Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαταρία αυτοκινήτου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαταρία αυτοκινήτου...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 189
    • 190
    • 3 / 190
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    38
    3788
    59905
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Βαθείας αποφόρτισης ή Deep Cycle. Μπορούν να αποφορτιστούν μέχρι το 20% της χωρητικότητάς τους χωρίς να καταστραφούν. Δέν δίνουν μεγάλο ρεύμα εκκίνησης, αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα για το θερμό κλίμα της Ελλάδας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        manosk last edited by

        Η μπαταρία του Accent έχει αποφορτιστεί 2 φορές (από ξεχασμένα λαμπάκια), όμως αντέχει ακόμα μετά από σχεδόν 4 χρόνια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • T
          tazio last edited by

          Τελικά βρήκα (στο διαδύκτιο στην ιστοσελίδα της) μια της ΠΑΚ η οποία είναι με προδιαγραφές ίδια με αυτή που έχω (12V Ιαπωνικού τύπου maintenance free/din τις ονομάζει) .
          Από Δευτέρα θα παω να την παραγγείλω.

          Εντύπωση μου έκανε το βάρος των μπαταριών, κενές και γεμάτες.
          Η συγκεκριμένη που με ενδιαφέρει είναι 11,2 κιλά χωρίς υγρά και έχει χωρητικότητα 5,3 κιλά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • C
            cpp last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:
            Προσοχή στη σύνδεση, οι σπινθήρες έχουν προκαλέσει ατυχήματα. Πρώτα το + μετά το - στο σασί μακριά από τη μπαταρία.

            .... Βάζω το + στο +
            βάζω το ένα - και μετά με πολύ πολύ προσοχή πάω να το βάλω στο άλλο - και εκει είχαμε σπίθες... κάνω κάτι λάθος??????
            Μόλις πήρε παρατήρησα ότι τα καλώδια ζεσταίνονται γρήγορά και θέλουν άμεση αποσύνδεση... έτσι είναι?????

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              manager_ last edited by

              εμενα κανει σπινθιρα οταν συνδεω τους πολλους, αλλα εχω κλειστο καποιο μερος του ηλεκτρικου κυκλωματος (π.χ. υαλοκαθαριστηρες, αλαρμ). αλλιως δεν μου κανει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης cpp έγραψε:

                Προσοχή στη σύνδεση, οι σπινθήρες έχουν προκαλέσει ατυχήματα. Πρώτα το + μετά το - στο σασί μακριά από τη μπαταρία.

                .... Βάζω το + στο +
                βάζω το ένα - και μετά με πολύ πολύ προσοχή πάω να το βάλω στο άλλο - και εκει είχαμε σπίθες... κάνω κάτι λάθος??????
                Μόλις πήρε παρατήρησα ότι τα καλώδια ζεσταίνονται γρήγορά και θέλουν άμεση αποσύνδεση... έτσι είναι?????

                Μαλλον ειναι λεπτα τα καλωδια ,ψαξε για καλλυτερη ποιοτητα και πιο χοντρα καλωδια και δαγκανες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης manager_ έγραψε:
                  εμενα κανει σπινθιρα οταν συνδεω τους πολλους, αλλα εχω κλειστο καποιο μερος του ηλεκτρικου κυκλωματος (π.χ. υαλοκαθαριστηρες, αλαρμ). αλλιως δεν μου κανει.

                  Πρεπει να ειναι τα παντα σβηστα αλλιως μπορει να τα καψει ολα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • bassstarlet
                    bassstarlet last edited by

                    Oταν συνδεθεί μια μπαταρία γεμάτη με μια άλλη που έχει αδειάσει,κάποιος σπινθήρας είναι φυσιολογικός,ή όταν έχουμε βγάλει τους πόλους και τους ξαναβάλουμε πάλι το ίδιο γίνεται.

                    Με το τελευταίο μπορούμε να διαπιστώσουμε τυχόν διαρροή.

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      tazio last edited by

                      Όταν μια μπαταρία βγάζει υγρά από τις τάπες που έχει τι ακριβώς συμβαίνει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • bassstarlet
                        bassstarlet last edited by

                        Mάλλον υπερφορτίζεται.

                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • L
                          leonp last edited by

                          ή έχει λίγο περισσότερα υγρά από όσο πρέπει.

                          Σκούπισε καλά και μετά ξέπλυνε τα υγρά από τη μπαταρία. Πρόσεξε μη τα πιάσεις και μετά πιάσεις το παντελόνι σου, σε μερικές μέρες θα ξεβάψει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            piii last edited by

                            Αν δεν προλάβει να ξεβάψει πρώτα το χέρι σου. Εννοείται ότι δεν ακουμπάς υγρά μπαταρίας με γυμνά χέρια.Είναι ιδαίτερα καυστικά.Τώρα που το λέω μου ρχονται.. κάτι ιδέες....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tt last edited by

                              Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                              Mάλλον υπερφορτίζεται.

                              Αυτό το λόγο μου ανέφεραν πριν από λίγα χρόνια και για το Renault 5. Μου άλλαξαν το δυναμό και οκ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης tazio έγραψε:
                                Όταν μια μπαταρία βγάζει υγρά από τις τάπες που έχει τι ακριβώς συμβαίνει;

                                Υπερφόρτιση , βραχυκυκλωμένο στοιχείο.

                                Με τη μηχανή να δουλεύει μέτρα τα volt ... αν είναι παραπάνω από ~14.5 V
                                τότε το δυναμό δίνει παραπάνω => αυτόματος χαλασμένος.

                                Με τη μηχανή σβηστή (για αρκετή ώρα) μέτρα τα volt .... αν είναι λιγότερα από 10-11 η μπαταρία είναι ψόφια (κάποιο στοιχείο της ή/και ολα έχει βραχυκυκλώσει)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • bassstarlet
                                  bassstarlet last edited by

                                  Εχω δύο μπαταρίες ασβεστίου,και έχω την συνήθεια μία ή δύο φορές τον μήνα να τις φορτίζω με φορτιστή.Δεν τις βγάζω από το αυτοκίνητο,ούτε τις αποσυνδέω για λόγους ευκολίας.
                                  Κάνω ζημιά στις μπαταρίες φορτίζοντάς τες με αυτό τον τρόπο?

                                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Αν είσαι βέβαιος ότι κάποιο εξάρτημα στο αυτοκίνητο δεν θα πάθει τίποτα από τη μεγαλύτερη τάση που δίνει ο φορτιστής, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

                                    Οι ασβεστίου θέλουν λίγο μεγαλύτερη τάση κατά τη φόρτιση από τις άλλες μπαταρίες.

                                    Με δύο μπαταρίες στο αυτοκίνητο είναι δύσκολο να φορτίζονται σωστά, πάντα η μικρότερη από τις δύο φορτίζει και εκφορτίζει πρώτη/περισσότερο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      panark last edited by

                                      Έμεινα απο μπαταρία πρωί πρωί...

                                      Το άφησα αρκετή ώρα πρίν ξαναπροσπαθήσω και πήρε, αλλά δυσκολεύτηκε αρκετά. Και μετά απο επίσης αρκετή ώρα με τον κινητήρα σε λειτουργία για να φορτίσει, πάλι ζορίστηκε.

                                      Το 'ματάκι' είναι πράσινο, γεγονός που με βάζει σε σκέψεις μήπως πρόκειται για τα χειρότερα (εναλλακτήρας), επειδή όμως το αυτοκίνητο είναι πενταετίας και δεν έχει αλλάξει ποτέ μπαταρία, ελπίζω να είναι μόνο αυτό.

                                      Το παράδοξο της υπόθεσης είναι οτι ο δείκτης βενζίνης 'τρελλάθηκε'. Το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο κατα 3/4+, αλλά ο δείκτης ξεπερνά κατα πολύ το 4/4. Και όταν είναι σβηστό (αφού περάσει εύλογο χρονικό διάστημα) δεν πέφτει το μηδέν, αλλά είναι μες στο εύρος του δείκτη:

                                      Γιατί συνέβη αυτό; Μήπως έκανε reset εγκέφαλος επειδή έμεινε το αυτοκίνητο απο ρεύμα, αλλά δεν έγινε σωστά;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης panark έγραψε:
                                        Το 'ματάκι' είναι πράσινο, γεγονός που με βάζει σε σκέψεις μήπως πρόκειται για τα χειρότερα (εναλλακτήρας), επειδή όμως το αυτοκίνητο είναι πενταετίας και δεν έχει αλλάξει ποτέ μπαταρία, ελπίζω να είναι μόνο αυτό.

                                        Το ματάκι 'βλέπει' μόνο το ένα από τα έξι στοιχεία της μπαταρίας. Αυτό που 'βλέπει' είναι καλό και το χαλασμένο είναι ένα από τα άλλα πέντε.

                                        Το παράδοξο της υπόθεσης είναι οτι ο δείκτης βενζίνης 'τρελλάθηκε'. Το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο κατα 3/4+, αλλά ο δείκτης ξεπερνά κατα πολύ το 4/4. Και όταν είναι σβηστό (αφού περάσει εύλογο χρονικό διάστημα) δεν πέφτει το μηδέν, αλλά είναι μες στο εύρος του δείκτη:

                                        Παρόμοια συμπεριφέρεται και ο δείκτης στο δικό μου αν αφήσω τα φώτα αναμμένα και λείπω για αρκετή ώρα - σε μένα δείχνει λίγο παραπάνω από όσο έχει μέσα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          silencer51 last edited by

                                          Για δοκίμασε να αποσυνδέσεις τους πόλους της μπαταρίας για κάνα μισάωρο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • P
                                            panark last edited by

                                            Cheers για τις συμβουλές, θα δοκιμάσω αύριο. Αλλιώς την Τρίτη, μετά τον ηλεκτρολόγο θα περάσει και μια βόλτα απο το συνεργείο για ένα τσεκάρισμα/σετάρισμα με το διαγνωστικό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 3 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr