεινε σωληνάκια με μεταλλικό περίβλημα, ώστε να μην εμφανιστεί το ίδιο πρόβλημα στο μέλλον. Ελπίζω να μη με καθυστερήσει πολύ η όλη ιστορία, γιατί θα έχουμε πολλή δουλειά στις γιορτές (Popolare, Lotusnick, Hunter, σας έρχομαιιιιιιιιιιιι ).Ψηλέ .. είσαι απο την Κεφαλλονιά ??
Γιατί ξεχνάς εύκολα !! -
Χαχαχχχ
Ο Βασιλης εφερε την εργαλειοθηκη του για το πληγωμενο σου Μιατα
Επίσκεψη στα Μέγαρα στις 4/12/2005