Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT RALLYEvsSAXO VTS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT RALLYEvsSAXO VTS
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    51
    564
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsif last edited by

      ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΑΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsif last edited by

        ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΑΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsif last edited by

          ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΑΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            saxogus2 last edited by

            Χμμμμ!Αλήθεια τι μου προτείνετε ν'απαντήσω?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              castor last edited by

              Στην ουσία μιλάμε για το ίδιο μοτέρ , το ίδιο πάτωμα και αναρτήσεις και απλώς αλλάζει η αισθητική.

              Έχω το 106 Rallye 16 V σαν αγωνιστικό και το Saxo 1,1 σαν δεύτερο πολιτικό.

              Είμαι τόσο ευχαριστημένος και από τα δύο που πραγματικά παρ΄όλη την διαφορά ιπποδύναμης και συμπεριφοράς αισθάνομαι δικαιωμένος για τις επιλογές μου.

              Επειδή όμως απάντησα σαν την Πυθία νομίζω ότι για καθημερινή χρήση allround το Saxo είναι πιό καλό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bts last edited by

                Η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι στα αμορτισέρ. Όλη η σειρά των Saxo από το 1.1 εώς το 1.6 καθώς και τα 106 1.0 και 1.1 φοράνε τον ίδιο κωδικό αμορτισέρ (στοιχεία της Sachs)! Tα 106 1.4 και 1.6 φοράνε άλλα αμορτισέρ, σφιχτότερα.

                Κατά τη γνώμη μου το Saxo έχει πιο σύγχρονο εσωτερικό και πιο άνετη ανάρτηση και θα το επέλεγα αν ήθελα ένα πιο 'κυριλέ' αυτοκίνητο με τα καλά χαρακτηριστικά του ραλί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sir-alex last edited by

                  Λοιπον ως (πρωην πλεον) κατοχος VTS νομιζω οτι θα πρεπει να καταθεσω την αποψη μου, καθως εχω οδηγησει και το Ραλλακι...
                  Το Saxo ειναι οντως πιο πολιτισμενο εσωτερικο, με ποιοτικοτερο διακοσμο και περισσοτερα εξτρα (τουλαχιστον στις βασικες εκδοσεις).
                  Θεμα ομορφιας δεν θετω, ειναι υποκειμενικο, αν και τα δυο αυτοκινητα μοιαζουν αρκετα σαν σουλουπι.
                  Σε γκαζι ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο, το εχω μετρησει μυριαδες φορες και ειναι λογικο αφου φορανε το ιδιο μοτερ.
                  Το σαζμαν ειναι τρομερο και στα δυο με γρηγορες και σαφεις αλλαγες και 'γεματες' σχεσεις και για τα δυο.
                  Σε φρενα ειναι και παλι τα ιδια πραγματα (δεν χρειαζεσαι ABS).
                  Εκει που αλλαζει το πραγμα ειναι στην οδικη συμπεριφορα. Και τα δυο εχουν πολυ καλη οδ.συμπεριφορα με ακαμπτο αμαξωμα που δεν γερνει καθολου στις στροφες και γρηγορο τιμονι (του 106 εχει καλυτερη αισθηση, καλυτερη πληροφορηση, αλλα ειναι και πιο 'βαρυ'- ειναι θεμα συνηθειας παντως).
                  Το Ραλλακι εχει καλυτερη συμπεριφορα, αφου η μονη διαφορα που εχουν τα δυο αυτοκινητα ειναι οτι το Peugeot εχει πιο χοντρες αντιστρεπτικες πισω. Αυτο εχει ως αποτελεσμα μια πιο ασφαλη οδικη συμπεριφορα με καλυτερο κρατημα για το Peugeot. Και παλι ομως μιλαμε για οριακες καταστασεις, οπου με πανω απο 140 χλμ θα καταλαβεις την διαφορα.
                  Κατα τα αλλα και τα δυο ειναι φοβερα αυτοκινητακια, για την κατηγορια τους πιστευω ειναι τα δυο κορυφαια. Οποιο και απο τα δυο παρεις ειμαι σιγουρος οτι θα ευχαριστηθεις να το οδηγας!!!!

                  Η επιλογη ειναι δικη σου φιλε μου!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • B
                    babis last edited by

                    To Rallye λόγω ομορφιάς και μόνο αφού κατά τα άλλα τα βρίσκω όμοια.Αν είχα επιλογή, το 1300 με τις κόκκινες ταπετσαρίες (ΝΑΙ εκείνο το μεγάλο καρτ) που το βρίσκω πολύ 'αλλού' αυτοκίνητο κι ας έχει λιγότερα άλογα/κυβικά.ΑΛήθεια κάποτε όταν είχε πρωτοβγεί κυκλοφορύσαν πάρα πολλά, που πήγαν όλα;Καί όλα ήταν περίπου ίδια:Λευκά με λευκές speedline και ελευθέρας...ενιαίο μέσα στους δρόμους δηλ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos_bugsr last edited by

                      Ο χρήστης Sir Alex έγραψε:

                      Το σαζμαν ειναι τρομερο και στα δυο με γρηγορες και σαφεις αλλαγες και 'γεματες' σχεσεις και για τα δυο. ......
                      ............ ............
                      ...Και τα δυο εχουν πολυ καλη οδ.συμπεριφορα με **ακαμπτο αμαξωμα ** που δεν γερνει καθολου στις στροφες και γρηγορο τιμονι (του 106 εχει καλυτερη αισθηση, καλυτερη πληροφορηση, αλλα ειναι και πιο 'βαρυ'- ειναι θεμα συνηθειας παντως). ....
                      .........
                      .... **Οποιο και απο τα δυο παρεις ειμαι σιγουρος οτι θα ευχαριστηθεις να το οδηγας!!!! **

                      Το σασμαν ειναι τρομερο?? Τι εννοεις? Απο αποψη σχεσεων? Γιατι χειροτερο σασμαν σε αυτοκινητο με τετοιες διαθεσεις και τετοιο προορισμο δεν πρεπει να υπαρχει αλλο (υπαρβαλλω λιγο, οχι πολυ!)

                      Οσο για το ακαμπτο αμαξωμα και ειδικα για το πατωμα, θα διαφωνησω ΚΑΘΕΤΑ. Μπορει τα περιοδικα να λενε, να λενε και να λενε, αλλα η καλη γεωμετρια, η καλες ρυθμισεις στην αναρτηση, και η αμεσοτητα που δινουν ολα αυτα, οντως σε κανουν να πιστευεις οτι εχει καλο πλαισιο κλπ κλπ..
                      Πολλες φορες και με διαφορους τροπους εχω διαπιστωσει (κι οχι μονο εγω φυσικα) οτι δεν ειναι ετσι τα πραγματα (δε λεω οτι ειναι χειροτερο απο ολα τα αλλα, απλα δεν ειναι τα πραγματα τοσο θε'ι'κα που τα παρουσιασαν τα περιοδικα).

                      Και τελος, οποιο και απο τα 2 να επιλεξεις θα χαρεις να το οδηγεις, αν και μονο αν το αφησεις ως εχει, σε εργοστασιακη μορφη (δε μιλαω για τον κινητηρα). Γιατι μετα ΣΙΓΟΥΡΑ θα σε ευχαριστει να το οδηγεις αλλα θα σου δημιουργει πονοκεφαλο με τις λυσεις που εχεις επιλεξει ή που ΘΑ επιλεξεις. Ειναι δυσκολο αυτοκινητο στη συνολικη βελτιωση.

                      Και αφου το εθαψα λοιπον μεχρι τωρα, να ξεκαθαρισω οτι ειμαι κι εγω κατοχος 106rallye. Την ευχαριστηση που μπορει να σου προσφερει σπανια τη βρισκεις σε θνητες κατασκευες. Δε σηκωνω μυγα στο σπαθι μου αν καποιος αρχισει και μου λεει πραγματα που δε στεκουν για τα 106-Saxo (αχχ που εφτασα .. να υποστηριζω τα Saxo! ), ειτε αρνητικα ειναι αυτα, ειτε θετικα.

                      Αλλα μπορει να εχω φτασει πολλες φορες σε σημειο να πω 'παει, το πουλαω' αλλα ποτε δεν το κανω.
                      Ερωτας μεγαλος , απο τοτε που ειχε βγει σε γιγαντο-αφισες ενα κοκκινο 1.3rallye και απο κατω ελεγε: '1300cc 100hp' ..

                      Αλλα να δω ως ποτε θα με πεδευει με το βρωμοπατωμα, τις βρωμοαναρτησεις του και τους βρωμοθορυβους που προερχονται απο αυτα (πατωμα και αναρτησεις). Αν ηταν λιγο πιο μεγαλο να χωραει και μια γεφυρα, θα ηταν οτι πρεπει. Με λιγα λογια.. αν ηταν 306Race θα ηταν οτι πρεπει.

                      ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ, ως προς τη συγκριση των 106 - Saxo...

                      Ειχα ενα φιλο, 106ακιας κι αυτος, και λεγαμε τοτε:

                      'Σου δινουν ενα 10χιλιαρο κολλαριστο, ζεστο, και απο την αλλη σου δινουν μια.. φωτοτυπια ενος 10χιλιαρου. Εσυ τι θα διαλεγες ????? '

                      Με τις υγειες σας!

                      ΠΑΡΕ 306 !

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lefos last edited by

                        Geia sou re Niko!

                        Kai egw rallye tha protimousa giati:

                        1. einai pio omorfo.
                        2. eixa kapote 106 1,4 kai mou arese polu.
                        3. pote den xwnepsa ta saxo.

                        Pistevw oti kai oi 3 logoi pou egrapsa einai ikanoi na se kanoun na protimhseis to 106.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vagelis-rallye last edited by

                          tha symfwnhsw me ton bugs oson afora akampsia kai sasman paroti exw to 8v kai to sasman einai kontytero proswpikh mou apopsh oti ehelei pio konto........egw tha dialega kai pali rallye giati pisteyw oti rallye shmainei litothta kai spartiatikos diakosmos.....to pan gia thn exoikonomhsh varous....oti peritto afaireitai....afth th logikh den thn akolouthei to saxo opws kai dystyxws ta teleftaia rallye

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            papazent last edited by

                            Rallye λόγω τιμής, VTS λόγω αισθητικής.-

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              petros last edited by

                              Ο χρήστης babis έγραψε:
                              To Rallye λόγω ομορφιάς και μόνο αφού κατά τα άλλα τα βρίσκω όμοια.Αν είχα επιλογή, το 1300 με τις κόκκινες ταπετσαρίες (ΝΑΙ εκείνο το μεγάλο καρτ) που το βρίσκω πολύ 'αλλού' αυτοκίνητο κι ας έχει λιγότερα άλογα/κυβικά.ΑΛήθεια κάποτε όταν είχε πρωτοβγεί κυκλοφορύσαν πάρα πολλά, που πήγαν όλα;Καί όλα ήταν περίπου ίδια:Λευκά με λευκές speedline και ελευθέρας...ενιαίο μέσα στους δρόμους δηλ.

                              Έχω ένα πανομοιότυπο με το παρακάτω...

                              Μου λες με τι καρδιά θα το αποχωριστώ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Ο χρήστης Petros έγραψε:

                                To Rallye λόγω ομορφιάς και μόνο αφού κατά τα άλλα τα βρίσκω όμοια.Αν είχα επιλογή, το 1300 με τις κόκκινες ταπετσαρίες (ΝΑΙ εκείνο το μεγάλο καρτ) που το βρίσκω πολύ 'αλλού' αυτοκίνητο κι ας έχει λιγότερα άλογα/κυβικά.ΑΛήθεια κάποτε όταν είχε πρωτοβγεί κυκλοφορύσαν πάρα πολλά, που πήγαν όλα;Καί όλα ήταν περίπου ίδια:Λευκά με λευκές speedline και ελευθέρας...ενιαίο μέσα στους δρόμους δηλ.

                                Έχω ένα πανομοιότυπο με το παρακάτω...

                                Μου λες με τι καρδιά θα το αποχωριστώ...

