-
αστους ρε συναδερφε κοντρακια
εχουνε φαει και οι 2 σοκολημα μεγαλο!!μισελ αν οταν σου λενε να τα φτιαξεις με καποιον, το μυαλο σου παει μονο στα αυτοκινητα, ισως και να σε πιστεψω για την alegerrita νεσεσεριτα..
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
']εχουμε πετυχει και τυπο που προσπαθουσε να μας πεισει οτι του κανουν καλυτερες τιμες οι 'σπονσορες' (βλ. τις γνωστες 'λιστες' brembo-speedline-sparco-ferodo-κλπ στις πορτες) για να τους 'διαφημιζει'!!!
Μπουουουάααααχαχαχαχα!!!!
Χμμμμ,πρίν καμιά δεκα-φεύγα χρόνια,είχα αγοράσει μία μπούκα εξάτμισης,τήν οποία τήν είχα πληρώσει εννέα χιλιάδες δρχ. από δεκαπέντε χιλιάδες,μέ τήν προυπόθεση να κολλήσω τό αυτοκόλλητο τής εταιρίας.
Εχετε να πείτε κάτι; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
']εχουμε πετυχει και τυπο που προσπαθουσε να μας πεισει οτι του κανουν καλυτερες τιμες οι 'σπονσορες' (βλ. τις γνωστες 'λιστες' brembo-speedline-sparco-ferodo-κλπ στις πορτες) για να τους 'διαφημιζει'!!!
Μπουουουάααααχαχαχαχα!!!!
Χμμμμ,πρίν καμιά δεκα-φεύγα χρόνια,είχα αγοράσει μία μπούκα εξάτμισης,τήν οποία τήν είχα πληρώσει εννέα χιλιάδες δρχ. από δεκαπέντε χιλιάδες,μέ τήν προυπόθεση να κολλήσω τό αυτοκόλλητο τής εταιρίας.
Εχετε να πείτε κάτι;Τους έπιασες κότσο! Οι περισσότεροι σου βάζουν το αυτοκόλλητο ακόμα κι αν πιεις καφέ στο μαγαζί τους.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τους έπιασες κότσο! Οι περισσότεροι σου βάζουν το αυτοκόλλητο ακόμα κι αν πιεις καφέ στο μαγαζί τους.
Μόνοι τους πιαστήκανε κότσοι.
Εγώ ούτε εκπτωση τούς είχα ζητήσει,ούτε τίποτα άλλο.
Αυτοί μου τό είχανε προτείνει.Τό ότι όμως τό αυτοκόλλητο παρέμεινε στή θέση του γιά πάνω από δέκα χρόνια (ταίριαζε απόλυτα καί με τό αυτοκίνητο),νομίζω ότι τούς απόσβεσε τά έξι χιλιάρικα καί μέ τό παραπάνω.
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
αστους ρε συναδερφε κοντρακια
εχουνε φαει και οι 2 σοκολημα μεγαλο!!μισελ αν οταν σου λενε να τα φτιαξεις με καποιον, το μυαλο σου παει μονο στα αυτοκινητα, ισως και να σε πιστεψω για την alegerrita νεσεσεριτα..
Κι εγω αν ημουν στη θεση σου ισως να προτιμουσα να το ριξω στο χιουμορ απο το να απαντησω σ'αυτα που με ρωτησαν...
-
τι? αν το φτιαχνω μονος μου?
σε περιμενα πιο εξυπνη, οτι κατι θα'χες παρει χαμπαρι απο ολα αυτα που κουβαλαω στο πορτ μπαγκαζ...σαφως!!
οι εξατμισεις/ιντερκουλερ/γενικα σωληναρια/αλλαγες σε καποια υποσυστηματα/δισκοπλατα κλπ εχουνε γινει ολα custom,
παντα συμφωνα με δικα μου specs και τη δικια μου παρουσια/επιβλεψη καθ'ολη τη διαρκεια.
παντως δεν κανω εγω τις κολλησεις με το τικ, αν εκει θα καταληξεις...(ως συνηθως..)
αλλα ουτε και ψωνιζω απο το ραφι...
πχ η ψαλιδομπαρα που φοραω σχεδιαστηκε και κατασκευαστηκε απο φιλο.
η θερμομονωτικη φλατζα στην πολλαπλη το ιδιο.. σου κανουνε αυτα ή πρεπει να εχω σχεδιασει ολοκληρο τον 20vt για να μετρανε?περα απο αυτα, χρησιμοποιω διαφορα προγραμματα που και διαγνωσκουνε (τα παντα) αλλα και επεμβαινουνε (περιορισμενα) στα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου και στον γενικο τροπο λειτουργειας του κινητηρα.
χρησιμοποιω προγραμματα που δεν τα εχει ουτε η αντιπροσωπεια..
αντιθετως, εχω μοιρασει ουκ ολιγα cd σε εξουσιοδοτημενους..το προγραμμα στο δρομο μου το εγραψε αλλος, γιατι εγω δεν εχω τον εξοπλισμο.
και αυτο εγινε με δικα μου specs, και ενω εγω οδηγουσα και εδινα συνεχεια feedback.
επισης ολες τις μετρησεις και τους ελεγχους πριν και μετα (δεν εννοω μετρησεις ταχυτητας) τις εκανα και συνεχιζω να τις κανω εγω..γενικα ειμαστε μια παρεα φιλων που ασχολουμαστε αρκετα απο χομπυ, ο καθενας με τις 'ειδικες' του γνωσεις,
αλλα στην πορεια καποιοι απο εμας εχουμε δωσει ουκ ολιγες ιδεες σε καποιους που λεγονται βελτιωτες.τι αλλο θες να σου απαντησω κυρ-μιχαλη?
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
τι? αν το φτιαχνω μονος μου?
σε περιμενα πιο εξυπνη, οτι κατι θα'χες παρει χαμπαρι απο ολα αυτα που κουβαλαω στο πορτ μπαγκαζ...Πιο εξυπνη...
Γιατι, οποιον κουβαλαει τετοιου ειδους σαβουρα στο πορτ μπαγκαζ εσυ τον παιρνεις για 'μηχανικο';!Κι εγω ειχα σχεδιασει μια θολομπαρα καποτε μαζι με τον αδερφο μου και μου την εφτιαξαν απο carbon. Μιλαμε για τρομερη ακαμψια, plug & play τοποθετηση, και μαλιστα με 'δικλειδα ασφαλειας' ωστε αν στουκαρεις απο τη μια να μη σου πεταει εξω το θολο απο την αλλη. Απορω γιατι δε μας εχουν προτεινει ακομα να μας παρουν στη sparco να τους σχεδιαζουμε 'καλουδια'...
τι αλλο θες να σου απαντησω κυρ-μιχαλη?
Fair enough!
Μια ερωτηση μονο. Τα 'δικα σου specs' (που προφανως ειναι ανωτερα απο ο,τιδηποτε specs εχουν βγαλει οι ειδικοι τoυ χωριου) απο που προερχονται; Απο τις σπουδες σου, τις μελετες σου και τις βαθιες σου γνωσεις στα ενδοτερα των συγχρονων αυτοκινητων σε συνδυασμο με τα ατελειωτα χρονομετρημενα στις ελεγχομενες συνθηκες της πιστας ή απο τα 'ωχ, μου εριξε δυο καροτσες ο Λεωνιδας στο φαναρι της Κατεχακη, κατι πρεπει να κανω! Μητσοοοοοο, μ@λακια μου φαινεται το νεο προγραμμα που μου περασες!! '
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
και μαλιστα με 'δικλειδα ασφαλειας' ωστε αν στουκαρεις απο τη μια να μη σου πεταει εξω το θολο απο την αλλη.Sheer point?
-
περιμενα να με ρωτησεις αν κανω μονος μου τις κολλησεις με το τικ, τελικα με ρωτας αλλη κοτσανα..
οπως εγραψα λοιπον, ειμαι χομπιστας.
