Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Colt vs Micra vs Swift
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Colt vs Micra vs Swift
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    93
    146
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      digilef last edited by Oct 27, 2005, 2:13 PM

      Το corsa είναι πιο αργό απο το 1400 άρι micra. Μάλιστα σε απόλυτους αριθμούς το micra 1.4 είναι το πιο γρήγορο όλων. Σε άλλα θέματα έχει πρόβλημα που όμως αν είναι αποκλειστικά για πόλη όπως έχω ξαναπεί είναι το καλύτερο!

      Το οδηγώ καθημερινά (αυτοκίνητο εταιρείας) και μάλιστα το 1.2 !

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kantoniou last edited by Oct 27, 2005, 2:21 PM

        Οδηγω πολυ τακτικα το Micra 1.4 (τα αλλα δεν τα εχω δοκιμασει).

        Εξαιρετικος κινητηρας (ευστροφια, δυναμη, καταναλωση).
        Πολυ καλες επιδοσεις.

        Θορυβωδες στο ταξιδι.
        Απαραδεκτα καθισματα.
        Περιεργη αισθηση τιμονιου. Δεν εχει πολυ δυνατη υποβοηθηση, αλλα μια ενοχλητικη εντονη επαναφορα στη θεση της ευθειας. Καλυτερο παντως απο κατι παναλαφρα που κυκλοφορουν τελευταια.
        Συμπεριφορα ασφαλης αλλα μαλλον αδιαφορη.

        Στα ~43.000 χλμ δεν εχει βγαλει τιποτα σοβαρο.

        Ειναι καλη και αρκετα λογικη επιλογη.
        Τα αλλα 2 παντως (στο ματι και στα χαρτια) μου αρεσουν περισσοτερο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by Oct 27, 2005, 2:38 PM

          Ο χρήστης digilef έγραψε:
          Το corsa είναι πιο αργό απο το 1400 άρι micra. Μάλιστα σε απόλυτους αριθμούς το micra 1.4 είναι το πιο γρήγορο όλων. Σε άλλα θέματα έχει πρόβλημα που όμως αν είναι αποκλειστικά για πόλη όπως έχω ξαναπεί είναι το καλύτερο!

          Το οδηγώ καθημερινά (αυτοκίνητο εταιρείας) και μάλιστα το 1.2 !

          Οκ δεν ειμαι και 100% σιγουρος. Απλα Ετυχε να κανω τη διαδρομη Ηρακλειο- Αγια Γαληνη 2 φορες μεσα σε τρεις μερες οδηγοντας τη μια φορα το Micra 1.4 και την αλλη το Corsa 1.2
          Επρεπε μαλιστα να κανω το δρομολογια οσο πιο γρηγορα μπορουσα λογω ανωτερας βιας - βλεπε δουλεια. Μου φανηκαν ιδια στις ρεπριζ με το μεν Nissan να ειναι βαρκα σε φουρτουνα στις στροφες και πολυ θορυβωδες ενω το Corsa ηταν απο αλλη, μεγαλυτερη κατηγορια οδηγικα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            enginekiller last edited by Oct 27, 2005, 3:51 PM

            Παρολο που απόιτι καταλαβαινω το colt ειναι καλυτερο το swift εχει διπλασιο αριθμο ψηφων!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickpaip last edited by Oct 30, 2005, 4:11 PM

              Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
              Παρολο που απόιτι καταλαβαινω το colt ειναι καλυτερο το swift εχει διπλασιο αριθμο ψηφων!!!

              Το πιο γρήγορο δεν είναι απαραίτητα και το καλύτερο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                enginekiller last edited by Oct 30, 2005, 5:57 PM

                Ο χρήστης nickpaip έγραψε:

                Παρολο που απόιτι καταλαβαινω το colt ειναι καλυτερο το swift εχει διπλασιο αριθμο ψηφων!!!

                Το πιο γρήγορο δεν είναι απαραίτητα και το καλύτερο...

                Μα αποτι καταλαβα και σε οδικη συμπεριφορα και σε φρενα ειναι καλυτερο γι'αυτο το ειπα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bill_viper last edited by Oct 31, 2005, 8:10 AM

                  Ο χρήστης enginekiller έγραψε:

                  Παρολο που απόιτι καταλαβαινω το colt ειναι καλυτερο το swift εχει διπλασιο αριθμο ψηφων!!!

                  Το πιο γρήγορο δεν είναι απαραίτητα και το καλύτερο...

                  Μα αποτι καταλαβα και σε οδικη συμπεριφορα και σε φρενα ειναι καλυτερο γι'αυτο το ειπα.

                  Σε οδική συμπεριφορά καλύτερο είναι το Suzie, έχει καλύτερη θέση οδήγησης από το Colt, πιο ευχάριστο εσωτερικό, χάνει όμως στις ρεπρίζ (στην επιτάχυνση από στάση είναι σχεδόν παρόμοια).

                  www.dedousis.com

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by Oct 31, 2005, 6:59 PM

                    Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                    Περιεργη αισθηση τιμονιου. Δεν εχει πολυ δυνατη υποβοηθηση, αλλα μια ενοχλητικη εντονη επαναφορα στη θεση της ευθειας. Καλυτερο παντως απο κατι παναλαφρα που κυκλοφορουν τελευταια.

                    Το έχω ξανακούσει αυτό για την επαναφορά του τιμονιού. Πρέπει να έχει μεγάλο καστερ, αφού οι τροχοί του δεν είναι και τίποτα εξτραβαγκάντζες ούτε σε διάμετρο ούτε σε κάμπερ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickpaip last edited by Nov 1, 2005, 12:31 PM

                      Ο χρήστης enginekiller έγραψε:

                      Παρολο που απόιτι καταλαβαινω το colt ειναι καλυτερο το swift εχει διπλασιο αριθμο ψηφων!!!

                      Το πιο γρήγορο δεν είναι απαραίτητα και το καλύτερο...

                      Μα αποτι καταλαβα και σε οδικη συμπεριφορα και σε φρενα ειναι καλυτερο γι'αυτο το ειπα.

                      Λάθος κατάλαβες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        digilef last edited by Nov 1, 2005, 1:13 PM

                        Μωρέ καλά κατάλαβε....

                        Ας έρθει δίπλα στο cz3 κάνα swiftακι.... και δεν θα ξέρει που να κρυφτεί

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • F
                          funkyreverend last edited by Nov 1, 2005, 1:56 PM

                          Τίποτα κόστη ανταλλακτικών, σέρβις και λοιπά μπορούμε να έχουμε;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bill_viper last edited by Nov 1, 2005, 3:26 PM

                            Ο χρήστης digilef έγραψε:
                            Μωρέ καλά κατάλαβε....

                            Ας έρθει δίπλα στο cz3 κάνα swiftακι.... και δεν θα ξέρει που να κρυφτεί

                            Δε χρειάζεται να κρυφθεί αν είναι και τα 2 σταματημένα στο φανάρι! 😉
                            Αν έρθει από δίπλα εν κινήση τότε αλλάζει το θέμα, και πάλι όμως αν βρίσκεται στις ~4000rpm που ο κινητήρας τα δίνει όλα θα είναι δύσκολος αντίπαλος.

                            www.dedousis.com

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              digilef last edited by Nov 1, 2005, 9:05 PM

                              Ο χρήστης bill_viper έγραψε:

                              Μωρέ καλά κατάλαβε....

                              Ας έρθει δίπλα στο cz3 κάνα swiftακι.... και δεν θα ξέρει που να κρυφτεί

                              Δε χρειάζεται να κρυφθεί αν είναι και τα 2 σταματημένα στο φανάρι! 😉
                              Αν έρθει από δίπλα εν κινήση τότε αλλάζει το θέμα, και πάλι όμως αν βρίσκεται στις ~4000rpm που ο κινητήρας τα δίνει όλα θα είναι δύσκολος αντίπαλος.

                              Έχεις δίκιο! Δεν θα κρυφτεί! Απλά θα μείνει πίσω να με βλέπει να απομακρύνομαι είτε απο φανάρι είτε εν κινήση !

                              Στις 4000 στο colt έχει τη μέγιστη ροπή ! Απο εκεί και μετά το μοτέρ απλά τρελαίνεται εξού και vvti έναντι ενός απλού 16 βάλβιδου του swift!

                              Αν δείς διαγράμματα ροπής swift-colt cz3 θα διαπιστώσεις οτι στις ίδιες στροφές είναι 10 άλογα κάτω το swift (ειδικά μετά τις 3500 rpm). To ίδιο και όσον αφορά την ροπή που είναι σταθερά μέχρις τις 5000 rpm 2 kgm κάτω απο το colt.....

                              Ουδεμία σύγκριση λοιπόν όσον αφορά και τα μοτέρ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                enginekiller last edited by Nov 1, 2005, 9:13 PM

                                Ναι αλλα στην πρωτη στροφη ποσο θα κοβει το colt αφου το swift ειναι καλυτερο; Και αν βαλουμε και το micra ποιο θα μεινει ποιο πισω στη στροφη;;; Λεω να τα στησουμε να δουμε!!! Απο αξιοπιστια φανταζομαι το colt λογω εταιρειας θα πηγαινει καλα για τη suzuki τι εχετε να πειτε; Απο ανταλακτικα κτλ οπως ειπαν και παραπανω θα πει κανενας τιποτα;;; Καποιος ειπε οτι τα φρενα του colt ειναι κορυφη. Ειχα ακουσει το ιδιο και για το micra αναμεσα στα δυο ποιο ειναι καλυτερο;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  digilef last edited by Nov 1, 2005, 9:26 PM

                                  Ποιος είπε οτι είναι καλύτερο το swift στη στροφή? Απλά αυτό που έχει γραφτεί στα περιοδικά είναι οτι έχει πιο παιχνιδιάρικη διάθεση....όντας πιο χαμηλό!

