-
Ο χρήστης Δ.ΣΟΥΛΙΜΙΩΤΗΣ έγραψε:
ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ 250 ΧΛΜ ΘΑ ΠΑΩ ΤΑΞΙΔΙ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΟΝΤΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟΦίλε, Καλορίζικο.
Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάποια πραγματάκια.- Το πήρες επαγγελματικό ή ΙΧ? Η τιμή για τα επαγγελματικά είναι χαμηλότερη?
- Πήρες diesel ή βενζίνη?
- Η άδεια κυκλοφορίας πόσα άτομα γράφει ότι μπορεί να μεταφέρει? Μπορεί να μεταφέρει τα άτομα αυτά σε δημόσιο δρόμο? Το ρωτάω αυτό γιατί έχω ακούσει κάτι περίεργα για οχήματα αυτού του τύπου.
Ευχαριστώ
-
ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟ-ΤΙΜΗ ΜΕΤΡΗΤΑ 29050 ΕΚΔΟΣΗ SE-ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ-Η ΑΔΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΘΕΣΕΙΣ 2? ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΤΟΜΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΗ ΣΤΑΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΝΑ ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΗΜΑ ΣΟΥ ΠΧ. 800 Μ- ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΣΑΦΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΠΑΝΤΩΣ 8 ΣΤΑ 10 ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΑ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΓΡΟΤΙΚΟ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΚΠΙΠΤΕΙ Ο ΦΠΑ-Η
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΙΚΡΗ. -
το εκανα και εγω τεστ τραιβ το αυτοκινητο ειναι τρομερο γκαζια και στισημο
επιβατηγου ωραιο μεσα αλλα με δυο κακα.
1)η τιμη του που ειναι πολυ πανω απο τον μεσο ορο των αλλων.
2)τα πλαστικα του ταμπλο ειναι πολυ σκληρα και φαινονται φτηνα με
σκληρη χρηση θα τριζουν ολα.
Εχω το πικαπ μοντελο 2000 και νομιζω οτι εχει πιο μαλακα.
το συστημα τετρακινησης ειναι με περιστροφικο διακοπτη και ειναι πολυ
ευκολο στην χρηση .
τα εξτρα κοστιζουν τα χρεωνουν με τιμες BMW .
ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ ΘΑ ΓΕΜΙΖΕ Η ΕΛΛΑΔΑ.
ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΓΙΑ ΑΡΟΤΙΚΟ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ -
ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΟΤΙ ΤΟ PICK UP ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΝΑ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ
ΤΟ NEW NAVARA ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ!!! -
Λοιπόν....
το πήραμε τελικά, η αναμονή ήταν γιατί είχαμε παραγγείλει την φορτωμένη έκδοση LE (ε, δεν αγοράζεις κάθε μέρα αυτόκίνητο, να έχει το κατι τίς του μέσα...).
Επί του προκειμένου, στο δρόμο είναι μια χαρά. Χωρίς να έχω μεγάλη εμπειρία από μεγάλα τετρακίνητα μου φαίνεται αρκετά καλό. Το γκάζι του είναι με μεγάλη μετριοπάθεια επαρκές, τα φρένα του μιά χαρά, στρίβει (σχεδόν) όπως έρχεται, δεν καίει τίποτα (ξεπερνάει οριακά τα 9 lt/100km μόνο στην πόλη-βέβαια είναι στο στρώσιμο ακόμα...). Είναι φορτηγό μόνο στις εντελώς εγκάρσιες ανωμαλίες και μόνο πίσω προφανώς (άκαμπτος άξων γαρ), και λίγο σε επαρχιακό λόγω της περίεργης επαναφοράς του τιμονιού (αργεί λιγάκι, αλλά μόνο σε σχέση με επιβατικό φαντάζομαι, και σίγουρα συνηθίζεται σχεδόν άμεσα). Στην εθνική, όσο περίεργο και να φαίνεται, είναι η καλύτερή του: ρυθμίζεις το cruise control εκεί που θες και αράζεις στο footrest (εννοείται ότι δεν κατεβάζεις από έκτη για κανένα λόγο...), ηχομόνωση εξαιρετική (ούτε ο diesel δεν ακούγεται στον ανοιχτό δρόμο)....
Κατά τα άλλα, η εμφάνιση είναι υποκειμενικό ζήτημα, αν και προσωπικά είμαι ξετρελλαμένος, και μέσα, εκτός από τα σκληρά πλαστικά, είναι πραγματικά άψογο. Έχει από εξοπλισμό Ο,ΤΙ μπορείς να ζητήσεις, πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα και πολύ περισσότερους για τους επιβάτες...
Το μόνο που του λείπει δυστυχώς είναι η δυνατότητα μόνιμης τετρακίνησης, ή τουλάχιστον ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, γιατι τα 41kgm στις 2000 στροφές στη βροχή, είναι πάντα 41 kgm στις 2000 στη βροχή...
Για ό, τι λεπτομέρειες, εδώ είμαστε. Θα σας ενημερώσω για τις πραγματικές επιδόσεις μετά το στρώσιμο!
(α, και όταν μάθει κάποιος οτιδήποτε για τα καπάκια της καρότσας-το hardtop ή το αλουμινένιο μπακλαβαδωτό, postαρετε αμέσως γιατί επιβάλλεται)
-
χμ....τώρα παρατήρησα ότι στις πρώτες μου εντυπώσεις δεν έγραψα τίποτα για την συμπεριφορά του στο χώμα! Αυτό είναι γιατί αφ'ενός δεν έκανε ακόμα λόγω υποχρεώσεων καμιά εκδρομούλα, αλλά κυρίως γιατί ως αρχάριος δεν έχουν και μεγάλη χρησιμότητα οι δικές μου εντυπώσεις λόγω έλλειψης μέτρου σύγκρισης...
new navara