-
Australia edition.
-
Ο χρήστης dwbh έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ CITROEN ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ 1,6 8V ΜΕ
62000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΚΑΠΟΙΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΝΑΒΕ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΗΣ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΚΑΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΣΤΑ ΜΠΕΚ ΔΕΝ ΕΣΒΗΝΕ ΚΑΙ ΕΣΒΗΣΕ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΖΩ SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗ)ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ, ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ,ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΥΛΙΝΔΡΑΚΙΑ ΠΙΣΩ ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΚΛΗΡΗΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΑ?ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ?Κυλινδράκια άλλαξα και εγώ στα 45000 χλμ είχε διαρροή το αριστερό και άλλαξα και τα 2. Τώρα ο 1.6 δεν νομίζω οτι χρειάζεται super αμόλυβδη και εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Αντλία νερού τώρα, στην άλλαξαν μαζί με τον ιμάντα χρονισμού στο service των 60000 χλμ? Για τον συμπλέκτη τι να σου πώ εξαρτάται από την χρήση που του κάνεις.
Κατά τα άλλα το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν μια αρρυθμία στο ρελαντί όταν είχε κρύο και ήταν το μοτέρ κρύο που λύθηκε με καινούργιο λογισμικό.
Όσο για την C4 made in Australia no comments... -
για τι αυτοκινητο λεμε;
panc4 δοκιμασα αυτο που μου ειπες για το παραθυρο και το κουναγα με ολη μου τη δυναμη αλλα 1-2 χιλιοστα επαιζε κι αυτα με το ζορι χωρις να ακουγεται τιποτα. -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
για τι αυτοκινητο λεμε;
panc4 δοκιμασα αυτο που μου ειπες για το παραθυρο και το κουναγα με ολη μου τη δυναμη αλλα 1-2 χιλιοστα επαιζε κι αυτα με το ζορι χωρις να ακουγεται τιποτα.Υποθετώ οτι ο φίλος έχει Xsara 1.6 γιατί η Xanthia έχει πίσω δισκόφρενα...
-
ΦΙΛΕ MIRAGE ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΒΑΛΩ ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΜΒΗ ΜΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΗΣ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΠΗΡΑΝ 80ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΠΕΚ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΞΑΝΑ ΑΝΑΨΕ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΜΠΕΚ!ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΡΜΑΛ.ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ?ΡΩΤΑΩ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΗΜΟΥΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΟΓΩ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΝΤΙΜΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΤΟ XSARA ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΟΝ Κ@@@@.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Australia edition.Welcome to the jungle
-
Ο χρήστης dwbh έγραψε:
ΦΙΛΕ MIRAGE ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΒΑΛΩ ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΜΒΗ ΜΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΗΣ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΠΗΡΑΝ 80ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΠΕΚ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΞΑΝΑ ΑΝΑΨΕ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΜΠΕΚ!ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΡΜΑΛ.ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ?ΡΩΤΑΩ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΗΜΟΥΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΟΓΩ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΝΤΙΜΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΤΟ XSARA ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΟΝ Κ@@@@.Λοιπόν όπως λέγαμε και με τον Χρήστο ( chrmes ) το θέμα δεν είναι να σου βάλουν το αμάξι στο διαγνωστικό αλλά να καταλάβουν τι τους λέει το διαγνωστικό. Μου φαίνεται περίεργο να σταματά ένα πρόβλημα σε βουλωμένα ( ??? ) και καθαρισμένα μπεκ με απλή αλλαγή βενζίνης σε ένα αμάξι που πάει μια χαρά με απλή αμόλυβδη...
Για το συνεργείο έχεις pm αλλά θα ήθελα να μάθω που το πάς τώρα για service. Επίσης δεν μου είπες πότε άλλαξες την αντλία νερού
Και please γράφε με μικρά πολύ πιο ξεκούραστα. Τα κεφαλαία δείχνουν οτι 'φωνάζεις' -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
για τι αυτοκινητο λεμε;
panc4 δοκιμασα αυτο που μου ειπες για το παραθυρο και το κουναγα με ολη μου τη δυναμη αλλα 1-2 χιλιοστα επαιζε κι αυτα με το ζορι χωρις να ακουγεται τιποτα.Tι να σου πω φιλε?Τα δικα μου ειχαν περισσοτερο τζογο και καναν θορυβο.Τωρα ομως ολα ΟΚ.Παντως η citroen ηταν ενημερη!!
