Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πετρέλαιο και στην Αθήνα ???....μπορεί θα δούμε!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πετρέλαιο και στην Αθήνα ???....μπορεί θα δούμε!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    19
    37
    131
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jeep-akias last edited by

      Λέεετεε ????

      'Αν τελικά οι πληροφορίες που προέρχονται από την Γενεύη βγουν αληθινές, τότε ο χάρτης της ελληνική αγοράς θα αλλάξει άρδην, τα επόμενα τρία χρόνια. Συγκεκριμένα όπως αναφέρει σε αποκλειστικό του ρεπορτάζ το «Βήμα», μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες τους 2004, θα κυκλοφορούν στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη πετρελαιοκίνητα επιβατικά Ι.Χ αυτοκίνητα. Την παραπάνω δέσμευση προς την Ευρωπαϊκή Ενωση ανέλαβε η Ελληνική αντιπροσωπεία που βρέθηκε στις Βρυξέλλες, υπό την προϋπόθεση ότι τα νέας τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα θα είναι επαρκώς εξελιγμένα, ώστε να μην αυξήσουν το νέφος των δύο πόλεων.

      Να θυμίσουμε ότι στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη έχει απαγορευθεί από χρόνια η κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων, προκειμένου να μην αυξηθεί η ατμοσφαιρική ρύπανση. Τώρα όμως η Ευρωπαϊκή Ενωση εκτιμά ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η απαγόρευση της κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων, γιατί με τον τρόπο αυτόν δεν μπορεί να συνεχιστεί η εμπορία τους. Από το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ δεν υπήρξε κάποια επίσημη τοποθέτηση.

      Σήμερα τα μόνα πετρελαιοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη είναι τα ταξί, που δεν ξεπερνούν τα 20 χιλιάδες οχήματα.'

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        jeep-akias last edited by

        Λέεετεε ????

        'Αν τελικά οι πληροφορίες που προέρχονται από την Γενεύη βγουν αληθινές, τότε ο χάρτης της ελληνική αγοράς θα αλλάξει άρδην, τα επόμενα τρία χρόνια. Συγκεκριμένα όπως αναφέρει σε αποκλειστικό του ρεπορτάζ το «Βήμα», μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες τους 2004, θα κυκλοφορούν στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη πετρελαιοκίνητα επιβατικά Ι.Χ αυτοκίνητα. Την παραπάνω δέσμευση προς την Ευρωπαϊκή Ενωση ανέλαβε η Ελληνική αντιπροσωπεία που βρέθηκε στις Βρυξέλλες, υπό την προϋπόθεση ότι τα νέας τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα θα είναι επαρκώς εξελιγμένα, ώστε να μην αυξήσουν το νέφος των δύο πόλεων.

        Να θυμίσουμε ότι στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη έχει απαγορευθεί από χρόνια η κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων, προκειμένου να μην αυξηθεί η ατμοσφαιρική ρύπανση. Τώρα όμως η Ευρωπαϊκή Ενωση εκτιμά ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η απαγόρευση της κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων, γιατί με τον τρόπο αυτόν δεν μπορεί να συνεχιστεί η εμπορία τους. Από το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ δεν υπήρξε κάποια επίσημη τοποθέτηση.

        Σήμερα τα μόνα πετρελαιοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη είναι τα ταξί, που δεν ξεπερνούν τα 20 χιλιάδες οχήματα.'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jeep-akias last edited by

          Λέεετεε ????

          'Αν τελικά οι πληροφορίες που προέρχονται από την Γενεύη βγουν αληθινές, τότε ο χάρτης της ελληνική αγοράς θα αλλάξει άρδην, τα επόμενα τρία χρόνια. Συγκεκριμένα όπως αναφέρει σε αποκλειστικό του ρεπορτάζ το «Βήμα», μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες τους 2004, θα κυκλοφορούν στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη πετρελαιοκίνητα επιβατικά Ι.Χ αυτοκίνητα. Την παραπάνω δέσμευση προς την Ευρωπαϊκή Ενωση ανέλαβε η Ελληνική αντιπροσωπεία που βρέθηκε στις Βρυξέλλες, υπό την προϋπόθεση ότι τα νέας τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα θα είναι επαρκώς εξελιγμένα, ώστε να μην αυξήσουν το νέφος των δύο πόλεων.

