To έχω πει χίλιες φορές ότι δεν μου αρέσει η αύξηση του βάρους. Την βρίσκω υπερβολική όχι μόνο για alfa αλλά για κάθε αμάξι πλην Mercedes-Jaguar!
Aπο εκεί και πέρα όμως πρέπει να δούμε κατα πόσο το αμάξι υστερεί ή υπερτερεί από τον ανταγωνισμό.
Όπως έχω πει για μένα προσωπικά η 1.9 159 πρέπει να συγκριθεί με 1800άρια αφού απέχει από αυτά μόλις 60-90 κ.ε σε αντίθεση με τα δίλιτρα από τα οποία απέχει 100-150 κ.ε.
Άλλωστε δεν νομίζω η AR να την έβγαλε υπέρβαρη 159 στα 1.9 για να κοντράρει δίλιτρα αμάξια!!
Ο ανταγωνισμός της ειναι mazda 6 1.8, avensis 1.8, mondeo 1.8, laguna 1.8, 407 1.8, vectra 1.8, BMW 318(detuned 2.0), Α4 2.0(ελείψη 1.8 ατμοσαφιρικού) , C-Class 180K, κλπ.
Επιταγχύνει γρηγορότερα από στάση?
Επιταγχύνει γρηγορότερα εν κινήσει?
Γυρνάει από τα παραπάνω γρηγορότερα σε μια πίστα?
Ταξιδεύει γρηγορότερα σε Ε.Ο, επαρχιακους δρόμου, αλλά και σε ορεινές διαδρομές?
Προσφέρει σταθερότητα σε ταχύτητες άνω των 180-190χλμ/ώρα?
Φρενάρει καλύτερα.?
Προσφέρει καλύτερη ενημέρωση για τον οδηγό?
Στρίβει καλύτερα?
κλπ κλπ κλπ.
Αν τα καταφέρνει αυτά εγώ της συγχωρώ το βάρος. Αν όχι τότε ένοχη!!
Επίσης πρέπει να συγκριθεί στα ίσια και με την προκάτοχο 1.8 156 να δούμε τι έχασε ή τι κέρδισε.