Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel tigra twintop
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel tigra twintop
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    47
    541
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alfista last edited by

      GeorgeTabs στα πλαίσια της αντίστοιχης κίνησης της ελληνικής αντιπροσωπείας, είχα κι εγώ ένα tigra για ένα τριήμερο. Για να ξεκινήσω από το ρεζουμέ, το επέστρεψα πριν ολοκληρωθεί το τριήμερο αφού δεν το άντεχα άλλο. Για να είμαστε δίκαιοι βέβαια το δικό μου ήταν 1400άρι και δεν πήγαινε βήμα. Ωστόσο το πολύ καλό τιμόνι σε απόκριση και βάρος που αναφέρεις ακόμα προσπαθώ να το βρω. Επιπλέον το τι γινόταν από τριγμούς με κλειστή την οροφή είναι δύσκολο να το περιγράψω, και μάλιστα σε ένα αμάξι με ούτε 1.000km. Απολαυστικότατο με ανοιχτή την οροφή, τέλειο στο μποτιλιάρισμα, τρομερή η οροφή στο ανοιγόκλειμα, αρκετά συμπαθητικό εσωτερικό, ίσως η ιδανική επιλογή για μια κοπέλα η οποία απλά ψάχνει ένα κουτί που να τσουλάει πάνω σε ρόδες και να πηγαίνει για ψώνια. Αναλογιζόμενοι αυτό και βλέποντας τις πωλήσεις του μπορούμε να πούμε ότι οι άνθρωποι της opel στόχευσαν σε ένα κοινό και πέτυχαν. Για να μην το αντέξω ούτε 3 μέρες φαντάζομαι ότι απλά δεν ανήκω σε αυτό το κοινό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        citastak last edited by

        Mου αρεσει εξωτερικά ενώ μεσα δεν μου αρέσει που είναι ολόιδιο με το κατα πολύ φθηνότερο κόρσα μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas last edited by

          Nαι αλλά αυτό δεν σε κάνει να σου αρέσει ακόμη πιο πολύ το Κόρσα σου?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetabs last edited by

            Ο χρήστης alfista έγραψε:
            GeorgeTabs στα πλαίσια της αντίστοιχης κίνησης της ελληνικής αντιπροσωπείας, είχα κι εγώ ένα tigra για ένα τριήμερο. Για να ξεκινήσω από το ρεζουμέ, το επέστρεψα πριν ολοκληρωθεί το τριήμερο αφού δεν το άντεχα άλλο. Για να είμαστε δίκαιοι βέβαια το δικό μου ήταν 1400άρι και δεν πήγαινε βήμα. Ωστόσο το πολύ καλό τιμόνι σε απόκριση και βάρος που αναφέρεις ακόμα προσπαθώ να το βρω. Επιπλέον το τι γινόταν από τριγμούς με κλειστή την οροφή είναι δύσκολο να το περιγράψω, και μάλιστα σε ένα αμάξι με ούτε 1.000km. Απολαυστικότατο με ανοιχτή την οροφή, τέλειο στο μποτιλιάρισμα, τρομερή η οροφή στο ανοιγόκλειμα, αρκετά συμπαθητικό εσωτερικό, ίσως η ιδανική επιλογή για μια κοπέλα η οποία απλά ψάχνει ένα κουτί που να τσουλάει πάνω σε ρόδες και να πηγαίνει για ψώνια. Αναλογιζόμενοι αυτό και βλέποντας τις πωλήσεις του μπορούμε να πούμε ότι οι άνθρωποι της opel στόχευσαν σε ένα κοινό και πέτυχαν. Για να μην το αντέξω ούτε 3 μέρες φαντάζομαι ότι απλά δεν ανήκω σε αυτό το κοινό.

            Φαντάζομαι το 1400άρι σου δεν θα είχε και τα 205/45/17 λάστιχα του δικού μου, οπότε εύκολα καταλαβαίνω γιατί ήταν ελαφρύ. Από απόκριση δε είμαι σίγουρος πως και το 1400άρι ήταν άψογο, απλά σε συνάρτηση με όλα τα άλλα χάλια που είδες μάλλον δεν το εκτίμησες. Πρόσεξε, μιλάω για ΑΠΟΚΡΙΣΗ, όχι ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ που ήταν τόσο χάλια όσο ΟΛΑ τα ηλεκτροϋδραυλικά τιμόνια που έχω οδηγήσει...

            Από την άλλη το 'δικό μου' δεν έκανε χιλιόμετρα στην βομβαρδισμένη Ελλάδα, οπότε γιαυτό ήταν ανεκτό (αν και όχι σαν αμιγώς κλειστό αμάξι) από στρεβλώσεις κλειστό. Ανοιχτό είπα, ΕΒΛΕΠΕΣ το παρμπρίζ να ταλαντώνεται, οπότε στην Ελλάδα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickpaip last edited by

              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
              Πολύ δυνατά φρένα!

              Το Tigra 1.8 σε δοκιμή στους 4Τ(τεύχος 409, Οκτώβριος 2004) μετρήθηκε 65,6 μ. για το 120-0...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alfista last edited by

                Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                Φαντάζομαι το 1400άρι σου δεν θα είχε και τα 205/45/17 λάστιχα του δικού μου, οπότε εύκολα καταλαβαίνω γιατί ήταν ελαφρύ. Από απόκριση δε είμαι σίγουρος πως και το 1400άρι ήταν άψογο, απλά σε συνάρτηση με όλα τα άλλα χάλια που είδες μάλλον δεν το εκτίμησες. Πρόσεξε, μιλάω για ΑΠΟΚΡΙΣΗ, όχι ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ που ήταν τόσο χάλια όσο ΟΛΑ τα ηλεκτροϋδραυλικά τιμόνια που έχω οδηγήσει...

                Το να καθόμαστε να συζητάμε πόσο βαρύ ήταν το τιμόνι με τη συνεχώς μεταβαλόμενη υποβοήθηση είναι αστείο. Εμένα δεν μου άρεσε και σίγουρα δεν μου φάνηκε 'άψογο' όσον αφορά την απόκριση που αναφέρεις. Ίσως απλά έχουμε διαφορετικά κριτήρια. Πάντως και το δικό μου είχε κάτι τεράστια λάστιχα τα οποία μάλιστα μου είχαν προκαλέσει μεγάλη έκπληξη όταν τα είδα. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν ήταν 17άρια ή 16άρια, αλλά θυμάμαι ότι ήταν pirelli.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ο χρήστης nickpaip έγραψε:

                  Πολύ δυνατά φρένα!

                  Το Tigra 1.8 σε δοκιμή στους 4Τ(τεύχος 409, Οκτώβριος 2004) μετρήθηκε 65,6 μ. για το 120-0...

                  Αυτό είναι πολύ ή λίγο; (πραγματικά ρωτάω! )

                  Αν είναι λίγο πάντως, ίσως πάλι να παίζουν ρόλο τα φαρδύτερα λάστιχα που σαφώς φρέναρουν ταχύτερα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Ο χρήστης alfista έγραψε:

                    Φαντάζομαι το 1400άρι σου δεν θα είχε και τα 205/45/17 λάστιχα του δικού μου, οπότε εύκολα καταλαβαίνω γιατί ήταν ελαφρύ. Από απόκριση δε είμαι σίγουρος πως και το 1400άρι ήταν άψογο, απλά σε συνάρτηση με όλα τα άλλα χάλια που είδες μάλλον δεν το εκτίμησες. Πρόσεξε, μιλάω για ΑΠΟΚΡΙΣΗ, όχι ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ που ήταν τόσο χάλια όσο ΟΛΑ τα ηλεκτροϋδραυλικά τιμόνια που έχω οδηγήσει...

                    Το να καθόμαστε να συζητάμε πόσο βαρύ ήταν το τιμόνι με τη συνεχώς μεταβαλόμενη υποβοήθηση είναι αστείο. Εμένα δεν μου άρεσε και σίγουρα δεν μου φάνηκε 'άψογο' όσον αφορά την απόκριση που αναφέρεις. Ίσως απλά έχουμε διαφορετικά κριτήρια. Πάντως και το δικό μου είχε κάτι τεράστια λάστιχα τα οποία μάλιστα μου είχαν προκαλέσει μεγάλη έκπληξη όταν τα είδα. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν ήταν 17άρια ή 16άρια, αλλά θυμάμαι ότι ήταν pirelli.

                    Περί ορέξεως λοιπόν κολοκυθόπιτα.

                    Στο βάρος του τιμονιού δεν αντιλέγω, ήταν πολύ ελαφρύ, και μάλιστα σε στροφή επιταχυνόμενος το ένιωσα κανονικότατα που βάρυνε, χωρίς να γίνει και πάλι βαρύ!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 3
                    • 3 / 3
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr