-
Ο χρήστης pete_creative_jr έγραψε:
Δεν μπορείς όμως να συγκρίνεις ρέπλικες και κορυφαία μοντέλα μηχανών με ταπείνα αυτοκίνητα 30.000 - 40.000 - 50.000(!) ευρώ! Ας συγκριθούν τα κορυφαία αυτοκίνητα και οι κορυφαιες μηχανές ανεξαρτήτου κόστους...Στο προηγουμενο ποστ σου εβαλα μηχανακια αξιας
(τα ντοκουμεντα εδω να τα ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ: http://www.symore.gr/html/body_fazer_04_1.html
8000 ευρωπου οπως ειναι γυρνανε σε χρονους 1:03
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ που τους εχουν βγαλει μονο το φαναρι για την πιστα... και ΧΩΡΙΣ ΣΛΙΚ ελαστικα...
για να βρεις τοσο ικανο ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ αυτοκινητο καθημερινης μετακινησης και ειδικα χωρις ΣΛΙΚ ελαστικα να ειναι τοσο γρηγορο συνολικα στο χρονο...
θελεις ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100.000+ ευρω...
εδω λοιπον σου βαζω το APRILIA MILLE FACTORY ΕΝΤΕΛΩΣ παραγωγης, με μοναδικη διαφορα στις εξατμισεις και αναλωσιμα (τακακια κα)...
ΑΞΙΑΣ 20.000 ευρω
γυρναει στο 0.57'7 .........
ντοκουμεντα λοιπον παλι ΕΔΩ: http://www.motorsite.gr/index.php?acat= ... TAPA051204
(στο κειμενο κατω-κατω)
ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ να εχει την ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΛΙΚ ΕΛΑΣΤΙΚΑ να γυρναει σε 57 δευτερα...
θες ενα ferrari Maranello 575 αγωνιστικο, με ολοκληρωτικη μετατροπη, και αξια 1.000.000 ευρω
γιατι τα BTCC του Χαλκιοπουλου και WRC του Κυρκου που ειναι και καθαρα αγωνιστικα και ΕΙΔΙΚΑ και ΑΥΤΑ ΣΤΗΜΕΝΑ για την πιστα των Μεγαρων και τρεχουν στην Ελλαδα και με ΣΛΙΚΣ μαλιστα, και αξιας ΠΑΝΩ απο 250.000 ευρω ...........
ντουκουμεντα ΕΔΩ: http://www.ert.gr/oldmotorsports/pistan ... ?nid=24779
γυρνανε 5 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ πιο αργα απο το μηχανακι εντελως STOCK με 20.000ρικακια... και χωρις ΣΛΙΚ...ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ 20.000 ευρω σε ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ και ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ειδικα σε ΠΙΣΤΑ ΜΕ ΣΤΡΟΦΕΣ... με αυτοκινητα ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ με αξια 40.000-50.000 .......................
μια μοτοσυκλετα με 20.000 ευρω θελει συγκριση ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ... ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΤΙΜΗΣ....
ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑΚΙ... ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΟΜΩΣ
35.000 (η και με ενα Aprilia Mille των 18.000 ειναι το ιδιο) VS 200.000+ ευρω και που ομως δεν φτανουν ουτε για αστειο... να δοκιμαζατε με καμια ENZO??? ααααχαχαχα.... με 500.000 χιλιαρικακια κατι γινεται...
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9372εμενα λοιπον το ταπεινο καθημερινο εργαλειο βολτας-δουλειας-ταξιδιων μηχανακι μου, που καιει και ΤΑΠΑ 5 λιτρα τα 100χλμ... ΓΡΑΦΕΙ και 1:05 χωρις ΣΛΙΚ στην στραμπουλιγμενη απο στροφιλικα Μεγαρα... ανταξιο με αυτοκινητα αξιας πανω απο 100.000 ευρω... που εχουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΙΣΗΣ και ΧΡΗΣΗΣ, ειδικα στην πιστα γαμ@σετα...
ΠΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ της ΧΑΡΑΣ και ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ της οδηγησης της μοτοσυκλετας, της αισθησης μαχητικου σε πιστα με γρηγορους ρυθμους...