                                Να σε βοηθήσω;

                                Μαύρο στην Αθήνα, χωρίς κλιματισμό, ούτε καν αεραγωγούς στο κέντρο!!

                                Τι; Δεν σε νοιάζει;
                                Το ξέρω...
                                Καλά, δεν μπορείς να το κρατήσεις σαν έκθεμα έστω; Αποκλείεται να χάσεις... Τα περισσότερα ή στουκαρισμένα είναι, ή αγωνιστικά, οπότε μελλοντικά μάλλον πιο πολλά θα βγάλεις απο κάποιον που θα το λατρεύει, αλλά και πάλι χλωμό σε βλέπω να το δίνεις...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  glf last edited by

                                  george, εγώ όταν λέω στην παρέα ότι τα 106 είναι συλλεκτικά με κοιτάνε με μισό μάτι. !! χεχεχεχε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    eliasgr last edited by

                                    Me olo ton sevasmo pros toys katoxoys saxo,pisteyo pros to saxo einai mia aisxri antigrafi toy rally.
                                    Kai pisteyo oti itan xazomara toy omiloy psa na kanei ayti tin kinisi.
                                    psifiso peugeot rallye

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nikos_bugsr last edited by

                                      Επειδη δε βλεπω αρκετα αιματα στο τερεν, ας κανω κατι γι'αυτο!

                                      ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΦΙΛΙΚΑ προς τους συμπαθεστατους (κατα τα αλλα) ιδιοκτητες Saxo:

                                      • Αγόρασα ένα μαύρο Saxo,
                                        Τωρα πείτε μου που να ψάξω,
                                        Τον καημό μου να πετάξω ...*

                                      Στο παραπανω, αν εχετε διαφορετικο χρωμα Saxo, αντικαταστηστε το μαυρο με το χρωμα που σας ταιριαζει!

                                      ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ, κανωντας πλακα και με τροπο που ελπιζω να μην παρεξηγηθει εγραψα το παραπανω εε?
                                      Αντε, συληπητηρια!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        petros last edited by

                                        Συνεχίστε να λέτε τέτοια και θα το κλειδώσω στο γκαράζ, να μη το δώσω κανενός. Σε καμιά 20αριά χρόνια να τρέχω και στα ράλλυ αντίκα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sir-alex last edited by

                                          Λοιπον ως (πρωην) κατοχος Saxo, και δη μαυρου, θα καταθεσω την αποψη μου περι του θεματος.
                                          Το αυτοκινητακι με αφησε απολυτα ευχαριστημενο, και για αυτο που περιμενα οτι θα παρω απο αυτο οταν το αγορασα (κοινως κρατημα,γκαζια κλπ), αλλα και απο αποψη αξιοπιστιας. Δεν εβγαλε ζημιες (σοβαρες), απλα μετα απο 3 1/2 χρονια συμβιωσης ηρθε η ωρα να το δωσω....
                                          Τωρα ολα τα αλλα ειναι υποκειμενικα : ποιο ειναι πιο ωραιο, ποιο ειναι αντιγραφη η φωτοτυπια ποιου και ολα αυτα.
                                          Εν πασει περιπτωσει, επειδη το εχω δωσει το οχημα θα σας αφησω ολους εσας τους Ραλλακηδες ατιμωρητους και δεν θα τραβηξω το σπαθι απο το θηκαρι μου!! I will not draw first blood!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            makinen last edited by

                                            Είναι ίδια σε όλα σχεδόν,μόνο που το Rallye είναι πιο προβλέψιμο και λιγότερο απότομο στο όριο,ενώ το Saxo σε ξαφνιάζει κάπως περισσότερο.Κατά τη γνώμη μου πάρε 306 GTi ή Race (αν βρεις μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση,ειδικά χωρίς τεκμήριο τέτοια 2λιτρα συμφέρουν)
                                            Αν πάλι δε βρεις ή είναι ακριβό,θα αγόραζα ένα 106 GTi για καθημερινή χρήση και όχι Rallye ή Saxo.
                                            Αλλά βέβαια,περί ορέξεως...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr