-
http://www.in.gr/auto/news/images/big/A ... 566_02.jpg
auto in.gr / 22-01-2003
Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα είναι να το προβλέψουμε και να το αποφύγουμε. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η Toyota, η οποία δημιούργησε ένα νέο σύστημα ασφαλείας με την ονομασία pre-crash.Εξοπλισμένο με ένα ευρέως φάσματος ραντάρ (το οποίο βρίσκεται στο μπροστινό τμήμα και ανιχνεύει την απόσταση από τυχόν εμπόδια), το αυτοκίνητο είναι σε θέση να 'αναγνωρίζει' πότε πρόκειται να συμβεί μια σύγκρουση. Έτσι, την κατάλληλη στιγμή αυξάνει την προένταση των ζωνών ασφαλείας και την πίεση στο σύστημα πέδησης λίγα μόλις δευτερόλεπτα πριν από τη σύγκρουση, μειώνοντας τις υλικές ζημιές αλλά και την πιθανότητα τραυματισμού, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας.
Σε επίδειξη που πραγματοποιήθηκε στο Τόκιο για τους Ιάπωνες δημοσιογράφους, οι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να αισθανθούν την επίδραση του συστήματος στις ζώνες ασφαλείας, όταν επιτάχυναν το αυτοκίνητο προς ένα τεχνητό εμπόδιο, προτού προκληθεί η 'σύγκρουση'. Βέβαια, όπως δήλωσαν οι ίδιοι, είναι αρκετά... περίεργο το συναίσθημα που προκαλεί η οδήγηση ενός αυτοκίνητου το οποίο μπορεί να 'προβλέπει' τι θα συμβεί και να αντιδρά αναλόγως από μόνο του!
Το συγκεκριμένο σύστημα αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην ιαπωνική αγορά τον επόμενο μήνα, τοποθετημένο σε μοντέλο της Lexus, αλλά προς το παρόν τουλάχιστον δεν προβλέπεται να... ταξιδέψει εκτός της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, σύμφωνα με την Toyota. Επιπλέον, η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει ακόμα διευκρινίσει αν το σύστημα pre-crash θα περιλαμβάνεται στον προαιρετικό ή στο βασικό εξοπλισμό των αυτοκινήτων, ενώ αρνήθηκε να σχολιάσει την τιμή του και το κόστος της σχετικής έρευνας.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, σε περίπτωση που το pre-crash τοποθετηθεί σε όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ιαπωνικούς δρόμους, στα περίπου 3.870 αυτοκινητικά ατυχήματα που λαμβάνουν χρόνο σε ετήσια βάση θα αποτραπούν 100 περίπου θανατηφόρα περιστατικά.
Επιπλέον, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός στην αγορά αυξάνεται με ιλιγγιώδη ρυθμό, οι τομείς της ασφάλειας και της τεχνολογίας αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη βαρύτητα. Επίσης, όπως ισχυρίζονται οι υπεύθυνοι της Toyota, τα περισσότερα ατυχήματα οφείλονται στα μειωμένα αντανακλαστικά των οδηγών.
-
http://www.in.gr/auto/news/images/big/A ... 566_02.jpg
auto in.gr / 22-01-2003
Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα είναι να το προβλέψουμε και να το αποφύγουμε. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η Toyota, η οποία δημιούργησε ένα νέο σύστημα ασφαλείας με την ονομασία pre-crash.Εξοπλισμένο με ένα ευρέως φάσματος ραντάρ (το οποίο βρίσκεται στο μπροστινό τμήμα και ανιχνεύει την απόσταση από τυχόν εμπόδια), το αυτοκίνητο είναι σε θέση να 'αναγνωρίζει' πότε πρόκειται να συμβεί μια σύγκρουση. Έτσι, την κατάλληλη στιγμή αυξάνει την προένταση των ζωνών ασφαλείας και την πίεση στο σύστημα πέδησης λίγα μόλις δευτερόλεπτα πριν από τη σύγκρουση, μειώνοντας τις υλικές ζημιές αλλά και την πιθανότητα τραυματισμού, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας.
Σε επίδειξη που πραγματοποιήθηκε στο Τόκιο για τους Ιάπωνες δημοσιογράφους, οι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να αισθανθούν την επίδραση του συστήματος στις ζώνες ασφαλείας, όταν επιτάχυναν το αυτοκίνητο προς ένα τεχνητό εμπόδιο, προτού προκληθεί η 'σύγκρουση'. Βέβαια, όπως δήλωσαν οι ίδιοι, είναι αρκετά... περίεργο το συναίσθημα που προκαλεί η οδήγηση ενός αυτοκίνητου το οποίο μπορεί να 'προβλέπει' τι θα συμβεί και να αντιδρά αναλόγως από μόνο του!
Το συγκεκριμένο σύστημα αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην ιαπωνική αγορά τον επόμενο μήνα, τοποθετημένο σε μοντέλο της Lexus, αλλά προς το παρόν τουλάχιστον δεν προβλέπεται να... ταξιδέψει εκτός της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, σύμφωνα με την Toyota. Επιπλέον, η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει ακόμα διευκρινίσει αν το σύστημα pre-crash θα περιλαμβάνεται στον προαιρετικό ή στο βασικό εξοπλισμό των αυτοκινήτων, ενώ αρνήθηκε να σχολιάσει την τιμή του και το κόστος της σχετικής έρευνας.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, σε περίπτωση που το pre-crash τοποθετηθεί σε όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ιαπωνικούς δρόμους, στα περίπου 3.870 αυτοκινητικά ατυχήματα που λαμβάνουν χρόνο σε ετήσια βάση θα αποτραπούν 100 περίπου θανατηφόρα περιστατικά.
Επιπλέον, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός στην αγορά αυξάνεται με ιλιγγιώδη ρυθμό, οι τομείς της ασφάλειας και της τεχνολογίας αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη βαρύτητα. Επίσης, όπως ισχυρίζονται οι υπεύθυνοι της Toyota, τα περισσότερα ατυχήματα οφείλονται στα μειωμένα αντανακλαστικά των οδηγών.
-
http://www.in.gr/auto/news/images/big/A ... 566_02.jpg
auto in.gr / 22-01-2003
Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα είναι να το προβλέψουμε και να το αποφύγουμε. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η Toyota, η οποία δημιούργησε ένα νέο σύστημα ασφαλείας με την ονομασία pre-crash.Εξοπλισμένο με ένα ευρέως φάσματος ραντάρ (το οποίο βρίσκεται στο μπροστινό τμήμα και ανιχνεύει την απόσταση από τυχόν εμπόδια), το αυτοκίνητο είναι σε θέση να 'αναγνωρίζει' πότε πρόκειται να συμβεί μια σύγκρουση. Έτσι, την κατάλληλη στιγμή αυξάνει την προένταση των ζωνών ασφαλείας και την πίεση στο σύστημα πέδησης λίγα μόλις δευτερόλεπτα πριν από τη σύγκρουση, μειώνοντας τις υλικές ζημιές αλλά και την πιθανότητα τραυματισμού, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας.
Σε επίδειξη που πραγματοποιήθηκε στο Τόκιο για τους Ιάπωνες δημοσιογράφους, οι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να αισθανθούν την επίδραση του συστήματος στις ζώνες ασφαλείας, όταν επιτάχυναν το αυτοκίνητο προς ένα τεχνητό εμπόδιο, προτού προκληθεί η 'σύγκρουση'. Βέβαια, όπως δήλωσαν οι ίδιοι, είναι αρκετά... περίεργο το συναίσθημα που προκαλεί η οδήγηση ενός αυτοκίνητου το οποίο μπορεί να 'προβλέπει' τι θα συμβεί και να αντιδρά αναλόγως από μόνο του!
Το συγκεκριμένο σύστημα αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην ιαπωνική αγορά τον επόμενο μήνα, τοποθετημένο σε μοντέλο της Lexus, αλλά προς το παρόν τουλάχιστον δεν προβλέπεται να... ταξιδέψει εκτός της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, σύμφωνα με την Toyota. Επιπλέον, η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει ακόμα διευκρινίσει αν το σύστημα pre-crash θα περιλαμβάνεται στον προαιρετικό ή στο βασικό εξοπλισμό των αυτοκινήτων, ενώ αρνήθηκε να σχολιάσει την τιμή του και το κόστος της σχετικής έρευνας.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, σε περίπτωση που το pre-crash τοποθετηθεί σε όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ιαπωνικούς δρόμους, στα περίπου 3.870 αυτοκινητικά ατυχήματα που λαμβάνουν χρόνο σε ετήσια βάση θα αποτραπούν 100 περίπου θανατηφόρα περιστατικά.
Επιπλέον, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός στην αγορά αυξάνεται με ιλιγγιώδη ρυθμό, οι τομείς της ασφάλειας και της τεχνολογίας αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη βαρύτητα. Επίσης, όπως ισχυρίζονται οι υπεύθυνοι της Toyota, τα περισσότερα ατυχήματα οφείλονται στα μειωμένα αντανακλαστικά των οδηγών.
-
Ενδιαφέρον ακούγεται! Για να δούμε αποτελέσματα...
-
Καλό,αλλά την πρόλαβε η Mercedes με το Pre-Safe (έτσι λέγεται νομίζω),το οποίο είναι ένα βήμα μπροστά καθώς κλείνει την ηλιοροφή,και προεκτείνει τον προφυλακτήρα και άλλα τέτοια τρελά πριν τη σύγκρουση.Διατίθεται στην S-classe προς το παρόν.
-
Καφέ ψήνει???
Άμα δεν... είναι για πέταμα!Δεν κατάλαβα δηλαδή, τι περισσότερο έχει από ένα απλό brake assist (εκτός του ότι θα ανεβάσει κατά 10% το κόστος του αυτοκινήτου, δίνοντάς σου την ψευδαίσθηση για μία ακόμη φορά ότι 'κάτι' θα σε σώσει, ανεξάρτητα από το πόσο ηλίθιος είσαι)!
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Καφέ ψήνει???
Άμα δεν... είναι για πέταμα!Δεν κατάλαβα δηλαδή, τι περισσότερο έχει από ένα απλό bake assist (εκτός του ότι θα ανεβάσει κατά 10% το κόστος του αυτοκινήτου, δίνοντάς σου την ψευδαίσθηση για μία ακόμη φορά ότι 'κάτι' θα σε σώσει, ανεξάρτητα από το πόσο ηλίθιος είσαι)!
Βοήθεια ψησίματος;Για τον καφέ που προανέφερες;
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Καφέ ψήνει???
Άμα δεν... είναι για πέταμα!Δεν κατάλαβα δηλαδή, τι περισσότερο έχει από ένα απλό bake assist (εκτός του ότι θα ανεβάσει κατά 10% το κόστος του αυτοκινήτου, δίνοντάς σου την ψευδαίσθηση για μία ακόμη φορά ότι 'κάτι' θα σε σώσει, ανεξάρτητα από το πόσο ηλίθιος είσαι)!
Βοήθεια ψησίματος;Για τον καφέ που προανέφερες;
ΤΙ ΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΒΡΕ makinen?
-
Ένοχος, ένοχος...
Διορθώθηκε
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Καλό,αλλά την πρόλαβε η Mercedes με το Pre-Safe (έτσι λέγεται νομίζω),το οποίο είναι ένα βήμα μπροστά καθώς κλείνει την ηλιοροφή,και προεκτείνει τον προφυλακτήρα και άλλα τέτοια τρελά πριν τη σύγκρουση.Διατίθεται στην S-classe προς το παρόν.Σωστα, η Μερσεντες ανακοινωσε το συστημα περιπου 2-3 μηνες πριν, ομως απο την θεωρια νομιζω οτι αυτο της Τογιοτα κανει πιο πολυ νοημα. Το συστημα της Μερσεντες προσπαθει να 'αισθανθει' οτι ενα ατυχημα θα συμβει απο τις αντιδρασεις του οδηγου και του αυτοκινητου. Αυτο της Τογιοτα χρισημοποιει ρανταρ. Νομιζω οτι αυτο της Μερσεντες θα ειναι πιο αργο. Στην θεωρια φυσικα.
-
Πολύ καλύτερο από τα μαύρα κουτιά και τα κεντρικά συστήματα παρακολούθησης του οχήματος με αυτόματη ακινητοποίηση και ειδοποίηση των Αρχών έτσι και ο οδηγός ξεπεράσει το όριο ταχύτητας.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Ένοχος, ένοχος...Διορθώθηκε
Πλάκα έκανα ντε ψυχραιμία...
Το pre-crash της Toyota στην πράξη...