μπορω να την αγορασω και να την συντηρησω, να μπαινω πιστα 3 φορες τον μηνα απο το πρωι μεχρι το βραδυ, να κανω ταπα 2500 χλμ μηνα, και ολα αυτα με μισθο 800 ευρω... και να σπασει ολο το μοτερ, με 800 ευρω βαζω καινουριο... και ΣΚΙΖΩ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ευρω στην πιστα και στα φαναρια...ΕΣΕΙΣ???
ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΤΩΡΑ ΜΙΑ McLaren F1 ???
η ενα PORSCHE GT1 ???Η ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΦΕΡΡΑΡΙ ΤΟΥ ΣΟΥΜΑΧΕΡ??? αααχαχαχαχα.....
ονειρα γλυκα...
υγ: ααα... και για τις ΒΡΟΧΕΣ, εχω ενα Σιεσιεντο...
-
Ο χρήστης Runner Ducati Baylisstic έγραψε:
εχω ενα Σιεσιεντο...Τι είναι πάλι αυτό; Μηχανάκι;
-
Φίλε ώραια αυτά που μας λες και η φωτογραφία επίσης, αλλά δεν μας είπες αν έχεις κάρτα ελευθέρας στο ΚΑΤ για σπασμένα πόδια χέρια κτλ...
(φυσικά μακριά απο εσένα και να είσαι καλά.)
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
εχω ενα Σιεσιεντο...
Τι είναι πάλι αυτό; Μηχανάκι;
μηχανακι σκεπαστο... βροχινο χεχεχε
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Φίλε ώραια αυτά που μας λες και η φωτογραφία επίσης, αλλά δεν μας είπες αν έχεις κάρτα ελευθέρας στο ΚΑΤ για σπασμένα πόδια χέρια κτλ...(φυσικά μακριά απο εσένα και να είσαι καλά.)
γ@μισετα... αδερφος μανα πατερας, σε μετωπικη με το αυτοκινητο, ειναι να σε θελει...
ενα ποδι σπασμενο σε μενα δεν θα ειναι τιποτα μπροστα στα παραπανω..
-
Συγγνώμη δεν το ήξερα και δεν ήθελα να στο θυμίσω.
Ο φόβος μου για τις μηχανές είναι γιατί έχω χάσει δύο φίλους και ένας άλλος έχει το σώμα του γεμάτο λάμες. Δεν μπορείς να φανταστείς τι είναι να είσαι 18 χρονών και να ψάχνεις μέσα στην ερημιά βράδυ, το χέρι και το πόδι του φίλου σου μήπως μπορέσουν και του το κολλήσουν οι γιατροί...
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ο φόβος μου για τις μηχανές είναι γιατί έχω χάσει δύο φίλους και ένας άλλος έχει το σώμα του γεμάτο λάμες. Δεν μπορείς να φανταστείς τι είναι να είσαι 18 χρονών και να ψάχνεις μέσα στην ερημιά βράδυ, το χέρι και το πόδι του φίλου σου μήπως μπορέσουν και του το κολλήσουν οι γιατροί...
Ο φίλος με το ducati, παρουσιάζει τη μια πλευρά της χαράς που μπορεί να δώσει η μοτοσυκλέτα, είναι , όμως, σαφές οτι δεν απευθύνεται στον καθένα. Οι φόβοι σου για τη μοτοσυκλέτα πάλι sado είναι καθόλα δικαιολογημένοι και σεβαστοί αλλά θέλω να εκφράσω την άποψη (ίσως σε λιγάκι άσχετο θέμα αλλά μιας και το θέσατε έτσι στα τελευταία ποστ) οτι η μοτοσυκλέτα κρύβει πολλές χαρές ακόμα και όταν δεν κινείται κανείς σε αγωνιστικούς, ούτε καν γρήγορους ρυθμούς. Ακόμα και σε ρυθμούς αργής βόλτας, μπορεί κανείς να απολαύσει μια μοτοσυκλέτα σε τέτοιο βαθμό που λίγα αυτοκίνητα (ακόμα και τα ανοικτά) μπορούν να το κάνουν...
Αγαπητέ φίλε με το Ducati (και το τεράστιο νικ) θα έλεγα μην προσπαθείς να αποδείξεις με αριθμούς κάτι που όσοι έχουν οδηγήσει έστω και μια φορά στη ζωή τους μοτοσυκλέτα της προκοπής το γνωρίζουν. Τι και αν γυρίζει την πίστα πιο γρήγορα ή πιο αργά μια μηχανή; Αν μπορείς και το κάνεις, αυτό που μετράει είναι το τι σου μένει, ανεξάρτητα απο νούμερα και χρόνους ...ε;
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Αγαπητέ φίλε με το Ducati (και το τεράστιο νικ) θα έλεγα μην προσπαθείς να αποδείξεις με αριθμούς κάτι που όσοι έχουν οδηγήσει έστω και μια φορά στη ζωή τους μοτοσυκλέτα της προκοπής το γνωρίζουν. Τι και αν γυρίζει την πίστα πιο γρήγορα ή πιο αργά μια μηχανή; Αν μπορείς και το κάνεις, αυτό που μετράει είναι το τι σου μένει, ανεξάρτητα απο νούμερα και χρόνους ...ε;
Εκει ακριβως ειναι και η μαγεια, στην αισθηση... αλλωστε και Ducati γιαυτο εχουμε, για να διπλασιαζουμε αυτη την απολαυση των αισθησεων... εαν στεκομαστε στα νουμερα, θα ειχαμε παρει ενα πλυντηριο με τα ιδια λεφτα.... εεε ενα Honda ηθελα να πω... δυνατοτερο...
(ευτυχως που δεν διαβαζουν χοντακηδες εδω) -
Κανω ενα repost μπας και γινω αντιληπτος.
Ducati αναλογια 1.5kg/ps
Νοble αναλογια 2.55kg/ps
DUCATI TIME : 49.25
NOBLE TIME : 49.54
Μπορεις να μου εξηγησεις πως γινεται η Ducati ενω ειναι 1.05kg/ps ελαφρυτερη ,να ειναι ΜΟΝΟ 29 εκατοστα του δευτερολεπτου γρηγοροτερη?
Ειναι σαν να εχεις 2 αυτοκινητα που το ενα εχει 200 αλογα και το αλλο 110 αλογα. Ειναι τεραστια η διαφορα.
Σιγουρα η Ducati ειναι 80.000 ευρο φτηνοτερη ,αλλα το ενα ειναι αυτοκινητο και το αλλο μηχανη. -
Ο χρήστης Runner Ducati Baylisstic έγραψε:
...
(ευτυχως που δεν διαβαζουν χοντακηδες εδω)Νομίζεις! Εγώ τρια χρόνια CBR είχα!
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Κανω ενα repost μπας και γινω αντιληπτος.Ducati αναλογια 1.5kg/ps
Νοble αναλογια 2.55kg/ps
DUCATI TIME : 49.25
NOBLE TIME : 49.54
Μπορεις να μου εξηγησεις πως γινεται η Ducati ενω ειναι 1.05kg/ps ελαφρυτερη ,να ειναι ΜΟΝΟ 29 εκατοστα του δευτερολεπτου γρηγοροτερη?
Ειναι σαν να εχεις 2 αυτοκινητα που το ενα εχει 200 αλογα και το αλλο 110 αλογα. Ειναι τεραστια η διαφορα.
Σιγουρα η Ducati ειναι 80.000 ευρο φτηνοτερη ,αλλα το ενα ειναι αυτοκινητο και το αλλο μηχανη.Γιατι σε εχουν μαθει τα περιοδικα να κανεις λαθος υπολογισμους...
εαν στο Ducati πανω κατσει ενας αναβατης 100 κιλα, και στο Noble ενας οδηγος 65 κιλα θα παραμεινει το Kg/hp το ιδιο??? παρε κομπιουτερακια και αρχισε... αα στο Excel καλυτερα...
και τωρα να σε μαθω...
Ducati 999 (μοντελο τεστ 136hp)..
