-
αγορακια... σας εχω ολους βρε... μην τσακωνεστε...
και μαλιστα με ΑΕΡΟΨΥΚΤΟ, ΔΙΒΑΛΒΙΔΟ, του 1979 σχεδιασης μοτερακι, με 70 αλογακια τροχο ολα και ολα, ΕΝΤΕΛΩΣ μαμα, χωρις να ειναι ειδικο για πιστα, και ας βρισκει κατω και δεν μπορει να βγαλει τους καλυτερους χρονους, χωρις ρυθμιζομενες αναρτησεις, και με κοστος αγορας λουστρινι, μολις 7000 ευρω, καθημερινης κυκλοφοριας, ταξιδιων, βολτας... με τα ιδια τακακια βγαζει 1000+ γυρους πιστα και ταυτοχρονα πανω απο 20.000 χλμ στον δρομο...
με τα ιδια λαστιχα βγαζει σχεδον απο 500 γυρους πιστα και ταυτοχρονα 7-8000 χλμ δρομο... μονο λαδακια θελει καθε 5-6.000 χλμ 3 και κατι λιτρακια...1:10 Μεγαρα στην 4 επισκεψη μαζι του... οποιος αμφιβαλει στο δικαστηριο (Μεγαρο)... τιμια πραγματα...
ερχεται και το 1:08 σιγα σιγα με το παρταλακι...
μην χτυπιεστε τσαμπα και πετατε τα δισεκατομυρια για να γινεται γληγοροι...
πεινανε τα παιδια στην Αφρικη...
μερακι, προπονηση και ταλεντο θελει...φιλικα παντα, μαρεσει το γλεντι ΣΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΜΟΝΟ (πλεον)...
καλες βολτες. -
αγορακια... σας εχω ολους βρε... μην τσακωνεστε...
και μαλιστα με ΑΕΡΟΨΥΚΤΟ, ΔΙΒΑΛΒΙΔΟ, του 1979 σχεδιασης μοτερακι, με 70 αλογακια τροχο ολα και ολα, ΕΝΤΕΛΩΣ μαμα, χωρις να ειναι ειδικο για πιστα, και ας βρισκει κατω και δεν μπορει να βγαλει τους καλυτερους χρονους, χωρις ρυθμιζομενες αναρτησεις, και με κοστος αγορας λουστρινι, μολις 7000 ευρω, καθημερινης κυκλοφοριας, ταξιδιων, βολτας... με τα ιδια τακακια βγαζει 1000+ γυρους πιστα και ταυτοχρονα πανω απο 20.000 χλμ στον δρομο...
με τα ιδια λαστιχα βγαζει σχεδον απο 500 γυρους πιστα και ταυτοχρονα 7-8000 χλμ δρομο... μονο λαδακια θελει καθε 5-6.000 χλμ 3 και κατι λιτρακια...1:10 Μεγαρα στην 4 επισκεψη μαζι του... οποιος αμφιβαλει στο δικαστηριο (Μεγαρο)... τιμια πραγματα...
ερχεται και το 1:08 σιγα σιγα με το παρταλακι...
μην χτυπιεστε τσαμπα και πετατε τα δισεκατομυρια για να γινεται γληγοροι...
πεινανε τα παιδια στην Αφρικη...
μερακι, προπονηση και ταλεντο θελει...φιλικα παντα, μαρεσει το γλεντι ΣΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΜΟΝΟ (πλεον)...
καλες βολτες. -
αγορακια... σας εχω ολους βρε... μην τσακωνεστε...
και μαλιστα με ΑΕΡΟΨΥΚΤΟ, ΔΙΒΑΛΒΙΔΟ, του 1979 σχεδιασης μοτερακι, με 70 αλογακια τροχο ολα και ολα, ΕΝΤΕΛΩΣ μαμα, χωρις να ειναι ειδικο για πιστα, και ας βρισκει κατω και δεν μπορει να βγαλει τους καλυτερους χρονους, χωρις ρυθμιζομενες αναρτησεις, και με κοστος αγορας λουστρινι, μολις 7000 ευρω, καθημερινης κυκλοφοριας, ταξιδιων, βολτας... με τα ιδια τακακια βγαζει 1000+ γυρους πιστα και ταυτοχρονα πανω απο 20.000 χλμ στον δρομο...
με τα ιδια λαστιχα βγαζει σχεδον απο 500 γυρους πιστα και ταυτοχρονα 7-8000 χλμ δρομο... μονο λαδακια θελει καθε 5-6.000 χλμ 3 και κατι λιτρακια...1:10 Μεγαρα στην 4 επισκεψη μαζι του... οποιος αμφιβαλει στο δικαστηριο (Μεγαρο)... τιμια πραγματα...
ερχεται και το 1:08 σιγα σιγα με το παρταλακι...
μην χτυπιεστε τσαμπα και πετατε τα δισεκατομυρια για να γινεται γληγοροι...
πεινανε τα παιδια στην Αφρικη...
μερακι, προπονηση και ταλεντο θελει...φιλικα παντα, μαρεσει το γλεντι ΣΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΜΟΝΟ (πλεον)...
καλες βολτες. -
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
αποδεδειγμένα?? πότε? πού?Δες γυρολόγια από ίδιες πίστες και ορίστε η απόδειξη...
