-
Akousa stis apogeumatines eidiseis to ejis:
Ferrari epese pano sta kigklidomata sthn e8miki sto Aiginio ejo apo thn katerini. O odigos (45 xronon) nekros eno o sinoddigos sobara traymatismenos. Eipan oti brikan to konter kolimeno sta 260. Bebea edije plana apo to aftokinito den exei meinei tipota...
DIDAGMA.. kai to kalitero aftokinito na exeis h prosoxh panta einai aparethth...
euxaristo. -
Akousa stis apogeumatines eidiseis to ejis:
Ferrari epese pano sta kigklidomata sthn e8miki sto Aiginio ejo apo thn katerini. O odigos (45 xronon) nekros eno o sinoddigos sobara traymatismenos. Eipan oti brikan to konter kolimeno sta 260. Bebea edije plana apo to aftokinito den exei meinei tipota...
DIDAGMA.. kai to kalitero aftokinito na exeis h prosoxh panta einai aparethth...
euxaristo. -
Akousa stis apogeumatines eidiseis to ejis:
Ferrari epese pano sta kigklidomata sthn e8miki sto Aiginio ejo apo thn katerini. O odigos (45 xronon) nekros eno o sinoddigos sobara traymatismenos. Eipan oti brikan to konter kolimeno sta 260. Bebea edije plana apo to aftokinito den exei meinei tipota...
DIDAGMA.. kai to kalitero aftokinito na exeis h prosoxh panta einai aparethth...
euxaristo. -
Το αυτοκίνητο ήταν μια πανέμορφη κόκκινη 360 Modena.
Τώρα πια είναι μια μάζα από παλιοσίδερα...Το μόνο κομμάτι του αυτοκινήτου που έμεινε ολόκληρο ήταν αυτό στο πίσω μέρος που έχει τα φώτα και το αλογάκι!
Ο οδηγός δεν υπήρχε περίπτωση να βγει ζωντανός να βγει από εκεί μέσα, και απορώ που άντεξε ο συνοδηγός!
Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν όταν πιάνουμε 260 στο δρόμο...
Α, και για να συμπληρώσω τον φίλο Loupi πιστεύω ότι... όσο γρηγορότερο και καλύτερο αυτοκίνητο έχεις, τόσο περισσότερη προσοχή χρειάζεται!
-
κρίμα ο άνθρωπος!μοντενα ηταν η φερραρι?ποιος ξέρει τι έγινε εκείνη τη στιγμή....
-
Κρίμα το άκουσε η μάνα εγώ δεν το έιδα.Δυστύχως τα ατυχήματα με τέτοια αυτοκίνητα γίνονται σχεδον πάντα με υψηλές ταχύτητες και είναι θανατηφόρα. Μια Ferrari θέλει σεβασμό αν δεν την σεβαστείς καταλήγεις σε ατύχημα. Σε πιο ακριβώς σημείο έγινε το ατύχημα ?
-
Χωρίς να θέλω να υποστηρίξω ότι είμαι υπερ του να παίρνουμε το αμάξι μας και να το τερματίζουμε στην εθνική ή να αρχίζουμε να στρίβουμε στα στενάκια της Αθήνας με χειρόφρενα γιατί 'είναι μαγκιά', θα ήθελα να εκφράσω κάποιες σκέψεις.
Ακούω λοιπον διάφορους που λένε 'σκοτώθηκε γιατί έτρεχε'. Γιατί δεν λένε οτι σκοτώθηκε γιατί έπεσε σε τρύπα π.χ και δεν μπορεσε να επαναφέρει το αμάξι? ή ότι δεν έβλεπε τίποτα γιατί ήταν νύχτα, έβρεχε και τα αντανακλαστικά στην εθνική είναι για τα μπάζα? ή ότι ακολούθησε την διαγράμμηση και επειδή είχε ξεχαστεί από καποια παλιότερα έργα τον έβγαλε σε κανα γκρεμό? Νομίζω πως όλοι έχουμε ζήσει τετοιες καταστάσεις στην εθνική, απλώς δεν δώσαμε πολύ σημασία γιατί έχουμε συνηθίσει στην τσαπατσουλιά των δρόμων μας.
Έχω οδηγήσει νύχτα με απίστευτη βροχή σε **χωριά **της Σκωτίας και κάτω από 120 χλμ. δεν έπεσα. Οι άνθρωποι έχουν κάνει απίστευτη δουλειά. Παντού (ακρη και μέση) είχε αντανακλαστικά! Σε καποια στιγμή δε που έκαναν κατι έργα, είχαν προειδοποιητικές πινακίδες από 5 χλμ. νωρίτερα! Και όταν έφτανες στα σημεία των έργων είχαν φανάρι και στα 2 ρεύματα.
(ο δρόμος ήταν απλός, πέρναγε όπως είπα από χωριά, δεν ήταν εθνική).Το καλοκαίρι πήγαμε οδικώς στην Ισπανία. Ρε παιδιά οδηγήσαμε Ιταλία, Γαλλία και στις κυριώτερες πόλης της Ισπανίας χωρίς κανένα πρόβλημα. Το twingo το είχαμε σκίσει! Χαρήκαμε οδήγηση! Η πρώτη τρύπα που πέσαμε ήταν στον γυρισμό στην Πάτρα! Ετσι για το καλοσώρισμα! Μετά από 15 μέρες καλής οδήγησης μη σας πω πώς μας φάνηκε το κομμάτι από το λιμάνι της Πάτρας σε δρόμο μιας λωρίδας, διπλής κατεύθυνσης με όλες τις νταλίκες, μεχρι το σημείο που η εθνική 'φτιάχνει'. Εξω βγάζαμε χλμ. για την πλάκα μας και εδώ για να φτάσουμε Αθήνα μας βγήκε η πίστη!
Εντελως απαράδεκτοι! Ντροπή μας!
Αντε μην αρχίσω με την τελευταία μόδα των Δήμων να βάζουν σαμαράκια παντού! Με ρωτάς ρε φίλε εμένα που έχω σκληρές αναρτήσεις πώς τα περνάω? Στην Αγγλία αντί για σαμαράκια έβαζαν κάτι ειδικά 'αντανακλαστικά' (δεν ξέρω πώς τα λένε) σε συνδυασμό με κάποιο 'άγριο' οδόστρομα, τα οποία επιβράδυναν το αμάξι σου, ήθελες δεν ήθελες, χωρίς όμως να προκαλέσουν ζημιά.
Που να ενδιαφερθούν οι δικοί μας να βρουν τετοιες λύσεις...
Αντε και μια τελευταία κακία μια που με έπιασε σήμερα. Δόθηκε λοιπον παλι στην κυκλοφορία μετά από 7 χρόνια το τμήμα της εθνικής στην Μαλακάσα. Κλαπ κλαπ κλαπ! Συγχαρησήρια!!! Ούτε το γεφύρι της Αρτας να ήταν! Ακου 7 χρόνια! Και το παινεύονται κιολας!
-
Παίδια, έχετε δίκαιο τόσο για την αυξημένη προσοχή και επαγρύπνιση που χρειάζονται όσο και για τα χάλια του οδικού μας δικτύου.
Να σημειώσω ότι εγώ άκουσα στις ειδήσεις ότι αυτός που σκοτώθηκε ήταν ο συνοδηγός και ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου ενώ θλαστικά τραύματα στο κεφάλι υπέστη ο οδηγός. Μήπως του το έδωσε να το οδηγήσει και παρασύρθηκε από τον ενθουσιασμό; Διότι δεν πιστεύω να είχε ο άλλος Ferrari και να είχε και οδηγό.
Κρίμα πάντως -
Συμφωνω 100% με salome. Αλλα βεβαια αυτο που πουλαει στις ειδησεις ειναι οτι ο ανθρωπος ειχε Ferrari που πηγαινε με 260 και ειναι επικυνδυνο αυτοκινητο και σκοτωστρα και η ταχυτητα σκοτωνει κλπ κλπ. Οι δρομοι μπορει να ειναι χαλια, ο φωτισμος ανυπαρκτος, η σημανση τραγικη αλλα η υπερβολικη ταχυτητα φταιει παντα διοτι ακριβως ειναι υπερ- βολικο για ολους να ειναι ετσι.
Για τη Μαλακασα εμαθα επισης οτι στοιχισε και 7 δις. Κατι που κανονικα επρεπε να πληρωσει ο εργολαβος επιβαρυνθηκε με αυτο ο φορολογουμενος πολιτης. -
Ο χρήστης salome έγραψε:
Ακούω λοιπον διάφορους που λένε 'σκοτώθηκε γιατί έτρεχε'. Γιατί δεν λένε οτι σκοτώθηκε γιατί έπεσε σε τρύπα π.χ και δεν μπορεσε να επαναφέρει το αμάξι? ή ότι δεν έβλεπε τίποτα γιατί ήταν νύχτα, έβρεχε και τα αντανακλαστικά στην εθνική είναι για τα μπάζα? ή ότι ακολούθησε την διαγράμμηση και επειδή είχε ξεχαστεί από καποια παλιότερα έργα τον έβγαλε σε κανα γκρεμό?
Σωστό αλλά είναι θέμα πιθανοτήτων ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
Δηλαδή? Αν τύχει να πέσεις σε μία από αυτές τις συνθήκες με 120 είναι πιθανό να μην πάθεις ζημιά η τέλος πάντων να ζήσεις μάλλον!
Αν όμως πέσεις με 260 τότε οι πιθανότητες μου φαίνονται ελάχιστες να βγεις ζωντανός!
Αυτό που θέλω να πω λοιπόν είναι ότι ο τύπος δυστυχώς την πάτησε σίγουρα γιατί έτρεχε και ίσως έπεσε σε μία από τις παραπάνω καταστάσεις.Να μην συζητήσουμε το θέμα ότι ποιος/α ξέρει να τρέχει με 260 με Ferrari...
Εδώ δεν ξέρω αν μπορούμε να προχωρήσουμε χωρίς να μας σβήσει !Γιατί μιλάμε όλοι με μία άνεση λες και επειδή κάνουμε καλό χρόνο στο Need for speed νομίζουμε ότι θα πάρουμε μια Ferrari και τα υπόλοιπα είναι παιχνιδάκι...
-
Έτσι είναι...
Είμαμε για τα χαζά όρια των 80-100, αλλά αν πας με 260 σε δημόσιο δρόμο (με οποιοδήποτε αυτοκίνητο) είσαι ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ... Ευτυχώς ο χαροκαμένος δεν πήρε κανέναν άλλο στο λαιμό του (εκτός του συνεπιβαίνοντα) -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Κρίμα το άκουσε η μάνα εγώ δεν το έιδα.Δυστύχως τα ατυχήματα με τέτοια αυτοκίνητα γίνονται σχεδον πάντα με υψηλές ταχύτητες και είναι θανατηφόρα. Μια Ferrari θέλει σεβασμό αν δεν την σεβαστείς καταλήγεις σε ατύχημα. Σε πιο ακριβώς σημείο έγινε το ατύχημα ?Από ότι κατάλαβα έγινε λίγο μετά τον Κορινό δηαλδή υπο8πετω περίπου 10 χλμ έξω από την Κατερίνη.
-
Ρε παιδιά 260χμ δεν είναι και τίποτε τρομερό για μία Ferrari τουλάχιστον στα καλά κομμάτια της εθνικής οδού(τα ελάχιστα που υπάρχουν).Εγώ έχω πιάσει με το Rallye 215 κοντερίσια για λίγο και πήγαινε μια χαρά.
Τώρα άμα έτρεχε σε σκατόδρομους ή άμα ήταν επιπόλαιος , γιατί δεν είδα το θέμα , στις ειδήσεις είναι άλλο θέμα.
-
- Μα καλά κυρία μου το χαντάκι δεν το είδες αλλά το βαρέλι δεν το είδες και αυτό?
- Με συγχορείτε κύριε δάσκαλε δεν θα το ξανακάνω
- τι να σε συγχωρέρω κυρία μου, ετσι όπως τα πάς θα συγχωρεθούμε και οι δύο
- λοιπόν έχεις κάνει μέχρι τώρα 40 μαθήματα. σβύστα όλα και απο την αρχή. λοιπόν αυτό είναι αυτοκίνητο. το αυτοκίνητο είναι για να μας πηγαίνει στο δρόμο. αν εμείς το πάμε στο χαντάκι, εκείνο μεν πάει στο συνεργείο εμείς δε στο νοσοκομείο, κούφια η ώρα που το λέω ή και στο νεκροτομείο.
- εντάξη κύριε δάσκαλε κατάλαβα
- για να δούμε τι κατάλαβες, εκεί που πηγαίνεις έρχεται κατ'απάνω σου ένα φορτηγό. εσύ τότε τι κάνεις
- μα,... πατάω την κόρνα
- ωραία και όλα τότε θα έλθουν αγγελικά
από την πολύ ωραία ατάκα με το Θανάση Βέγγο στο σχολή για σωφερίνες
-
!!!!
-
Τα 7 δισ της Μαλακάσας για τα έργα που έγιναν για να φτιαχτεί αυτό το κομμάτι σωστά δεν είναι και τόσα πολλά. Αλλά έτσι είναι θέλουμε γερμανικούς δρόμους σε τιμές Ουγκάντας! Υπερβάλλω και το ξέρω αλλά είδατε τι έργα έγιναν στην περιοχή. Μην εξισώνουμε τα πάντα ρε παιδιά ήμαρτον. Τώρα τα 7 χρόνια λοιπόν μέχρι να γίνουν οι μελέτες ( πιστεύω οτι αυτή την φορά έγιναν πολύ καλά) μεχρί να πάρει κανα φράγκο ο εργολάβος για να πληρώσει τα υλικά...να τα τα 7 χρονάκια.Τα 260 δεν έιναι ταχύτητα για δημόσιο δρόμο οτι κι αν οδηγείς γιατί ποτέ δεν ξέριες τι μπορεί να βγεί μπροστά σου και επιπλέον θέτεις σε κίνδυνο την ζωή των υπολοίπων χρηστών. Εγώ λέω οτι το παράκανε από τον ενθουσιασμό του που οδηγούσε Φερράρι και οταν το έχασε το έχασε για τα καλά. Μακριά από μας τέτοια φίλοι μου!
-
Οχι φιλε μου τα 7 δις ειναι επιπλεον. Υποτιθεται οτι το κομματι ηταν ετοιμο!!!
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Ρε παιδιά 260χμ δεν είναι και τίποτε τρομερό για μία Ferrari τουλάχιστον στα καλά κομμάτια της εθνικής οδού(τα ελάχιστα που υπάρχουν).Εγώ έχω πιάσει με το Rallye 215 κοντερίσια για λίγο και πήγαινε μια χαρά.Τώρα άμα έτρεχε σε σκατόδρομους ή άμα ήταν επιπόλαιος , γιατί δεν είδα το θέμα , στις ειδήσεις είναι άλλο θέμα.
ΣΣΣΣΣΣΣΣ μην το πεις σε κανένα αλλά και'γω έχω πάει με 220 για κανα χιλιόμετρο σε άδειο αυτοκινητόδρομο με το ραλάκι μου,θα μας δείρουνε (και δεν θα έχουν και τόσο άδικο).
-
Ο χρήστης salome έγραψε:
Χωρίς να θέλω να υποστηρίξω ότι είμαι υπερ του να παίρνουμε το αμάξι μας και να το τερματίζουμε στην εθνική ή να αρχίζουμε να στρίβουμε στα στενάκια της Αθήνας με χειρόφρενα γιατί 'είναι μαγκιά', θα ήθελα να εκφράσω κάποιες σκέψεις.Ακούω λοιπον διάφορους που λένε 'σκοτώθηκε γιατί έτρεχε'. Γιατί δεν λένε οτι σκοτώθηκε γιατί έπεσε σε τρύπα π.χ και δεν μπορεσε να επαναφέρει το αμάξι? ή ότι δεν έβλεπε τίποτα γιατί ήταν νύχτα, έβρεχε και τα αντανακλαστικά στην εθνική είναι για τα μπάζα? ή ότι ακολούθησε την διαγράμμηση και επειδή είχε ξεχαστεί από καποια παλιότερα έργα τον έβγαλε σε κανα γκρεμό? Νομίζω πως όλοι έχουμε ζήσει τετοιες καταστάσεις στην εθνική, απλώς δεν δώσαμε πολύ σημασία γιατί έχουμε συνηθίσει στην τσαπατσουλιά των δρόμων μας.
Έχω οδηγήσει νύχτα με απίστευτη βροχή σε **χωριά **της Σκωτίας και κάτω από 120 χλμ. δεν έπεσα. Οι άνθρωποι έχουν κάνει απίστευτη δουλειά. Παντού (ακρη και μέση) είχε αντανακλαστικά! Σε καποια στιγμή δε που έκαναν κατι έργα, είχαν προειδοποιητικές πινακίδες από 5 χλμ. νωρίτερα! Και όταν έφτανες στα σημεία των έργων είχαν φανάρι και στα 2 ρεύματα.
(ο δρόμος ήταν απλός, πέρναγε όπως είπα από χωριά, δεν ήταν εθνική).Το καλοκαίρι πήγαμε οδικώς στην Ισπανία. Ρε παιδιά οδηγήσαμε Ιταλία, Γαλλία και στις κυριώτερες πόλης της Ισπανίας χωρίς κανένα πρόβλημα. Το twingo το είχαμε σκίσει! Χαρήκαμε οδήγηση! Η πρώτη τρύπα που πέσαμε ήταν στον γυρισμό στην Πάτρα! Ετσι για το καλοσώρισμα! Μετά από 15 μέρες καλής οδήγησης μη σας πω πώς μας φάνηκε το κομμάτι από το λιμάνι της Πάτρας σε δρόμο μιας λωρίδας, διπλής κατεύθυνσης με όλες τις νταλίκες, μεχρι το σημείο που η εθνική 'φτιάχνει'. Εξω βγάζαμε χλμ. για την πλάκα μας και εδώ για να φτάσουμε Αθήνα μας βγήκε η πίστη!
Εντελως απαράδεκτοι! Ντροπή μας!
Αντε μην αρχίσω με την τελευταία μόδα των Δήμων να βάζουν σαμαράκια παντού! Με ρωτάς ρε φίλε εμένα που έχω σκληρές αναρτήσεις πώς τα περνάω? Στην Αγγλία αντί για σαμαράκια έβαζαν κάτι ειδικά 'αντανακλαστικά' (δεν ξέρω πώς τα λένε) σε συνδυασμό με κάποιο 'άγριο' οδόστρομα, τα οποία επιβράδυναν το αμάξι σου, ήθελες δεν ήθελες, χωρίς όμως να προκαλέσουν ζημιά.
Που να ενδιαφερθούν οι δικοί μας να βρουν τετοιες λύσεις...
Αντε και μια τελευταία κακία μια που με έπιασε σήμερα. Δόθηκε λοιπον παλι στην κυκλοφορία μετά από 7 χρόνια το τμήμα της εθνικής στην Μαλακάσα. Κλαπ κλαπ κλαπ! Συγχαρησήρια!!! Ούτε το γεφύρι της Αρτας να ήταν! Ακου 7 χρόνια! Και το παινεύονται κιολας!
Εντάξει ρε salome θα συμφωνήσω σε όλα μαζί σου αλλά και'μεις που οδηγούμε στην Ελλάδα σ'αυτούς τους δρόμους οι οποίοι είναι όπως είναι(τα μαύρα τους τα ΧΑΛΙΑ ) δεν θα έπρεπε να προσαρμόζουμε την ταχύτητά μας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες που επικρατούν.....?
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Χωρίς να θέλω να υποστηρίξω ότι είμαι υπερ του να παίρνουμε το αμάξι μας και να το τερματίζουμε στην εθνική ή να αρχίζουμε να στρίβουμε στα στενάκια της Αθήνας με χειρόφρενα γιατί 'είναι μαγκιά', θα ήθελα να εκφράσω κάποιες σκέψεις.
Ακούω λοιπον διάφορους που λένε 'σκοτώθηκε γιατί έτρεχε'. Γιατί δεν λένε οτι σκοτώθηκε γιατί έπεσε σε τρύπα π.χ και δεν μπορεσε να επαναφέρει το αμάξι? ή ότι δεν έβλεπε τίποτα γιατί ήταν νύχτα, έβρεχε και τα αντανακλαστικά στην εθνική είναι για τα μπάζα? ή ότι ακολούθησε την διαγράμμηση και επειδή είχε ξεχαστεί από καποια παλιότερα έργα τον έβγαλε σε κανα γκρεμό? Νομίζω πως όλοι έχουμε ζήσει τετοιες καταστάσεις στην εθνική, απλώς δεν δώσαμε πολύ σημασία γιατί έχουμε συνηθίσει στην τσαπατσουλιά των δρόμων μας.
Έχω οδηγήσει νύχτα με απίστευτη βροχή σε **χωριά **της Σκωτίας και κάτω από 120 χλμ. δεν έπεσα. Οι άνθρωποι έχουν κάνει απίστευτη δουλειά. Παντού (ακρη και μέση) είχε αντανακλαστικά! Σε καποια στιγμή δε που έκαναν κατι έργα, είχαν προειδοποιητικές πινακίδες από 5 χλμ. νωρίτερα! Και όταν έφτανες στα σημεία των έργων είχαν φανάρι και στα 2 ρεύματα.
(ο δρόμος ήταν απλός, πέρναγε όπως είπα από χωριά, δεν ήταν εθνική).Το καλοκαίρι πήγαμε οδικώς στην Ισπανία. Ρε παιδιά οδηγήσαμε Ιταλία, Γαλλία και στις κυριώτερες πόλης της Ισπανίας χωρίς κανένα πρόβλημα. Το twingo το είχαμε σκίσει! Χαρήκαμε οδήγηση! Η πρώτη τρύπα που πέσαμε ήταν στον γυρισμό στην Πάτρα! Ετσι για το καλοσώρισμα! Μετά από 15 μέρες καλής οδήγησης μη σας πω πώς μας φάνηκε το κομμάτι από το λιμάνι της Πάτρας σε δρόμο μιας λωρίδας, διπλής κατεύθυνσης με όλες τις νταλίκες, μεχρι το σημείο που η εθνική 'φτιάχνει'. Εξω βγάζαμε χλμ. για την πλάκα μας και εδώ για να φτάσουμε Αθήνα μας βγήκε η πίστη!
Εντελως απαράδεκτοι! Ντροπή μας!
Αντε μην αρχίσω με την τελευταία μόδα των Δήμων να βάζουν σαμαράκια παντού! Με ρωτάς ρε φίλε εμένα που έχω σκληρές αναρτήσεις πώς τα περνάω? Στην Αγγλία αντί για σαμαράκια έβαζαν κάτι ειδικά 'αντανακλαστικά' (δεν ξέρω πώς τα λένε) σε συνδυασμό με κάποιο 'άγριο' οδόστρομα, τα οποία επιβράδυναν το αμάξι σου, ήθελες δεν ήθελες, χωρίς όμως να προκαλέσουν ζημιά.
Που να ενδιαφερθούν οι δικοί μας να βρουν τετοιες λύσεις...
Αντε και μια τελευταία κακία μια που με έπιασε σήμερα. Δόθηκε λοιπον παλι στην κυκλοφορία μετά από 7 χρόνια το τμήμα της εθνικής στην Μαλακάσα. Κλαπ κλαπ κλαπ! Συγχαρησήρια!!! Ούτε το γεφύρι της Αρτας να ήταν! Ακου 7 χρόνια! Και το παινεύονται κιολας!
Εντάξει ρε salome θα συμφωνήσω σε όλα μαζί σου αλλά και'μεις που οδηγούμε στην Ελλάδα σ'αυτούς τους δρόμους οι οποίοι είναι όπως είναι(τα μαύρα τους τα ΧΑΛΙΑ ) δεν θα έπρεπε να προσαρμόζουμε την ταχύτητά μας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες που επικρατούν.....?
ΆΑαααακριβως!!!
to akousate stis eidiseis?