-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Μόρτη, δεν έχω διαβάσει το άρθρο αλλά οι διαφορές των δύο αυτοκινήτων είναι γνωστές. Το Mitsu είναι πιο γρήγορο στην ευθεία το οποίο έχει αποδειχθεί στην πράξη από δικό μου άνοιγμα όπως και με αρκετά ανοίγματα γνωστών με ST, όπως και σε πολλά συγκριτικά.
Diladi to Autocar (UK parakalo) kanei lathos?
E, βέβαια ρε Νίκ! Τα χρονομετρημένα των άσχετων δοκιμαστών του Autocar και του Drive θα πιστέψεις εσύ ή τον ίδιο τον κάτοχο του 'παρεξηγημένου' αυτ/του; Aφού σε διαβεβαιώνει ο άνθρωπος ότι στα 'ανοίγματα' τα δικά του και των γνωστών του είναι μπροστά. Tι θες τώρα, βίντεο και τηλεμετρία;;;!!
Sorry mate, den tha to ksanakano to lathos.
Pao na ANOIKSO kamia mpyra na pio.... -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
λετε να πληρωνονται και οι αγγλοι οπως κανουν οι ελληνες????Kala nomizeis tsampa douleuoun Agglia?
Se pliforo exoume misthous kai poly kalous malista -
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Μόρτη, δεν έχω διαβάσει το άρθρο αλλά οι διαφορές των δύο αυτοκινήτων είναι γνωστές. Το Mitsu είναι πιο γρήγορο στην ευθεία το οποίο έχει αποδειχθεί στην πράξη από δικό μου άνοιγμα όπως και με αρκετά ανοίγματα γνωστών με ST, όπως και σε πολλά συγκριτικά.
Diladi to Autocar (UK parakalo) kanei lathos?
E, βέβαια ρε Νίκ! Τα χρονομετρημένα των άσχετων δοκιμαστών του Autocar και του Drive θα πιστέψεις εσύ ή τον ίδιο τον κάτοχο του 'παρεξηγημένου' αυτ/του; Aφού σε διαβεβαιώνει ο άνθρωπος ότι στα 'ανοίγματα' τα δικά του και των γνωστών του είναι μπροστά. Tι θες τώρα, βίντεο και τηλεμετρία;;;!!
Sorry mate, den tha to ksanakano to lathos.
Pao na ANOIKSO kamia mpyra na pio....
Λοιπόν.. για μένα η αντιπαραθεση του st είναι με τα fr, czt άντε κ ibiza cupra..
Το κλιο είναι αλλού (και στην τιμή επίσης) -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
λετε να πληρωνονται και οι αγγλοι οπως κανουν οι ελληνες????Ναι οι πουλημένοι!Γράφουν κι αυτοί καλά λόγια για τα αυτοκίνητα της Ford
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
λετε να πληρωνονται και οι αγγλοι οπως κανουν οι ελληνες????
Ναι οι πουλημένοι!Γράφουν κι αυτοί καλά λόγια για τα αυτοκίνητα της Ford
μα ποσα χρηματα εχει τελικα αυτη η φορντ???? ωρες ωρες δηλαδη αναρωτιεμαι........
-
Mallon me to 1o Focus ta brike kai tous ladone...
Giati paliotera mallon den eixe na ladosei...tote pou to Autocar eixe eksofilo to 91 (I think) to neo Tote Escort kai egrafe oti einai MAPA
-
Mα δεν είδατε ότι η μητική Ford παρουσιάζει μείωση κερδών;Τους τα έφαγαν οι Ευρωπαίοι δημοσιογράφοι
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Mα δεν είδατε ότι η μητική Ford παρουσιάζει μείωση κερδών;Τους τα έφαγαν οι Ευρωπαίοι δημοσιογράφοιKerdi?
POU? Pos?Paei gia klisimo parea me GM
-
Eντάξει αυτό είναι λίγο υπερβολικό.Το πολύ πολύ να αρχίζει να ξεφορτώνεται θυγατρικές(βλέπε Jaguar,Land rover,Mercury,Linkoln,Volvo).Aλλωστε η Ford Europe κρατάει καλά όπως και η Mazda.
-
Παντως αναφερομενος στις επιδοσεις του CZT και του SΤ, θελω να παραθεσω το εξης...σε ανοιγματα απο ρεπριζ με το δικο μου αυτοκινητο, το mitsu ηταν πιο δυνατο εναντι του ST σε καθε περιπτωση...οι διαφορες παντως δεν ειναι και τοσο μεγαλες οσο φανταζονται μερικοι, ειδικα στην 3η και 4η...καναδυο αυτοκινητα θα ελεγα...
popolaros, μπορεις σε παρακαλω να αναφερεις ενδεικτικα τους χρονους του drive διοτι ειμαι αγγλια και δεν εχω ερθει σε επαφη... ευχαριστω!
-
ναι αδερφε
πρωτα απο ολα το
κλιο : 0-50 : 2,65
0-100: 6,49
0-160: 16,74
χρονος αντιδρασης : 0,30
160-0 : 4,38
συνολικος χρονος : 21,24 BAGUS Ακους?????φιεστα : 0-50 : 2,45
0-100: 7,89
0-160: 20,95
χρονος αντιδρασης : 0,51
160-0: 4,48
συνολικος χρονος : 25,94κολτ : 0-50 : 3,5
0-100: 8,11
0-160: 21,92
χρονος αντιδρασης : 0,30
160-0: 4,53
συνολικος χρονος : 26,75 -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ΠΩΠΩ ΤΙ ΠΑΠΑΡΙ ΕΦΑΓΕ ΤΟ ΚΟΛΤ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΕΣΤΑ ΣΤΟ 0-160-0.......
(πηγη DRIVE του μηνα)ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΤΟ ΦΙΕΣΤΑ....... ΙΣΑ ΡΕ ΜΟΡΤΗΔΕΣ......
Λοιπόν επειδή και εγώ ως κάτοχος ST το έχω ψάξει πολύ, πρόσεξε:
Το αγγλικό ST, με τις 17άρες και χωρίς ESP & Antispin, είναι αισθητά πιο γρήγορο από το 'δικό μας' που δοκιμάσαν τα ελληνικά περιοδικά.
Είναι γεγονός ότι ακόμα και σε 400αρια δοκιμές που έγιναν στην Αγγλία, όλα τα ST είχαν πολύ καλύτερους χρόνους από αυτούς που δηλώνει η Ford. Για παράδειγμα το 0-97 (0-60 mph) το 'μαμά' ST το κάνει 7,8 και κάτω σε όλα τα αυτοκίνητα (βλ. Αutocar).
Αντίθετα, το ελληνικό, με τις 16αρες, δεν κατεβαίνει κάτω απο 8,5.
Αυτό για 2 λόγους:- Το αντισπίν δεν απενεργοποιείται ολικα (αντίθετα με το ESP), αλλά κόβει το γκάζι στον κινητήρα στο πολύ σπινιάρισμα, συνοδευόμενο από τεχνητούς ήχους (στυλ κόφτη)
- Το ελληνικό έχει με 2α κόφτη (7200rpm) 96 km/h, με αποτέλεσμα να χρειάζεται τρίτη, ενώ το αγγλικό πιάνει τα 60mph με 2α (λόγω 17'')
Τα παραπάνω έχουν κάνει το ST πολύ παρεξηγημένο από πλευράς επιδόσεων.
Επίσης, τα φρένα του ST είναι υπερβολικά καλά (και προοδευτικά), και ειδικά μετα τα σωληνάκια υψηλής πίεσης που έβαλα, θυμίζει σε φρένα Clio 2.0!!!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ναι αδερφεπρωτα απο ολα το
κλιο : 0-50 : 2,65
0-100: 6,49
0-160: 16,74
χρονος αντιδρασης : 0,30
160-0 : 4,38
συνολικος χρονος : 21,24 BAGUS Ακους?????0-100 σε 6,49 ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ
Σε Ελληνικη ασφαλτο δεν υπαρχει περιπτωση να πεφτει κατω απο 7 sec
-
Εγώ δεν ξέρω ποιο είναι πιο γρήγορο και ούτε με νοιάζει.
Αυτο που μπορώ να πω είναι ότι το fiesta ST όταν το οδήγησα με συγκίνησε.
Έχει αίσθηση, τιμόνι που σου μιλάει. Αποκλείεται να είναι τοσο καλό σε αυτον τον τομέα το CZT.Πάντως το Mitsu είναι πολύ πιο όμορφο, είναι και 1500, οπότε αν ήταν να διαλέξω, to colt θα έπαιρνα. Έχω ήδη ένα δίλιτρο δεν μπορώ και άλλο...
-
Diladi an bgaloume ekso ton frono antidrasis, exoun to idio apotelesmatika frena, alla terastia diafora sto 0-50.
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
φιεστα : 0-50 : 2,45
κολτ : 0-50 : 3,5H opoia parameni mexri ta 0-160.
Diladi isi dynami-epitaxynsi alla Metriotato 0-50 to Colt.
Problima elktikis prosfysis??? -
Να υποθεσω οτι τα στοιχεια ειναι απ'την ετησια δοκιμη 0-160-0 που διοργανωνει το Autocar?
Η αληθεια ειναι οτι οι χρονοι του ST ειναι το λιγοτερο εντυπωσιακοι ασχετα με τους χρονους του CZT...μηπως ομως ουσιαστηκα αναφερομαστε σε 0-97χλμ και οχι σε καθαρο 0-100χλμ!?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εγώ δεν ξέρω ποιο είναι πιο γρήγορο και ούτε με νοιάζει.
Αυτο που μπορώ να πω είναι ότι το fiesta ST όταν το οδήγησα με συγκίνησε.
Έχει αίσθηση, τιμόνι που σου μιλάει.Auta metrane parapano apo ta dekata sto 0-100
Peri aisthitikis....opos tin briskei kaneis
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
ναι αδερφε
πρωτα απο ολα το
κλιο : 0-50 : 2,65
0-100: 6,49
0-160: 16,74
χρονος αντιδρασης : 0,30
160-0 : 4,38
συνολικος χρονος : 21,24 BAGUS Ακους?????0-100 σε 6,49 ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ
Σε Ελληνικη ασφαλτο δεν υπαρχει περιπτωση να πεφτει κατω απο 7 sec
...και το 16,74 μου φαινετε αρκετα αισιοδοξο επισης...δεν περιμενα σε καμια περιπτωση να πεφτει κατω απο 17 δευτερολεπτα. Ποιο Clio ηταν, το 182sport?
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Diladi an bgaloume ekso ton frono antidrasis, exoun to idio apotelesmatika frena, alla terastia diafora sto 0-50.φιεστα : 0-50 : 2,45
κολτ : 0-50 : 3,5H opoia parameni mexri ta 0-160.
Diladi isi dynami-epitaxynsi alla Metriotato 0-50 to Colt.
Problima elktikis prosfysis???στην ελλαδα ανετα αφηνεις ολο το πελμα κατω.......
- ναι με τα 182 ηταν......
-
Παρακατω παραθετω μετρησεις του Evo magazine (issue 077) που αφορουν το Fiesta ST αλλα και το Clio 182....για δειτε λιγο καποιες διαφορες...μηπως οι μετρησεις του του autocar εγιναν μονο με οδηγο?
Fiesta ST
0-30m/h: 3.0sec
0-60m/h: 8.2sec
0-100m/h: 23.7400m: 16.5sec
100m/h-0: 4.47sec
Clio 182
0-30m/h: 2.8sec
0-60m/h: 7.2sec
0-100m/h: 19sec400m: 15.7sec
100m/h-0: 4.75sec
Προσωπικα θεωρω πολυ πιο κοντα αυτες τις μετρησεις στην πραγματικοτητα, με βαση και αυτα που εχω δει στον δρομο και οχι στις σελιδες των περιοδικων...εσεις τι λετε?
Ford Fiesta ST 2.0