-
Έχει αναφερθεί καθόλου πιο πίσω το 'facelift' του C2? Σήμερα είδα στην αντιπροσωπεία C2 1.4 με διαφορετικά τάσια(σαν τις ζάντες του VTS),διαφορετικά φανάρια πίσω(τα φλάς άσπρα,τι κλασικό στο facelift!!),διαφορετικά όργανα.
-
Ο χρήστης pie13 έγραψε:
Έχει αναφερθεί καθόλου πιο πίσω το 'facelift' του C2? Σήμερα είδα στην αντιπροσωπεία C2 1.4 με διαφορετικά τάσια(σαν τις ζάντες του VTS),διαφορετικά φανάρια πίσω(τα φλάς άσπρα,τι κλασικό στο facelift!!),διαφορετικά όργανα.Ναι έχει γίνει στα παραπάνω που γράφεις πρόσθεσε καλύτερα υλικά στο εσωτερικό, βελτιωμένο φινίρισμα και καλύτερη συναρμογή και την προσθήκη του 1.6HDi των 110 ίππων. Νομίζω οτι και ο 1.4 θα είναι πλέον 16V αλλά δεν είμαι σίγουρος. Σήμερα είδα ένα C3 facelift χωρίς πινακίδες στο δρόμo και το εσωτερικό έδειχνε σαφώς καλύτερο. Οι αλλαγές ισχύουν και για το Pluriel, και το λανσάρισμα νομίζω θα γινόταν στο τέλος του χρόνου αλλά μάλλον επισπεύστηκε.
-
Xρήστο δεν θα μας γράψεις ένα review από το 106; Είχες κάνει ένα με το Getz...εάν θυμάμαι καλά...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Xρήστο δεν θα μας γράψεις ένα review από το 106; Είχες κάνει ένα με το Getz...εάν θυμάμαι καλά...Δεν προλαβαίνω παω βόλτα!!
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Xρήστο δεν θα μας γράψεις ένα review από το 106; Είχες κάνει ένα με το Getz...εάν θυμάμαι καλά...
Δεν προλαβαίνω παω βόλτα!!
το σημειώνω αυτό...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Xρήστο δεν θα μας γράψεις ένα review από το 106; Είχες κάνει ένα με το Getz...εάν θυμάμαι καλά...
Δεν προλαβαίνω παω βόλτα!!
το σημειώνω αυτό...
-
Πήγα στην έκθεση σήμερα... Ανάμικτες εντυπώσεις... Οταν βρω χρόνο θα ανεβάσω φωτογραφίες και θα γράψω εντυπώσεις.
Πάντως μου κακοφάνηκε που τα περισσότερα 'καλά' μοντέλα (Opel Astra OPC, VW Golf GTi - R32, Lotus Elise κα) ήταν κλειδωμένα για το κοινό.
Επίσης, αστεία η διαδικασία test drive. Οδηγήσαμε το Colt CZ3. Για 5 λεπτά. Κάναμε ένα ψιλοσλάλομ, δύο γύρους και ένα 'τσούλημα' πάνω σε βρεγμένο πλαστικό και αυτό το ονομάζουν test drive? Κι όχι μόνο αυτό, αλλά μετά σε βάζουν να γράψεις και τις εντυπώσεις σου?
Τεσπα... A tout'a l'heure.
-
Ρε παιδια μπηκα σε αυτο το site
http://www.dpmotorsport.com/home/home.htm
διαλεξα simota products , μετα citroen και βρηκα μερικα πραγματακια αλλα δεν ξερω α)ποιο ταιριαζει για το 1,6 c4, β)αν τελικα θα κανει ''δουλιτσα'!
Τι γνωμη εχετε? -
Ο χρήστης panc4 έγραψε:
Ρε παιδια μπηκα σε αυτο το site
http://www.dpmotorsport.com/home/home.htm
διαλεξα simota products , μετα citroen και βρηκα μερικα πραγματακια αλλα δεν ξερω α)ποιο ταιριαζει για το 1,6 c4, β)αν τελικα θα κανει ''δουλιτσα'!
Τι γνωμη εχετε?κανένα δεν είναι σχεδιασμένο για c4 , ίσως το τελευταίο του xsara να ταιριάζει , αλλά στο ερώτημα αν θα κάνει δουλειά δεν ξέρει κανείς , μόνο με δοκιμή και δυναμομέτρηση. Πάντως η εισαγωγή αέρα στο c4 με το στροβιλισμό που δημιουργεί , μου φαίνεται αρκετά έξυπνα σχεδιασμένη και ίσως θα ήταν κάτι που δεν θα άλλαζα.
-
Ο χρήστης antonisk7# έγραψε:
Ρε παιδια μπηκα σε αυτο το site
http://www.dpmotorsport.com/home/home.htm
διαλεξα simota products , μετα citroen και βρηκα μερικα πραγματακια αλλα δεν ξερω α)ποιο ταιριαζει για το 1,6 c4, β)αν τελικα θα κανει ''δουλιτσα'!
Τι γνωμη εχετε?Πάντως η εισαγωγή αέρα στο c4 με το στροβιλισμό που δημιουργεί , μου φαίνεται αρκετά έξυπνα σχεδιασμένη και ίσως θα ήταν κάτι που δεν θα άλλαζα.
Εννοεις το κουτι πριν το φιλτροκουτο?Που φαινεται αυτο για τον στροβιλισμο?
-
pan (Πάνο?) γιατί δεν βάζεις ένα ελεύθερο φίλτρ μέσα στο γνήσιο φιλτροκούτι?? Σε όσα αυτοκίνητα το έχω δοκιμάσει βελτιώνεται η απόκριση στις χαμηλές στροφές και η χροιά του θορύβου
Κύριοι σ'ημερα η γριά Αμελί πήρε μπροστά!!!
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Κύριοι σ'ημερα η γριά Αμελί πήρε μπροστά!!!
Δεν την είχες ξαναβάλει;;
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
pan (Πάνο?) γιατί δεν βάζεις ένα ελεύθερο φίλτρ μέσα στο γνήσιο φιλτροκούτι?? Σε όσα αυτοκίνητα το έχω δοκιμάσει βελτιώνεται η απόκριση στις χαμηλές στροφές και η χροιά του θορύβουΠανος =φιλε chrmes και εγω το εχω κανει σε απειρα αυτοκινητα(το c4 ειναι το τεταρτο μου), οντως κανει λιγο καλο στα χαμηλα και καλο θορυβο.ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!!!Μονο η σκουπα κανει δουλιτσα-πιστευω...
-
Λοιπον πετυχα φιλο μου με μια ωραια αλουμινενια πεταλιερα που ειχε παρει τυπου Γ.Τ.Π.... και του ειπα να τα βαλουμε λιγο και σε μενα αν γινετε να δω τι παιζει... αφου βαλαμε λοιπον τα δυο μικρα ηταν ωραια η αισθηση και η εμφανιση και επειση ειχα βγαλει και τα λαστιχα που ειχε δεν ανεβηκαν καθολου. Ειδικα ο συμπλεκτης με ικανοποιησε πολυ γιατι πριν δεν τον παταγα καλα(μου φαινεται λιγο χαμηλο το πεταλ και νομιζω οτι θα φυγει απο πανω το ποδι μου...). Παμε λοιπον να βαλουμε και το γκαζι και προσπαθωντας επι 45 λεπτα δεν τα καταφεραμε οπως και να στραβωναμε το ελασμα μιας και το πεταλ εχει καμπυλες και απο τις δυο μεριες και ετσι ειτε εφευγε πανω ειτε κατω Τσαντιστηκα πρα πολυ γιατι ηταν πολυ ωραιο . Ειδα ομως οτι ακομα και ετσι το φρενο ηρθε κοντα στο γκαζι και με βολευει ακομα και τα δυο πεταλια! Ετσι μου ειπε να τα αφησω για κανα δυο μερες να δω και του τα δινω μετα! Στον γυρισμο λοιπον που τα ειδα με βολευει πολυ το ποσο κοντα ειναι τα δυο πεταλια και δεν πατησα ουτε μια φορα φρενο-γκαζι μαζι μιας και δεν ειναι και τοοοοσο κοντα (αν και αυτο συνεβει μερικες φορες με το συμπλεκτη και το φρενο. Το προβλημα ηταν αλλο ομως: στο γρηγορο σηκωμα απο το γκαζι για να πατησω φρενο εβρισκα λιγο κατω απο το φρενο μερικες φορες... Θα δω τι θα γινει! Αν εμπαινε ομως και το γκαζι μιστευω θα ηταν πολυ ωραιο. Ισως ομως παρω κανενα τετοιο φτηνο για μονο τα δυο πεταλια.
-
Ο χρήστης panc4 έγραψε:
Εννοεις το κουτι πριν το φιλτροκουτο?Που φαινεται αυτο για τον στροβιλισμο?
ναι στο κουτί αυτό ο αέρας κάνει εσωτερικά μια κοχλιωτή διαδρομή , το είχα παρατηρήσει όταν το είχαν βγάλει για καθάρισμα στο σερβις
-
-
Παιδιά χθες παρέλαβα το C4!!!
-
Ρε παιδιά, σήμερα το αμάξι μπλόκαρε και δεν παίρνει μπροστά!!
Πήγε η γυναίκα μου να το μετακινήσει για ένα μέτρο. Ξεκλειδώνει με το χειριστήριο του αυτοκινήτου, ανοίγει την πόρτα και χτυπάει ο συναγερμός. Πανικός, κλείνει την πόρτα, ξανακλειδώνει με το χειριστήριο. Do loop για κανα-δυο φορές ακόμα. Σταματά το χειριστήριο του αυτοκινήτου να λειτουργεί, αφήνοντάς το ξεκλείδωτο. Με παίρνει τηλέφωνο, της λέω να χρησιμοποιήσει το χειριστήριο του συναγερμού. Πράγματι, ακούγεται ο συναγερμός και κλειδώνει το αυτοκίνητο. Ξανα με το χειριστήριο του συναγερμού ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο. Μπαίνει μέσα, και δεν μπορεί να βάλει μπροστά!! Και γενικά το χειριστήριο του αυτοκινήτου φαίνεται 'νεκρό'!!
Δοκιμάσαμε και με το απλό κλειδί, αλλά τίποτα!!
Τηλέφωνο στη Σιτροέν, και αποστομοτική απάντηση του τύπου 'πάρτε οδική βοήθεια και φέρτε το μας από `δω για ΝΑ ΔΟΥΜΕ τι θα κάνουμε'!!
Λές και το χακέψαμε το αμάξι!! Ένα λάθος χειρισμού έγινε, σιγά το πράγμα! Δηλαδή, σε κάθε επίσκεψη σε πάρκινγκ, θα πρέπει να έχω και μια πρόχειρη οδική;
Φωτίστε με παίδες!!
-
-
Κάτι έχει μπλοκάρει στον συναγερμό...για αυτό λέω μακρυά από συναγερμούς!
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!
-
φιλε cliodriver μαλλον εχεις μεινει απο μπαταρια!!!
Η καποια διαρροη η κατι δεν εχει συνδεθει καλα.
Το πιο πιθανο ειναι βεβαια να εχει ξελιγωθει η μπαταρια κατα τη διαδικασια τοποθετησης του συναγερμου(ανοιχτες πορτες για 2-3 ωρες π.χ) -
ΠΡΟΣ elteo:
ΜΕ' ΓΕΙΑ ΤΟ ΤΑΣΙ!!!! -
Ο χρήστης panc4 έγραψε:
ΠΡΟΣ elteo:
ΜΕ' ΓΕΙΑ ΤΟ ΤΑΣΙ!!!!Eυχαριστώ αλλά δεν έχω τάσια, ζάντες αλουμινίου 16' έχω. Το καπάκι που λέω είναι αυτό που μπαίνει στα μπουλόνια μπροστά.
CITROËN FORUM