τις μελετες τις κανω μονος μου λαμβανοντας υποψην μου οσα περισσοτερα εργοστασιακα specs μπορω, οσα περισσοτερα specs βελτιωτων μπορω, οσες περισσοτερες μαρτυριες και εμπειριες μηχανικων/βελτιωτων/ηλεκτρονικων ή αλλων χομπιστων σαν κι εμενα μπορω.αφου το αμαξι εχει γινει αρκετα καλυτερο και συνεργειο παει μονο για καφε, θεωρω πως τα αποτελεσματα του χομπυ μου εκτος απο την ευχαριστηση που δινουνε σε μενα προσωπικα, ειναι και αρκετα πετυχημενα.
edit:
επισης μαλλον δεν διαβασες καλα πιο πανω που σου εγραψα οτι ελενχω ΟΛΑ τα στοιχεια λειτουργειας του προγραμματος μονος μου.
απο εκει (a/f, πιεσεις, μπεκ, %τουρμπο, exaust temp, timing retard, θερμ εισαγωγης κλπ κλπ κλπ)
κταλαβαινει κανεις αν το αμαξι ή το προγραμμα δουλευει σωστα, και οχι απο την κοντρα με τον λακη στα φαναρια.
την κοντρα με τον λακη μπορει να την κερδισεις, αλλα στην πορεια ν'αρπαξει φωτια το μοτερ. νεσπα? -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
περιμενα να με ρωτησεις αν κανω μονος μου τις κολλησεις με το τικ, τελικα με ρωτας αλλη κοτσανα..
οπως εγραψα λοιπον, ειμαι χομπιστας.
τις μελετες τις κανω μονος μου λαμβανοντας υποψην μου οσα περισσοτερα εργοστασιακα specs μπορω, οσα περισσοτερα specs βελτιωτων μπορω, οσες περισσοτερες μαρτυριες και εμπειριες μηχανικων/βελτιωτων/ηλεκτρονικων ή αλλων χομπιστων σαν κι εμενα μπορω.αφου το αμαξι εχει γινει αρκετα καλυτερο και συνεργειο παει μονο για καφε, θεωρω πως τα αποτελεσματα του χομπυ μου εκτος απο την ευχαριστηση που δινουνε σε μενα προσωπικα, ειναι και αρκετα πετυχημενα.
Πάντως αυτο το πρόγραμμα γραμμένο στο δρόμο εμένα με βαζει σε σκέψεις σε σχέση με το μέχρι πότε θα πηγαίνει μόνο για καφε στο συνεργειο.... (φιλικά τ λέω)
-
λογικο ειναι ρε lipton@mania να το λες φιλικα, αφου εισαι φιλος μου.
παντως το εχω ψαξει διεξοδικα το θεμα. ειμαι ησυχος.
και στην τελικη, μια αφορμη περιμενει εκεινη η ερμη η ρουλεμανατη... -
Ορίστε άλλο ένα αυτοκίνητο βελτιωμένο από χομπίστα:
[quote='Am']Η Εξέλιξη ενός κινητήρα είναι μεγάλη υπόθεση, πολύ ψάξιμο, ατελείωτες ώρες προσωπικής ασχολίας, διαβάσματος για αποφυγή από τους άσχετους βαλτιωτές – αρπακτικά και φυσικά ένα αρκετά υψηλό κόστος σε σχέση με το αποτέλεσμα.
Η απόφαση εδώ και ένα χρόνο είχε παρθεί. Ατμοσφαιρική βελτίωση μέχρι όσο πάει.
Στόχος : 240 Άλογα στρόφαλο, 30 κιλά ροπής.
Διαχείριση.
Καθότι ελλείψεως φίσας καθώς και software για αλλαγές του εργοστασιακού εγκεφάλου (Bosch Motronic 7.3.1). Να τονίσω ότι μπορεί ο εργοστασιακός εγκέφαλος να διαχειριστεί τις αλλαγές που έγιναν, απλά δεν υπάρχει η τεχνογνωσία επί Ελληνικού εδάφους κάποιος να ασχοληθεί. Τα χρήματα που ζητήθηκαν για την αγορά της φίσας καθώς και του Software για την διαχείριση ξεπερνούσαν τα 3.500 -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
λογικο ειναι ρε lipton@mania να το λες φιλικα, αφου εισαι φιλος μου.παντως το εχω ψαξει διεξοδικα το θεμα. ειμαι ησυχος.
και στην τελικη, μια αφορμη περιμενει εκεινη η ερμη η ρουλεμανατη...Αντε να δούμε
Ακόμα σε περιμένω πάντως να ξυρίσω το χρέπι σου -
Ο χρήστης LEON@MANIA έγραψε:
Αντε να δούμε
Ακόμα σε περιμένω πάντως να ξυρίσω το χρέπι σουα, αυτο ειναι πολυ ευκολο!!!
καθε βραδυ, λιγο πριν σε παρει ο υπνος, να σκεφτεσαι συνεχεια οτι πηγαμε κοντρα και με περασες.
οι πιθανοτητες ειναι οτι θα συμβει!! (στον υπνο σου βεβαια, αλλα απο τ'ολοτελα, καλη κι η παναγιωτενα )@kyan
επισης να πω για τον AM, οτι εκτος απο τρομερα καλο παιδι, ειναι και πολυ μερακλης και τον παω με χιλια!!
μπραβο του και παντα τετοια! -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
Αντε να δούμε
Ακόμα σε περιμένω πάντως να ξυρίσω το χρέπι σουα, αυτο ειναι πολυ ευκολο!!!
καθε βραδυ, λιγο πριν σε παρει ο υπνος, να σκεφτεσαι συνεχεια οτι πηγαμε κοντρα και με περασες.
οι πιθανοτητες ειναι οτι θα συμβει!! (στον υπνο σου βεβαια, αλλα απο τ'ολοτελα, καλη κι η παναγιωτενα )Το θέμα ειναι οτι είσαι όλο λόγια και πέφτεις και νωρίς για ύπνο
'Μια ο Γιάννης δεν μπορεί μια ο κώλος του πονει' -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
επισης να πω για τον AM, οτι εκτος απο τρομερα καλο παιδι, ειναι και πολυ μερακλης και τον παω με χιλια!!
μπραβο του και παντα τετοια!Ευχαριστώ εκ μέρους του. Θα του το μεταβιβάσω.
-
Ο χρήστης LEON@MANIA έγραψε:
Το θέμα ειναι οτι είσαι όλο λόγια και πέφτεις και νωρίς για ύπνο
'Μια ο Γιάννης δεν μπορεί μια ο κώλος του πονει'οπως εχω πει δεν ειμαι κοντρακιας. αλλο αν μεταξυ φιλων πεφτει και καμια ψιλη που και που.
ομως στα μεγαρα προχτες που ησουνα πουλακι μου?
σα το νασο κι εσυ...
-ελα ρε, παμε ν'ανοιξουμε
-ναι ρε, παμε!!!
-αντε σηκω, τι καθεσαι?
-....μμμ ναι!! παμε, αλλα απο το δρομακι της παχης -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
περιμενα να με ρωτησεις αν κανω μονος μου τις κολλησεις με το τικ, τελικα με ρωτας αλλη κοτσανα..φιλικα,
'tig welding' λεγεται ('τιγκ' αν το θες Ελληνικα).
'τικ' ειναι αυτο που εχεις και χτυπιεσαι καθε τοσο!Η κοτσανα ποια ειναι; Απλη ηταν η ερωτηση, οχι για να σε τσουξει! Υπαρχουν αυτοι που ασχετως αν ειναι 'χομπιστες' εχουν σπουδες σχετικες με το χωρο και θα μπορουσαν αν ειχαν τον εξοπλισμο να τα κανουν σχεδον ολα μονοι τους, υπαρχουν αυτοι που ειναι η δουλεια τους (μηχανικοι) και υπαρχουν και οι αλλοι που διαβαζουν καγκουροπεριοδικα, χαιρονται, ψαχνουν, και πανε και δοκιμαζουν 'λυσεις' να δουν τι θα τους βγει. Οπως εσυ δηλαδη που -οπως λες- αλλοτε σου 'πετυχαινουν' οι 'βελτιωσεις' κι αλλοτε οχι.
edit:
επισης μαλλον δεν διαβασες καλα πιο πανω που σου εγραψα οτι ελενχω ΟΛΑ τα στοιχεια λειτουργειας του προγραμματος μονος μου.
απο εκει (a/f, πιεσεις, μπεκ, %τουρμπο, exaust temp, timing retard, θερμ εισαγωγης κλπ κλπ κλπ)
κταλαβαινει κανεις αν το αμαξι ή το προγραμμα δουλευει σωστα, και οχι απο την κοντρα με τον λακη στα φαναρια.Ωραιο κι αυτο! Ελεγχεις (ΟΟΟΟΛΑ!) τα στοιχεια του προγραμματος (μονος σου φυσικα!) και απο εκει καταλαβαινεις αν το αμαξι η το προγραμμα δουλευει σωστα!!!....
Ισως θα επρεπε να κανεις αιτηση στην Codemasters κλπ, για να 'επιθεωρεις' τον κωδικα για τα racing simulators (που επισης δε χρειαζονται μετρησεις σε πιστα κλπ για να 'καταλαβεις' αν κατι δουλευει σωστα!).
την κοντρα με τον λακη μπορει να την κερδισεις, αλλα στην πορεια ν'αρπαξει φωτια το μοτερ. νεσπα?
Παλι Fast & Furious εβλεπες βρε;!
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
επισης να πω για τον AM, οτι εκτος απο τρομερα καλο παιδι, ειναι και πολυ μερακλης και τον παω με χιλια!! μπραβο του και παντα τετοια!Εγώ να πω, πως είναι επίσης και πολύ καντέμης απ΄ότι είδαμε στο f2f...
σα το νασο κι εσυ...
-ελα ρε, παμε ν'ανοιξουμε
-ναι ρε, παμε!!!
-αντε σηκω, τι καθεσαι?
-....μμμ ναι!! παμε, αλλα απο το δρομακι της παχης -
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Υπαρχουν αυτοι που ασχετως αν ειναι 'χομπιστες' εχουν σπουδες σχετικες με το χωρο και θα μπορουσαν αν ειχαν τον εξοπλισμο να τα κανουν σχεδον ολα μονοι τους, υπαρχουν αυτοι που ειναι η δουλεια τους (μηχανικοι) και υπαρχουν και οι αλλοι που διαβαζουν καγκουροπεριοδικα, χαιρονται, ψαχνουν, και πανε και δοκιμαζουν 'λυσεις' να δουν τι θα τους βγει.
Υπάρχουν επίσης κι άλλοι χομπίστες, και δεν εννοώ τον Πέτρο, οι οποίοι έχουν την όρεξη, τη διάθεση, και την οικονομική δυνατότητα, να ψάξουν, να ρωτήσουν, να συμβουλευτούν, να πειραματιστούν πάνω στο αυτοκίνητό τους, παίρνοντας στο χέρι το μοτέρ, το διαφορικό, τα ημιαξόνια πάμπολλες φορές, μέχρι να μάθουν τι κάνει ακόμα και η παραμικρή βίδα πάνω στο αυτοκίνητο, χωρίς να έχουν σπουδάσει τίποτα σχετικό. Εχω λίγα κοντινά μου παραδείγματα τέτοια, και καγκουροπεριοδίκα σίγουρα δεν διαβάζουν, ούτε έχουν μπλε πιτσιλιστήρια.
Κι εγω λιγους τετοιους ξερω (τ'αδερφια μου μεταξυ αλλων). Και εχω προσεξει οτι οι κοντρες και τ'ανοιγματα με αλλους στο δρομο δεν εχουν κυριαρχη θεση ουτε στο λεξιλογιο ουτε στο προγραμμα τους γενικοτερα. Η πιστα, ναι!
Τις σπουδες τις ανεφερα για να δειξω οτι κι εγω (η ασχετη) μπορω να πω οτι 'να τα design specs για την τουρμπινα που θελω να φορεσω στο μινι, φτιαξτε τη η βρειτε τη και χωστε τη!' αλλα αν δεν πιασω κομπιουτερακι και μολυβι στο χερι και δεν ξερω καλα πως δουλευουν ολα αυτα που σχεδιασε καποιος αλλος και τα εχω κατω απο το καπω μου (ασχετως αν το εμαθα στα θρανια, στα εργαστηρια ή το συνεργειο-μηχανουργειο) τοτε απλα 'παιζω' το βελτιωτη, δεν ειμαι κιολας (ασχετως αν κατι μου δουλεψει τελικα καλυτερα απο τη λυση του εργοστασιου).
Περι βελτιωμενων αυτοκινητων το αναγνωσμα...