Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ΠΩΠΩ ΤΙ ΠΑΠΑΡΙ ΕΦΑΓΕ ΤΟ ΚΟΛΤ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΕΣΤΑ ΣΤΟ 0-160-0.......
(πηγη DRIVE του μηνα)
ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΤΟ ΦΙΕΣΤΑ....... ΙΣΑ ΡΕ ΜΟΡΤΗΔΕΣ......
Λοιπόν επειδή και εγώ ως κάτοχος ST το έχω ψάξει πολύ, πρόσεξε:
Το αγγλικό ST, με τις 17άρες και χωρίς ESP & Antispin, είναι αισθητά πιο γρήγορο από το 'δικό μας' που δοκιμάσαν τα ελληνικά περιοδικά.
Είναι γεγονός ότι ακόμα και σε 400αρια δοκιμές που έγιναν στην Αγγλία, όλα τα ST είχαν πολύ καλύτερους χρόνους από αυτούς που δηλώνει η Ford. Για παράδειγμα το 0-97 (0-60 mph) το 'μαμά' ST το κάνει 7,8 και κάτω σε όλα τα αυτοκίνητα (βλ. Αutocar).
Αντίθετα, το ελληνικό, με τις 16αρες, δεν κατεβαίνει κάτω απο 8,5.
Αυτό για 2 λόγους:
- Το αντισπίν δεν απενεργοποιείται ολικα (αντίθετα με το ESP), αλλά κόβει το γκάζι στον κινητήρα στο πολύ σπινιάρισμα, συνοδευόμενο από τεχνητούς ήχους (στυλ κόφτη)
- Το ελληνικό έχει με 2α κόφτη (7200rpm) 96 km/h, με αποτέλεσμα να χρειάζεται τρίτη, ενώ το αγγλικό πιάνει τα 60mph με 2α (λόγω 17'')
Τα παραπάνω έχουν κάνει το ST πολύ παρεξηγημένο από πλευράς επιδόσεων.
Επίσης, τα φρένα του ST είναι υπερβολικά καλά (και προοδευτικά), και ειδικά μετα τα σωληνάκια υψηλής πίεσης που έβαλα, θυμίζει σε φρένα Clio 2.0!!!