Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ημι-σλικ λαστιχα για το δρομο!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ημι-σλικ λαστιχα για το δρομο!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    71
    171
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
      Κyan,δεν στεκει αυτο που λες οτι 'μπορεις να βαλεις μικροτερη ζαντα' ,γιατι 1ον,ποιος ο λογος να εξομειωσεις τα δυο λαστιχα,

      Αυτό που είπα είναι πως μπορείς να μετριάσεις την απόλυτη συμπεριφορά βάζοντας πιο ψηλό πλαϊνό. Με μικρότερη ζάντα δεν θα μακρύνεις το βήμα.

      2ον και κυριοτερο, το πιθανοτερο δεν θα μπαινουν μικροτερες ζαντες (η θα χαλανε τη γεωμετρια)λογω των φρενων.

      Εξαρτάται. Η 147 έχει τρεις εναλλακτικές διαστάσεις ελαστικών: 195/60/15, 205/55/16 και 215/45/17. Αν έχεις την τελευταία στα πολιτικά ελαστικά μπορείς κάλλιστα να χρησιμοποιήσεις ημισλίκ στην δεύτερη ή ακόμα και στην πρώτη. Δεν είπα να βάλει κανείς 12άρες ζάντες!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        agalanop last edited by

        Kyan, μάλλον δεν εξήγησα καλά αυτό που ήθελα να πω: δεν εννοούσα ότι με τα semislick το κράτημα γίνεται απόλυτο, αλλά ρώτησα αν τον φίλο τον ενδιαφέρει 'το απόλυτο κράτημα'.
        Με την ίδια έννοια που έχει π.χ. 'το απόλυτο αυτοκίνητο' ή 'η απόλυτη γυναίκα'.

        Εννοείται πως άλλα semi είναι απόλυτα -με την έννοια του μη προοδευτικού γλιστρήματος τώρα...- και άλλα όχι.

        Η διάσταση όντως μπορεί να αλλάξει προς τα κάτω, ειδικά σήμερα που τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερα ζαντολάστιχα απ'ότι πραγματικά χρειάζονται, για λόγους εμφάνισης.

        Η Alfa που αναφέρεις είναι ένα καλό παράδειγμα, όπου όντως θα ήταν υπερβολή να τοποθετήσει κάποιος ημισλίκ 215/45/17.
        Μάλλον 205/50/16 θα ήταν ιδανικό.

        Συμπληρώνοντας τον κ.Αμαξόπουλο να πω ότι άλλα 'ήπια' semislick της ελληνικής αγοράς είναι τα Hankook Z211 και τα Kumho V70A, μαζί με τα Yokohama A032 που ανέφερε.
        Τα Bridgestone RE540S (και τα καινούργια RE55S) και τα Yokohama A048 νομίζω ότι είναι μια κλάση πιο πάνω.
        Όπως και τα Pirelli P Zero C και P Zero Corsa.

        Υ.Γ. Τουλάχιστον αυτό το συμπέρασμα έχω βγάλει ακούγοντας διάφορες γνώμες, αφού όπως προανέφερα εγώ έχω δοκιμάσει μόνο τα Ζ211.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          s3 last edited by

          Απο φτηνα ημισλικ εχετε τιποτα υποψη σας σε 195-50-15?
          Τα πιο φτηνα που εχω βρει εκαναν 400 ευρω, και αυτα μεσω αγωνιζομενου που ειχε ακρες!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            asyrigos last edited by

            Τα 888 έχουν αρκούντως σκληρά πλαινά. Τα είχα πάρει φτηνότερα από 400 τα 4 (195/55/15 μπροστά και 205/50/15 πίσω λόγω MR2). Για ψάξτο λίγο.