Βαρος μοτοσυκλετας εντελως αδεια (χωρις καν μπαταρια-λαδια) = 186kg
υγρα/μπαταρια κλπ = 5kg
καυσιμα = 15 λιτρα
ΑΝΑΒΑΤΗΣ (δεν παει μονη της ετσι???) ποσα θες εσυ??? ας πουμε μεσον ορο 75kgπαμε τωρα
Ducati 999
186+5+15+75=281/136=2,06kg/hpτο παρταλι σου Νομπελ (ειρηνης) Μ400
1056+5+20+75=1156/425=2,72(info http://www.fast-autos.net/noble/noblem400.html )
στην ουσια η διαφορα ειναι ΜΟΝΟ 0.66kg/hp (εβαλα 20 λιτρα στο Νομπελ καυσιμα αντι για 15 του Ducati)
και στην πολυ ΣΦΙΧΤΗ ΟΛΟ ΣΤΡΟΦΕΣ μονο ΜΙΚΡΗ πιστα η διαφορα ειναι λογικη...
εαν ηταν πιστα πιο Μεγαλη του λεπτου+... ΚΑΝΟΝΙΚΗ δηλαδη να ανοιξει το γκαζι το Ducati... AAAAAAAAANTEEE ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ λεμε....δεν σε μαθανε να τα μετρας καλα...
-
Ο χρήστης Runner Ducati Baylisstic έγραψε:
εαν στεκομαστε στα νουμερα, θα ειχαμε παρει ενα πλυντηριο με τα ιδια λεφτα.... εεε ενα Honda ηθελα να πω... δυνατοτερο...Ας είχα εγώ ένα S2000 και ας μην αξιωνόμουν να καβαλήσω Ducati ούτε στον ύπνο μου.
Καλύτερα να είμαστε πιο διακριτικοί όταν χαρακτηρίζουμε απαξιωτικά κάποια πράγματα που για άλλους μπορεί να αποτελούν αντικείμενα πόθου. Και δε νομίζω ότι το Hondaki είναι καλύτερο στα νούμερα από τη Ducati σου
Φιλικά,
Θέμης
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
εαν στεκομαστε στα νουμερα, θα ειχαμε παρει ενα πλυντηριο με τα ιδια λεφτα.... εεε ενα Honda ηθελα να πω... δυνατοτερο...
Ας είχα εγώ ένα S2000 και ας μην αξιωνόμουν να καβαλήσω Ducati ούτε στον ύπνο μου.
Καλύτερα να είμαστε πιο διακριτικοί όταν χαρακτηρίζουμε απαξιωτικά κάποια πράγματα που για άλλους μπορεί να αποτελούν αντικείμενα πόθου. Και δε νομίζω ότι το Hondaki είναι καλύτερο στα νούμερα από τη Ducati σου
Φιλικά,
Θέμης
Ωχχ... ελα βρε που σε πειραξε τωρα... αναμεσα στους μοτοσυκλετιστες ολων των μαρκων και σχολων (japan-europe-(italy)) το πειραγμα σε αυτους που εχουν honda ειναι αυτο... ολες οι μαρκες μοτοσυκλετων εχουν παρατσουκλια... αλλα για τα Ducati αφου παρεξηγηθηκες δεν σου λεω...
το S2000 ειναι αργο ακομα και για μια μοτοσυκλετα ουσιαστικα αργη για μοτοσυκλετα σημερινη, (70 αλογακια ειναι αυτα), αλλα αυτο δεν εχει καμια σημασια, δεν το μετραμε ετσι... εαν ηταν ετσι ειπαμε θα ειχα με τα ιδια λεφτα αλλη μοτοσυκλετα με 100 αλογα... αγοραζουμε γιατι μας αρεσει και μας φτιαχνει και μας γεμιζει κατι, οχι μονο με τα νουμερα... τωρα εαν η συζητηση παιρνει τετοιες διαστασεις με νουμερα, ειναι γιατι προκαλει ο ενας μας γενικως τον αλλον....
επι της ουσια ομως πρεπει να ειναι ξενερωτος καποιος να μενει η να αγοραζει μονο για τα νουμερα....σου ευχομαι λοιπον να το αποκτησης μια μερα και να το διασκεδασεις περα του δεοντως...
καλες βολτες. -
Παρεξηγησις
Αυτά παθαίνει όποιος δε διαβάζει όλα τα posts. Νόμιζα ότι αναφερόσουν στα αυτοκίνητα Χόντα...Γράψε λάθος...
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
αδικα χολοσκας φιλε...ο αλλος βλεπει 4 ροδες και σου λεει παταει καλυτερα απο ενα διτροχο. αρα?? αρα στριβει καλυτερα. τελεια και παυλα. ο καθενας πιστευει αυτο που βλεπουν τα ματακια του. ο,τι και να πεις εσυ...
οχι ρε φιλε, δεν σου λεει αυτο. Σου λεει οτι ενω σε ολα αυτα τα ατυπα συγκριτικα μεταξυ αυτοκινητου και μηχανης, η μηχανη ειναι ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ πιο γρηγορη σε καθε υποψια ευθειας (θες 2 και 2.5 kg/hp αντιστοιχα? Παλι ειναι τεραστια η διαφορα γιατι δεν παιζουμε 1kg/hp στα 20 αλλα μισο στα 2.5), στον χρονο γυρου τα αυτοκινητα ακομα και αν ειναι πισω ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΑ. Και το μονο συμπερασμα που μπορω να βγαλω εγω ειναι ή οτι τα αυτοκινητα κλεβουν παντα απο κοπανες στην πιστα (...), ή οτι αυτη την συντριπτικη διαφορα υπερ των μηχανων στις ευθειες την παιρνουν πισω στις στροφες. Αντε πια
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
αδικα χολοσκας φιλε...
ο αλλος βλεπει 4 ροδες και σου λεει παταει καλυτερα απο ενα διτροχο. αρα?? αρα στριβει καλυτερα. τελεια και παυλα. ο καθενας πιστευει αυτο που βλεπουν τα ματακια του. ο,τι και να πεις εσυ...
οχι ρε φιλε, δεν σου λεει αυτο. Σου λεει οτι ενω σε ολα αυτα τα ατυπα συγκριτικα μεταξυ αυτοκινητου και μηχανης, η μηχανη ειναι ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ πιο γρηγορη σε καθε υποψια ευθειας (θες 2 και 2.5 kg/hp αντιστοιχα? Παλι ειναι τεραστια η διαφορα γιατι δεν παιζουμε 1kg/hp στα 20 αλλα μισο στα 2.5), στον χρονο γυρου τα αυτοκινητα ακομα και αν ειναι πισω ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΑ. Και το μονο συμπερασμα που μπορω να βγαλω εγω ειναι ή οτι τα αυτοκινητα κλεβουν παντα απο κοπανες στην πιστα (...), ή οτι αυτη την συντριπτικη διαφορα υπερ των μηχανων στις ευθειες την παιρνουν πισω στις στροφες. Αντε πια
Δηλαδης εαν εχουμε ενα οχημα, 2 αυτοκινητα πχ, η 2 μοτοσυκλετες πχ...
δεν εχει σημασια...
και το ενα εχει 2.0kg/hp και το αλλο 2.5kg/hp ... και στριβουν περιπου τα ιδια (περιπου, γιατι ακομα και αυτοκινητο με αυτοκινητο δεν στριβουν σε ολες τις στροφες το ιδιο)... πιο θα ειναι πολυ πιο γρηγορο στο γυρο???εγω νομιζω αυτο με τα 2.06kg/hp ................
μπερδευτικα....
μαλλον αυτο με τα 2.72kg/hp ....
χμμμ ουτε.... αφου το κερδος σε δυναμη ειναι αχρηστο στο χρονομετρο...
χμμ οχι... το κερδος στην στροφη.... χμμμ τελικα ποιος κερδιζει, αυτος που στριβει 5 χλμ παραπανω??? η ο αλλος με τα 2.06kg/hp.... τα εχω χασει...να το κανω αλλιως γιατι μπερδευομαι ρε γαμωτο... με τα καρα φαινεται πιο ανθρωπινο...
εχω ενα καρο με 1250 κιλα βαρος και 200 αλογα, αρα 6.25Kg/hp ...
και εχω αλλο ενα καρο με 1250 κιλα παλυ. αλλα 225 αλογα
(η διαφορα του 0.66kg/hp με το Ducati και το Noble)ΑΡΑΓΕΣ ΤΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΝΕ ΜΕ 25 ΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ 29 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ??? ΜΑ ΜΟΝΟ 29 ΕΚΑΤΟΣΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 200hp ΣΤΑ 225hp ΕΙΝΑΙ ΣΙΝΤΡΙΠΤΙΚΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΤΟ ΚΑΡΟ...βρε μηπως αντι για σπορ αυτοκινητα... ΟΔΗΓΑΤΕ τιποτις ταξια ντιζελ???
http://fifthgear.five.tv/features/shootout_vbh.jpg
http://fifthgear.five.tv/features/shootout_tiff1.jpg -
οσο συνεχιζεις να απαντας σε μια πολυ απλη ερωτηση με 5 σελιδες μαθηματiκων αναλυσεων, τοσο θα γελαω και δεν θα σε παιρνω στα σοβαρα. Οταν μαλιστα βαζεις στο ιδιο καλαθι την διαφορα του μισου κιλου/ιππο στα 6.5 με το μισο κιλο/ιππο στα 2.5, τοτε τι να σου πω...Ή δεν καταλαβαινεις μηπως? Η διαφορα της μηχανης 2κιλα/ιππο απο το αυτοκινητο 2.5 κιλα/ιππο ειναι πολυ πολυ μεγαλυτερη απο οτι η διαφορα μεταξυ δυο ιδιων οχηματων που εχουν 6 και 6.5 αντιστοιχα. Ψαξε βρες χρονους ρεπριζ για το Noble και την Ducati και θα δεις ποσες κολωνες ριχνει η μηχανη στο Noble σε καθε ανοιγμα. Στον τερματισμο ομως ειναι κατι δεκατα πισω.
Οποτε ξαναρωταω:
αφου το μηχανακι ειναι παρα παρα πολυ πιο γρηγορο στην ευθεια, πως γινεται στο χρονο γυρου να εχουν ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ διαφορες? Μηπως επειδη το αυτοκινητο στριβει πολυ καλυτερα (που ηταν και αυτο που λεω εγω τουλαχιστον εδω και τοσες σελιδες)?
ΥΓ Αν εχεις και ορεξη, ψαξε βρες χρονους απο Nurburgring που ειναι οτι πιο κοντα σε δημοσιο δρομο (και σε χαραξη, και σε ασφαλτο κλπ κλπ), και εχει και 2 τεραστιες ευθειες που τα καλα μηχανακια ριχνουν δεκαδες+ μετρα ακομα και στα καλυτερα αυτοκινητα, και πες μου μετα τι κινειται ΣΥΝΟΛΙΚΑ πιο γρηγορα.
-
Αυτη η κοντρα δεν εχει νοημα.
Φιλε, Runner Ducati Baylisstic, δεν χρειαζεται να δωσεις 200000ε για αυτοκινητο για να εισαι πιο γρηγορος απο μηχανη. Μαλιστα μπορεις να κανεις ενα συνδιασμο απο τους 2 κοσμους και να παρεις αυτο: http://www.arielatom.com/ariel/site.php
Το συγκεκριμενο με μοτερ απο civic typeR + υπερσυμπιεστη εριξε 4'' σε CBR 600RR στην ανοιχτη πιστα του Τοp Gear.
Σαφως δεν ειναι μαζικης παραγωγης, αλλα βγαζει κανονικοτατα αδεια κυκλοφοριας.
Επισης δεν χρειαζεται να γραφεις ολοκληρα κατεβατα για το οτι τα μηχανακια ειναι πιο γρηγορα στα Μεγαρα απο τα αυτοκινητα, το ξερουμε ηδη.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ψαξε βρες χρονους ρεπριζ για το Noble και την Ducati και θα δεις ποσες κολωνες ριχνει η μηχανη στο Noble σε καθε ανοιγμα. Στον τερματισμο ομως ειναι κατι δεκατα πισω.
Κοιτα, θα κανω μια τελευταια προσπαθεια να τα ξαναπω, εαν δεν τα καταλαβεις παει να πει πως, ειτε ο εγωσμος σου δεν σε αφηνει να πιστεψεις ορισμενα πραγματα, η δεν τα αντεχεις γιατι γνωριζεις οτι οσα και να ξοδεψεις πεταμενα λεφτα θα ειναι με το καρο...
παμε παλι....
Ας πουμε οτι εχουμε μια πιστα... οπως τις Σερρες
ΦΩΤΟ ΕΔΩ: http://www.lams.gr/fileadmin/SerresTrac ... k_1000.jpgH πιστα των Σερρων ειναι συνολικα 3186 μετρα..
η ευθεια ειναι 662 μετρα...
δες τωρα ξανα την πιστα απο την στροφη K1 (gravel A), μεσα στο σχεδιαγραμα της πιστα εχει την ιδανικη γραμμη, απο την Κ1, μετα την μεγαλη ευθεια δηλαδη μεχρι να ξαναβγουμε στην μεγαλη ευθεια (φαινεται, στο gravel H) τα 4/5 της πιστας δηλαδη, στο μεγαλυτερο αυτο μερος η μοτοσυκλετα που κινειται σε πολυ γρηγορους ρυθμους, σαν ενα supercar πχ, ειναι ΔΙΑΡΚΩΣ στα 4/5 της πιστας ΠΛΑΓΙΑΣΜΕΝΗ και μαλιστα ΠΟΛΥ ΠΛΑΓΙΑΣΜΕΝΗ, αυτο βεβαια για να στριψει....τι σημαινει αυτο???
'replay: ρεπριζ για το Noble και την Ducati και θα δεις ποσες κολωνες ριχνει η μηχανη στο Noble'ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ... ΥΣΧΥΕΙ... εχει αποδοση, και συμβαινει, να ριχνει δηλαδη κολωνες, οσο η μοτοσυκλετα βρισκεται ΜΟΝΟ σε ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ...
ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΕ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ... οταν η μοτοσυκλετα ειναι πλαγιασμενη το γκαζι ειναι ΠΟΛΥ περιορισμενο, αυτο γινεται διοτι λογο ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ δυναμης εαν το γκαζι ανοιξει αρκετα για να εχουμε περισσοτερα χλμ μεσα στην στροφη, η λιγο πριν την εξοδο ο ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΣ στην ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ (ειναι πισωκινητες εαν δεν το ξερεις) ΣΠΙΝΙΑΡΕΙ, χανεται η ΠΡΟΣΦΥΣΗ και η μοτοσυκλετα μπαινει σε διαδικασια HIGHSIDING, και ΠΕΦΤΕΙ...στα 4/5 της πιστας λοιπον το αυτοκινητο που παταει σε 4ροδες και φαρδιες πολυ σε καθαρα σπορ και δυνατα αυτοκινητα, που μπορει να ειναι ΣΑΝΙΔΩΜΕΝΟ στο πατωμα και να στριβει με το πλαι... καταναλωνει για να στριψει, και λογο βαρους και μεγαλου πελματος τροχων, μεγαλα ποσοστα δυναμης, και μπορει απο τα 300 αλογα και τα 200... τα 2/3 δηλαδη, ενω η μοτοσυκλετα μπορει να στριβει με τα ιδια χλμ και απο τα 136 αλογα να χρησιμοποιει-καταναλωνει σε σφιχτες στροφες μονο τα 50 αλογα, το 1/3 δηλαδη λογο ελαχιστου βαρους, μικρου πατηματος, και τροπου που στριβει η μοτο, αρα δεν χρειαζεται πολυ ενεργεα για να πετυχει και να νικησει αντιστασεις, οπως γινεται και στην εκινηση που λογο ελαχιστου βαρους δεν καταναλωνονται πολυ ποροι για να ξεκινησει σβελτα, .... αλλα ταυτοχρονα στις μικρες σφιχτες στροφες ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, εαν διαβασεις αυτο εδω: http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9372
ενα συγκριτικο μεταξυ 999 και 360 Modena Stradale, θα δεις οτι αναφερει οτι στις ανοιχτες στροφες η μοτοσυκλετα ειναι πιο γρηγορη, διοτι εχει χλμ και μεγαλυτερες σχεσεις στο κυβωτ. και μπορει να ανοιγει το γκαζι ευκολα αρα να βγαζει περισσοτερα αλογα και χρησιμοποιει ολο το κερδος που εχει σε kg/hp...θα σου φερω και ενα τελευταιο παραδειγμα, οταν ειχα μπει στις Σερρες, ειχα ενα Μονστερ με 50 αλογα, 175 κιλα 50 αλογα,
175+15+75=265kg/50=5.3kg/hpστην πιστα ειχε μοτοσυκλετες με 150 αλογα...
170+15+75=260kg/150=1.73kg/hpστα 3/5 της πιστας στριβαμε περιπου τα ιδια χλμ και ειχαμε τον ιδιο χρονο, αυτο γιατι οταν ειμασταν πλαγιασμενοι συνεχως, εγω ΜΠΟΡΟΥΣΑ λογο μικρης ιπποδυναμης ΝΑ ΕΧΩ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΟΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΤΕΡΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟ και να βγαζω στην ροδα 50 αλογα, οι δυνατες μοτοσυκλετες ομως ειχαν το γκαζι στο 30% ανοιχτο... ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ οτι ΕΓΩ ΕΣΤΡΙΒΑ ΠΟΛΥ γιατι εχουμε διαφορα 5.3 και 1.73... αλλα γιατι αυτοι πηγαιναν με 30% και γω με 110% και στριβαμε τα ιδια χιλιομετρα...
στα 2 μικρα κοματακια αναμεσα σε 2 στροφες, και στην ευθεια, ανοιγαν το γκαζι και εξαφανιζονταν....το ιδιο συμβαινει και στο Noble και 999 η συγκεκριμενη πιστα ειναι των 50 δευτερολεπτων, η ειναι τα 3/4 ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΚΑΡΤΟΔΡΟΜΙΟ, μολις λοιπον ακουμπισει το γκαζι στην κτηνωδη δυναμη του Ducati βρισκεται απο στροφη σε στροφη λογο πολυ μικρης πιστας και συνεχων στροφων με ελαχιστη δυναμη... αποτελεσμα, στριβει παρομοια με το αυτοκινητο, λιγο πανω λιγο κατω, και κινειται επειδη μενει συνεχως πλαγιασμενη στο 40% της δυναμης της, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ, εν εντιθεση το αυτοκινητο για να υπερνικησει το ΒΑΡΟΣ, ΤΡΙΒΕΣ 4 ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ κα, παει τερμα γκαζι... αρα σε πολυ σφιχτο περιβαλον με στροφες, για ως γνωστον θα το ξερεις ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ... και οι μοτοσυκλετες βεβαια...
Η ΑΛΛΙΩΣ... ΠΟΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ BMW M3 ΣΤΑ ΚΙΟΥΡΚΑ, ΑΦΙΔΝΕΣ, ΜΕ 265 ΑΛΟΓΑ, ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΚΙΛΑ ΜΕ 700 ΑΛΟΓΑ???
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑ 50 ΔΕΥΤΕΡΑ 30.... ΑΜ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ... ΙΣΩΣ ΝΑ ΓΥΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ... ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ ΤΟ Μ3 ΜΕ ΤΑ 700 ΑΛΟΓΑ, ΑΠΛΑ ΣΕ ΤΟΣΟ ΣΦΙΧΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ... ΓΙΑΤΙ Η ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ ΣΠΑΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ....αυτο ειναι το τελευταιο κειμενο... εαν θες να καταλαβεις, καταλαβες...
εαν δεν μπορεις... ελα μαζι σε ενα Trackday μας, και εναν αγωνα μοτοσυκλετων στα Μεγαρα...καλες βολτες.
-
Ο χρήστης Runner Ducati Baylisstic έγραψε:
... ολες οι μαρκες μοτοσυκλετων εχουν παρατσουκλια... αλλα για τα Ducati αφου παρεξηγηθηκες δεν σου λεω...ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΤΡΕΣ! Χαχαχα... εμείς έτσι τις λέγαμε (λόγω του ξηροκάμπανου!)
Ρε παιδιά είπαμε, δε συγκρίνουμε λεμόνια με μπρόκολα...
Αυτοκίνητο vs Μηχανή - η αιώνια κόντρα![από διάσπαση]