-
Μα τι τιμές είναι αυτές;
Το Micra φαντάζει φθηνό πλέον και το Swift τσάμπα... -
εχουμε ξεφυγει.........
-
16,350 για 1300άρι πόλης...;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εχουμε ξεφυγει.........Σίγουρα, φαντάσου αγόρασα τον Σεπτέμβριο Hyundai Matrix 1.6 Αυτόματο 13800 (το ξέρω άλλη κατηγορία αυτοκινήτου αλλά οι τιμές είναι πρόκληση!)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
16,350 για 1300άρι πόλης...;Εντάξει, 'πόλης' δεν είναι ακριβώς, έχει μεγαλώσει αρκετά. Τα λεφτά πάντως, ΕΙΝΑΙ πολλά
Πιθανοί λόγοι να δώσει κανείς 'συγχωροχάρτι':
- πιθανότατα θα είναι (πάλι) σημαντικά καλύτερο από την πλειοψηφία των ανταγωνιστών.
- ένα μεγάλο μέρος της ακριβής τιμής, θα το κάνει απόσβεση με την αξιοπιστία του, τη χαμηλή κατανάλωση και τα φθηνά σέρβις και ανταλλακτικά της Τογιότα Ελλάς.
Πιθανόν, λέω ΠΙΘΑΝΟΝ.
-
Ετυχε και το ειδα την προηγουμενη βδομαδα απο κοντα.... και με μια πρωτη εκτιμηση δεν δικαιολογει σε καμια περιπτωση τα 14 και 16 χιλιαρικα που ακουστηκαν. Προσωπικα τα υλικα της καμπινας τα βρηκα κατωτερα των περιστασεων... και δεν μιλαω για μαλακα η σκληρα. Περιμενα να φτασουν το ευρωπαικο επιπεδο σε αυτο τον τομεα. Τα δε καθισματα...
-
Όσο καλό κι αν είναι είναι πανάκριβο. Δε δικαιολογείται. Ακολουθεί τακτικές Audi και VW.
Η τιμή καθορίστηκε λόγω ονόματος και αντιπροσωπείας. Όταν θα πουλήσει λίγο τότε θα αρχίσουν οι εκπτώσεις και θα έρθει στα ίσια του. Αν δεν πουλήσει λίγο τότε καλά να πάθουμε γενικώς
-
Δεν πρόκειται να συναντήσει πρόβλημα πωλήσεων. Εδώ το Golf V που είχε πίσω του δυο γενιές που δεν άρεσαν σε πολλούς αυτοκινητόφιλους και πάλι πήρε τα πάνω του σε σύντομο χρονικό διάστημα (έστω και αν μεσολάβησε μείωση τιμών, μη ξεχνάμε ότι είχε και τρελό χρόνο παράδοσης). Το Yaris το οποίο απευθύνεται σε 1002 διαφορετικές κατηγορίες αγοραστών (και άπειρους μη γνώστες, δεν είναι το αυτοκίνητο που έχει target group στυγνούς αυτοκινητοδολοφόνους όπως ένα GTi) θα βρει σίγουρα το δρόμο του στις πωλήσεις. Η έξωθεν καλή μαρτυρία από τα starlet και το yaris I σίγουρα θα παίξει πολύ μεγάλο ρόλο. Ωστόσο, lkar, αναμένω ακόμα την έρευνα αγοράς σχετικά με το Clio...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Όσο καλό κι αν είναι είναι πανάκριβο. Δε δικαιολογείται. Ακολουθεί τακτικές Audi και VW.Η τιμή καθορίστηκε λόγω ονόματος και αντιπροσωπείας. Όταν θα πουλήσει λίγο τότε θα αρχίσουν οι εκπτώσεις και θα έρθει στα ίσια του. Αν δεν πουλήσει λίγο τότε καλά να πάθουμε γενικώς
Σωστότατος!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ωστόσο, lkar, αναμένω ακόμα την έρευνα αγοράς σχετικά με το Clio...ποια έρευνα αγοράς;
-
Έχω ζητήσει έρευνα αγοράς για αυτήν την Β+ κατηγορία στο θέμα για το Clio, όπου 'οι τιμές είναι υπερβολικές', 'premium' και όλα τα σχετικά! Φυσικά δεν αναφέρομαι μόνο σε σένα, απλά τώρα με την έλευση του νέου Yaris (και των τιμών του) η ιστορία αναθερμαίνεται!
-
Κοστίζει ακριβότερα από 1400άρι Corolla με αντίστοιχο εξοπλισμό. Ακριβώς το ίδιο που συμβαίνει με το Clio και το Megane. Αυτά είναι εξωφρενικά πράγματα που δεν τα κάνει η VW ή η Audi, όπως αναφέρθηκε, ούτε άλλη μάρκα.
To Fox είναι σαφώς φθηνότερο από το Golf, το 'σπέσιαλ' Α2 αρκετά φθηνότερο από το Α3.
Τι έρευνες αγοράς και τρίχες; Νομίζω πως είναι απλό το πράγμα: δυστυχώς ψάχνουν για κορόιδα. -
Μηπως ξερει κανα καλο παιδι τιμες του Yaris απο εξωτερικο? Ετσι για να δουμε αν το κακο εντοπιζετε μονο Ελλαδα η ειναι γενικοτερο φαινομενο.
-
Το χω ξαναγράψει... φανταστείτε να ήταν το Polo (που ανήκει εδώ χρόνια στα ±4 μέτρα) πιο ακριβό από το Golf τι θα γινόταν
Θα το εκμεταλλευτεί η Fiat με αρκετά χαμηλότερες τιμές, ή θα γίνει pr@^%!#&*%;
-
Από τη στιγμή που ως χώρα μας ενδιαφέρουν μόνο οι βενζινοκίνητες εκδόσεις, το Grande Punto θα έχει χαμηλότερες τιμές από τα Clio και Yaris, μια που μιλάμε για 65 και 77 άλογα από 8βάλβιδους. Όταν με το καλό θα έρθουν οι 16βάλβιδοι με τα περισσότερα άλογα, θα είναι η εποχή που τα Clio και Yaris θα έχουν ρίξει λίγο τις τιμές με εκπτώσεις-προσφορές, οπότε θα οι τιμές θα συγκλίνουν αρκετά. Take my word for it!
Και στο εξωτερικό γενικά η toyota έχει υψηλές τιμές (όπως και εδώ), αλλά έχει και μεγάλο περιθώριο 'έκπτωσης', κάτι που στην Ελλάδα δεν υφίσταται. Δεν θα εκπλαγώ αν μάθω ότι το Yaris βγαίνει πιο φθηνό εδώ.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Από τη στιγμή που ως χώρα μας ενδιαφέρουν μόνο οι βενζινοκίνητες εκδόσεις, το Grande Punto θα έχει χαμηλότερες τιμές από τα Clio και Yaris, μια που μιλάμε για 65 και 77 άλογα από 8βάλβιδους. Όταν με το καλό θα έρθουν οι 16βάλβιδοι με τα περισσότερα άλογα, θα είναι η εποχή που τα Clio και Yaris θα έχουν ρίξει λίγο τις τιμές με εκπτώσεις-προσφορές, οπότε θα οι τιμές θα συγκλίνουν αρκετά. Take my word for it!Και στο εξωτερικό γενικά η toyota έχει υψηλές τιμές (όπως και εδώ), αλλά έχει και μεγάλο περιθώριο 'έκπτωσης', κάτι που στην Ελλάδα δεν υφίσταται. Δεν θα εκπλαγώ αν μάθω ότι το Yaris βγαίνει πιο φθηνό εδώ.
Απο οσο γνωριζω στην Ελλαδα το Punto θα εισαχθει απευθιας με τον 95αρι και ισως φερουνε τον 77αρι. Για τον 65αρι δεν ακουσα τιποτα για εισαγωγη του. Παντως σιγουρα με την παρουσιαση θα εχει διαθεσιμο τον καλο κινητηρα. Παντως ετσι οπως το κοβω και η Fiat θα ακολουθησει το premium trend. Ισως φροντισει να εχει λιγο χαμηλοτερη τιμη, αλλα θα ειναι premium τιμη οπως το κοβω.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κοστίζει ακριβότερα από 1400άρι Corolla με αντίστοιχο εξοπλισμό. Ακριβώς το ίδιο που συμβαίνει με το Clio και το Megane. Αυτά είναι εξωφρενικά πράγματα που δεν τα κάνει η VW ή η Audi, όπως αναφέρθηκε, ούτε άλλη μάρκα.
To Fox είναι σαφώς φθηνότερο από το Golf, το 'σπέσιαλ' Α2 αρκετά φθηνότερο από το Α3.
Τι έρευνες αγοράς και τρίχες; Νομίζω πως είναι απλό το πράγμα: δυστυχώς ψάχνουν για κορόιδα.+1
Σου πετάνε και τα περι εγγύησης για να σε πείσουν λες και την εγγύηση δεν την πληρώνεις.
Για τα περι αξιοπιστίας, εντάξει και τα άλλα της κατηγορίας δεν είναι Lada. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κοστίζει ακριβότερα από 1400άρι Corolla με αντίστοιχο εξοπλισμό. Ακριβώς το ίδιο που συμβαίνει με το Clio και το Megane. Αυτά είναι εξωφρενικά πράγματα που δεν τα κάνει η VW ή η Audi, όπως αναφέρθηκε, ούτε άλλη μάρκα.
To Fox είναι σαφώς φθηνότερο από το Golf, το 'σπέσιαλ' Α2 αρκετά φθηνότερο από το Α3.
Τι έρευνες αγοράς και τρίχες; Νομίζω πως είναι απλό το πράγμα: δυστυχώς ψάχνουν για κορόιδα.Το Fox θα συγκριθεί με το Polo και όχι το Golf. Πάντως αυτοκίνητα της VAG, το Lupo και Arosa ήταν ενοχλητικά κοντά ή ακριβότερα από τα μεγαλύτερα Polo και Ibiza της εποχής τους.... Και προφανώς για το λόγο αυτό απέτυχαν (ή μήπως όχι*). Το ίδιο και το Peugeot 1007, απλά ήταν ακριβό για ό,τι είναι και οι δικαιολογίες που είπαν οι μαρκετοσχετικοί δημοσιοσχεσίτες είναι για γέλια.... (θυμίζουν τα διάφορα πουλημένα άρθρα-δελτία τύπου (βλέπε και τρέχον τεύχος 4Τ) για την πρόοδο του νέου RAV4 που αντί να έχει μόνιμη τετρακίνηση έχει την επαναστατική προσθιοκίνητη κατάντια...) Μια χαρά όχημα πόλης και κάτι είναι το 1007 αρκεί να κόστιζε όσο ένα...
Μήπως όμως τα θέλει ο κ..... μας? Μήπως τελικά αγοράζουμε μούρη/ χλίδα/ στυλ/ κλπ κλπ και όχι αυτοκίνητο? Μήπως λοιπόν υπάρχουν αρκετά κορόιδα που να δικαιολογούν το να φτιάχνονται τέτοια αυτοκίνητα?.... και μήπως τελικά το καταφέρνουν να βγάλουν το κέδρος τους?....*Είναι τελικά αποτυχία ενός τέτοιου μοντέλου το να μην πουλήσει σε τρελλά νούμερα? Μάλλον όχι, ακριβώς το αντίθετο μάλιστα. Σχετικά λίγες πωλήσεις είναι αυτό που δίνει τη διαφορετικότητα που αναζητούν τα 'κορόιδα' που τα πληρώνουν. Οπότε τελικά δεν είναι κορόιδα αυτό που θέλουν, αυτό πληρώνουν και τελικά αυτό παίρνουν. Οι άλλοι ας πάρουν τα φτηνά του σωρού, αυτά για τους πολλούς! Όλοι είναι ευχαριστημένοι και να δεις που τελικά οι μαρκετίστες/λογιστές έχουν και δίκιο που τα βγάζουν έτσι.... Αφού ξέρουν ότι θα πουλήσει γιατί να μην φτηνήνουν τα πλαστικά, ανεβάσουν την τιμή και να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη? Καλύτερα να πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα με περισσότερο κέρδος ανά αυτοκίνητο. Πλέον όμως δεν πωλείται μόνο το αυτοκίνητο, το προϊόν που αγοράζουμε είναι το αυτοκίνητο μαζί με το όνομα αυτού και ό,τι αυτό συμπεριλαμβάνει (αξιοπιστία. θεωρητικές επιδόσεις, κοινωνική άνοδο, καλύτερη θέση δίπλα στην είσοδο του σκυλάδικου, θεωρητικές επιδόσεις, στυλ κλπ). Αυτά όλα δεν είναι δωρεάν, πρέπει να τα πληρώσεις αφού η κάθε εταιρεία έχει επενδύσει χρόνια στην δημιουργία χαρακτήρα και ιδιαιτερότητας της μάρκας!
-
ειναι ακριβό γενικά γιατί υπαρχει και αναβάθμιση
Επιπλεόν αναμένοντ αυξήσεις έλεγε σήμερα στο spotime rafio ο Πουρναράκης....
Γενικά και εγω το πιστεύω αυτό.... Ολα θα ακριβύνουν -
για να μην ξεχνιωμαστε, τα κανω δραχμες!
1,0 3d Sol 13.700= 4,67εκ δρχ
1,0 5d Sol 14.100= 4,801,3 3d Sol + 15.950= 5,43
1,3 5d Sol 14.590= 4,97
1,3 5d Sol+MMT 17.010= 5,79δηλαδη αν θες το 1000αρι για την πολη με καλο εξοπλισμο παει περιπου 5εκ δρχ με το κλειδι στο χερι!!!!
Toyota Yaris 2006