          Να θυμίσουμε ότι στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη έχει απαγορευθεί από χρόνια η κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων, προκειμένου να μην αυξηθεί η ατμοσφαιρική ρύπανση. Τώρα όμως η Ευρωπαϊκή Ενωση εκτιμά ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η απαγόρευση της κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων, γιατί με τον τρόπο αυτόν δεν μπορεί να συνεχιστεί η εμπορία τους. Από το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ δεν υπήρξε κάποια επίσημη τοποθέτηση.

          Σήμερα τα μόνα πετρελαιοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη είναι τα ταξί, που δεν ξεπερνούν τα 20 χιλιάδες οχήματα.'

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            petros last edited by

            Κλασική κρατική ασχετοσύνη.
            Αφού δεν μπορούν να ελέγξουν την ποιότητα του πετρελαίου, απαγορεύουν τα αυτοκίνητα που το χρησιμοποιούν!!! 'Πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι'...

            Άκου ζήτησαν επιβεβαίωση ότι δε θα ανέβουν οι ρύποι με τη χρήση του πετρελαίου...
            ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!
            Άλλο το πετρέλαιο, άλλο το... γκαζοζέν! ΖΩΑ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • J
              jeep-akias last edited by

              Ο χρήστης Petros έγραψε:
              Κλασική κρατική ασχετοσύνη.
              Αφού δεν μπορούν να ελέγξουν την ποιότητα του πετρελαίου, απαγορεύουν τα αυτοκίνητα που το χρησιμοποιούν!!! 'Πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι'...

              Άκου ζήτησαν επιβεβαίωση ότι δε θα ανέβουν οι ρύποι με τη χρήση του πετρελαίου...
              ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!
              Άλλο το πετρέλαιο, άλλο το... γκαζοζέν! ΖΩΑ!

              Τι περιμένεις απο ένα κράτος ηλιθίων (κρατούντων και πολιτών).

              Οι diesel κινητήρες είναι πλέον (σχεδόν) καθαρότεροι απο τους βενζίνας σύν την τέραστια οικονομία καυσίμου. Νομίζω πως ειδικά για αυτή την χώρα δεν υπάρχει καλύτερη λύση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                funkyreverend last edited by

                Μακάρι να επιτραπεί το πετρέλαιο,μπας και δούμε κάνα χαϊρι όσον αφορά ροπή και κυρίως οικονομία καυσίμου.Παραπέμπω στα 314νμ ροπής του Ίμπιζα 1.9 τουρμποντίζελ.Τώρα για το αν είμαστε όντως κράτος ηλιθίων,έχω να πω ότι οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τους αξίζουν. Επίσης για το αν θα μπουν στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη,εδώ μπήκαν τα τζιπ στις πόλεις που χρειάζονται χώρο για παρκάρισμα,χώρο για να στρίβουν στα στενά,πολύ μεγαλύτερες ποσότητες βενζίνης,τρομακτικά επικίνδυνα για όποιον πεζό βρουν στο διάβα τους,πολύ πιο ακριβά από οικογενειακά με αντίστοιχες επιδόσεις...Και όμως το κράτος τα επιδοτεί και οι πολίτες του κράτους τα επιλέγουν!!!Αν βρείτε τίποτα λογικό,συγχαρητήρια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • J
                  jeep-akias last edited by

                  Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                  Μακάρι να επιτραπεί το πετρέλαιο,μπας και δούμε κάνα χαϊρι όσον αφορά ροπή και κυρίως οικονομία καυσίμου.Παραπέμπω στα 314νμ ροπής του Ίμπιζα 1.9 τουρμποντίζελ.Τώρα για το αν είμαστε όντως κράτος ηλιθίων,έχω να πω ότι οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τους αξίζουν. Επίσης για το αν θα μπουν στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη,εδώ μπήκαν τα τζιπ στις πόλεις που χρειάζονται χώρο για παρκάρισμα,χώρο για να στρίβουν στα στενά,πολύ μεγαλύτερες ποσότητες βενζίνης,τρομακτικά επικίνδυνα για όποιον πεζό βρουν στο διάβα τους,πολύ πιο ακριβά από οικογενειακά με αντίστοιχες επιδόσεις...Και όμως το κράτος τα επιδοτεί και οι πολίτες του κράτους τα επιλέγουν!!!Αν βρείτε τίποτα λογικό,συγχαρητήρια...

                  Θα θίκτηκες πολύ φαίνεται απο το σχόλιο μου ....

                  Αλλα όπως πολύ σωστά σχολίασες ένας λαός ηλιθίων έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Τώρα όσο για τα jeepοειδή....υπάρχουν και αυτά που και οικονομικά είναι και ευέλικτα και μικρά (για την πόλη) και χρήσιμα πολύ είναι και μέσα στην πόλη (βλέπε πλυμηρισμένους δρόμους).

                  Για τον πεζό ένα jeep είναι τόσο επικίνδυνο όσο και ένα απλό επιβατικό εφόσον και τα δύο οδηγούνται απο ΖΩΑ.

                  Εγώ θα έλεγα να κοιτάξουμε να αλλάξουμε κάτι σε αυτό το μπορντέλο (αλλάζοντας αρχικά τον τρόπο που εμείς οι ίδιοι σκεφτόμαστε και ενεργούμε) και να αφήσουμε τις έριδες και τις μικροπρέπειες.

                  Μην ξεχνάς πως εάν επιτραπεί η χρήση του πετρελαίου τα πρώτα οχήματα που θα το εκμεταλευτούν θα είναι τα Jeep-οειδή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • V
                    voice-of-reason last edited by

                    Με τον τζιπάκια έχουμε ξαναδιαφωνήσει για τα τζιποειδή και την ασφάλεια τους! Και σε άλλο ποστ του είπα πως θα πάρω ένα Σκάνια και θα τον κυνηγήσω.

                    Ας δούμε και τι τιμές θα έχουν τα εν λόγω αυτοκίνητα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kirimis last edited by

                      Αρα δεν παρακουσα σημερα στις ειδησεις!!!! Εφυγααααααααααααααααααα.... παω να ψαξω στα αυτοκινητα που με ενδιαφερουν με τι Diesel κινητηρες βγαινουν.... ciaoooooooo

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • J
                        jeep-akias last edited by

                        Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
                        Με τον τζιπάκια έχουμε ξαναδιαφωνήσει για τα τζιποειδή και την ασφάλεια τους! Και σε άλλο ποστ του είπα πως θα πάρω ένα Σκάνια και θα τον κυνηγήσω.

                        Πάντως επιμένω πως η αφάλεια μας και των υπολοίπων εξαρτάται απο εμάς τους ίδιους και όχι απο τι αυτοκίνητό οδηγούμε.

                        Ομως οφείλω να σου θυμίσω ένα απο τα λίγα αυτοκίνητα που απέσπασε 3 στα 4 αστέρια στα test ασφaλείας για πεζούς ήταν το CRV της Honda το οποίο φυσικά είναι SUV! Αυτό νομίζω πως λέει κάτι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          voice-of-reason last edited by

                          Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:

                          Με τον τζιπάκια έχουμε ξαναδιαφωνήσει για τα τζιποειδή και την ασφάλεια τους! Και σε άλλο ποστ του είπα πως θα πάρω ένα Σκάνια και θα τον κυνηγήσω.

                          Πάντως επιμένω πως η αφάλεια μας και των υπολοίπων εξαρτάται απο εμάς τους ίδιους και όχι απο τι αυτοκίνητό οδηγούμε.

                          Ομως οφείλω να σου θυμίσω πως το μοναδικό αυτοκίνητο που απέσπασε 5 (ή 4 δεν είμαι σίγουρος για αυτό) αστέρια στα test ασφaλείας για πεζούς ήταν το CRV της Honda το οποίο φυσικά είναι SUV.

                          Απόσπασμα από το Yugo-ncap

                          'The Honda CRV surprised us with its pedestrian safety. Mainly because it manages to deliver quick and painless death. Thus the driver does not have to pay huge amounts as severance to the incapacitated pedestrian. We decided to award it 5 stars as the test was very spectacular to watch. Although the pedestrian was almost pulverised, part of his aorta was propelled outside the test facilities, at a range never before seen. No more splatter movies for us. Hooray for SUV vs pedestrian tests.'

                          Αυτό εννοείς;
                          Εννοείται πως κάνω πλάκα. Μπορεί να είναι μακάβριο άλλα δεν πιστεύω στην ασφάλεια των τζιπ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • J
                            jeep-akias last edited by

                            Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
                            Αυτό εννοείς;
                            Εννοείται πως κάνω πλάκα. Μπορεί να είναι μακάβριο άλλα δεν πιστεύω στην ασφάλεια των τζιπ.

                            Νομίζω πως μια δοκιμή θα σε πείσει ...τι λές

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • V
                              voice-of-reason last edited by

                              Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:

                              Αυτό εννοείς;
                              Εννοείται πως κάνω πλάκα. Μπορεί να είναι μακάβριο άλλα δεν πιστεύω στην ασφάλεια των τζιπ.

                              Νομίζω πως μια δοκιμή θα σε πείσει ...τι λές

                              Άσε την αορτή μου εκεί που βρίσκεται!
                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • S
                                santafe last edited by

                                Το φορτηγακι που υπαρχει στην οικογενεια , ΜΑΖDA B 2500 diesel , εχει στην αδεια του τυπωμενο με σφραγιδα τον περιορισμο στην κυκλοφορια (οχι στην Αθηνα, Θεσ/νικη κλπ). Το ΗΥUNDAI SANTA FE 2.0 CRDi που αγορασα αν και πετρελαιου, δεν αναφερει τιπoτα απο τα παραπανω.... Αντιθετα λεει ο,τι και το επιβατικο : ΝΕΑ ΕΓΓΡΑΦΗ - ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ. Μηπως αυτο σημαινει κατι ; Μηπως ΗΔΗ επιτρεπεται η κυκλοφορια των diesel ελευθερα , αλλα δεν το διατυμπανιζουν; Λετε;

                                http://www.geocities.com/kasoris/greenscenery.html

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • B
                                  babis last edited by

                                  Ξεχνάτε κάτι βασικό.Ναι μεν οι diesel είναι καθρότεροι σε εκπομπές καυσερίων,αλλά σε σωματίδια άνθρακα ειδικά και οξείδια του θείου είναι έτη φωτός χειρότεροι. Προσωπική μου άποψη είναι ότι αν επιτραπούν με τη νοοτροπία που έχουμε εμείς οι Έλληνες σε μερικά χρόνια θα έχετε μεγάλο πρόβλημα.Εδώ καταλύτες δεν αλλάζει ο κόσμος γιατι δηλ να προσέξει το diesel του;Άντε εδώ στη Θεσσαλονίκη φυσάει που και που κανένας βαρδάρης και θα καθαρίζει λίγο πιο συχνά.Εκεί;Οι λαοί κυβερνώνται από κυβερνήσεις που τους αξίζουν και επειδή είμαστε ως λαός ολίγων...κάφροι να το πώ;ωχ αδερφέ να το πώ;έχουμε και τις ανάλογες κυβερνήσεις (διαχρονικά,δε μιλάω για συγκεκριμένα κόμματα ούτε κάνω αντιπολίτευση).Ας διαπαιδαγωγηθεί ο Έλληνας πρώτα να συμπεριφέρεται σωστά και μετά τα αυτοκίνητα με diesel κινητήρα θα δείξουν τις πραγματικές τους δυνατότητες.
                                  Παράδειγμα:προσέξτε το ποσοστό από τα ταξί που βγάζουν καπνιά σα τζιμινέρες.Πόσο είναι; 10%;20%;30%;αποφασίστε εσείς το ποσοστό.Σκεφτείτε τώρα το αντίστοιχο ποσοστό επιβατικών αυτοκινήτων να βγάζουν αντίστοιχη καπνιά...καλημέρα!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Ούτε έριδες ούτε μικροπρέπειες φίλε Τζηπάκια!!!Απλά,δεν πιστεύω στην ασφάλεια και στην πρακτικότητα των τζηπ μέσα στις πόλεις.Μάλλον δεν νομίζω ότι κάποιος εντός πόλης (για μια φορά το χρόνο που πάει στο χιονοδρομικό) θα χρειαστεί να αγοράσει τζηπ!Εγώ εννοείται πως δεν έχω πρόβλημα με τους φαν του τζηπ,απλά δεν μου χρειάζεται και δεν νομίζω να αγοράσω,εκτός αν αποφασίσω να μείνω για πάντα στην Πίνδο ))
                                    Όντως θα ωφεληθούν τα τζηπ,και ακριβώς αυτό φοβάμαι!Επίσης,δεν θίχτηκα από το σχόλιο για τον λαό:)
                                    Απλά όταν διαμαρτύρεσαι,ότι δεν βρίσκεις χώρο να παρκάρεις ή ότι σου έβαλαν την πόρτα μέσα όταν το είχες παρκαρισμένο σε κάνα στενό,σκέψου τον πιο πιθανό λόγο: ΤΖΗΠ!Με ζώο μέσα!
                                    Τώρα,εννοείται ότι δεν σε θεωρώ ζώο,άλλωστε ενημερώνεσαι,διαβάζεις και αγαπάς το αυτοκίνητο!Το θέμα είναι ότι δυστυχώς τα τζηπ τα κυκλοφορούν κάτι 20ρηδες για να μπαίνουν με μούρη στα κλαμπ και κάτι κυρίες της -υψηλής,ας γελάσω- κοινωνίας...Λίγοι για την πραγματική τους ανάγκη.
                                    Πιστεύεις ότι έχω πολύ άδικο σε αυτό που λέω; Μου άρεσε η απάντησή σου και με συγχωρείς που δεν δημοσίευσα νωρίτερα,είχα πρόβλημα με το ίντερνετ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      cpp last edited by

