ευχαριστώ πολύ
μάλλον θα κάνω μία προσπάθεια να τις ανοίξω και να αλλάξω τσιμούχες και να γρασάρω, αλλιώς, πάλι suzuki, καινούριες ή second hand, καθ'ότι προτιμούνται οι αυτόματες
Latest posts made by thander
-
RE: Πλήμνες τροχών Jimny
-
Πλήμνες τροχών Jimny
Καλημέρα αγαπητοί,
Θα ήθελα να σας απασχολήσω για ένα Jimnάκι, το οποίο έχει και τις δύο πλήμνες των εμπρός τροχών μη λειτουργικές. Οι της αντιπροσωπείας κοστίζουν 330
-
RE: Πλήμνες τροχών Jimny
Καλημέρα αγαπητοί,
Θα ήθελα να σας απασχολήσω για ένα Jimnάκι, το οποίο έχει και τις δύο πλήμνες των εμπρός τροχών μη λειτουργικές. Οι της αντιπροσωπείας κοστίζουν 330
-
Jimny service ΠΑΤΡΑ
Καλημέρα αγαπητοί,
αναφερόμενος κυρίως στα εκ Πατρών μέλη του φόρουμ, θα ήθελα να ρωτήσω μήπως γνωρίζουν κάποιο καλό συνεργείο που θα μπορούσε να αναλάβει την κανονική συντήρηση ενός Jimny, μια και στην αντιπροσωπεία δεν θα ξαναπάει για αρκετούς και σημαντικούς λόγους...Αν κάποιος ξέρει κάτι...
-
RE: Jimny service ΠΑΤΡΑ
Καλημέρα αγαπητοί,
αναφερόμενος κυρίως στα εκ Πατρών μέλη του φόρουμ, θα ήθελα να ρωτήσω μήπως γνωρίζουν κάποιο καλό συνεργείο που θα μπορούσε να αναλάβει την κανονική συντήρηση ενός Jimny, μια και στην αντιπροσωπεία δεν θα ξαναπάει για αρκετούς και σημαντικούς λόγους...Αν κάποιος ξέρει κάτι...
-
RE: new navara
χμ....τώρα παρατήρησα ότι στις πρώτες μου εντυπώσεις δεν έγραψα τίποτα για την συμπεριφορά του στο χώμα! Αυτό είναι γιατί αφ'ενός δεν έκανε ακόμα λόγω υποχρεώσεων καμιά εκδρομούλα, αλλά κυρίως γιατί ως αρχάριος δεν έχουν και μεγάλη χρησιμότητα οι δικές μου εντυπώσεις λόγω έλλειψης μέτρου σύγκρισης...
-
RE: new navara
Λοιπόν....
το πήραμε τελικά, η αναμονή ήταν γιατί είχαμε παραγγείλει την φορτωμένη έκδοση LE (ε, δεν αγοράζεις κάθε μέρα αυτόκίνητο, να έχει το κατι τίς του μέσα...).
Επί του προκειμένου, στο δρόμο είναι μια χαρά. Χωρίς να έχω μεγάλη εμπειρία από μεγάλα τετρακίνητα μου φαίνεται αρκετά καλό. Το γκάζι του είναι με μεγάλη μετριοπάθεια επαρκές, τα φρένα του μιά χαρά, στρίβει (σχεδόν) όπως έρχεται, δεν καίει τίποτα (ξεπερνάει οριακά τα 9 lt/100km μόνο στην πόλη-βέβαια είναι στο στρώσιμο ακόμα...). Είναι φορτηγό μόνο στις εντελώς εγκάρσιες ανωμαλίες και μόνο πίσω προφανώς (άκαμπτος άξων γαρ), και λίγο σε επαρχιακό λόγω της περίεργης επαναφοράς του τιμονιού (αργεί λιγάκι, αλλά μόνο σε σχέση με επιβατικό φαντάζομαι, και σίγουρα συνηθίζεται σχεδόν άμεσα). Στην εθνική, όσο περίεργο και να φαίνεται, είναι η καλύτερή του: ρυθμίζεις το cruise control εκεί που θες και αράζεις στο footrest (εννοείται ότι δεν κατεβάζεις από έκτη για κανένα λόγο...), ηχομόνωση εξαιρετική (ούτε ο diesel δεν ακούγεται στον ανοιχτό δρόμο)....
Κατά τα άλλα, η εμφάνιση είναι υποκειμενικό ζήτημα, αν και προσωπικά είμαι ξετρελλαμένος, και μέσα, εκτός από τα σκληρά πλαστικά, είναι πραγματικά άψογο. Έχει από εξοπλισμό Ο,ΤΙ μπορείς να ζητήσεις, πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα και πολύ περισσότερους για τους επιβάτες...
Το μόνο που του λείπει δυστυχώς είναι η δυνατότητα μόνιμης τετρακίνησης, ή τουλάχιστον ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, γιατι τα 41kgm στις 2000 στροφές στη βροχή, είναι πάντα 41 kgm στις 2000 στη βροχή...
Για ό, τι λεπτομέρειες, εδώ είμαστε. Θα σας ενημερώσω για τις πραγματικές επιδόσεις μετά το στρώσιμο!
(α, και όταν μάθει κάποιος οτιδήποτε για τα καπάκια της καρότσας-το hardtop ή το αλουμινένιο μπακλαβαδωτό, postαρετε αμέσως γιατί επιβάλλεται)
-
RE: new navara
όμορφα, ελπίζω να μην έχω πρόβλημα, γιατί επαραγγέλθη ήδη!Ευχαριστώ για όλα