Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ερωτήσεις περί CRX VTEC '92..
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ερωτήσεις περί CRX VTEC '92..
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    109
    1046
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-af last edited by

      Tha ithela na rwtisw apo opoion exei empeiria apo CRX VTEC tou 92,poia einai ta problimata pou parousiazei sunithws.
      Endiaferomai na agorasw metaxeirismeno..
      Euxaristw polu.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-af last edited by

        Tha ithela na rwtisw apo opoion exei empeiria apo CRX VTEC tou 92,poia einai ta problimata pou parousiazei sunithws.
        Endiaferomai na agorasw metaxeirismeno..
        Euxaristw polu.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-af last edited by

          Tha ithela na rwtisw apo opoion exei empeiria apo CRX VTEC tou 92,poia einai ta problimata pou parousiazei sunithws.
          Endiaferomai na agorasw metaxeirismeno..
          Euxaristw polu.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Καλωσόρισες. Αν έχεις την καλοσύνη (και τη δυνατότητα), γράφε με ελληνικά, είναι καλύτερα για όλους έτσι

            Καλά ποσταρίσματα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              ari_vatanen last edited by

              Το βασικό πρόβλημα που παρουσιάζει είναι ότι σε εργοστασιακή μορφή δε στρίβει. (και θέλει πολλά φράγκα για να μπορέσει να στρίψει).

              ΥΓ. Αυτά σου τα λέει ένας Hondaκιας

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Μωρέ, αν υπάρχουν χέρια, μια χαρά στρίβουν. Ε, θα χρειαστείς μια αναρτησούλα, μπάρες θόλων μπροστά-πίσω και θα είσαι καλυμμένος. Δε θα γίνει Rallye αλλά όχι και ότι δε θα 'στρίβει'. Παλιότερη εξόρμηση στον Άγιο Ιωάννη το Ρώσσο, μπροστά εγώ με το Mazda 323 GTX (τετρακίνητο για να μην ξεχνιόμαστε) και από πίσω κολλημένος κολλητός με Civic Vtec. Χεράκια χρειάζονται πάνω από όλα .

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                  Μωρέ, αν υπάρχουν χέρια, μια χαρά στρίβουν. Ε, θα χρειαστείς μια αναρτησούλα, μπάρες θόλων μπροστά-πίσω και θα είσαι καλυμμένος. Δε θα γίνει Rallye αλλά όχι και ότι δε θα 'στρίβει'. Παλιότερη εξόρμηση στον Άγιο Ιωάννη το Ρώσσο, μπροστά εγώ με το Mazda 323 GTX (τετρακίνητο για να μην ξεχνιόμαστε) και από πίσω κολλημένος κολλητός με Civic Vtec. Χεράκια χρειάζονται πάνω από όλα .

                  Και ΦΡΕΝΑ!
                  Φίλος και κάτοχος, έλεγε ότι το 'πράμα' δε φρενάρει με τίποτα, και ότι στράβωναν οι δισκόπλακες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    face last edited by

                    συγκεκριμένα για το πλαίσιο 'χαλβάς' και για την δυσκολία στριψίματος μου έλεγε ένας πρώην κάτοχος...

                    'καλα, έχεις δεί εσύ κανένα crx ατρακάριστο'

                    και το κακό είναι οτι συνειδητοποιώ ότι έχει δίκιο..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • nasos
                      nasos last edited by

                      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                      Χεράκια χρειάζονται πάνω από όλα .

                      Οντως, αν είχες χέρια δεν θα ήταν κολλημένο πίσω σου το Civic...

                      Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 0
                        007 last edited by

                        Epidei ego eimai katoxos CRX-VTEC apo to kalokeri (to agorasa 4000 europoula peripou) apo idioti exo na po merika pragmatakia. Auta peri plesiou klp ke oti den stribei ke bla bla bla ta akouga ke ego ke malista apo polous (olous basika).

                        Se proto bathmo to plaisio tou autokinitou odos den einai toso kalo oso tha eprepe na einai auto to paradexome ke einai i alithia. Auto omos aparaitita den simenei oti den stribei kiolas....

                        Μωρέ, αν υπάρχουν χέρια, μια χαρά στρίβουν.

                        Ego to exo afisei etsi opos to pira apo ton proigumeno (den exo lefta na to pirakso ke alo oson afora anartiseis klp) ke to pigena olo to kalokeri sxedon mexri na anebo UK, kathimerina apo Agia Paraskeui (ke Pallini) mexri Nea Makri (douleua Nea Makri) ke parapera Sxoinia (gia banaki) ke den me apogoiteuse katholou ke pigena ke g****das epidei o dromos einai kenurgios ke exei orees strofes (opios exei perasei apo ekei kserei).

                        Den tha katso tora of course na sou po parto epidei to exo parei ego ke einai to autokinito mou ke prepei na to ipostirikso. Apla ego ektos apo to gegonos oti tosa lefta eixa na diatheso (eimai ke poor student pano ap ola) to autokinito auto ithela na to paro.

                        Thelei poli psaksimo to prama, odos opos anaferthike diskola briskeis atrakaristo (oxi pos den iparxoun, me psaksimo ke ipomoni briskis oti thes). Ego meta apo poli psaksimo me ena filo pu na ne kala ke me boithise, brika ena me mi piragmeno plaisio. Auto einai to basikotero. To plaisio tou autokinitou na min exei prob. An to plaisio einai ok (tha to eksetaseis bebea opos ekana ke ego) ola ta ala ftiaxnode. An thes ta xristugenna pou katebeno Elada (18 dekembriou) na su doso 1-2 tilefona me atoma na se boithisoun. Erxome ke ego an thes

                        Oson afora mixani den tha sxoliaso kan....ektos tou oti bgazei enan fadastiko ixo pou den exeis akusei alou se 1.6ari, 150 (aksiopista) ipakia apo mama (160 iaponezika) den einai ke liga etsi den einai?😉
                        Episis na po (mias ke rotas) oti den mu ebgale ke kanenos eidous problima. Mia xara to sidirousa klp oute ladaki oute tpt opos eixa pali akousei....an tora to pareis ke to paratiseis ke den to prosexeis e logiko einai olo ke kati na su bgei sti fora.

                        Auta apo mena ke opoios exei kati na rotisei ke diafonei as mu steilei pm na tu apadiso apo ekei. To na ta kanoume malia koubaria pali den leei

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Ο χρήστης nasos έγραψε:

                          Χεράκια χρειάζονται πάνω από όλα .

                          Οντως, αν είχες χέρια δεν θα ήταν κολλημένο πίσω σου το Civic...

                          Αυτό ακριβώς . Αλλά κανείς δεν παραδέχεται την κουλαμάρα του και όλοι βγαίνουν και λένε ότι τελικά δε στρίβουν. Νομίζω ότι αν ρίξεις λίγα χρήματα να το στήσεις (και να αλλάξεις και φρένα, θέλει κι εκεί δουλίτσα) τότε μπορείς να πας πολύ γρήγορα.
                          Καλορίζικο 007, να το χαίρεσαι. Είναι πολύ όμορφο και το δικό σου σε εξαιρετική τιμή και μάλιστα ατρακάριστο. Ο ήχος είναι φανταστικός, ειδικά αν απελευθερώσεις εισαγωγή-εξαγωγή. Του φίλου μου με φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση απέδωσε 162 ίππους, με το οδόμετρο κοντά στις 200.000 χλμ. Τι βλάκας που πήγε και το πούλησε... Λάδι βέβαια τσίμπαγε .

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 0
                            007 last edited by

                            Νομίζω ότι αν ρίξεις λίγα χρήματα να το στήσεις (και να αλλάξεις και φρένα, θέλει κι εκεί δουλίτσα) τότε μπορείς να πας πολύ γρήγορα.
                            Καλορίζικο 007, να το χαίρεσαι. Είναι πολύ όμορφο και το δικό σου σε εξαιρετική τιμή και μάλιστα ατρακάριστο. Ο ήχος είναι φανταστικός, ειδικά αν απελευθερώσεις εισαγωγή-εξαγωγή. Του φίλου μου με φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση απέδωσε 162 ίππους, με το οδόμετρο κοντά στις 200.000 χλμ. Τι βλάκας που πήγε και το πούλησε... Λάδι βέβαια τσίμπαγε

                            Ase ekana peripou ena mina psaksimo na to bro apo teli maiou mexri teli iouniou. Meta tus ipolipous 3 mines (oktobri anebeno uk pada) douleua. Ke ti den eida oson afora to sigekrimeno car. Gia tin timi mono mia leksi: kolofardia...

                            Oso gia to filo sou to metaniose katholou?.. Prosopika den blepo na to poulao. Tha to doso ston aderfo junior (otan tha exo liza)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Στο νεότερο όταν θα έχεις Λίζα Μ' αρέσεις, είσαι και συ ένας από αυτούς που έχει καταστρέψει ο Νίκος .
                              Ο φίλος μου το έχει μετανιώσει, αν και για να λέμε του στραβού το δίκιο, με τη δουλειά του, δεν το οδηγούσε ούτε μια φορά την εβδομάδα. Είναι βλέπετε συντάκτης σε περιοδικό αυτοκινήτου. Ενδέχεται και να μην μπορούσε να το συγκρίνει με τα καινούρια υπερόπλα που περνάνε από τα χέρια του και να προτίμησε να το πουλήσει για να υπάρχει μόνο σαν ανάμνηση. Πού να πληρώνει κιόλας ασφάλειες και τέλη για να το χει αραγμένο... Αλλά τώρα θα το θυμάται με νοσταλγία .

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 0
                                007 last edited by

                                Στο νεότερο όταν θα έχεις Λίζα Μ' αρέσεις, είσαι και συ ένας από αυτούς που έχει καταστρέψει ο Νίκος

                                O neoteros na mathei me palia kala pramata...

                                Oso gia to deutero sxolio sou, imuna pu imuna katestramenos genikos (pada eixa mia ksexoristi thesi gia tis lotus stin kardia mou) diabasa ke to lotus forum edo mesa apokatastrafika edelos

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Και μένα μου έχει κάνει μεγάλη ζημιά... Έχω συνοδηγήσει 2 φορές σε Λίζες. Η πρώτη ήταν σε μία τουρμπάτη με 300+ άλογα που ήταν ό,τι ταχύτερο σε 4 τροχούς... καταλαβαίνεις...
                                  Μετά ήρθε η βόλτα με τον Theo111R στα Μέγαρα και με αποτέλειωσε .
                                  Αν οδηγήσω και καμία, θα με ψάχνετε...

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-af last edited by

                                    Παιδια ευχαριστω για τις μεχρι τωρα απαντησεις σας.
                                    Ειναι χρησιμες σιγουρα.
                                    Απλα επειδη εχω μαλλον τη δυνατοτητα να παρω CRX με 1500-2500 ευρωπουμα,το σκεφτομαι και αλλιως..
                                    Εσεις με αυτα τα δεδομενα δε θα το περνατε;
                                    Μηπως για τα ελληνικα δεδομενα ειναι καλυτερο αυτο με τα 125 αντι 160 αλογα;
                                    Αλλαζει κατι σε αναρτηση,φρενα και στησιμο σε αυτα τα δυο αμαξια,η απλως ο κινητηρας;
                                    Ευχαριστω,
                                    χ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      Ο χρήστης Χρήστος Αφ. έγραψε:
                                      Παιδια ευχαριστω για τις μεχρι τωρα απαντησεις σας.
                                      Ειναι χρησιμες σιγουρα.
                                      Απλα επειδη εχω μαλλον τη δυνατοτητα να παρω CRX με 1500-2500 ευρωπουμα,το σκεφτομαι και αλλιως..
                                      Εσεις με αυτα τα δεδομενα δε θα το περνατε;
                                      Μηπως για τα ελληνικα δεδομενα ειναι καλυτερο αυτο με τα 125 αντι 160 αλογα;
                                      Αλλαζει κατι σε αναρτηση,φρενα και στησιμο σε αυτα τα δυο αμαξια,η απλως ο κινητηρας;
                                      Ευχαριστω,
                                      χ.

                                      το επομενο honda που παιρνεις με αυτά τα λεφτά ειναι μηχανάκι μεταχειρισμένο στα 250cc. Νομίζω ότι καταλαβαινόμαστε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-af last edited by

                                        O coyote εγραπσε:
                                        το επομενο honda που παιρνεις με αυτά τα λεφτά ειναι μηχανάκι μεταχειρισμένο στα 250cc. Νομίζω ότι καταλαβαινόμαστε

                                        εκτος και αν το παρεις απο εξωτερικο.........
                                        οποτε παιρνεις HONDA CRX 1.6 VTEC....
                                        Η ερωτηση δεν ειναι αν μπορω να το παρω,αλλα με τα δεδομενα που δινω,μια σοβαρη απαντηση για το αν βγαζει προβληματα τετοια ωστε να μην αξιζει.Λες να μην ξερω τις τιμες στην Ελλαδα;;;
                                        Ευχαριστω....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 0
                                          007 last edited by

                                          To aplo den aksizei kata ti gnomi mou. Ke ne einai diaforetiko se stisimo apo to VTEC. Os ke sto esoteriko....To aplo den ksero gia problimata klp ke tha se gelaso. Ego pados oute kan to skeftomuna. H vtec i tpt. Europaiko sou eipa 150 aloga bgazei, mono to iaponeziko bgazei 160 (den ksero tin amerikaniki version tha psakso kai tha su po epidei den eixa asxolithei). Genikos ola ta iaponezika bgenun me ligoterous ipous edo europi....ke idika ta honda....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Φίλε μου είχα το αντίστοιχο Σιβίκ (το ίδιο πλαίσιο είναι) με τα 125 άλογα και δεν μπορούσε να βάλει δύναμη κάτω με τίποτα, τι με 15άρες, τι με αναρτήσεις, ό,τι και να έκανα το χαζοσπινάρισμα και το ψάρεμα πήγαινε σύννεφο. Και απ' ότι που είπαν στο 150άρι τα πράγματα ήταν χειρότερα. Να φανταστείς τα είχα βάλει με CRX 150άρι από στάση και δεν μπορούσε να μου φύγει από το πολύ σπινάρισμα. Όταν δε μπήκα στο Σάξο, έννιωθα ότι δεν είχε δύναμη, έτσι όπως έβαζε τα άλογα κάτω.

                                            Γενικά είναι ευχάριστο και σβέλτο αμαξάκι, τιμιότατο, δεν κάνει τσικ και ο ήχος του πορωτικός, αλλά για σπορ ανησυχίες ψάξε κάτι άλλο.

                                            Για τα φρένα συνφωνώ και επαυξάνω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr