-
Megane χωρίς γιατί και πως.
-
Εγώ αναρρωτιέμαι ποιοι είναι οι 10 'ήρωες' που ψήφισαν OPC. Σε λίγο θα χρειαστούμε κανένα χάνι για ανταρτοπόλεμο.
-
None of the above
άσχετα πάντως από την ψηφοφορία, μπορεί να μου δικαιολογήσει κάποιος την τιμή του Megane που φτάνει στα επίπεδα Α3;
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Το πιασατε το νοημα πιστευω....
-
άσχετα πάντως από την ψηφοφορία, μπορεί να μου δικαιολογήσει κάποιος την τιμή του Megane που φτάνει στα επίπεδα Α3;
που το θυμηθηκες αυτο παλι...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
άσχετα πάντως από την ψηφοφορία, μπορεί να μου δικαιολογήσει κάποιος την τιμή του Megane που φτάνει στα επίπεδα Α3;
που το θυμηθηκες αυτο παλι...
ίσως επειδή είναι δίλιτρο turbo hatchback με 200 ίππους και με 'τετρακίνητες' εκδόσεις.
Καμία σχέση ε;
-
ίσως επειδή είναι δίλιτρο turbo hatchback με 200 ίππους και με 'τετρακίνητες' εκδόσεις.
Καμία σχέση ε;
δε συγχωρεθηκε ακομα αυτο το Α3????
-
ποιοι φτιαχνουν και ποσο στοιχιζει προκειμενου να κανει μετατροπη καποιος στο megane?μαλλον κανενας εν Ελλαδι
και μην μου πειτε οτι οσοι παιρνουν τετοια αυτοκινητα τα κρατανε μαμα...
το astraki οταν σε κανα χρονο θα χτυπαει 280+ αλογα απο πεντε-εξι βελτιωτες ποιος θα το φτανει......
τα παρον opc astra,zafira κτλ απο 200 μαμα με ενα προγραμμα κοστους 600€ παει 240+.με intercooler,downpipe και καλο τελικο 260+.
κοστος 1000 με 1500€.αξιοπιστια και δυναμη κυριοι.
καλος ο γαλλος αλλα ο Γερμανος σε λιγο θα πουλαει οσο καποια subaru μεχρι πριν λιγο καιρο.
-
χμμμ βρέθηκε και O-pe-l-tran
-
Eγώ μεταξύ των δύο OPC (sorry Krus! )
Δεν βρίσκω το λόγο που κοστολογείται τόσο το Megane...
-
Leon II Cupra!
Τι κι αν δεν εχει ανακοινωθεί ακόμα; Σάμπως όσοι λέμε τη γνωμη μας τα εχουμε οδηγήσει; -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Eγώ μεταξύ των δύο OPC (sorry Krus! )Δεν βρίσκω το λόγο που κοστολογείται τόσο το Megane...
ειναι και χειμωνας και μας τελειωσαν οι ντοματες.........(και οι θερμοκηποιου δεν λενε )
-
Αν και το Megane ειναι ακριβότερο και λιγότερο δυνατό, αυτό θα διάλεγα (και οχι επειδή οδηγώ Megane, απλά απο αυτά που έχω διαβάσει ο Γάλλος ειναι πιο καλοστημένος).
-
Ο χρήστης sailo έγραψε:
ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ OPC ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΑ ΤΩΝ 29.999 ΕΥΡΩΝταξ..
έγινε
Άμα κάνει 30.000 ευρώ πες το αν είναι
αλλά άμα είναι 29.999,99 οκΤελοσπάντων.
Δυστυχώς όσο κράξιμο κ αν φάω θα πω astra opc γιατί μου αρέσει πιο πολύ μέσα/έξω.. αν είναι για αυτά τα δύο.
Αλλά δε θα έπαιρνα κανένα από τα δύο προσωπικά -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ειναι και χειμωνας και μας τελειωσαν οι ντοματες.........(και οι θερμοκηποιου δεν λενε )
από αλλού το περίμενα,από αλλού μου ήρθε!
Είπαμε,μεταξύ των δύο!
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Eγώ μεταξύ των δύο OPC (sorry Krus! )Δεν βρίσκω το λόγο που κοστολογείται τόσο το Megane...
BAN him!
-
ποιοι φτιαχνουν και ποσο στοιχιζει προκειμενου να κανει μετατροπη καποιος στο megane?μαλλον κανενας εν Ελλαδι
και μην μου πειτε οτι οσοι παιρνουν τετοια αυτοκινητα τα κρατανε μαμα...
το astraki οταν σε κανα χρονο θα χτυπαει 280+ αλογα απο πεντε-εξι βελτιωτες ποιος θα το φτανει......
τα παρον opc astra,zafira κτλ απο 200 μαμα με ενα προγραμμα κοστους 600€ παει 240+.με intercooler,downpipe και καλο τελικο 260+.
κοστος 1000 με 1500€.αξιοπιστια και δυναμη κυριοι.
καλος ο γαλλος αλλα ο Γερμανος σε λιγο θα πουλαει οσο καποια subaru μεχρι πριν λιγο καιρο.δεν ειδα καποιον να τοποθετειτε σε αυτα που λεω.γιατι αραγε?
οσο αφορα το στησιμο.πως καποιοι ευκολα κρινετε ενα αμαξι χωρις να το οδηγησετε συμφωνα με τις δικες σας ικανοτητες.
διοτι και το mac rae να βαλουμε να οδηγησει ενα απο τα δυο αυτοκινητα,θα πει δεν στριβει κανενα.ο μεσος οδηγος ομως θα μεινει απολυτα ευχαριστημενος...ας μην μιλησω για τα ηλεκτρονικα της πλακας που φορανε τα γαλλικα..
ξεχνατε την ποιοτητα κατασκευης των προηγουμενων clio,megane.
το προηγουμενο opc το ατμοσφαρικο απο 160 αλογα με 2000€ το πολυ γινεται 200 αλογακια ατμοσφαιρα.το clio rs απο 172 με ποσα λεφτα γινεται 200 και ποιος το κανει παρακαλω? -
Μην μπερδευεις την ποιοτητα κατασκευης των clio-megane με τα διλιτρα μοντελα που ειναι εξ'ολοκληρου υπο την εποπτεια της Renault Sport και απο αλλο εργοστασιο....
Αν κ θεμα ποιοτητας δεν εχει τεθει για τα clio κ τα megane....
Περι βελτιωσης τωρα το Clio Rs παει 205 αλογα με κιτ 4πεταλουδο της K-tec ενω αν του βαλεις turbo παει 260 αλογα για πλακα.Το 4πεταλουδο κοστιζει 3000 λιρες και το turbo kit 5500 περιπου.Κ τα 2 ειναι bolt on χωρις να πειραξεις τιποτε αλλο....Στο τουρμπο υπαρχει και η προοπτικη για σφυρηλατα εμβολα με τα 280 αλογα να ειναι παιχνιδι μετα...
Το Megane παει 240 αλογα μονο με εγκεφαλο απο τον Elia ενω κ η K-tec ετοιμαζει κιτακι (intercooler,εγκεφαλος,εξατμιση,φιλτρο) με στοχο τα 280....
Στην Ελλαδα βεβαια κανενας δεν ασχολειται....
-
Στην Ελλαδα βεβαια κανενας δεν ασχολειται....
οπως σε πολλα πραγματα, ευρωπη με το κυαλι και αμα φαινεται κιολας...
προσωπικα πιστευω οτι το αστρα θα πουλησει λιγο περισσοτερο απο το μεγκαν αλλα σε καμια περιπτωση οπως τα σκουμπι...
-
[quote='ASTRAKITCAR']ποιοι φτιαχνουν και ποσο στοιχιζει προκειμενου να κανει μετατροπη καποιος στο megane?μαλλον κανενας εν Ελλαδι
και μην μου πειτε οτι οσοι παιρνουν τετοια αυτοκινητα τα κρατανε μαμα...
το astraki οταν σε κανα χρονο θα χτυπαει 280+ αλογα απο πεντε-εξι βελτιωτες ποιος θα το φτανει......
τα παρον opc astra,zafira κτλ απο 200 μαμα με ενα προγραμμα κοστους 600
OPEL ASTRA OPC Vs RENAULT MEGANE SPORT