-
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΟΥΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗ 9880 ΕΥΡΩ, ΚΑΙ 1000 ΕΥΡΩ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΛ. ΠΑΡΑΘΥΡΑ, ΚΕΝΤΡ. ΚΛΕΙΔΩΜΑ, ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ, ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΟ ΚΤΛ. ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ?? ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΑΥΡΗ ΜΟΝΟΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΟΙ ΖΩΝΕΣ.....
-
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΟΥΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗ 9880 ΕΥΡΩ, ΚΑΙ 1000 ΕΥΡΩ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΛ. ΠΑΡΑΘΥΡΑ, ΚΕΝΤΡ. ΚΛΕΙΔΩΜΑ, ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ, ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΟ ΚΤΛ. ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ?? ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΑΥΡΗ ΜΟΝΟΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΟΙ ΖΩΝΕΣ.....
-
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΟΥΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗ 9880 ΕΥΡΩ, ΚΑΙ 1000 ΕΥΡΩ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΛ. ΠΑΡΑΘΥΡΑ, ΚΕΝΤΡ. ΚΛΕΙΔΩΜΑ, ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ, ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΟ ΚΤΛ. ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ?? ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΑΥΡΗ ΜΟΝΟΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΟΙ ΖΩΝΕΣ.....
-
Πού τις βρήκες αυτές τις τιμές?
Στην έκθεση το έχουν από 10200€ . -
παλι ακριβο ειναι
-
3d Joy 8.540
3d Style 9.880
3d Dee Jay 10.200
3d Style Sensodrive 10.550
3d Dee Jay Sensodrive 10.870
5d Joy 8.890
5d Style 10.230
5d Dee Jay 10.550
5d Style Sensodrive 10.900
5d Dee Jay Sensodrive 11.220 -
Για τη σύγκριση:
Aygo 3d: 9.650
-
Για την ποιοτητα του μου φαινεται ακριβο...
Το σιτροεν αξιζει μονο για τη διαφορα στην βασικη εκδοση...Γενικως τα τριδυμα φαινεται δεν πολυαξιζουν σε σχεση με πικαντο-παντα παντως...
-
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
Γενικως τα τριδυμα φαινεται δεν πολυαξιζουν σε σχεση με πικαντο-παντα παντως...
AKRIBOS
-
Σε μερικά χρόνια που θα τις ρίξουν, το συζητάμε πάλι.
-
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
Για την ποιοτητα του μου φαινεται ακριβο...
Το σιτροεν αξιζει μονο για τη διαφορα στην βασικη εκδοση...Γενικως τα τριδυμα φαινεται δεν πολυαξιζουν σε σχεση με πικαντο-παντα παντως...
Ούτε η βασική αξίζει αφού στο Citroen είναι χωρίς Air Condition ενώ στο Aygo είναι με, οποτέ εκεί είναι και η διαφορά στην τιμή
Panda/Picanto πολύ καλύτερες λύσεις
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Σε μερικά χρόνια που θα τις ρίξουν, το συζητάμε πάλι.Εγώ πάλι λέω μήνες ίσως και βδομάδες. Μιλάμε για την Citroen και μάλιστα για το C1...
-
Μια καρέκλα θέλουν με τέτοιες τιμές να τη γυρίσουν ανάποδα και να κάτσουν.
και μετά κράζουμε το σμαρτ.. (που είναι σε χειρότερο χάλι αλλά τελοσπάντων..)c1 = pre&%#m?
-
Τα ίδια και στην Αγγλία. Βασική του C1 χωρίς Α/C βγαίνει λίγο πιο χαμηλά από τη βασική του Aygo. Για το 107 δεν ξέρουμε ακόμα εδώ στην Ελλάδα, έτσι δεν είναι;
Γενικά, πάντως, και εγώ δύσκολα θα το προτιμούσα από το Πικάντο. Ή από ένα μετάχειρο Twingo σε καλή κατάσταση. Όταν καταλάβουν ότι οι πωλήσεις δεν δικαιώνουν τέτοιες τιμές, τότε μόνο θα τις μειώσουν. Και οι τρεις, θα περιμένουν να πάθουν για να μάθουν...
-
κατι 1007, κατι Aygo, κατι Smart... σε κανουν αν μη τι αλλο να σκεφτεσαι σε ποιους απευθυνονται οι κυριοι που τα τιμολογουνε? Τι σκεφτονται αυτοι οι κυριοι? Αυτοι θα τα αγοραζαν λαμβανοντας υποψην και του τι προσφερει ο ανταγωνισμος?
Εχουνε χασει την μπαλλα... αλλιως δεν εξηγηται. Αντε η Toyota το χρυσωνει το χαπι (και καλα σου πουλαει αξιοπιστια), η Citroen που σε γενικες γραμμες ειναι εταιρια με συγκρατημενες τιμες?
Γενικως τα 'αδερφακια' εαν συνεχισουν ετσι θα μεινουν στην ιστορια ως μια ακομη αποτυχια και τιποτα παραπανω. Δεν μπορεις εν ετη 2005 να προσφερεις αμαξια (εστω και πολης) με τραγικο βασικο εξοπλισμο, μη επαρκη ποιοτητα και κακη τιμη. Πρεπει να τους πει καποιος οτι δεν ειμαστε στα 80s για να εχουμε στα εξτρα τα ηλεκτρικα παραθυρα και το air condition, και οπως επισης επι της ουσιας η επιβαρυνση για τετοια πραγματα ειναι ελαχιστη. Επισης καποιος πρεπει να τους ξαναπει, πως πλεον ο μεσος ανθρωπος περνα ενα σεβαστο ποσοστο του χρονου του μεσα στο αυτοκινητο, οποτε δεν ειναι κανενος ειδους πολυτελεια τα παραπανω.Εεε και τελος τελος, εφοσον επιλεγουμε τον premium δρομο στην τιμη, καλο ειναι να το δειχνουμε και στην κατασκευη του αυτοκινητου... και οχι με λυσεις του στυλ 'μονωτικες ταινιες' και αλλες τεχνικες φτηνιες προσπαθωντας να βγαλουμε απο την μυγα ξυγγι. Πρεπει να αναθεωρησουν... ο καταναλωτης πλεον ειναι ποιο ψαγμενος.
Ως τοτε, εχει και αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια και ας μην ειναι τοσο trendy...
-
Πιστευω πως πρεπει να μεταφερθει στον Αντιλογο ενα τετοιο θεμα
-
Δηλαδή αντί να δώσεις 10.000 για το C1 ή τις άλλες 2 μ@λ@κίες που στο πορτ μπαγκαζ δεν χωράει ούτε ο χαρτοφύλακας για να πας στην δουλειά σου , δίνεις 10.500 και πέρνεις C3 1.1 , η 12.000 και πέρνεις C3 1.4 , και έχεις και αμάξι πόλης, και χώρους και πας και κανένα ταξιδάκι ενίοτε.
είναι τρελοι αυτοί οι Γαλάτες.
-
Μήπως διαφεύγει το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα είναι ολόιδια; -άρα και η αξιοπιστία ίδια θα είναι- το κόστος παραγωγής προφανώς είναι το ίδιο, άρα και οι τιμές προφανώς θα έχουν μικρή απόκλιση.
Οι όποιες διαφορές οφείλονται στο κέρδος των αντιπροσώπων (που σε τόσα λίγα ευρώ δεν μπορούν να υπάρχουν διακυμάνσεις), αλλά και στο επιπλέον κόστος της εγγύησης της Toyota.
Και του 107 οι τιμές στα ίδια -ψηλά- επίπεδα θα είναι
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μήπως διαφεύγει το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα είναι ολόιδια; -άρα και η αξιοπιστία ίδια θα είναι- το κόστος παραγωγής προφανώς είναι το ίδιο, άρα και οι τιμές προφανώς θα έχουν μικρή απόκλιση.Οι όποιες διαφορές οφείλονται στο κέρδος των αντιπροσώπων (που σε τόσα λίγα ευρώ δεν μπορούν να υπάρχουν διακυμάνσεις), αλλά και στο επιπλέον κόστος της εγγύησης της Toyota.
Και του 107 οι τιμές στα ίδια -ψηλά- επίπεδα θα είναι
Τόσο απλά
-
Η διαφορά στις τιμές μεταξύ C1 και Aygo είναι αρκετά μικρή. Με 4 χρόνια επιπλέον εγγύηση θα ήταν περίεργο να επιλέξει κάποιος το πρώτο. Άρα, τουλάχιστον για λόγους ανταγωνιστικότητας, το C1 θα πρέπει να γίνει αρκετά φθηνότερο. Ειδάλλως, περαστικά των Γάλλων του PSA.
ΤΙΜΕΣ CITROEN C1