                                  Τα φρένα του colt απλά δεν συγκρίνονται με τα υπόλοιπα.

                                  Απο ανταλλακτικά σύντομα θα πάω για τα 10.000 km service και θα ζητήσω μια λίστα με κοστολόγια ανταλλακτικών!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bill_viper last edited by Nov 2, 2005, 7:38 AM

                                    Βρε συ digilef, ok είσαι κάτοχος του εν λόγω αυτοκινήτου και καλά κάνεις που το υποστηρίζεις με 1000 (ο καθένας θα το έκανε) αλλά ας κρατάμε και λίγο τα προσχήματα!Όχι και το Colt ισοδύναμο ή καλύτερο στα στροφιλίκια από το Suzie!!!Επειδή δεν είμαι κάτοχος κανενός από τα 2 αλλά έτυχε να τα οδηγήσω σε μία αρκετά δύσκολη διαδρομή (βλέπε Τρίπολη-Καλαμάτα),το Swift σου έλεγε 'μπες στις στροφές με τα όσα-όσα,εγώ είμαι εδώ' πράγμα το οποίο με το Colt δεν το ένιωσα πουθενά,ίσα-ίσα ήμουν κι αρκετά επιφυλακτικός-φοβισμένος αν έμπαινα με τα ίδια km/h στην ίδια στροφή με το Colt. Kι εκεί που χρειάστηκα τον δυνατό κινητήρα του Colt (όποιος έχει κάνει την εν λόγω διαδρομή καταλαβαίνει για τί δρόμο μιλάω) για προσπέραση φορτηγού σε δρόμο ανηφορικό και με στροφές δεν είχε τη δύναμη για προσπέραση οπότε αναγκάστηκα να είμαι μισή ώρα από πίσω του μέχρι να αρχίσει η κατηφόρα όπου και το πέρασα.
                                    Δηλαδή όλο το 'wow' του Colt είναι στην ευθεία! Ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω!

                                    www.dedousis.com

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      digilef last edited by Nov 2, 2005, 9:58 AM

                                      Ο χρήστης bill_viper έγραψε:
                                      Βρε συ digilef, ok είσαι κάτοχος του εν λόγω αυτοκινήτου και καλά κάνεις που το υποστηρίζεις με 1000 (ο καθένας θα το έκανε) αλλά ας κρατάμε και λίγο τα προσχήματα!Όχι και το Colt ισοδύναμο ή καλύτερο στα στροφιλίκια από το Suzie!!!Επειδή δεν είμαι κάτοχος κανενός από τα 2 αλλά έτυχε να τα οδηγήσω σε μία αρκετά δύσκολη διαδρομή (βλέπε Τρίπολη-Καλαμάτα),το Swift σου έλεγε 'μπες στις στροφές με τα όσα-όσα,εγώ είμαι εδώ' πράγμα το οποίο με το Colt δεν το ένιωσα πουθενά,ίσα-ίσα ήμουν κι αρκετά επιφυλακτικός-φοβισμένος αν έμπαινα με τα ίδια km/h στην ίδια στροφή με το Colt. Kι εκεί που χρειάστηκα τον δυνατό κινητήρα του Colt (όποιος έχει κάνει την εν λόγω διαδρομή καταλαβαίνει για τί δρόμο μιλάω) για προσπέραση φορτηγού σε δρόμο ανηφορικό και με στροφές δεν είχε τη δύναμη για προσπέραση οπότε αναγκάστηκα να είμαι μισή ώρα από πίσω του μέχρι να αρχίσει η κατηφόρα όπου και το πέρασα.
                                      Δηλαδή όλο το 'wow' του Colt είναι στην ευθεία! Ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω!

                                      Πιστεύω οτι μέχρι τώρα υποστηρίζω το συγκεκριμένο όχι απλά επειδή το έχω αλλά παραθέτοντας στοιχεία που δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς. Βλέπε διαγράμματα ροπής δημοσιευμένα σε περιοδικά ή και προσωπικές μετρήσεις με το Gtech RR. Αυτό δεν έχει γίνει απο κανένα άλλο που διαφωνεί για την υπεροχή του colt όσον αφορά τον κινητήρα και τα φρένα τουλάχιστον.

                                      Άρα λοιπόν δεν μπορώ να καταλάβω πως δεν είχες την δύναμη να προσπεράσεις όταν σε σχέση με το swift είναι παντού (σε όλο τα φάσμα των στροφών ) αρκετά πιο δυνατό σε ισχύ και σε ροπή ακόμα και κάτω απο τις 4000 rpm. Άρα αυτό είναι άτοπο που λές και μάλλον ανακριβές συγκρίνοντάς το πάντα με αντίστοιχης ισχύος 1300 άρια - 1400 άρια. Φυσικά και δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο για να κάνεις προσπέρασμα με 3ες σε 2 sec !

                                      Απο εκεί και πέρα για το θέμα του 'στρίβειν' σίγουρα το σχετικά μεγαλύτερο ύψος δίνει κάποια ανασφάλεια το οποίο υστερεί όμως μόνο σε αίσθηση και όχι τόσο σε ουσία. Αυτό μπορώ να το πω έχοντας κάνει 10.000 χιλιόμετρα. Ακριβώς το ίδιο έχουν αναφέρει και τα περιοδικα . Δεν φοβίζει σε πληροφορεί σωστά που βρίσκονται οι τροχοί απλά το αυξημένο ύψος σε κάνει να νοιώθεις λίγο άβολα. Αυτό είναι και το μόνο του μειωνέκτημα.
                                      To swift το έχω οδηγήσει ελάχιστα για να μπορώ να συγκρίνω άμεσα.

                                      Συμφωνώ λοιπόν οτι εκεί υστερεί σε αίσθηση άλλα όχι τόσο σε ουσία.

                                      Προς θεού δεν θέλω να πείσω κανένα και για τίποτα! Απλά παραθέτω τις εμπειρίες μου 10.000 km.

                                      Αλήθεια ποιά έκδοση του colt οδήγησες?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bill_viper last edited by Nov 2, 2005, 11:32 AM

                                        Οκ, δεκτή η άποψη σου, δε θέλω να γυρίσει το θέμα σε vs ούτε να καταχραστούμε τον χώρο. Ας ακουσθούν κι άλλες απόψεις.

                                        Υ.Γ: Η έκδοση του Colt ήταν CZ3 Invite (αν θύμαμαι καλά,υπάρχει τέτοιο πακέτο εξοπλισμού?), κι εδώ να αναφέρω ότι και τα δύο ταξίδια έγιναν με 2 άτομα και τις αποσκευές τους.

                                        www.dedousis.com

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          digilef last edited by Nov 2, 2005, 2:05 PM

                                          Ο χρήστης bill_viper έγραψε:
                                          Οκ, δεκτή η άποψη σου, δε θέλω να γυρίσει το θέμα σε vs ούτε να καταχραστούμε τον χώρο. Ας ακουσθούν κι άλλες απόψεις.

                                          Υ.Γ: Η έκδοση του Colt ήταν CZ3 Invite (αν θύμαμαι καλά,υπάρχει τέτοιο πακέτο εξοπλισμού?), κι εδώ να αναφέρω ότι και τα δύο ταξίδια έγιναν με 2 άτομα και τις αποσκευές τους.

                                          Εννοείται οτι δεν υπάρχει καμμία κόντρα ! Τις απόψεις και εμπειρίες μας λέμε !

                                          Το invite προσδιορίζει επίπεδο εξοπλισμού!

                                          Άντε βρε παιδιά ας έρθει κάνας κάτοχος swift να κάνουμε κάνα track day

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by Nov 3, 2005, 5:26 PM

                                            Χαίρομαι που βρέθηκαν άτομα που να τα έχουν οδηγήσει! Σύμφωνώ και εγώ ότι θα είναι θέμα αίσθησης περισσότερο η 'υπεροχή' του Swift, αλλά για τους απλούς οδηγούς (και μάλλον όχι αυτός που βρίσκεται στο δίλημμα, βλέπε κοπέλα), η οδική συμπεριφορά κρίνεται κυρίως από την αίσθηση. Τιμονιού, κλίσεων, φρένων...οπότε καταλαβαίνουμε ότι δεν πρόκειται το Swift να μπαίνει με 100 σε στροφή που το Colt μόλις που θα φθάνει τα 80, αλλά ότι το Swift κάνει τον οδηγό να αισθάνεται πιο άνετα στα ίδια χιλιόμετρα σε σχέση με το Colt.

                                            Αυτά για όσους λένε 'στρίβει/δεν στρίβει'. Κατά την άποψή μου, ισχύει το 'νιώθω/δεν νιώθω' περισσότερο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr