-
Φιλοι θα ηθελα να πειτε τη γνωμη σας για το καταπληκτικο Α112 Abarth και αμα υπαρχει κανενα γιατι θελει ενας πολυ καλος μου φιλος ο οποιος δεν εχει internet και με εβαλε να γραψω εγω για αυτον!!!
-
Φιλοι θα ηθελα να πειτε τη γνωμη σας για το καταπληκτικο Α112 Abarth και αμα υπαρχει κανενα γιατι θελει ενας πολυ καλος μου φιλος ο οποιος δεν εχει internet και με εβαλε να γραψω εγω για αυτον!!!
-
Φιλοι θα ηθελα να πειτε τη γνωμη σας για το καταπληκτικο Α112 Abarth και αμα υπαρχει κανενα γιατι θελει ενας πολυ καλος μου φιλος ο οποιος δεν εχει internet και με εβαλε να γραψω εγω για αυτον!!!
-
Προ μηνος πηρα ενα Clio 1.4 αλλα το autobianchi abarth , δεν το δωσα. Φιλε δενεσαι με το αμαξι.Και απο αντοχη ,αλλο τιποτα. Οσο για ταξιδακια... Με σταθερα 130 ,πας οπου θες.Βεβαια το προσεχω !!! 70 αλογακια σε 700 κιλα , ενα ΟΝΕΙΡΩΔΕΣ κιβωτιο, ενας ΦΟΒΕΡΟΣ ηχος ,συνθετουν παντα μια ευχαριστη νοτα μες στης πολης το χαμαμ .Δυστυχως στην Ελλαδα δεν υπαρχει καποιο κλαμπακι .Ομως η Φιατ εχει μια επισημη σελιδα για τα autobianchi με ειδικες διευθυνσεις και για 70αρια .Βεβαια για τη συντηρηση, πρεπει να σαι και λιγο τυχερος.Να χεις τον καταλληλο ανθρωπο, και να ποναει το αμαξι .Ευτυχως εχω εναν .Περα απο φιλος εχει τρεξει με autobianchi abarth .
-
Δεν το έχω οδηγήσει αλλά σίγουρα είναι ένα από τα αυτοκίνητα που έχουν γράψει την ιστορία τους!
Τα παλιά καλά ιταλικά! -
Εχω οδηγησει ενα παλαιοτερα. Θα ελεγα οτι ηταν κορυφαιο σχολειο. Οσο πρεπει γρηγορο, με διδακτικη οδικη συμπεριφορα. Μου αρεσε πολυ, ηθελα καποτε στα 18 μου ενα αλλα η τσεπη αδεια τοτε...
-
Απίστευτο! Ελαμψε και στους Ελληνικούς αγώνες σε αγώνες ενιαίου με οδηγούς όπως ο Γιώργος Μοσχούς, ο Πάυλος Μοσχούτης, ο Θόδωρος Χαραγκιώνης, ο Γιάννης Λέκκας, ο Μανώλης μακρινός, ο Αρης Σταθάκης, ο Νίκος Μακρυγιάννης... κ.α.
Τα πρώτα τα δίχρωμα σε έκαναν να χάνεις το ύπνο σου... Κουκλιά με ψυχή!
ΣΧ -
ο ερωτας της ζωης μου μαζι με το ΒΜW 2002!!! το πρωτο μου αυτοκινητο! απο τα αυτοκινητα που δεν τα ξεχνας ποτε! αν και με εκανε κολλητο με οσους εχουν συνεργειο φιατ στη θεσσαλονικη... αλλα και παλι αξιζε την καθε στιγμη. το δικο μου (VI series '84 με το 5αρι σασμαν) ξεκινησε τη ζωη του στην ιταλια απ οπου το εφερε καποιος γνωστος και αργοτερα εφτασε στα χερια μου. ξηλωθηκαν τα παντα και εγινε πληρης ανακατασκευη μεχρι τελευταιας βιδας! τα καθισματα ντυθηκαν με δερμα, γυαλιστηκαν τα παντα με σκοπο να φτασει σε κατασταση αναλογη αυτης που ειχαν οταν εβγαιναν απο το εργοστασιο! μερικες απο τις καλυτερες εμπειριες μου με οτι εχει σχεση με 4 τροχους ειναι συνδεδεμενες με αυτο το αυτοκινητο! ο φοβος και ο τρομος πολλων μεγαλυτερων αυτοκινητων στην εποχη του! 1050cc kai 70+ αλογακια se 690kgr! ντροπιαζει στα φαναρια ακομα και σημερα τα περισσοτερα συγχρονα 14αρια! οσο για συμπεριφορα... οπως ακριβως και το μοτερ του. ιδιορυθμη και πολυ διασκεδαστικη! ειδικα αυτη η δευτερα... μουρες ατελειωτες, σηκωμα-πατημα το γκαζι και πλασαρεται οπως θελεις! προσωπικα πιστευω πως δεν υπαρχουν (κι αν υπαρχουν ειναι ελαχιστα) 1000αρια που μπορουν να συγκριθουν με τα Α112 abarth...
ανηκει στην κατηγορια των αυτοκινητων με τα οποια δενεσαι αμεσως!!!
δειτε και καποιες φωτογραφιες που εχω συγκεντρωσει απο το ιντερνετ εδω: http://www.pbase.com/abarth
-
Συμφωνω απολυτα με τον προηγουμενο. Εμενα ειναι 11/84 και ουκ ολιγοι μου το χουν ζητησει αλλα δε το δινω. Οσοι κατοχοι η λατρες ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να δειτε πως τιμα η Fiat εναν θρυλο της αυτοκινησης.Ενα πραγματικα ΑΨΟΓΟ site με πλουσιο υλικο (ιστορια, φωτογραφιες κλπ) .Η σελιδα ειναι η: http://www.autobianchi.com
-
Συμφωνω απολυτα με τον προηγουμενο. Εμενα ειναι 11/84 και ουκ ολιγοι μου το χουν ζητησει αλλα δε το δινω. Οσοι κατοχοι η λατρες ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να δειτε πως τιμα η Fiat εναν θρυλο της αυτοκινησης.Ενα πραγματικα ΑΨΟΓΟ site με πλουσιο υλικο (ιστορια, φωτογραφιες κλπ) .Η σελιδα ειναι η: **www.autobianchi.com **.Και πραγματι .Μετα απο 18 ετη ,στα 1000 κ.εκ. ειναι ο κυριαρχος του γκαζιου (με εξαιρεση το ομορφο charade gt-ti που λογω υπερτροφοδοτησης , ανηκε σε αλλη ...κατηγορια).
-
σιγουρα το charade ειναι πολυ καλο αυτοκινητο αλλα οπως ειπωθηκε λογω τουρμπο ανηκει σε αλλη κατηγορια και δεν νομιζω οτι μπορει να γινει αμεση συγκριση μεταξυ των δυο. αλλα και παλι προσωπικα θα επελεγα το αμπαρθακι με κλειστα ματια!! δεν νομιζω οτι τυχαια αποτελεσε το πρωτο αυτοκινητο για πολλους αναγνωρισμενους οδηγους αγωνων που με τα Α112 αμπαρθ ειχαν τις πρωτες τους αγωνιστικες συμμετοχες, τοσο στην ελλαδα οσο και στο εξωτερικο... RESPECT
-
Eγω ειχα αγορασει ενα πριν δυο χρονια. Ηταν αυτο το ομορφο μπλε-πρασινο, και φοραγε TSW ζαντες 185/60/14! Ηταν στημενο πανεμορφα γιατι πεταγε κ*λο πανευκολα. Απανω στο καπο ειχα προσωπικα ζωγραφισει με spray τον σκορπιο ασημενιο και δεν πιστευαν οτι ηταν φτιαχτος, φαινοταν αυτοκολλητο!! Μπροστα ειχε δυο κιτρινους μεγαλους προβολεις που μαζι με τα δυνατα γαλαζια (με χρηση της γνωστης καποτας) φωτα πορειας εμοιαζε σαν να ειχε βγει απο το καλλιστεια! Πισω ενα κεντρικο μεγαλο μπουρι! Μεσα ειχε δυο μπροστινα semi-bucket απο Suzuki Swift Gti, ηλιοροφη και πισω κουρτινακι. Το αγορασα 300.000δρχ, το πουλησα σε μια Κρητικια 350.000δρχ, και αυτη πριν λιγο καιρο το πουλησε νομιζω 500.000δρχ σε εναν αλλο Κρητικο!!!!!!!!
Δεν ηταν abarth αλλα φαινοταν!! Ηταν ενα καταπληκτικο 1000αρι με 140 χλμ/ωρα τελικη, αλλα με μηχανη ρολοι!! Απροβληματιστο για τα τελευταια δυο χρονια!!
Αμα ενδιαφερεται ο φιλος σου μπορω να σας φερω σε επαφη, μπας και τον πεισετε τον Κρητικο να το πουλησει...
-
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ,ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ Α112 ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΣΤΡΙΒΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΥΠΕΡΑΓΑΠΟΥΣΑΝ.
-
Σχολείο. Αυτό λένε όσοι ξέρω να είχαν κατά καιρούς αυτό το παιχνιδάκι.
-
Στη γειτονια μου κυκλοφορουνε 5 αλλα κανεις δε τα πουλαει!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ,ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ Α112 ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΣΤΡΙΒΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΥΠΕΡΑΓΑΠΟΥΣΑΝ.δεν στριβει??? αυτο πρωτη φορα το ακουω! αν δεν φοβηθεις και δεν σηκωσεις το ποδι απο το γκαζι στριβει μια χαρα! μπορει να σε τρομαξει απο τα πολλα 'μουτρα' στην αρχη αλλα αν το μαθεις...ΣΤΡΙΒΕΙ! εκτος αν βεβαια δε μιλαμε για το αμπαρθ... γιατι τα απλα με τα 40 αλογα οντως δεν στριβουν κυριως γιατι δεν εχουν τη δυναμη να τα επαναφερεις αν κανουν πως ξεκολλανε! και εκτος των αλλων δε νομιζω πως αυτα τα αυτοκινητα θα ηταν επιλογη οδηγων που ετρεχαν σε αγωνες αν δεν εστριβαν!
-
α και κατι αλλο... ξερει κανεις ποιοι (γνωστοι και μη) ελληνες οδηγοι ετρεχαν με τα Α112??? μιλαω φυσικα για παλιοτερα μιας και σημερα τα αμπαρθακια μονο σε κανενα ραλυ αντικα θα τα συναντησουμε!
-
to autokinhtaki einai 8rulos!
kata th gnwmh mou to korufaio mprostokinhto 'sxoleio' gia opoion 8elei na ma8ei na odhgei grhgora kai diaskedastika, mazi me to 'kart' mini cooper (eidika auta pou ebgaze h morris)
Spyros
Τι γνωμη εχεται για το καταπληκτικο Α112 abarth?