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
για τι αυτοκινητο λεμε;
panc4 δοκιμασα αυτο που μου ειπες για το παραθυρο και το κουναγα με ολη μου τη δυναμη αλλα 1-2 χιλιοστα επαιζε κι αυτα με το ζορι χωρις να ακουγεται τιποτα.Γεια σου enginekiller.
Είχα κάνει μια ερώτηση σχετικά με προβλήματα αξιοπιστίας καθώς και αντιπροσώπου στην περιοχή της Αθήνας. Από ότι κατάλαβα έχεις C4 μήπως μπορείς να με βοηθήσεις με τις ως τώρα εντυπώσεις σου. Με ενδιαφέρει η σταθερότητα στο ταξίδι καθώς και η ηχομόνωση της καμπίνας , επίσης μπορείς να γράψεις ότι εσύ θεωρείς πρακτικό ή μη για το αυτοκίνητο..
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης ManosAlfistas έγραψε:
για τι αυτοκινητο λεμε;
panc4 δοκιμασα αυτο που μου ειπες για το παραθυρο και το κουναγα με ολη μου τη δυναμη αλλα 1-2 χιλιοστα επαιζε κι αυτα με το ζορι χωρις να ακουγεται τιποτα.Γεια σου enginekiller.
Είχα κάνει μια ερώτηση σχετικά με προβλήματα αξιοπιστίας καθώς και αντιπροσώπου στην περιοχή της Αθήνας. Από ότι κατάλαβα έχεις C4 μήπως μπορείς να με βοηθήσεις με τις ως τώρα εντυπώσεις σου. Με ενδιαφέρει η σταθερότητα στο ταξίδι καθώς και η ηχομόνωση της καμπίνας , επίσης μπορείς να γράψεις ότι εσύ θεωρείς πρακτικό ή μη για το αυτοκίνητο..
Ευχαριστώ.
Καλοδεχούμενος και όποιος άλλος θέλει να απαντήσει.
-
Ο χρήστης ManosAlfistas έγραψε:
Είχα κάνει μια ερώτηση σχετικά με προβλήματα αξιοπιστίας καθώς και αντιπροσώπου στην περιοχή της Αθήνας. Από ότι κατάλαβα έχεις C4 μήπως μπορείς να με βοηθήσεις με τις ως τώρα εντυπώσεις σου. Με ενδιαφέρει η σταθερότητα στο ταξίδι καθώς και η ηχομόνωση της καμπίνας , επίσης μπορείς να γράψεις ότι εσύ θεωρείς πρακτικό ή μη για το αυτοκίνητο..
Ευχαριστώ.
Καλοδεχούμενος και όποιος άλλος θέλει να απαντήσει.[/quote]
Το c4 ειναι παρα πολυ σταθερο στο δρομο ειδικα σε εθνικη που παω συχνα δε μου εχει κανει 'κιχ'.Σε επαρχιακους δρομους δε, ειναι ευχαριστηση!ΤΡΕΝΟ το εργαλειο.(με 17' ζαντες τουλαχιστον)Η ηχομονωση ειναι και αυτη πολυ καλη.Εγω βεβαια εβαλα και την εξτρα στο καπω για ακομα περισσοτερη ησυχια! Καποιοι στο forum με θεωρησαν υπερβολικο....
Κατα τα αλλα ειναι πολυ καλο εργονομικα και ποιοτικα, δεν εχει κατι μη πρακτικο.Ισως κατι:πολυ μεγαλες πορτες(coupe),σε στενο παρκινγκ λιγο δυσκολα μπαινοβγαινεις στο εσωτερικο.ΠΤΑΙΣΜΑ!!! -
Ο χρήστης panc4 έγραψε:
Είχα κάνει μια ερώτηση σχετικά με προβλήματα αξιοπιστίας καθώς και αντιπροσώπου στην περιοχή της Αθήνας. Από ότι κατάλαβα έχεις C4 μήπως μπορείς να με βοηθήσεις με τις ως τώρα εντυπώσεις σου. Με ενδιαφέρει η σταθερότητα στο ταξίδι καθώς και η ηχομόνωση της καμπίνας , επίσης μπορείς να γράψεις ότι εσύ θεωρείς πρακτικό ή μη για το αυτοκίνητο..
Ευχαριστώ.
Καλοδεχούμενος και όποιος άλλος θέλει να απαντήσει.
Το c4 ειναι παρα πολυ σταθερο στο δρομο ειδικα σε εθνικη που παω συχνα δε μου εχει κανει 'κιχ'.Σε επαρχιακους δρομους δε, ειναι ευχαριστηση!ΤΡΕΝΟ το εργαλειο.(με 17' ζαντες τουλαχιστον)Η ηχομονωση ειναι και αυτη πολυ καλη.Εγω βεβαια εβαλα και την εξτρα στο καπω για ακομα περισσοτερη ησυχια! Καποιοι στο forum με θεωρησαν υπερβολικο....
Κατα τα αλλα ειναι πολυ καλο εργονομικα και ποιοτικα, δεν εχει κατι μη πρακτικο.Ισως κατι:πολυ μεγαλες πορτες(coupe),σε στενο παρκινγκ λιγο δυσκολα μπαινοβγαινεις στο εσωτερικο.ΠΤΑΙΣΜΑ!!![/quote]Ευχαριστώ φίλε μου.
Τι εννοείς οτι έβαλες έξτρα ηχομόνωση στο καπό ...σε εξωτερικό συνεργείο ?? πόσο κοστίζει ? Αν δεν κάνω λάθος έχει και η CITROEN ένα εξτρα για τα παράθυρα με μεγαλύτερη ηχομόνωση για την καμπίνα ξέρεις τίποτα?
-
Ο χρήστης panc4 έγραψε:
Είχα κάνει μια ερώτηση σχετικά με προβλήματα αξιοπιστίας καθώς και αντιπροσώπου στην περιοχή της Αθήνας. Από ότι κατάλαβα έχεις C4 μήπως μπορείς να με βοηθήσεις με τις ως τώρα εντυπώσεις σου. Με ενδιαφέρει η σταθερότητα στο ταξίδι καθώς και η ηχομόνωση της καμπίνας , επίσης μπορείς να γράψεις ότι εσύ θεωρείς πρακτικό ή μη για το αυτοκίνητο..
Ευχαριστώ.
Καλοδεχούμενος και όποιος άλλος θέλει να απαντήσει.
Το c4 ειναι παρα πολυ σταθερο στο δρομο ειδικα σε εθνικη που παω συχνα δε μου εχει κανει 'κιχ'.Σε επαρχιακους δρομους δε, ειναι ευχαριστηση!ΤΡΕΝΟ το εργαλειο.(με 17' ζαντες τουλαχιστον)Η ηχομονωση ειναι και αυτη πολυ καλη.Εγω βεβαια εβαλα και την εξτρα στο καπω για ακομα περισσοτερη ησυχια! Καποιοι στο forum με θεωρησαν υπερβολικο....
Κατα τα αλλα ειναι πολυ καλο εργονομικα και ποιοτικα, δεν εχει κατι μη πρακτικο.Ισως κατι:πολυ μεγαλες πορτες(coupe),σε στενο παρκινγκ λιγο δυσκολα μπαινοβγαινεις στο εσωτερικο.ΠΤΑΙΣΜΑ!!![/quote]Ευχαριστώ φίλε μου.
Τι εννοείς οτι έβαλες έξτρα ηχομόνωση στο καπό ...σε εξωτερικό συνεργείο ?? πόσο κοστίζει ? Αν δεν κάνω λάθος έχει και η CITROEN ένα εξτρα για τα παράθυρα με μεγαλύτερη ηχομόνωση για την καμπίνα ξέρεις τίποτα?
-
προς το παρον και επειδη δεν κανω πολλα χιλιομετρα & επειδη δουλευω σε εταιρια με αυτοκινητα δεν του εχω κανει μεγαλο service μονο λαδια αλλα αυτο που σου λεω συμβαινει! Μολις βαλω απλη αμολυβδη μου αναβει το λαμπακι του ψεκασμου ενω μολις βαλω super αμολυβδη σβηνει αλλα πρεπει να σου πω οτι ενω αναβει το λαμπακι δεν υπαρχει καμια διαφορα στο αμαξι
-
Δεν ειχα προσεξει την ερωτηση σου φιλε μου. Το αυτοκινητο ειναι πολυ σταθερο, δε θα σε προβληματισει ακομα και με τις 16αρες που εχω εγω. Πολυ καλα φρενα και σπιρτοζο απο χαμηλα σε καθε κινητηρα. Απο ανεση αν πεσεις σε καμια βαθια λακουβα θα κοπανησει ιδιαιτερα λογω πισω ημιακαμπτου αλλα μιλαμε για Λακουβα! Ο κινητηρας δεν ειναι θορυβωδης σε καμια περιπτωση αλλα υπαρχει ενα εξτρα ηχομονωτικο στα 35 ευρω περιπου για κατω απο το καπο και ειναι αυτο που αναφερει ο panc4. Υπαρχει και αυτο το εξτρα για διπλα τζαμια (για την ακριβεια απο 3 σε 3,8) αλλα νομιζω οτι παει και με αλλα ξετρα μαζι και ισως σου βγει αρκετα. Δεν το εχω ουτε εχει αεροδυναμικους θορυβους για να πεις οτι θα εχεις μεγαλη διαφορα εκτος ισως λιγο απο τους καθρεπτες.
Απο αξιοπιστια γυρω στους 25 ιδιοκτητες-χρηστες που ειμαστε σε αλλο forum και οσοι ειναι εδω δεν ειχαμε κανενα απολυτως προβλημα εκτος απο:
1)την ξεφλουδισμενη ταπετσαρια και το διακοπτακι του panc4 που δεν ετυχε σε κανεναν αλλον
2)καποιο θορβυο που προκαλουσαν τα καπακια των πισω αμορτισερ που τριβονταν αλλα μιλαμε για ενα μικρο θορβυο που τον ακουγες με το κεφαλι μεσα στο πορτ-παγκαζ και σταματημενος και ειναι μονο ενας μικρος ηχος που πιθανον να μην τον ακουσεις και τιποτα παραπανω. ο Panc4 ειχε προβλημα και με τα μπροστα αλλα και παλι δεν ειχε τυχει σε κανεναν αλλον. Ισως φταιει το οτι το δικο του ειναι απο τα πρωτα και μετα διορθωθηκαν αμεσως αυτα τα προβληματα.
Τιποτα αλλο. Κατα τη γνωμη μου ειναι υπερβολικα αξιοπιστο! -
Λοιπόν, παιδιά αφού ξαλάφρωσα λίγο από τη δουλειά (μιλάμε για τρελό πίξιμο) να σας πω τις πρώτες μου εντυπώσεις από το C4.
Κατ` αρχήν, να σας πω ότι πήρα το coupe 1.6 vtr pack. Πραγματικά, αυτή η έκδοση είναι προσφορά, που άν τη συγκρίνεις με τις ανταγωνιστικές προτάσεις φαίνεται σαν 'το αφεντικό τρελάθηκε και τα δίνει τσάμπα'..
Λοιπόν, το πρόβλημα που αντιμετώπισα (για όσους δεν θυμούνται / έχουν υπήψη τους, το αμάξι τη δεύτερη μέρα είχε νεκρώσει, αρνούνταν πεισματικά να κάνει οτιδήποτε εκτός του να κλειδώνει / ξεκλειδώνει τις πόρτες) λύθηκε πολύ απλά με λύση που οι κομπιουτεράδες λέμε 'βγες και ξαναμπές'.. απλά έβγαλα και ξαναέβαλα τον θετικό πόλο της μπαταρίας... Μου είπαν ότι μάλλον από λάθος χειρισμό μπλόκαρε το.. σύμπαν και δεν έκανε τίποτα. Τεσπα, αφού λύθηκε γρήγορα και ανώδυνα.. ας πάει στο καλό!
Εντυπώσεις: Κυριολεκτικά, έχω πάθει την πλάκα μου!! Το αμάξι είναι φοβερό! Σε σημείο που δεν το πιστεύω! (φτου-φτου-φτου) Φοβερή σταθερότητα, πολύ καλό και γρήγορο τιμόνι, άμεσες αντιδράσεις, μικρές έως καθόλου κλίσεις.. χαίρομαι να το οδηγώ, ακόμη και με 50 στην κίνηση!
Εσωτερικό και εξοπλισμός: Πολύ καλό εσωτερικό, με πραγματικά πολύ ικανοποιητική ποιότητα και πολύ καλά υλικά. Πολύ καλά τα καθίσματα και καλή η θέση οδήγησης. Εργονομικά, το τιμόνι είναι εθιστικό! Αφού το μάθεις λίγο, δεν θες να πατάς διακόπτη που δεν βρίσκεται πάνω του! Μου κακοφαίνεται που πρέπει να επιλέγω τη θερμοκρασία στο κλιματιστικό από την κονσόλα! Ο εξοπλισμός του εμένα μου φαίνεται υπερπλήρης. Κάνω πολύ χάζι με το cruise control, που σε αφήνει να αυξο-μειώνεις την ταχύτητα με τα δάχτυλα!
Τέλος πάντων, μην τα πολυλέω, εν ολίγοις είμαι πολύ ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο, με τις πρώτες εντυπώσεις να είναι υπερθετικές!
Άντε, να δούμε τώρα, θα μου πάει να αλλάξω το username σε c4driver;;
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Λοιπόν, παιδιά αφού ξαλάφρωσα λίγο από τη δουλειά (μιλάμε για τρελό πίξιμο) να σας πω τις πρώτες μου εντυπώσεις από το C4.Κατ` αρχήν, να σας πω ότι πήρα το coupe 1.6 vtr pack. Πραγματικά, αυτή η έκδοση είναι προσφορά, που άν τη συγκρίνεις με τις ανταγωνιστικές προτάσεις φαίνεται σαν 'το αφεντικό τρελάθηκε και τα δίνει τσάμπα'..
Λοιπόν, το πρόβλημα που αντιμετώπισα (για όσους δεν θυμούνται / έχουν υπήψη τους, το αμάξι τη δεύτερη μέρα είχε νεκρώσει, αρνούνταν πεισματικά να κάνει οτιδήποτε εκτός του να κλειδώνει / ξεκλειδώνει τις πόρτες) λύθηκε πολύ απλά με λύση που οι κομπιουτεράδες λέμε 'βγες και ξαναμπές'.. απλά έβγαλα και ξαναέβαλα τον θετικό πόλο της μπαταρίας... Μου είπαν ότι μάλλον από λάθος χειρισμό μπλόκαρε το.. σύμπαν και δεν έκανε τίποτα. Τεσπα, αφού λύθηκε γρήγορα και ανώδυνα.. ας πάει στο καλό!
Εντυπώσεις: Κυριολεκτικά, έχω πάθει την πλάκα μου!! Το αμάξι είναι φοβερό! Σε σημείο που δεν το πιστεύω! (φτου-φτου-φτου) Φοβερή σταθερότητα, πολύ καλό και γρήγορο τιμόνι, άμεσες αντιδράσεις, μικρές έως καθόλου κλίσεις.. χαίρομαι να το οδηγώ, ακόμη και με 50 στην κίνηση!
Εσωτερικό και εξοπλισμός: Πολύ καλό εσωτερικό, με πραγματικά πολύ ικανοποιητική ποιότητα και πολύ καλά υλικά. Πολύ καλά τα καθίσματα και καλή η θέση οδήγησης. Εργονομικά, το τιμόνι είναι εθιστικό! Αφού το μάθεις λίγο, δεν θες να πατάς διακόπτη που δεν βρίσκεται πάνω του! Μου κακοφαίνεται που πρέπει να επιλέγω τη θερμοκρασία στο κλιματιστικό από την κονσόλα! Ο εξοπλισμός του εμένα μου φαίνεται υπερπλήρης. Κάνω πολύ χάζι με το cruise control, που σε αφήνει να αυξο-μειώνεις την ταχύτητα με τα δάχτυλα!
Τέλος πάντων, μην τα πολυλέω, εν ολίγοις είμαι πολύ ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο, με τις πρώτες εντυπώσεις να είναι υπερθετικές!
Άντε, να δούμε τώρα, θα μου πάει να αλλάξω το username σε c4driver;;
Κι εμενα μου τι σπαει που πρεπει να παταω τη θερμοκρασια απο την κεντρικη κονσολα!!! Το cruize οντως εχει πλακα και ειναι πολυ ξεκουραστο. Το καθισμα μου εμενα με χαλαει ομως δεν μου στηριζει καλα την πλατη και με ενοχλει πολλες φορες. Δεν ειναι με στηριξη οπως στο coupe αλλα λιγοτερο και ισως και γιαύτο...
-
Ο χρήστης dwbh έγραψε:
προς το παρον και επειδη δεν κανω πολλα χιλιομετρα & επειδη δουλευω σε εταιρια με αυτοκινητα δεν του εχω κανει μεγαλο service μονο λαδια αλλα αυτο που σου λεω συμβαινει! Μολις βαλω απλη αμολυβδη μου αναβει το λαμπακι του ψεκασμου ενω μολις βαλω super αμολυβδη σβηνει αλλα πρεπει να σου πω οτι ενω αναβει το λαμπακι δεν υπαρχει καμια διαφορα στο αμαξιακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχει ο πατέρας μου με την xsara 8V 1.6 σχεδόν μετα τα 60.000 και μέχρι τωρα (200,000 κμ) έκανε κατα καιρούς στιγμιαίες διακοπές ο κινητήρας εν κινήσει και άναβε το λαμπάκι της τροφοδοσίας. Του το έχουν ελέγξει πολλές φο΄ρες στο διαγνωστικό και του αλλάξαν 5-6 φορές φίλτρο βενζίνης (και καλά ότι είχε νερό από νοθευμένη βενζίνη) αλλά ότι και να κάνεις κάποιες φορες το παθαίνεις. Το λαμπάκι μένει ανοικτό για καμια 10αρια ανάματα-σβησίματα της μίζας και μετά σβήνει. Δεν είναι κάτι ανησυχητικό, απλά εκνευριστικό.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Ο κινητηρας δεν ειναι θορυβωδης σε καμια περιπτωση αλλα υπαρχει ενα εξτρα ηχομονωτικο στα 35 ευρω περιπου για κατω απο το καπο και ειναι αυτο που αναφερει ο panc4. ο Panc4 ειχε προβλημα και με τα μπροστα αλλα και παλι δεν ειχε τυχει σε κανεναν αλλον. Ισως φταιει το οτι το δικο του ειναι απο τα πρωτα και μετα διορθωθηκαν αμεσως αυτα τα προβληματα.Οχι δεν εκανε 35 ευρω αλλα 50 με τα κλιπς.
Το αγορασα 2 Απριλιου,δεν ηταν και απο τα πρωτα φιλε engine!!! -
Ο χρήστης panc4 έγραψε:
Ο κινητηρας δεν ειναι θορυβωδης σε καμια περιπτωση αλλα υπαρχει ενα εξτρα ηχομονωτικο στα 35 ευρω περιπου για κατω απο το καπο και ειναι αυτο που αναφερει ο panc4. ο Panc4 ειχε προβλημα και με τα μπροστα αλλα και παλι δεν ειχε τυχει σε κανεναν αλλον. Ισως φταιει το οτι το δικο του ειναι απο τα πρωτα και μετα διορθωθηκαν αμεσως αυτα τα προβληματα.
Οχι δεν εκανε 35 ευρω αλλα 50 με τα κλιπς.
Το αγορασα 2 Απριλιου,δεν ηταν και απο τα πρωτα φιλε engine!!!Sorry θυμομουνα για Ιανουαριο αλλα μαλλον τοτε το πηρε ο elteo. Παντως και παλι ειναι πιο παλιο απο το δικο μου και ισως σιγα σιγα διορθωνονται οι μικροατελειες στην παραγωγη των επομενων και γιαυτο ισως και οι καλοι σε εμενα μηχανισμοι των παραθυρων. Βεβαια ισως μιλαμε και για μεμονωμενη περιπτωση. για το ηχομωνοτικο του καπω τοσο μου ειχαν πει εμενα. Καποιος ειχε ρωτησει για τα ενισχυμενα τζαμια:350 ευρω
CITROËN FORUM