-
τοτε καλη φαση το μτχ...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
τοτε καλη φαση το μτχ......εξαρτάται ....πολλές φορές τα μεταχειρισμένα θέλουν πολύ 'τάϊσμα'...
-
αυτος που θα το αγορασει ξερει καλυτερα...
-
Και η προσπάθεια συνεχίζεται...
προφανώς όλα τα ίμπιζα σπορ 101 του 02 καίνε λάδια!! 4 έχω κοιτάξει και στα 4 οι ιδιοκτήτες μου είπαν πως καίνε. 750 ML ανάμεσα σε κάθε αλλαγή μου είπε ο ένας! Έχω μπερδευτεί λίγο... Η κατανάλωση λαδιού θα αυξάνεται όσο περνάν τα χιλιόμετρα, οπότε δεν αξίζει;Μόνο του 02 καίνε και μετά διορθώθηκε; Αφού τον κινητήρα τον έβγαζε ήδη από την προηγούμενη γενιά
όχι τίποτα αλλά όσο το ψάχνω τόσο μου αρέσει το ίμπιζα πιο πολύ! -
Και η προσπάθεια συνεχίζεται...
προφανώς όλα τα ίμπιζα σπορ 101 του 02 καίνε λάδια!! 4 έχω κοιτάξει και στα 4 οι ιδιοκτήτες μου είπαν πως καίνε. 750 ML ανάμεσα σε κάθε αλλαγή μου είπε ο ένας (7,500χλμ)! Έχω μπερδευτεί λίγο... Η κατανάλωση λαδιού θα αυξάνεται όσο περνάν τα χιλιόμετρα, οπότε δεν αξίζει;Μόνο του 02 καίνε και μετά διορθώθηκε; Αφού τον κινητήρα τον έβγαζε ήδη από την προηγούμενη γενιά
όχι τίποτα αλλά όσο το ψάχνω τόσο μου αρέσει το ίμπιζα πιο πολύ! -
Ibiza; Α, εννοείς το Polo... Α, εννοείς το Golf II. Αν θες να δώσεις λεφτά για αμάξι πενταετίας και η πλατφόρμα του να είναι ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑΣ και βάλε (δάπεδο του 1983), πάρε το Ibiza. Αλλιώς, πάρε το 206 που και στρίβει (σε στρίψιμο είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με τα προαναφερθέντα VW εικοσαετίας) και άνεση παρέχει και σηκώνει βελτιώσεις. Επίσης, είναι λιγότερο συνδεδεμένο με την καγκουροφάρα των ευθειάκηδων (λέγε με ΜΤΜ... Υποστροφή και άγιος ο θεός) και του πολυεστέρα, αν σε ενδιαφέρει και το image σου.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ibiza; Α, εννοείς το Polo... Α, εννοείς το Golf II. Αν θες να δώσεις λεφτά για αμάξι πενταετίας και η πλατφόρμα του να είναι ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑΣ και βάλε (δάπεδο του 1983), πάρε το Ibiza. Αλλιώς, πάρε το 206 που και στρίβει (σε στρίψιμο είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με τα προαναφερθέντα VW εικοσαετίας) και άνεση παρέχει και σηκώνει βελτιώσεις. Επίσης, είναι λιγότερο συνδεδεμένο με την καγκουροφάρα των ευθειάκηδων (λέγε με ΜΤΜ... Υποστροφή και άγιος ο θεός) και του πολυεστέρα, αν σε ενδιαφέρει και το image σου.Kωστα πραγματικα λυπαμαι γιατι ωρες ωρες δεν ξερεις τι λες...
-
Εγώ προτείνω 206 1.6 καινούργιο αν βέβαια δεν σε πειράζει οτι σε λίγο θα άλλαξει το μοντέλο. Το κιβώτιο του 206 πώς σου φάνηκε?
Skullone ξέρεις πόσα καγκουρεμένα 206 κυκλοφορούν... -
Έχω φίλο που δίνει Quicksilver 1400 με 35000χμ πραγματικά 7500ε.Αν σε ενδιαφέρει στείλε μου pm.
Πάντως ότι και να πάρεις απο τα δύο αξίζει τα λεφτά του. -
Το ibiza πλατφορμα 20ετιας?????? Δε νομιζω.Αυτο απεχει παρασαγγας απο τη πραγματικοτητα.Αν τοσο καιρο δεν εχει ακουστει κατι για biza ,fabia kai polo Ειναι για τη ποιοτητα του πλαισιου τους.Ειδικα για το ibiza του οποιου κατοχος ειμαι εδω και 16 μηνες μπορει να μην εχει τον παιχνιδιαρικο χαρακτηρα των γαλλικων αλλα τουλαχιστον δε θα νιωθεις το πλαισιο να στρεβλωνει οποτε περνας απο λακουβα(μιλαω για 206 με 70000χμ βεβαια για να μην ειμαστε και υπερβολικοι).Τα ιμπιζα απο το 2004 και μετα, αν θυμαμαι καλα, δε καινε λαδια.Εφταιγε μια ελλατωματικη παρτιδα ελατηριων.Το δικο μου εχει 15000 χμ και δεν εχει καψει σταγονα.Τωρα για τεχνολογια κινητηρων ας μη μιλησω.Μεχρι πριν δυο χρονια ο 1,4 της PSA ηταν ο TU που ουτε που θυμαμαι ποτε σχεδιαστηκε.Αλλα και αυτος με τα 90 PS ουσιαστικα ειναι ενας 75αρης με αλλη κεφαλη.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Το ibiza πλατφορμα 20ετιας?????? Δε νομιζω.Αυτο απεχει παρασαγγας απο τη πραγματικοτητα.Αν τοσο καιρο δεν εχει ακουστει κατι για biza ,fabia kai polo Ειναι για τη ποιοτητα του πλαισιου τους.Ειδικα για το ibiza του οποιου κατοχος ειμαι εδω και 16 μηνες μπορει να μην εχει τον παιχνιδιαρικο χαρακτηρα των γαλλικων αλλα τουλαχιστον δε θα νιωθεις το πλαισιο να στρεβλωνει οποτε περνας απο λακουβα(μιλαω για 206 με 70000χμ βεβαια για να μην ειμαστε και υπερβολικοι).Τα ιμπιζα απο το 2004 και μετα, αν θυμαμαι καλα, δε καινε λαδια.Εφταιγε μια ελλατωματικη παρτιδα ελατηριων.Το δικο μου εχει 15000 χμ και δεν εχει καψει σταγονα.Τωρα για τεχνολογια κινητηρων ας μη μιλησω.Μεχρι πριν δυο χρονια ο 1,4 της PSA ηταν ο TU που ουτε που θυμαμαι ποτε σχεδιαστηκε.Αλλα και αυτος με τα 90 PS ουσιαστικα ειναι ενας 75αρης με αλλη κεφαλη.Eνώ αυτός του Ibiza με τα 101 τι είναι ένας 75αρης με άλλο πρόγραμμα.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Eνώ αυτός του Ibiza με τα 101 τι είναι ένας 75αρης με άλλο πρόγραμμα.αμα καταφερεις εσυ και βαζοντας προγραμμα στον 75αρη τον κανεις 101, εγω θα σου χαρισω το δικο μου αυτοκινητο.
αμα δεν ξερουμε καλυτερα να μην μιλαμε, φιλικα στο λεω.
και φυσικα η προταση μου ισχυει.
-
Καταρχην ,ακομα και ο 75αρης 1,4 του VAG δεν ειναι αρχαιος σαν τον TU.Αυτους τους δυο κινητηρες πρεπει να τους χωριζουν το λιγοτερο 10 χρονια απο τη σχεδιαση τους.Συμφωνω με τον spyros οτι οι διαφορες του 101 με τον 75 δεν ειναι μονο ενα προγρμμα αλλα νομιζω οτι εχει και δαφορετικους εκεντροφορους και κα ποιες αλλες αλλαγες.
-
παιδια για να μην λεμε πολλα, οι διαφορες των 2 αυτοκινητων γινονται αντιληπτες μεσα σε 10' οδηγησης και των 2.
τωρα αν ο καθενας βγαινει και λεει οτι νομιζει χανεται η μπαλα. Πρωτα οδηγουμε και μετα κρινουμε... Οι εμπαθειες ειναι για τους κολημενους και για τους χαζους.
το 206 1600 ειναι ελαχιστα ελαφρυτερο απο το ιμπιζα 1400 και 15 αλογα ισχυροτερο και με καλυτερη ροπη. Ξερετε ποση διαφορα ειχαν στα Μεγαρα? Ψαξτε το και θα με θυμηθειτε.... Αυτα περι χαζο-υποστοφικης συμπεριφορας που λενε καποιοι.
σαφως το 206 1600 ειναι ταχυτερο και εχει πιο ευχαριστη συμπεριφορα (οχι αισθητα πιο αποτελεσματικη ομως, οπως δειχνουν και τα χρονομετρα), αλλα στα 1400 δεν υπαρχει καμια συγκριση σε:
- φρενα
- επιδοσεις
- ακαμψια
- ποιοτητα
- ευθυβολια
- εξοπλισμο
το 206 1400 υπερτερει σε ανεση αναρτησης και στην καταναλωση, κυριως διοτι το ιμπιζα εχει κοντο σασμαν (η 5η στα 205 δειχνει 6500 στροφες).
ειπαμε, πρωτα οδηγουμε και μετα κρινουμε λεγοντας μεγαλες κουβεντες.-
-
Επειδη και εγω εχω το ibiza εδω και 1,5 χρονο( και περιπου 30.000 χλμ) να πω οτι ειμαι αρκετα ευχαριστημενος, ουτε σταγονα λαδι δεν εχει καψει (φτου φτου) και ας εχει κανει τρελα ταξιδια, ουτε εχει βγαλει προβληματα. Οσο για το πλαισιο και το αμαξωμα ειναι παρα πολυ καλα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Eνώ αυτός του Ibiza με τα 101 τι είναι ένας 75αρης με άλλο πρόγραμμα.
αμα καταφερεις εσυ και βαζοντας προγραμμα στον 75αρη τον κανεις 101, εγω θα σου χαρισω το δικο μου αυτοκινητο.
αμα δεν ξερουμε καλυτερα να μην μιλαμε, φιλικα στο λεω.
και φυσικα η προταση μου ισχυει.
Έχεις την εντύπωση οτι αυτό εννοώ?Συνεχίζω στον μηδενιστικό δρόμο που χάραξε ο kostis20 για τον ΤU...
Φιλικά πάντα...
Και έχω οδηγήσει και 206 1.4 8v και 206 1.4 16v και Ibiza 1.4 75 hp και πρόσφατα έκανα test drive το 206 1.6 16v.
....Αυτά.- -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Eνώ αυτός του Ibiza με τα 101 τι είναι ένας 75αρης με άλλο πρόγραμμα.
αμα καταφερεις εσυ και βαζοντας προγραμμα στον 75αρη τον κανεις 101, εγω θα σου χαρισω το δικο μου αυτοκινητο.
αμα δεν ξερουμε καλυτερα να μην μιλαμε, φιλικα στο λεω.
και φυσικα η προταση μου ισχυει.
Έχεις την εντύπωση οτι αυτό εννοώ?Συνεχίζω στον μηδενιστικό δρόμο που χάραξε ο kostis20 για τον ΤU...
Φιλικά πάντα...
Και έχω οδηγήσει και 206 1.4 8v και 206 1.4 16v και Ibiza 1.4 75 hp και πρόσφατα έκανα test drive το 206 1.6 16v.
....Αυτά.-Eρμηνευσα αυτο ακριβως που εγραψες γιατι να καταλαβα κατι λαθος?
Τουλαχιστον γλυτωσα το αμαξι μου!Η ιστορια του TU ειναι γνωστη, το να την λεμε δεν ειμαι μηδενισμος. Εγω το θεωρω καλο μοτερ αλλα μονο για χρηση πολης επειδη εχει καλη ροπη. Ψηλα λαχανιαζει και δεν ειναι για πολλα.
Σιγουρα επρεπε να αντικατασταθει εδω και πολλα χρονια καθως ναι μεν κινουσε με αξιοπρεπεια τα 205 των 850 κιλων, αλλα πλεον τα βαρη ειναι απαγορευτικα. -
ο 75αρης του vag ειναι πολυ καλυτερος απο τον ΤU?
-
Δε νομιζω να ανεφερα καπου κατι που δεν ισχυει.Ο TU ειναι οντως πολυ παλια σχεδιαση,δε νομιζω να διαφωνεις φιλε mirage?Ειμαι σιγουρος οτι τον φορουσαν τα 205 309 405 ,ΒΧ,κτλ.Αναφερθηκα στην πραγματικη ηλικια του και μονο.Εδω διαβασαμε οτι το ibiza ,polo kai fabia βασιζονται στο golf2 και οτι ειναι αυτοκινητα 20ετιας,εγω ειμαι μηδενιστης?
-
Λοιπόν...
Κατ΄αρχήν ο ΤU είναι παλιό μοτέρ ( γιατι να το αρνηθώ) αλλά ο 1.4 16V δεν είναι απλώς μια κυλινδροκεφαλή ( έχει και μεταβλητό χρονισμό ας πούμε ) όπως και ο 16V με τα 101hp του group VW δεν είναι απλά ένα μοτέρ με άλλο πρόγραμμα όπως αρέσει σε κάποιους να λένε ( γι αυτό και τα στο αρχικό μου post ). Eπίσης ο TU μπορεί να είναι παλιός όμως δεχόταν συνεχείς βελτιώσεις που τον διατηρούσαν σε μια αρκετά καλή θέση όσο τα βάρη ήταν μικρά, με την άυξηση του βάρους ειδικά ο 1.4 βρέθηκε εκτός τόπου και χρόνου. Βέβαια η καλή ελαστικότητα δεν τον έκανε και τόσο κακό μέσα στην πόλη αλλά όπως είπε και spiros στα ψηλά λαχανιάζει και δεν είναι για πολλά πολλά. Προσωπικά προτιμώ τον TU από τον 75 του VAG. Αλλά εγώ είμαι εγκάθετος
μεταχειρισμένα...206 1.4 ή ibiza 101?