            Οσο για το αν πας με το πλάι με τα 888, πας. Στο power που κυκλοφορει υπάρχει DVD μέσα στο οποίο το MR2 μετά τη δοκιμή πίστας και κύκλου ολίσθησης 30 μέτρων πάει με το πλάι με τα 888 και ο οδηγός κάνει σταυροβελονιά

            Αν και δεν είναι αυτή η ενδεδειγμένη χρήση τους

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              theom5 last edited by

              Πιστεύεις πως θα έβρισκα φτηνότερα από 600 ευρώ τα R888 σε διάσταση 195/50 R16 εμπρός & 225/45 R17 πίσω;;;

              Τόσο θα μου κόστιζαν να έφερνα ένα σετ από Αγγλία αυτή τη στιγμή που μιλάμε...;)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lotusnick last edited by

                Ο χρήστης theo111r έγραψε:
                Πιστεύεις πως θα έβρισκα φτηνότερα από 600 ευρώ τα R888 σε διάσταση 195/50 R16 εμπρός & 225/45 R17 πίσω;;;

                Τόσο θα μου κόστιζαν να έφερνα ένα σετ από Αγγλία αυτή τη στιγμή που μιλάμε...;)

                Twra bgike h diastasi stin Agglia, kai siga min tin exei kato H toyo.
                Ase pou h timi pou pernoume einai Loto-special

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  theom5 last edited by

                  Μια ηρώτησ' δεν κουστίζ τίπ'τις...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lotusnick last edited by

                    Ο χρήστης theo111r έγραψε:
                    Μια ηρώτησ' δεν κουστίζ τίπ'τις...

                    Out h apantissss

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pskarm last edited by

                      καλησπερα. εχω μπει και εγω στο τριπακι να αποκτησω ενα δευτερο σετ λαστιχα στο 206 μου τα οποια θα ειναι ημισλικ.
                      η χρηση τους θα ειναι για καμια βολτα μεγαρα και καμια καλη βολτα τις κυριακες.θα μπουν δηλαδη σε μια 2η τετραδα ζαντες...
                      το θεμα ειναι οτι με ενδιαφερει
                      α. να ζεσταινονται ευκολα
                      β. να αντεξουν οσο περισοοτερα χλμ

                      δε με απασχολει η μεγιστη δυνατη επιδοση αφου θα μπουν για ευχαριστηση και οχι για χρονους. με βαση αυτα εχω καταληξει οτι χρειαζομαι καταρχην σκληρη γομα και δευτερον ενα απλο μοντελο...

                      υ.γ.σημειωση φοραω 195-55-15 αλλα δεν εχω προβλημα να παω και σε 195-55-15. υπαρχει διαφορα τιμης και στα ημισλικ στις 2 αυτες διαστασεις?
                      σε κανονικα λαστιχα π.χ στα εξαλτο2 που φοραω ειχε διαφορα 150ευρω οι δυο διαστασεις...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nik_marin last edited by

                        Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                        στα εξαλτο2 που φοραω ειχε διαφορα 150ευρω οι δυο διαστασεις...

                        Άσχετο…

                        Είσαι ευχαριστημένος από τα PE2???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pskarm last edited by

                          OXI

                          περιμενα παππαδες απο αυτα που διαβαζα σε αλλα φρουμ...
                          εε τιποτα το ιδιαιτερο.μετα απο 3500χλμ εχω αναγκαστει και τα εχω κατεβασει στο 32 για να δουλευουν... στο 36+ φτιαχνει το τιμονι στριβει καλα αμα ζεσταθει αλλα κοπαναει παρα πολυ γλυστρα συνεχεια κρυο και γενικα ειναι επικινδυνο μεσα στην αθηνα...

                          εγω θα σου προτεινα τα ραινσπορτ...εχω ακουσει καλα λογια και ειναι φτηνοτερα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kavy last edited by

                            Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                            υ.γ.σημειωση φοραω 195-55-15 αλλα δεν εχω προβλημα να παω και σε 195-55-15.

                            Προφανώς μία από τις δύο διαστάσεις είναι λάθος. Ποιά;

                            Όσον αφορά τα ΡΕ2 και τα Rainsport 1 συμφωνώ απόλυτα, αλλά μην χαλάσουμε τη συζήτηση για τα ημι-σλικ. Περισσότερα εδώ:
                            http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 17d55bf46d[/url]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 4
                            • 4 / 4
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr