-
Σκέφτομαι να πάρω Βέσπα. Μιλάω για την κλασική δίχρονη Βέσπα με το συμπλέκτη και τις 4 ταχύτητες στο χέρι φυσικά, όχι για την καινούρια (που είναι αυτόματη τετράχρονη). Λοιπά σκουτεράκια, Lambretta και παπιά αποκλείονται!
Πωλείται ακόμη ως καινούρια, 150cc, με νίκελ λεπτομέρειες και δισκόφρενο μπροστά, κοστίζει περί τα 2.500 ευρώ, με πολύ καλό διακανονισμό όμως και δόσεις βολικές.
Ερώτηση προς κατόχους ή γνώστες (είχα μία 50άρα παλιότερα, αλλά για πολύ λίγο). Να πάω για καινούρια ή να στραφώ προς μεταχειρισμένη που έχουν αρκετά καλές τιμές? Τι να προσέξω στις μεταχειρισμένες? Για πόσα κυβικά να πάω? Αρκούν 125 για άνετη μετακίνηση ας πούμε?
-
Σκέφτομαι να πάρω Βέσπα. Μιλάω για την κλασική δίχρονη Βέσπα με το συμπλέκτη και τις 4 ταχύτητες στο χέρι φυσικά, όχι για την καινούρια (που είναι αυτόματη τετράχρονη). Λοιπά σκουτεράκια, Lambretta και παπιά αποκλείονται!
Πωλείται ακόμη ως καινούρια, 150cc, με νίκελ λεπτομέρειες και δισκόφρενο μπροστά, κοστίζει περί τα 2.500 ευρώ, με πολύ καλό διακανονισμό όμως και δόσεις βολικές.
Ερώτηση προς κατόχους ή γνώστες (είχα μία 50άρα παλιότερα, αλλά για πολύ λίγο). Να πάω για καινούρια ή να στραφώ προς μεταχειρισμένη που έχουν αρκετά καλές τιμές? Τι να προσέξω στις μεταχειρισμένες? Για πόσα κυβικά να πάω? Αρκούν 125 για άνετη μετακίνηση ας πούμε?
-
Σκέφτομαι να πάρω Βέσπα. Μιλάω για την κλασική δίχρονη Βέσπα με το συμπλέκτη και τις 4 ταχύτητες στο χέρι φυσικά, όχι για την καινούρια (που είναι αυτόματη τετράχρονη). Λοιπά σκουτεράκια, Lambretta και παπιά αποκλείονται!
Πωλείται ακόμη ως καινούρια, 150cc, με νίκελ λεπτομέρειες και δισκόφρενο μπροστά, κοστίζει περί τα 2.500 ευρώ, με πολύ καλό διακανονισμό όμως και δόσεις βολικές.
Ερώτηση προς κατόχους ή γνώστες (είχα μία 50άρα παλιότερα, αλλά για πολύ λίγο). Να πάω για καινούρια ή να στραφώ προς μεταχειρισμένη που έχουν αρκετά καλές τιμές? Τι να προσέξω στις μεταχειρισμένες? Για πόσα κυβικά να πάω? Αρκούν 125 για άνετη μετακίνηση ας πούμε?
-
Εγω προσωπικα θα επαιρνα την καινουρια.
Η αναπαλαιωση της παλιας θα σου ξεπερασει τα 3000 αν συμπεριλαβεις και την αγορα. (μιλαμε ομως για δουλεια ανωτατου επιπεδου κλπ κλπ κλπ)Απο την αλλη δεν καταλαβα γιατι αποκλειεις τη Lambretta (και τη βαζεις μαλιστα και στην ιδια μοιρα με τα παπια) θιχτηκα τωρα χα χα χα
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Απο την αλλη δεν καταλαβα γιατι αποκλειεις τη Lambretta (και τη βαζεις μαλιστα και στην ιδια μοιρα με τα παπια) θιχτηκα τωρα χα χα χαΔεν την βάζω καθόλου στην ίδια μοίρα με τα παπιά, παρότι το original παπί είναι κι αυτό ένα μηχανάκι με μεγάλη ιστορία πίσω του. Ο μόνος λόγος που απορρίπτεται η Lambretta είναι η εμφάνιση, υποκειμενικά δε μου αρέσει καθόλου.
-
Krusenstern, τη βεσπούλα τη θέλεις για δουλειά ή για βολτούλες;
Αν τη χρειάζεσαι μόνο για δουλειά, πάρε μια καινούργια (αν και καλύτερα να έπαιρνες ένα τετραχρονο σκουτεράκι), αν όμως την έχεις μεράκι γιατί δεν προσανατολίζεσαι σε κάποια πιο παλιά;
Θέλω και εγώ να βρώ μια παλιά (και το βεσπίνο μ'αρέσει) εκεί γύρω στο 80 με στρογγυλή τρύπα για κόρνα μπροστά και χωρίς φλας αλλά ακόμα δεν έχω βρει τιποτα της πορκοπής σε λογική τιμή... -
Πάρε τετράχρονο scooter!!!
-
Η κλασική βέσπα με το συμπλέκτη δεν έχει καμία σχέση με τα αυτόματα καβουρντιστήρια........Βέβαια σα δίχρονο καίει περισσότερο.
Συμβουλή μου να βρεις μια 125αρα κοζέτα με λίγα χιλιόμετρα ατρακαριστη, θα την έχεις σύντροφο για άπειρα χιλιόμετρα. Δεν έχει πρόβλημα να ξεκινήσει από στάση σε ανηφόρα όπως τα αυτόματα και ο συμπλέκτης είναι άλλη φάση στο δίκυκλοΥΓ: Έχω ένα λιμπερτυ 125 και μια Βέσπα P200e αλλά όταν θέλω να πάω κάπου σβέλτα δεν το σκέπτομαι 2 φορα, εδω καλά καλά παρατώ το Α4 που έχω στο γκαράζ και γυρνώ με τη Βέσπα όταν δε βρέχει
-
Αν τη πάρεις μεταχειρισμένη είναι πολύ εύκολο να τη φτιάξεις μόνος σου. Μονο ένα καλό βάψιμο θα πληρώσεις. Αν είσαι μερακλής και έχεις κομπρεσέρ, πάρε ένα μπιστόλι βαφής χαμηλής πίεσης χτύπα μια καλή αμμοβολή και βάφτη μόνος σου
Από μηχανικά άλλαξε τα ρουλεμάν στο λαιμό του τιμονιού αν κτυπάει όταν φρενάρεις με μπροστινό. Κοίταξε μη σου πετάει τη δευτέρα λόγο φθαρμένου σταυρού (πρέπει να λύσεις τα ¾ του μοτέρ για να τον αλλάξεις) και το μοναδικό άλλο που μπορεί να σου παίξει είναι τα ρουλεμάν στο στρόφαλο να κροταλίζουν στο ρελαντί η να καπνίζει υπερβολικά που μπορεί να έχει σκίσει μια τάπα που έχει από τη μια μεριά του στρόφαλου…………………Αυτές είναι η μοναδικές ζημιές που μπορεί να έχει μια βέσπα .
Ψάχνω καιρό μια Σπριντ 150……Να την αναπαλαιώσω ειδικά αυτή με το τετράγωνο φανάρι και το ντουλαπάκι στο αριστερό φτερό….Αλλά δεν έχω χρόνο με τη κωλοδουλειά
Ότι πρόβλημα και να έχεις στο νετ θα βρεις άπειρες σελίδες με οδηγίες και μανουαλ -
Εξαρτάται τι θέλεις....
Αν είσαι ΄'λίγο' μερακλής .....και ξέρεις ακριβώς τι θέλεις από ένα τέτοι μηχανάκι......να πάρεις αναπαλαιωμένη μεταχειρ....
Αν πάλι θέλεις λίγο στυλ....και απροβλημάτιστες μετακινήσεις......(σχετικό)....τότε πάρε της καινούρια....
Μια ψήφο στην 'παλιά' από μένα....
-
Κατεληξες καπου τελικα?
-
έχει παγώσει το θέμα προς το παρόν.
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Κατεληξες καπου τελικα?Έχει κανείς ιδέα (Spitfire) που μπορούμε να βρούμε μια LI 150 του '63?
Χρόνια Πολλά με την ευκαιρία και στους φίλους των 2Τ του 4ΤΦ!
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Έχει κανείς ιδέα που μπορούμε να βρούμε μια LI 150 του '63?
Για να δεις... στην αποθηκη μου Την εχω και σε 150cc αλλα και σε 125cc (κερναω και καφε )
Για να αγορασεις, δεν εχω κατι υποψιν μου, αλλα αν σε ενδιαφερει σοβαρα, μπορω να κοιταξω
Παντως για να λες Li150 '63 προφανως εννοεις Series-3 και οχι Series-2. Ετσι?
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Για να δεις... στην αποθηκη μου Την εχω και σε 150cc αλλα και σε 125cc (κερναω και καφε )Ευχαριστώ! Σίγουρα θα τα πούμε σύντομα (την Κυριακή, ίσως, αν κατέβεις; ).
Για να αγορασεις, δεν εχω κατι υποψιν μου, αλλα αν σε ενδιαφερει σοβαρα, μπορω να κοιταξω
Την ψάχνω εδώ και καιρό. Εχω βρεί έξω έτοιμες αλλά θα ήθελα κάτι ολόκληρο μεν, που να χρειάζεται φτιάξιμο δε. Και σχετικά φτηνό, για αρχή, αν γίνεται...
Παντως για να λες Li150 '63 προφανως εννοεις Series-3 και οχι Series-2. Ετσι?
Έχω μια φωτογραφία της κακιάς ώρας και δεν μπορώ να βγάλω άκρη... Φαίνεται να έχει τη ρεζέρβα κάπως οριζόντια τοποθετημένη πίσω και έχει 'γλυκές' γραμμές στα καπάκια της μηχανής (σίγουρα όχι διακοσμητικά χρώμια).
Η τριπλή εξάτμιση που φαίνεται να είχε σου λέει τίποτα; -
ειναι Seires-2 ?
η Series-3 ?
(η οριζοντια σχαρα πισω θα μπορουσε να ειναι σε οποιοδηποτε μοντελο)
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
ειναι Seires-2 ?Ναι! Αυτή είναι...
Με διπλή σέλα όμως! Οι τρεις μπούκες που είχε στην εξάτμιση είναι κάποιο Aftermarket αξεσουάρ ή έτσι ήταν όλες?Διακρίνω μάστερ στη λαμπρετολογία μετά το πτυχίο τραϊομφολόγου;
-
Για να μην ανοίγω νέο θέμα, είπα να το τοποθετήσω εδώ.
Πρίν λίγες μέρες παρουσιάστηκε στην έκθεση EICMA η επανακυκλοφορία της παλίας, κλασσικής vespa px σε 125 και 150 κυβικά
http://www.0-300.gr/article.php?id=2479
Πρόκειται για το μοντέλο που κυκλοφορούσε μέχρι το 2005, είναι δίχρονη, με 4 ταχύτητες στο χέρι, δισκόφρενο μπροστά, ρεζέρβα στο πλάι και σχήμα ακριβώς ίδιο με της παλιάς PX.
Εκτός αυτής όμως, ήδη κυκλοφορεί ένα πιστό αντίγραφο της PX που τις κατασκευάζει η LML (παλιά κατασκεύαζε βέσπες μαζί με την Piaggio, οι πρώτες βέσπες γράφανε piaggiο-LML πάνω τους)
Ιδού η LML: http://www.scootershop.gr/lml.php
Η οποία πωλείται έναντι των 2400Ε. Μιλώντας με κατόχους μιλάνε για πολύ χαμηλή κατανάλωση, γι αυτό όμως έχει και χειρότερες επιδόσεις απ τις παλιές PX.Μία φώτο της αναμενόμενης PX:
Και μια της LML
Και τώρα οι.. ερωτήσεις!
Αξίζει η αγορά μιας εξ αυτών; Φυσικά αν η PX κάνει 3000ε αμέσως απορρίπτεται αφού μπορείς να πάρεις την LML που είναι και φθηνότερη. Αλλά η ερώτηση μου είναι γενικότερη. Πώς σαν φαίνεται αυτό το μηχανάκι για καθημερινή χρήση; Στην αρχή σκεφτόμουν για 4χρονο 125άρι σκούτερ, όπως πχ το liberty ή το kymco αλλά τώρα μου μπήκαν σκέψεις πέρι βέσπας. Οδηγικά είναι επικίνδυνες; οι vespisti δεν τις αλλάζουν με τίποτα, ενώ άλλοι μοτοσυκλετιστές μου λένε ότι είναι.. τραγικές! Από θέμα συντήρησης να υποθέσω ότι είναι πιο οικονομικές σε σχέση με 4χρονο σκούτερ; Αν κάποιος είναι κάτοχος βέσπας μπορεί να μου πει εκτός απο μπουζί λάδια κλπ αν θέλει κάτι άλλο στα σέρβις της; Γιατί για τα σκούτερ άκουσα κάτι 150-200ε σε αντιπροσωπείες και φρίκαρα (αν και άσχετος με μηχανάκια) γιατί όσοι φίλοι μου είχαν μηχανάκια ποτέ κανέις δε πλήρωσε τέτοιο ποσό.Κάθε άποψη , βοήθεια και σχόλια επί του θέματος, ευπρόσδεκτα!
-
Εχεις εμπειρια απο 2τροχα?
ποσων ετων εισαι? ποσα χρονια εχεις το διπλωμα? -
22 είμαι, μέχρι στιγμής οδηγούσα 50άρια ( για 50άρι είχα δίπλωμα) και τώρα βγάζω το δίπλωμα για απεριόριστων κυβικών μηχανή. Έχει τύχει να οδηγήσω διάφορα σύγχρονα σκούτερ (vespa 250 gts, beverly 300) αλλά και διάφορα κλασσικά 'παπια' . Αυτή είναι η εμπειρία μου από μηχανάκια
Βέσπα κλασσική δεν έχω οδηγήσει (την παλιά δηλαδή) γι αυτό ρωτάω. Μου αρέσουν ΠΑΡΑ πολύ όμως σαν ιδέα και σχήμα
εδιτ : η ουσιαστική εμπειρία μου είναι από 50άρι, τα άλλα που ανέφερα έτυχε να τα οδηγήσω για μικρή βόλτα εντελώς περισταστιακά, από μία φορά το καθένα
Σκέψεις περί αγοράς Vespa