απο την F1 χάνει γιατί τα μονοθέσια στρίβουν με την αεροδυναμική τους
Ένα καλό αυτοκίνητο με slicks θα στρίψει καλύτερα από οποιαδήποτε μηχανή. Η αεροδυναμική είναι μπόνους.
και γιατί φρεναρουν 2-3 φορες καλυτερα (παλι λογω αεροδυναμικης).
Πάλι η αεροδυναμική είναι μπόνους. Σκέψου λίγο με πόση επιφάνεια επαφής με την άσφλατο μπορεί να φρενάρει μια Φ1 και με πόση μια μηχανή.
Πάντως, καλό είναι μηχανή και αυτοκίνητο να αντιμετωπίζονται ως δύο ξεχωριστά πράγματα και να μη συγκρίνονται, γιατί δε βγαίνει άκρη και μπαίνουμε σε συζητήσεις που δεν τελειώνουν ποτέ.
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
οπτεριε εχω ενα πολυ καλο συγκριτικο, πολλων σελιδων και ειχαν ακριβως αυτο εδω: κοντρα μεταξυ μηχανης και αυτοκινητου. μολις το βρω θα δεις τι πορισμα εβγαλαν...Χρειάζονται τα λόγια ενός συντάκτη για να μου πουν τι είναι το ένα και τι το άλλο; Οι συγκρίσεις αυτές είναι λίγο ματαιόδοξες και ενίοτε εμπορικές.
Παρόλα αυτά, αν θες να το γράψεις, ευχαρίστως να το διαβάσω. Απλώς μην περιμένεις να δεχτώ ευλαβικά τα γραφόμενα του περιοδικού επειδή βγήκαν από το στόμα 'ειδικών'
Ελπίζω να μην παίρνεις τη στάση μου ως προκατειλλημένη υπέρ του αυτοκινήτου, απλώς ειλικρινά δε με αγγίζουν οι συγκρίσεις με τις μοτοσυκλέτες. Μακάρι να είχα την τόλμη να καβαλούσα μηχανή, αλλά δεν την έχω. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν τις θαυμάζω και είμαι σίγουρος ότι αν ξεπερνούσα τους ενδοιασμούς μου και καβαλούσα μηχανή, θα μου άρεσε πολύ.
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Ωραιος. Πολυ καλος ο χρονος σου ,αλλα δεν πρεπει να ξεχνας οτι το πλεονεκτημα της μηχανης ειναι η επιταχυνση ,γιατι στις στροφες αποδεδειγμενα τα αντιστοιχα αυτοκινητα στριβουν καλυτερα.
Και δεν μιλαω φυσικα για συγκρισεις φορμουλα1 με μηχανη. Εκει ως γνωστον ο δυσμοιρος Ροσι τρωει 30 δευτερα στο κεφαλι σε καθε γυρο(σε οποιαδηποτε πιστα) απο μια φορμουλα1.
Φιλαρακι σορυ αλλα εισαι ασχετος μαλλον εντελως απο μοτοσυκλετες, τα μοναδικα αυτοκινητα που ΣΤΡΙΒΟΥΝ πιο γρηγορα απο μοτοσυκλετες ειναι αυτα που εχουν αμελητεο βαρος, τεραστια σλικ ελαστικα (σε σχεση παντα με το βαρος) και απιστευτο Ground effect... δηλαδη τα Φορμουλοειδη, F1-Αμερικανικη Φορμουλα, μερικα πρωτοτυπα κλπ... οι υπολοιπες κατηγοριες αυτοκινητων και τα αυτοκινητα παραγωγης, ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ γρηγοροτερα απο μια μοτοσυκλετα καλη ασφαλτο, αναλογως τις στροφες, αλλου υπερτερει λιγο η μοτοσυκλετα, αλλου λιγο ενα supercar... εαν δεν γνωριζεις στα Μεγαρα ο Μπουστας με Αprilia Mille και GsxrK5 γυρναει στο 0.57.6 .... 57 δευτερολεπτα οσο σχεδον τα F3...
επισης, ακριβως επειδη δεν γνωριζεις... το μηχανακι μου κανει 0-100_km σε 4.5sec περιπου, επισης 400ρι σε 13 about και τελικη 210 χλμ... αρα στο γκαζι δεν ειναι πιο γρηγορο (οχι τοσο σημαντικα) απο ενα μαμα EVO , M3, Impreza κλπ... επισης ειναι πολυ σημαντικο το οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΙΣΤΑΣ, ωστε να εχει και την μεγιστη αποδοση εκει... εφοσον λοιπον δεν ειναι και ειδικο για να στριβει τοσο πολυ σε θεωρητικο επιπεδο (στη πραξη ειναι γιατι ειναι DUCATI) και δεν στριβουν κατα τα δικα σου λογο αγνοιας δεδομενα, και δεν εχει γκαζι το συγκεκριμενο... απο που φανταζεσαι εσυ μπορει μια μοτοσυκλετα να γυρισει με παρομοιο γκαζι στο 1:10 η 1:08 στα Μεγαρα.. και που τα Μεγαρα δεν ειχουν και την σουπερ ασφαλτο για μοτο...
σημαντικο να σου πω οτι ο Μιχαλης Μιμικος στην κατηγορια ΝΕΩΝ περσι, με αν Μονστερ πιο μικρο απο το δικο μου, 620, με 60 αλογα τροχο, και μεγιστη τελικη ταχυτητα 195 πραγματικα, και 0-100 5++sec ειχε ταχυτερο γυρο 1:05,500 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! με μηχανακι δρομου-βολτας...
με ολα αυτα ελπιζοντας να μην σε κουρασα, ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ... οτι σε ΟΛΑ τα οχηματα τον μεγαλυτερο ρολο το εχει ο οδηγος (δεν αναφερομαι σε συγκρισεις Micra μαμισιο με Type-R πχ και διαφορες αρκετα αλογα στα ιδια κιλα και δρομισια στησιματα)... επισης οι σουπερσπορτ μοτοσυκλετες ειδικα την σημερινη εποχη ΣΤΡΙΒΟΥΝ απιστευτα γρηγορα, προυποθεση για την μοτοσυκλετα η αποδεκτη ασφαλτο, και καλυτερα η ποιοτικη...
καλες βολτες
-
Runner ballistic oreos re man (gia tis foto) ke simfono mazi sou (ke ego edo uk mixanes exo) alla pleon exo barethei na leo se olous sxedon ta idia ke ta idia, kanenas den me akouei....if u know what i mean...
Oso gia to video me to getaway in athens to eida ke ta eida ola...opoios pisteuei oti auto einai odigisi its ok with me apla kata ti gnomi mou tha diafoniso. Opoios exei dei ta Getaway in Stockholm tha katalabei ti paei na pei true driving. Eidika to proto me tin palia porsche 911 (pou einai ke to kalitero kat eme).
P.S.1) O tipos exei M3, exei to stisimo klp ke parolo auta polles fores mesa sto video afinei to gazi kai paei.....proti aporia.....giati???:lol:
P.S.2) Ekei sta fanaria pou pernaei to astinomiko ke edelos (?) tixea kolaei i eikona ti ginete? Kai kala perase kokino brosta apo to batsiko? Baaaa.....something smells wrong in here i mipos merika atoma mas pernane kiriolektika gia m****kes.
P.S.3) Poli neurikos odigos. Isos eixe to angxos epidei eperne video.
P.S.4) Sti mini kodritsa me to Evo xarike poli e?....P.S.5) Kai pali signomi gia ta greeklish (eida oti egine paratirisi pio pano) alla edo ke 2 weeks paleuo na do ti simbenei. Alazei mia xara glossa sto notepad px ke mono edo mesa prepei na pigeno xeirokinita kai malista 2 fores prepei na patao ta elinika apo to language bar gia na alaksei glossa.
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
οπτεριε εχω ενα πολυ καλο συγκριτικο, πολλων σελιδων και ειχαν ακριβως αυτο εδω: κοντρα μεταξυ μηχανης και αυτοκινητου. μολις το βρω θα δεις τι πορισμα εβγαλαν...το εχω δανεισει καπου και πρεπει να το παρω πισω επιτελους. μολις το παρω θα δεις τι λεει...
Καταρχας για να μπορεσει καποιος να κανει μια εστω θεωρητικη συγκριση και προσεγιση, θα πρεπει να γνωριζει καλα και να παρακολουθει και trackday και αγωνες και τωμ 2 οχηματων... 2 και 4 τροχων σε ολες τους τις μορφες, επισης να γνωριζει να ξεχωριζει κατηγοριες παραγωγης...
παραδειγμα οτι πολλοι ανθρωποι βλεπουν πχ ενα Fazer γυμνο (η ενα Monster σαν το δικο μου), και ενα Gsxr750(η ενα 749) και τα βαζουν στο μυαλο τους στην ιδια κατηγορια... καμια σχεση... ακομα και εαν δεν εχουν μεγαλες διαφορες στο γκαζι...
ειναι σαν να συγκρινει καποιος μια Πορσε με με 300 αλογα...
και ενα Πουντο με 300 αλογα, επειδη εχουν το ιδιο 0-100_km, η επιταχυνση στο Ελληνικο σε dragracing...ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ...
ετσι ειναι και οι μοτοσυκλετες....το Μονστερ, η δικη μου μοτοσυκλετα δηλαδη, ειναι σε φιλοσοφια κατι σαν το MX5 πχ, που ειναι ενα 'σβελτο' ανοιχτο αυτοκινητο διασκεδασης και βολτας, fun to drive ας πουμε αλλα δεν εχει και γκαζι...
τα 70 αλογακια λοιπον που βγαζει το δικο μου απο το ΑΕΡΟΨΥΚΤΟ ΔΙΒΑΛΒΙΔΟ μοτερακι που σχεδιαστηκε το 1979 και παραγεται μεχρι σημερα ειναι οτι πιο αργο (μετα το 620) σε επιταχυνση υπαρχει απο σπορτιφ μοτοσυκλετα...
ομως ακριβως επειδη εχει πολυ μεγαλη ικανοτητα να στριβει και να φρεναρει, καταφερνει να γυρναει σε χρονους ανταγωνιστικους με ενα αλλο μηχανακι δυνατοτερο πχ αλλα οχι τοσο στριφτερο, και δυνατα αυτοκινητα...
οκ δεν ειπαμε οτι κανει 0-100 και 7 δευτερολεπτα το Μονστερακι...
αλλα για μοτοσυκλετα δεν εχει γκαζι....
μαρεσει ομως γιατι στριβει εκπληκτικα...ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ απο ολα τον ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ρολο παιζει ο ΟΔΗΓΟΣ.
σε οτι και εαν οδηγαμε, φτανει να εχει συνεχομενες στροφες -
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Ελπίζω να μην παίρνεις τη στάση μου ως προκατειλλημένη υπέρ του αυτοκινήτου, απλώς ειλικρινά δε με αγγίζουν οι συγκρίσεις με τις μοτοσυκλέτες. Μακάρι να είχα την τόλμη να καβαλούσα μηχανή, αλλά δεν την έχω. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν τις θαυμάζω και είμαι σίγουρος ότι αν ξεπερνούσα τους ενδοιασμούς μου και καβαλούσα μηχανή, θα μου άρεσε πολύ.
ουτε εγω καβαλαω μηχανη (δυνατη) λογω φοβου κυριως. και ποτε δε θα καβαλησω μαλλον...
τελειως αντικειμενικα το βλεπω. τπτ περισσοτερο...
Δεν σας λεω κατι καινουριο,αλλα οταν ενας ανθρωπος λατρευει την οδηγηση αυτοκινητου,την αισθηση που του δινει,τοτε με μια μοτοσυκλετα,θα ξετρελαθει.
Μια φιλικη συμβουλη επομενως απο εμενα:αρπαξτε την πρωτη ευκαιρια που θα εχετε να οδηγησετε μοτοσυκλετα.Εστω και σε ρυθμους βολτας,εισπραττεις απιστευτα περισσοτερα απ'οτι με το αυτοκινητο. -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
αποδεδειγμένα?? πότε? πού?
Δες γυρολόγια από ίδιες πίστες και ορίστε η απόδειξη...
απο την F1 χάνει γιατί τα μονοθέσια στρίβουν με την αεροδυναμική τους
Ένα καλό αυτοκίνητο με slicks θα στρίψει καλύτερα από οποιαδήποτε μηχανή. Η αεροδυναμική είναι μπόνους.
και γιατί φρεναρουν 2-3 φορες καλυτερα (παλι λογω αεροδυναμικης).
Πάλι η αεροδυναμική είναι μπόνους. Σκέψου λίγο με πόση επιφάνεια επαφής με την άσφλατο μπορεί να φρενάρει μια Φ1 και με πόση μια μηχανή.
Πάντως, καλό είναι μηχανή και αυτοκίνητο να αντιμετωπίζονται ως δύο ξεχωριστά πράγματα και να μη συγκρίνονται, γιατί δε βγαίνει άκρη και μπαίνουμε σε συζητήσεις που δεν τελειώνουν ποτέ.
Φιλε... δεν ξερω εαν αυτα που λες τα λες γιατι απλα διαβαζεις τα περιοδικα, η εχεις πραγματικα δικη σου εμπειρια, και δεν αναφερομαι σε Φ1 κλπ, ειναι σαφεστατα ταχυτερες στις στροφες απο ενα μηχανακι...
εαν τα διαβαζεις σε περιοδικα σε πληροφορω οτι τα στα περιοδικα μοτοσυκλετας οι μοτοσυκλετες ΠΑΝΤΑ πηδανε τα αυτοκινητα, οποιος καταλαβαινει καταλαβαινει, και το αντιστροφο... μεροκαματο ειναι αυτο...
ΣΤΗΝ πραξη ομως σε αυτοκινητα παραγωγης και στα 2 ηδη οχηματων, 2 και 4 τροχοι, σε μια πιστα ειναι μπορει να ειναι διαφορετικα τα πραγματα...
μια σημερινη καλη Supersport μοτοσυκλετα παραγωγης σηκωνει σε πιστα στις στροφες με μαλακα ελαστικα ΔΡΟΜΟΥ και οχι SLICK πανω απο 1g πλευρικης επιταχυνσης... δεν ξερω εαν σημαινει κατι αυτο για σενα... 1g και 0-200_km επιταχυνση σε 7.5sec ...
βεβαια το δικο μου μηχανακι δεν εχει αυτη την επιταχυνση, μιας και με το ζορι βγαζει τα 220 κοντερ (210 πραγματικα)... αλλα στριβει απιστευτα, και εχει εκπληκτικα φρενα... απο γκαζι οπως ειπα περι τα 4.5sec 0-100_km και 400αρι καπου στα 13 about... αυτες οι επιταχυνσεις σε θεωρητικο επιπεδο απο τα περιοδικα....
καλες βολτες.
-
θελω να πω οτι δεν εβαλα το ποστ για να γινει και χαμος cars vs moto,
(αν και δεν εχω κανενα προβλημα, απλα βαριεμαι)περισσοτερο να πω οτι τα ρασσα δεν κανουν τον παπα...
καλες βολτες.
-
Κανένα πρόβλημα φίλε μου, αφού η συζήτηση παραμένει σε νορμάλ επίπεδα, χαίρομαι κι εγώ να την κάνω
Όσο για τα κρατήματα στις στροφές, φυσικά και δεν τα βγάζω από το κεφάλι μου
Το 1g+ είναι πραγματικά εκπληκτικό για μοτοσυκλέτα με λάστιχα δρόμου, αλλά τέτοιες εγκάρσιες επιταχύνσεις είναι απολύτως εφικτές από αυτοκίνητα, επίσης με λάστιχα δρόμου. Εγώ πριν είπα ότι ένα καλό αυτοκίνητο με σλικς θα στρίψει πιο γρήγορα από μία μηχανή (κατά κανόνα, όχι πάντα), αφού σαφώς και δεν υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που μπορούν με λάστιχα δρόμου να ξεπεράσουν μια μηχανή (υπάρχουν όμως). Ενδεικτικά, για να μη νομίζεις ότι μιλάω στον αέρα, μια Ferrari 550 μπορεί να επιτύχει 1.1g πλευρικό με τα Pirelli της...μάνας της. Φαντάζεσαι τι μπορεί με σλικς.
Πάντως και πάλι, όλα είναι σχετικά. Επιμένω στην άποψή μου ότι κανένα δεν είναι καλύτερο από το άλλο, γιατί είναι δύο διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα, τουλάχιστον στη δική μου κρίση
Φιλικά,
Θέμης
-
Λυπαμαι που τρωνε κραξιμο η japan μηχανες απο τον φιλο με την duc...
Πιστευω οτι απο στησιμο, στριψιμο, γκαζι,αντοχη κτλ οι ιαπωνες ειναι μακραν μπροστα.....ειναι σε αλλο πλανητη και σχεδον ολοι το παραδεχοντε.....
Εγω πλεον δεν εχω μηχανη....εχω μοτοσακο(transalp 650cc)χιλια συγνωμη για το off topic
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Κανένα πρόβλημα φίλε μου, αφού η συζήτηση παραμένει σε νορμάλ επίπεδα, χαίρομαι κι εγώ να την κάνωΌσο για τα κρατήματα στις στροφές, φυσικά και δεν τα βγάζω από το κεφάλι μου
Το 1g+ είναι πραγματικά εκπληκτικό για μοτοσυκλέτα με λάστιχα δρόμου, αλλά τέτοιες εγκάρσιες επιταχύνσεις είναι απολύτως εφικτές από αυτοκίνητα, επίσης με λάστιχα δρόμου. Εγώ πριν είπα ότι ένα καλό αυτοκίνητο με σλικς θα στρίψει πιο γρήγορα από μία μηχανή (κατά κανόνα, όχι πάντα), αφού σαφώς και δεν υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που μπορούν με λάστιχα δρόμου να ξεπεράσουν μια μηχανή (υπάρχουν όμως). Ενδεικτικά, για να μη νομίζεις ότι μιλάω στον αέρα, μια Ferrari 550 μπορεί να επιτύχει 1.1g πλευρικό με τα Pirelli της...μάνας της. Φαντάζεσαι τι μπορεί με σλικς.
Πάντως και πάλι, όλα είναι σχετικά. Επιμένω στην άποψή μου ότι κανένα δεν είναι καλύτερο από το άλλο, γιατί είναι δύο διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα, τουλάχιστον στη δική μου κρίση
Φιλικά,
Θέμης
Ακριβως επειδη και τα ο οχηματα ομως μπορουν να φορεσουν σλικς σιγουρα ανεβαινουν οι πλευρικες επιταχυνσεις... εαν θες μπορεις να δεις εδω στο λινκ http://www.motorsite.gr/index.php?acat= ... TAPA051204
κατω κατω απο τον περσινο αγωνα στα Μεγαρα, ο Μπουστας με Aprilia Mille 1000, ενα δικυλινδρο μηχανακι 140 ιππων, παραγωγης εννοειται, που ετρεχε σχεδον νορμαλ σε ολα, εκτος βεβαια εξατμισεις κλπ, ΧΩΡΙΣ ΣΛΙΚ ελαστικα επαναλαμβανω, μιας και εκτος απο τα 125-250 σε καμια αλλη κατηγορια δεν επιτρεπονται σλικς στην Ελλαδα στις μοτοσυκλετες, τα ιδια ελαστικα που φοραω και εγω στο μηχανακι μου, βεβαια ειναι γομες μαλακα... και εχουν μικρη αντοχη σε δυνατες μοτοσυκλετες, αυτη λοιπον η μοτοσυκλετα, στην πιστα των Μεγαρων που ειναι ολο στροφες και πολυ σφιχτη για τετοιες μοτοσυκλετες, και δεν φημιζεται και για την καλυτερη ασφαλτο με τα δεδομενα μιας πιστας, γυρισε ταχυτερο γυρο στα 57 δευτερολεπτα... κατω απο ενα λεπτο, 0.57,7 ... και φετος 0.57,6 με το GsxrK5.... χρονος που μονο απο παναλαφρα δυνατα μονοθεσια (F3) με σλικς γινεται... σε μια τετοια πιστα εαν δεν στριβε εξαιρετικα χωρις σλικ ελαστικα δεν θα γυρναγε τοσο εντυπωσιακα γρηγορα... Φανταζεσαι με σλικ? στα 0.55 και κατω ισως σιγουρα...
σαφεστατα επειδη μιλαμε για διαφορετικα οχηματα ( 2 και 4 τροχοι), οπως ειπα αλλο εχει υπερ και αλλο κατα, αλλο στριβει σε καποιες στροφες καλυτερα, αλλο σε καποιες αλλες, αλλο εχει περισσοτερο γκαζι, αλλο πλασσαρεται και γυρναει πιο γρηγορα...απλα τα δεδομενα εχουν αλλαξει δραματικα προς το καλυτερο στις μοτοσυκλετες... εκπληκτικη οδικη συμπεριφορα και στις πολυ δυνατες παρανοικο γκαζι... αυτα τα πετυχαινεις και με αυτοκινητα... απλα θελουν τρελα χρηματα τα αυτοκινητα για αναλογες επιδοσεις και ικανοτητες....
ξερεις πιο μπορει να ειναι πολυ φαρμακερο οχημα πχ για μια μοτοσυκλετα?
ενα τουρμισμενο Radical ας πουμε με σλικς... που εχει αναλογο γκαζι και πολυ μεγαλες πλευρικες επιταχ. απο το μικρο βαρος...
ολα αυτα παντα εγκυκλοπαιδικα.φιλικα.
και καλες βολτες παντα. -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Λυπαμαι που τρωνε κραξιμο η japan μηχανες απο τον φιλο με την duc...
Πιστευω οτι απο στησιμο, στριψιμο, γκαζι,αντοχη κτλ οι ιαπωνες ειναι μακραν μπροστα.....ειναι σε αλλο πλανητη και σχεδον ολοι το παραδεχοντε.....
Εγω πλεον δεν εχω μηχανη....εχω μοτοσακο(transalp 650cc)χιλια συγνωμη για το off topic
Εδω φιλε κανεις λιγο λαθος, σε μια πιστα ενα Ducati και ενα Ιαπωνικο μηχανακι ιδιας κατηγορια γυρνανε σχεδον στον ιδιο χρονο... μπορεις να δεις συγκριτικες δοκιμες... ισως να χασουν μερικες φορες τα πιο νορμαλ μοντερα της Ducati, οταν λοιπον εχεις μια μοτοσυκλετα (japan) με 170 κιλα και 170 αλογα, προσεξε τι εγραψα ετσι? ...
και μια μοτοσυκλετα με 190 κιλα και 140 αλογα (Duc)...
ποιο εχει μακραν το καλυτερο συντελεστη Kg/Hp ???
το ιαπωνικο, αρα δεν θα επρεπε να υπαρχει συγκριση...
επειδη ομως δεν ειναι μονο τα αλογα που κανουν το καλο στριφτερο μηχανακι αλλα το συνολικο στησιμο, γεωμετρια, τροπος αποδοσης ιπποδυναμης και ροπης, φρενα, θεση οδηγησης και πολλα αλλα, τα Ducati λοιπον ακουλουθοντας μια αλλη φιλοσοφια, μπορουν και στεκονται μαζι με τα Ιαπωνικα σε επιδοσεις εφοσον μιλαμε για πιστα και σφιχτα στροφιλικια,
(γιατι στις ανοιχτες πιστες, εθνικες κλπ δεν εχουν το γκαζι των Ιαπωνικων)
εκει ειναι η διαφορα, τα Ducati στριβουν εξαιρετικα (μονο με Supercars μπορουν να συγκριθουν ακομα και το πιο απλο μοντελο) και με την πληροφορηση, αισθηση και ικανοτητα στις στροφες καλυπτουν την πολυ μεγαλη διαφορα ιπποδυναμης και αναλγιας κιλων, και αυτο ειναι το ζητουμενο για την Ducati και τους οπαδους της, απολυτη αισθηση στις στροφες, απιστευτη ικανοτητα κλισεων μεσα στην στροφη με απολυτη ασφαλεια, εκπληκτικα φρενα κλπ, η μαγεια της σπορ μοτοσυκλετας περισσοτερο και οχι τα απολυτα νουμερα χρονων σε πιστα που δεν μπορουν να πετυχουν κοινοι θνητοι ετσι και αλλιως...αλλωστε εαν δεις και το σχετικο βιντεο της Top Gear, σε σφιχτη πιστα που περισσοτερο ρολο παιζει και το καλο στησιμο, το απλο Ducati 999 και πιο φθηνο, (υπαρχει και το S με τις εκπληκτικες Ohlins αναρτησεις, και βεβαια το κοφυφαιο 999R) ανταγωνιζεται σε οδικη συμπεριφορα, βοηθουμενο και απο το γκαζι του σιγουρα, και τα φρενα, πραγματικα και πολυ ακριβα Supercars, που μαλιστα γραφει και ταχυτερο γυρο απο τα περισσοτερα, βιντεο υπαρχει στον νετ....
καθε σχολη εχει τα δικα της... ιαπωνες το τρελο γκαζι απο τετρακυλινδρα σε σειρα...
Ιταλοι την οδικη συμπεριφορα, αισθηση καθαροαιμου αγωνιστικου...
καλες βολτες
-
αν και η αληθεια ειναι οτι το χεσαμε το αρχικο ποστ, ετσι για να διασκεδαστε και να χαζεψτε βιντεακι...
η απλη 999 Ducati (και οχι η καλυτερη σε αναρτησεις 999S, η το εκπληκτικο σε αναρτησεις-φρενα και δυνατοτερο και ακριβο 999R) σε μια σφιχτη πιστα, εναντιον LAMBORGHINI GALLARDO... το εχω βαλει και στο αλλο ποστ με θεμα Fifth Gear... μπορειτε να δειτε απο την καμερα που δειχνει σε μονταζ και τα 2 οχηματα μετα μεσα στην στροφη, δεν υστερει καθολου σε ταχυτητα το απλο 999 απο το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ και εξωτικο Gallardo, και διαθετει και το αναλογο γκαζι...
http://www.7digital.com/shops/assets/fifthgear/lamb.asp
αυτο περισσοτερο οχι για να δει καποιος πιο ειναι πιο απολυτα γρηγορο, το μηχανακι αλλωστε ειναι ελαφρως πιο γρηγορο και στην επιταχυνση, περισσοτερο γιατι στριβει εξισου καλα...
καλες βολτες.
-
Οταν λεω οτι μια μηχανη ειναι πιο γρηγορη δεν εννοω στο 0-100 ή στο 0-200. ΕΛΕΟΣ. Εγω μιλαω για ενδιαμεσες επιταχυνσεις οπου αυτες παιζουν πραγματικο ρολο. Αν μπορεις να μου αποδειξεις οτι μια μηχανη ειναι πιο αργη στις ρεπριζ απο το αντιστοιχο αυτοκινητο τοτε θα συμφωνησω οτι εχεις δικιο.
Απλα πραγματα. Και επειδη με τσιγκλισες θα ψαξω να βρω ενα παλιο drive οπου εκαναν συγκριση αυτοκινητων-μοτοσυκλετων. Σχεδον σε ολα βγηκαν πρωτες οι μοτοσυκλετες(εκτος απο μια κοντρα στο χωμα οπου νικησε το forester), γιατι οπως απεδειξαν και τα ηλεκτρονικα κερδιζαν εδαφος στις ευθειες. Στις στροφες ολα τα αυτοκινητα ειχαν μεγαλυτερη ταχυτητα εισοδου-εξοδου. -
Ο χρήστης Runner Ducati Baylisstic έγραψε:
αν και η αληθεια ειναι οτι το χεσαμε το αρχικο ποστ, ετσι για να διασκεδαστε και να χαζεψτε βιντεακι...η απλη 999 Ducati (και οχι η καλυτερη σε αναρτησεις 999S, η το εκπληκτικο σε αναρτησεις-φρενα και δυνατοτερο και ακριβο 999R) σε μια σφιχτη πιστα, εναντιον LAMBORGHINI GALLARDO... το εχω βαλει και στο αλλο ποστ με θεμα Fifth Gear... μπορειτε να δειτε απο την καμερα που δειχνει σε μονταζ και τα 2 οχηματα μετα μεσα στην στροφη, δεν υστερει καθολου σε ταχυτητα το απλο 999 απο το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ και εξωτικο Gallardo, και διαθετει και το αναλογο γκαζι...
http://www.7digital.com/shops/assets/fifthgear/lamb.asp
αυτο περισσοτερο οχι για να δει καποιος πιο ειναι πιο απολυτα γρηγορο, το μηχανακι αλλωστε ειναι ελαφρως πιο γρηγορο και στην επιταχυνση, περισσοτερο γιατι στριβει εξισου καλα...
καλες βολτες.
Τα αυτοκινητα εχουν τελειως διαφορετικη φιλοφοφια απο τις μηχανες. Ειναι σαφως πιο ακριβα ,γιατι ειναι τελειως διαφορετικα. Δεν χρειαζεται να μας τονιζεις οτι ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ η λαμποργκινι. Και ενα παπακι 50αρι ειναι πιο γρηγορο απο ενα matiz 800αρη και ειναι και φτηνοτερο 6-7 χιλιαδες ευρο. Ε και?
Το ιδιο ειναι να εχεις ενα coupe οπως το rx-8 και το ιδιο ειναι να εχεις μια R-1? To ενα σου προσφερει ανεση,πολυτελεια,οδηγικη ευχαριστηση και το κυριοτερο ασφαλεια. Το αλλο σου προσφερει επιταχυνση ,αλλα με συγχωρεις που στο λεω λιγοι ειναι που θα μπορεσουν να εξαντλησουν τις δυνατοτητες της στις στροφες ειτε ειναι σε πιστα και πολυ περισσοτερο στο δρομο. Επισης οποιοδηποτε λαθος με την μηχανη τιμωρειται ενω με το αυτοκινητο οχι.
Θελω να σου εξηγησω οτι τα αυτοκινητα εχουν τελειως διαφορετικη φιλοσοφια. -
Αν και ειμαστε ηδη εκτος θεματος,δεν τιθεται θεμα συγκρισης μοτοσυκλετας-αυτοκινητου.Το καθενα εχει υπερ και κατα.Αναλογα με το τι ζητα ο καθενας,κανει και την επιλογη του.
Προσωπικα,στο θεμα της απολαυσης,δεν γενναται ζητημα.Με την μοτοσυκλετα χορταινεις απολαυση και αισθηση σε 10 λεπτα,οση με το αυτοκινητο σε εναν μηνα.Την μοτοσυκλετα την ζεις με ολες σου τις αισθησεις και συμμετεχεις ολοκληρος σε αυτην.Μια μικρη κινηση του σωματος,αλλαζει τα παντα.Δεν το λεω ως νεο,αλλα ως ενα σημαντικο κριτηριο,για εμενα τουλαχιστον.
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Το ιδιο ειναι να εχεις ενα coupe οπως το rx-8 και το ιδιο ειναι να εχεις μια R-1? To ενα σου προσφερει ανεση,πολυτελεια,οδηγικη ευχαριστηση και το κυριοτερο ασφαλεια. Το αλλο σου προσφερει επιταχυνση ,αλλα με συγχωρεις που στο λεω λιγοι ειναι που θα μπορεσουν να εξαντλησουν τις δυνατοτητες της στις στροφες ειτε ειναι σε πιστα και πολυ περισσοτερο στο δρομο. Επισης οποιοδηποτε λαθος με την μηχανη τιμωρειται ενω με το αυτοκινητο οχι.
Θελω να σου εξηγησω οτι τα αυτοκινητα εχουν τελειως διαφορετικη φιλοσοφια.Εχεις οδηγησει γρηγορα σε στροφες μια sport μοτοσυκλετα? τοτε θα καταλαβεις τι σημαινει οδηγικη ευχαριστηση, βεβαια περι ορεξεως κολοκυθοπιττα που λεει και ο σοφος λαος, οτι αγαπα ο καθενας...
αλλα θα σου πω και κατι, ειμαι 37 χρονων, απο νεαρος ασχολουμαι με αυτοκινητα, και λιγο εγκυκλοπαιδικα με μοτοσυκλετες, δεν καβαλουσα μοτο δηλαδη, διπλωμα μοτοσυκλετας εβγαλα προπερσι, (οδηγουσα ενα σκουτερ απο αρχες 2002) εχω και εχουμε διασκεδασει στον δρομο με διαφορα αυτοκινητα, μεχρι και Μ3 (φιλου), επισης εχουμε τρεξει και εχω μπει με Renault 5 Alpine τουρμπακι και στα Μεγαρα, απο περσι λοιπον που καβαλησα μοτοσυκλετα, τωρα εαν μπω σε ενα σπορ αυτοκινητο, οσο και να στριβει (που δεν στριβει δυστυχως περισσοτερο απο το Ducati μου σε καλη ασφαλτο και πιστα εαν δεν ειναι ακριβο και πολυ καλοστημενο σπορ) οσο και να επιταχυνει (που δυστυχως παλι εαν δεν εχει 350 αλογα δεν ξεκολαει πιο γρηγορα και δεν νιωθεις αυτη την χαρα) ξενερωνω και βαριεμαι αφανταστα... ξερεις γιατι?? εχει να κανει με την αισθηση... στην μοτοσυκλετα οταν στριβεις και ακουμπαει το γονατο σου στην ασφαλτο και κοντευουν να ακουμπησουν οι αγκωνες, οταν οι κλισεις ειναι 50 μοιρες και η αλλαγη ειναι στο σικεην ταχυτατη απο 50 αριστερα σε 40 δεξια, νιωθεις την κινηση σου σε αλλες διαστασεις, σχεδον σαν σε 'μαχητικο',
οταν ανοιγεις το γκαζι και εκτινασεσαι απο την μια στροφη στην αλλη σε χρονο dt ... ειναι μαγεια... αλλα πρεπει καποιος να το εχει νιωσει στον αναλογο βαθμο για να καταλαβει τι εννοω...με αυτοκινητα ειχα τρελα απο τα 20 μεχρι τα 36... (και εχω ακομα, αλλα για συγκεκριμενα πλεον μονο) και τελικα ειδα οτι υπαρχει κατι απιστευτα διασκεδαστικο, μαγικο, σε αλλη διασταση απο το αυτοκινητο, και πολυ-πολυ-πολυ φθηνο και στην αγορα και στην χρηση σε σχεση με ενα αυτοκινητο, η χαρα στα Μεγαρα πχ, το χρονομετρο, για να τα παρω απο ενα αυτοκινητο, (εκτος οτι ειναι εντελως αλλη φιλοσοφια, εδω συμφωνουμε) χρειαζομαι 60.000+ ευρω απο αυτοκινητο ειδικα διαμορφωμενο για πιστα, και θα χρειαζομουν ΧΙΛΙΑΔΕΣ ευρω σε αναλωσιμα, ελαστικα-τακακια και αλλα σε σχεση με μερικες εκατονταδες ευρω που εχω χαλασει με 2 Ducati σε Μεγαρα και Σερρες...
δεν υπαρχει συγκριση... (εκτος της διαφορετικης αισθησης)πλεον για να χαρω σε διασκεδαση αυτοκινητο κοντα σε μοτοσυκλετα (και παραλληλα παντα), θα πρεπει να ειναι ενα μικρο πολυ ελαφρυ, ΑΝΟΙΧΤΟ (να μου θυμιζει την ελευθερια της μοτο), πισωκινητο, με πολυ γκαζι...
Ενα Caterham ας πουμε με 250 αλογα...
ενα ELise πολυ δυνατο...
η κατι παροιμιο...
και βεβαια ενα σουπερ ferrari...
αλλα δεν ειμαι δισεκατομυριουχος δυστυχως...σιγουρα παντως ειναι εντελως διαφορετικης φιλοσοφιας και εχουν και τα 2 χαρισματα χαρες, πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα...
καλες βολτες.
Αυτοκίνητο vs Μηχανή - η αιώνια κόντρα![από διάσπαση]