Ο χρήστης zouzoulos έγραψε:
Αναφέρεσαι φαντάζομαι στα C4, Megane, 307, Focus, Astra
Το Astra που έχει φίλος εδώ και λίγους μήνες του έχει βγάλει διάφορα προβληματάκια και τρέχει συνέχεια στην αντιπροσωπεία.
Το Focus έχω την αίσθηση ότι υστερεί αρκετά και πάμε στα γαλλικά:
Το Megane που έχει εξίσου καλό κινητήρα θα το έπαιρνα για διαστημόπλοιο.
Με το 307 έχω ταξιδέψει και δε με κέρδισε ενώ το C4 με προβληματίζει, είναι πιο φτηνό από Corolla/Golf αλλά πιστεύω και κατώτερο.
Εξαρτάται του πώς εννοείς φτηνότερο άρα κατώτερο...
Κάτι τέτοια κάνει η VW και έχει έτοιμα θύματα (no offence).
Με 18-18,5Κ παίρνεις C4 1.6-liter SX Pack. Πλούσια εξοπλισμένο για τα λεφτά του (ενδεικτικά διζωνικό auto-clima, cruise control, auto lights, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, JBL r-cd με 6 ηχεία κτλ) και βέβαια φρέσκο σχήμα και καινούριο στην αγορά (μείον για Corolla και λίγο για το Golf).
Service ανα (λάδια) 10Κ χλμ και ανα 20Κ τα κανονικά.
Εγώ προσωπικά το έχω από το Μάρτιο με κανένα πρόβλημα (πτου πτου) μέχρι στιγμής. Αλλά και σε φόρουμ που γράφω (όπως και ο enginekiller) σε δείγμα 25 αυτοκινήτων κανένα σοβαρό πρόβλημα.
Its ur choice.
Ολα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας είναι πλέον καλά απλά όλα έχουν τα δικά τους μειονεκτήματα. Κατα την άποψή μου:
Golf -> ακριβό κόστος κτήσης και συντήρησης, μικρή εγγύηση
Corolla -> αδιάφορο αισθητικά, έρχεται ο αντικαταστάτης, ακριβούτσικο και αυτό, πορτ μπαγκαζ
Μegane -> ακριβά service, άσχημο, μικρή εγγύηση
C4 -> μικρή εγγύηση, νέο στην αγορά, αίσθηση επιλογέα, ημιάκαμπτος πίσω
Focus -> συντηρητική σχεδίαση, προβλήματα νεότητας, πισω ταμπούρα
Αstra -> μέτριοι κινητήρες, θέσεις μικροαντικειμένων μέσα, εργονομικές ατέλειες