                                      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                      Ούτε έριδες ούτε μικροπρέπειες φίλε Τζηπάκια!!!Απλά,δεν πιστεύω στην ασφάλεια και στην πρακτικότητα των τζηπ μέσα στις πόλεις.Μάλλον δεν νομίζω ότι κάποιος εντός πόλης (για μια φορά το χρόνο που πάει στο χιονοδρομικό) θα χρειαστεί να αγοράσει τζηπ!Εγώ εννοείται πως δεν έχω πρόβλημα με τους φαν του τζηπ,απλά δεν μου χρειάζεται και δεν νομίζω να αγοράσω,εκτός αν αποφασίσω να μείνω για πάντα στην Πίνδο ))
                                      Όντως θα ωφεληθούν τα τζηπ,και ακριβώς αυτό φοβάμαι!Επίσης,δεν θίχτηκα από το σχόλιο για τον λαό:)
                                      Απλά όταν διαμαρτύρεσαι,ότι δεν βρίσκεις χώρο να παρκάρεις ή ότι σου έβαλαν την πόρτα μέσα όταν το είχες παρκαρισμένο σε κάνα στενό,σκέψου τον πιο πιθανό λόγο: ΤΖΗΠ!Με ζώο μέσα!
                                      Τώρα,εννοείται ότι δεν σε θεωρώ ζώο,άλλωστε ενημερώνεσαι,διαβάζεις και αγαπάς το αυτοκίνητο!Το θέμα είναι ότι δυστυχώς τα τζηπ τα κυκλοφορούν κάτι 20ρηδες για να μπαίνουν με μούρη στα κλαμπ και κάτι κυρίες της -υψηλής,ας γελάσω- κοινωνίας...Λίγοι για την πραγματική τους ανάγκη.
                                      Πιστεύεις ότι έχω πολύ άδικο σε αυτό που λέω; Μου άρεσε η απάντησή σου και με συγχωρείς που δεν δημοσίευσα νωρίτερα,είχα πρόβλημα με το ίντερνετ!

                                      Μπορεί να σε απογοητεύσω αλλά έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση, πλέον «ο θάνατος σου η ζωή μου». Και βέβαια θα πάρω τζιπ. Μη μου πεις ότι νοιάζεται κανείς πραγματικά για την πόλη του και την χώρα του ή για τους συνανθρώπους του. Γιατί λοιπόν να νοιαστώ εγώ? Παντού λακκούβες, τον ΚΟΚ τον αγνοούμε παντελώς, παρκάρουμε όπου θέλουμε στρίβουμε όπου θέλουμε, σου γδέρνουν και σου τρακάρουν το αυτοκίνητο σταθμευμένο και εσύ διερωτάσαι για το τί έγινε γιατί κανείς δεν σταμάτησε? και διάφορα άλλα. Ο ρόλος του κράτους ως γνωστόν εισπρακτικός και μόνο. Οι δήμοι το μόνο που ξέρουν είναι να ρυθμίζουν την κυκλοφορία όπως τους συμφέρει. Να χαιρόμαστε την Αττική Οδό και απ’ το Σάββατο με το νέο κομμάτι να έχουμε νέα αύξηση στα διόδια έστω και αν χρησιμοποιείς ένα κόμβο.

                                      Σε ότι αφορά την ασφάλεια των τζιπ. Η λογική λεει κρατάμε αποστάσεις, δεν κάνουμε υπερβολικές τιμονιές και δεν τρέχουμε!!!!!!!!!. Από κει και πέρα παρκάρουμε άνετα πάνω στα πεζοδρόμια και να μην το κάνουμε εμείς θα το κάνουνε άλλοι, σπρώχνουμε τα αυτοκίνητα των άλλων στο παρκάρισμα πανέυκολα (ξέρω τύπους που το κάνουν) και άμα δεν χωράμε και ξύσουμε και κανέναν και τι έγινε? Άσε που δεν σου πετάγονται στα ΣΤΟΠ και δεν σε κλείνουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                        Άσε που δεν σου πετάγονται στα ΣΤΟΠ και δεν σε κλείνουν.

                                        Το παλιό μας Kadett είναι ακόμα καλύτερο σε αυτό!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Ο χρήστης TGD έγραψε:

                                          Άσε που δεν σου πετάγονται στα ΣΤΟΠ και δεν σε κλείνουν.

                                          Το παλιό μας Kadett είναι ακόμα καλύτερο σε αυτό!

                                          ΚΑΛΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Χωρίς να νομίζω ότι είμαι ο Δον Κιχώτης και να νομίζω ότι το κράτος σέβεται τον πολίτη,ότι ισχύει το τρίπτυχο 'σεβασμός-συναδελφικότητα-φιλία' και άλλα αστεία,έχω να πω ότι:
                                            Τα λες πολύ σωστά,αλλά η λογική θα κάνει στην άκρη,αν δεις πεζό να χτυπιέται από τζιπ ή συμβατικό.Η διαφορά θα είναι ανατριχιαστική.Ελπίζω να μην το δεις ποτέ και να μην χρειαστεί ποτέ να κάνεις αυτή τη σύγκριση.
                                            Τώρα,αν αξίζει να πληρώσεις μερικές χιλιάδες ευρώ παραπάνω για να μην σου τη βγαίνουν στα στοπ,για να ξοδεύεις περισσότερη βενζίνη (βάρος οχήματος και τετρακίνησης,κακή αεροδυναμική,αδηφάγοι κινητήρες) και για να σπρώχνεις πιο εύκολα τα παρκαρισμένα στις στροφές στα (πολύ) στενά,το αφήνω στη δική σου ευχέρεια.
                                            Αυτό που θέλω να πω και με κάνετε να δείχνω κακός είναι ότι το πρόβλημα της μαζικής στροφής στα τζηπ είναι αντιληπτό και στο κοινωνικό καλό (που οι αρχές αγνοούν,αλλά αγοράζουν με λήζινγκ αυτοκίνητα τζάμπα) αλλά και στον καθένα ξεχωριστά που θέλει να αγοράζει τέτοιου είδους όχημα.Επίσης,αυτό που είπα,αλλά δεν το έθιξες καθόλου είναι το ότι το τζηπ δεν χρησιμοποιείται όπως θα έπρεπε.Να πας στα βουνά,να σέρνεις βάρκες και φουσκωτά σε δυσπρόσιτες παραλίες,κλπ.Αντ'αυτού,είχαμε τους αγρότες του Κολωνακίου με τζηπ να ανήκουν σε όποιον έχει διαθέσιμα φράγκα για αυτοκίνητο που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του.
                                            Άντε,πάλι με κάνατε και ένιωσα κακός!!! Δεν είμαι στραβόξυλο ρε παιδιά!!!

                                            Με συγχωρείτε για το ότι έχουμε ξεφύγει από το θέμα,εγώ είμαι υπεύθυνος για αυτό.Απλά δεν λέει και κανείς τη γνώμη του για το πετρέλαιο,όλοι στράβωσαν με αυτό που είπα:)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr