-
Προχθές ρώτησα:
Μήπως γνωρίζει κάποιος το πως αφαιρείται το radio-cd μας; Στις 4 γωνίες του οι τρύπες είναι απλά design, ή περιέχουν βίδες; Απλές, άλλεν, σταυρωτές;
...
Το πρόβλημα είναι το εξής: το ραδιόφωνο χάνει μερικές φορές το σήμα, και στην περίπτωση αυτή αν ψάξω άλλο σταθμό 'τρέχει τρελλά' χωρίς να σταματάει σε κάποιον από τους εκατοντάδες σταθμούς που υπάρχουν. Έτσι θέλω να αρχίσω από τα απλά: Μήπως έχει χαλαρώσει το βίσμα της κεραίας από τη θέση του;1.Δεν υπάρχουν βίδες αλλά ειδικοί εξολκείς, σαν αυτούς
που μπαίνουν στις 4 τρύπες του radiocd, 'κλικ' και βγαίνει.
2.Η σύνδεση της κεραίας στη συσκευή είναι σταθερότατη.
3.Επειδή το καλώδιο της κεραίας περνάει μέσα από το δεξί μαρσπιέ, σκέφτηκα ότι μπορεί να 'κάηκε' μετά από μικροεπισκευή λακουβίτσας με ηλεκτροπόντα. ΔΕΝ.
και
4. Για να μην λέω πολλά, σήμερα πήγα στον Γκάλλο, όπου όταν ανέφερα το πρόβλημα, ο ηλεκτρολόγος πήρε χαρτί και μολύβι, έβγαλε το ραδιοcd, σημείωσε κωδικό και αριθμό σειράς, θα το παραγγείλει και θα μου το αντικαταστήσει χωρίς χρέωση, αφού η πηγές ήχου ( ραδιοcd και 'σιντιέρα' ) καλύπτονται από την εγγύηση της Clarion και της Blaupunkt αντίστοιχα, που διαρκεί περισσότερο, και όχι από αυτήν της Peugeot, που στην περίπτωση μου έχει λήξει.
Διάγνωση: προβληματικός δέκτης ραδιοφώνου. Ουφ! Ησύχασα... -
Και ξαφνικά κι απότομα, Σάββατο απογευματάκι, έμεινα από μπαταρία στο πάρκινγκ του Καρφούρ-Ster cinemas, στη Λ.Δημοκρατίας. Οδική βοήθεια, ( ζήτησα δίκυκλο και όχι φορτηγό), βόλτα από τον ηλεκτρολόγο της γειτονιάς ( που είχε κλείσει), και κλείσιμο στο γκαράζ, με τη συνοδία πάντα της ο.β. μήπως και σβήσει στο δρόμο. Σήμερα το πρωί ο.β. πάλι, και γραμμή για τον Γκάλλο: 77
-
[quote='TakisB']Και ξαφνικά κι απότομα, Σάββατο απογευματάκι, έμεινα από μπαταρία στο πάρκινγκ του Καρφούρ-Ster cinemas, στη Λ.Δημοκρατίας. Οδική βοήθεια, ( ζήτησα δίκυκλο και όχι φορτηγό), βόλτα από τον ηλεκτρολόγο της γειτονιάς ( που είχε κλείσει), και κλείσιμο στο γκαράζ, με τη συνοδία πάντα της ο.β. μήπως και σβήσει στο δρόμο. Σήμερα το πρωί ο.β. πάλι, και γραμμή για τον Γκάλλο: 77
-
Σκεφτομαι να πουλησω το 307, το εχω ~4,5 χρονια & 120.000Κμ, (σχεδον ολα στην εθνικη).
Επειδη ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το 307 και κανενα αλλο της κατηγοριας C δεν με ικανοποιει, σκεφτομαι για το νεο 307.
Εσεις τι θα κανατε?
Αξιζει τον κοπο ή ειναι χασιμο χρηματων? -
Ο χρήστης ΝΙΠΑ έγραψε:
Σκεφτομαι να πουλησω το 307, το εχω ~4,5 χρονια & 120.000Κμ, (σχεδον ολα στην εθνικη).Επειδη ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το 307 και κανενα αλλο της κατηγοριας C δεν με ικανοποιει, σκεφτομαι για το νεο 307.
Εσεις τι θα κανατε?
Αξιζει τον κοπο ή ειναι χασιμο χρηματων?Ποιο νέο 307? Βγήκε νέο 307??
Οκ αστιεύομαι, απλά είναι το ίδιο αυτοκίνητο με λίγες αλλαγές και άνευ ουσίας κατά την γνώμη μου (μούρη, ταμπλώ κλπ). Αν είναι πάρε κανένα άλλο να σου πουν και μεγιά
-
Ο χρήστης ΝΙΠΑ έγραψε:
Σκεφτομαι να πουλησω το 307, το εχω ~4,5 χρονια & 120.000Κμ, (σχεδον ολα στην εθνικη).Επειδη ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το 307 και κανενα αλλο της κατηγοριας C δεν με ικανοποιει, σκεφτομαι για το νεο 307.
Εσεις τι θα κανατε?
Αξιζει τον κοπο ή ειναι χασιμο χρηματων?Δεν το βρίσκω κακή σκέψη. Θα το έκανα πηγαίνοντας στο δίλιτρο το καλό που έχει ανακοινωθεί. Δες και το C4. Έτσι κι αλλιώς 307 είναι με άλλο ταμπλό κι εξωτερική εμφάνιση.
Στο νέο 307 μου αρέσουν τα φώτα εμπρός πίσω, τα νέα καλούδια στον εξοπλισμό (διζωνικός κλιματισμός, μπλε δόντι κ.λ.π.), 'με χαλάνε' μόνο οι προβολείς ομίχλης. Οι εκδόσεις face lift εξάλλου είναι οι πιο ώριμες, έχοντας λύσει όλα τα προβλήματα νεότητας. ( Τώρα για το ζουάν, δεν ξέρω! Το ακούω και σε C4! ) -
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Οι εκδόσεις face lift εξάλλου είναι οι πιο ώριμες, έχοντας λύσει όλα τα προβλήματα νεότητας. ( Τώρα για το ζουάν, δεν ξέρω! Το ακούω και σε C4! )Αυτό το 307 πρέπει να έχει πιει το ελιξίριο νεότητας.
-
ΣΑΣ ΕΨΑΧΝΑ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΗΣΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ?ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Οι εκδόσεις face lift εξάλλου είναι οι πιο ώριμες, έχοντας λύσει όλα τα προβλήματα νεότητας. ( Τώρα για το ζουάν, δεν ξέρω! Το ακούω και σε C4! )
Αυτό το 307 πρέπει να έχει πιει το ελιξίριο νεότητας.
εγώ ως κάτοχος δεν ακούω τίποτα...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Οι εκδόσεις face lift εξάλλου είναι οι πιο ώριμες, έχοντας λύσει όλα τα προβλήματα νεότητας. ( Τώρα για το ζουάν, δεν ξέρω! Το ακούω και σε C4! )
Αυτό το 307 πρέπει να έχει πιει το ελιξίριο νεότητας.
εγώ ως κάτοχος δεν ακούω τίποτα...
Τυχερέ Σάββα! Σου βάλανε 'το καινούργιο το καλό'!
Στα μούτρα σου παλιόπαιδο!
( Όσο το βλέπω το emoticon τόσο γελάω! )
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Δες και το C4. Έτσι κι αλλιώς 307 είναι με άλλο ταμπλό κι εξωτερική εμφάνιση.Πρόσεχε τι λες, πώς το λες, και σε ποιους το λες.
-
Καλά, δεν είπαμε και να το κλείσετε εντελώς το θέμα! Μια πλάκα έκανα!
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Καλά, δεν είπαμε και να το κλείσετε εντελώς το θέμα! Μια πλάκα έκανα! -
Ευχαριστώ για τις συμβουλές.
Με γοητεύει ομως και η 159!!! Ξεφεύγει ομως των ορίων μου. -
ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ?ΧΑΘΗΚΑΤΕ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?
-
Τελικα ειναι πολυ καλο το αυτοκινητακι μας και παρολα τα μικρα προβληματα που εχει δεν πτοουμεθα.
Εδω καποιος φιλος εγραψε για το συντονισμο που εχει και απορουσα τι εννοει -
Χαιρετώ τα μέλη του 307 club ! Αν και δεν είμαι κάτοχος του εν λόγω αυτοκινήτου,αλλά επειδή θέλει να το αγοράσει ο πατέρας μου ¨Ηθελα να σας ρωτήσω για την αξιοπιστία του μοντέλου.Διάβασα βεβαίως λίγες απο τις 254 σελίδες και κατάλαβα ότι τα προβλήματα περιορίζονται στο ζουάν της εξάτμισης και στον λεβιέ των φλάς
Αν όντως είναι έτσι, το αυτοκίνητο είναι ... τέρας αξιοπιστίας!!!
Το τελευταίο μην το θεωρήσετε ειρωνικό σχόλιο Απλά ως κάτοχος Γαλλικών αυτοκινήτων το θεωρώ επίτευγμα και μπράβο στην Peugeot αν είναι έτσι !!! -
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Αν όντως είναι έτσι, το αυτοκίνητο είναι ... τέρας αξιοπιστίας!!!
Το τελευταίο μην το θεωρήσετε ειρωνικό σχόλιο Απλά ως κάτοχος Γαλλικών αυτοκινήτων το θεωρώ επίτευγμα και μπράβο στην Peugeot αν είναι έτσι !!!αυτό εξηγούσα σήμερα σε φίλο συν-forumίτη, που έχει θέσει ερώτημα στην ίδια ενότητα του forum σχετικά με την επιλογή φτηνού δίλιτρου. Τελικά το 307 όντως έχει αποδειχθεί τέρας αξιοπιστίας (τουλάχιστον για μένα), και κάποια μικρά ελαττωματάκια (βλ. ζουάν, φλας κ.λπ.) τα θεωρώ πταίσματα...
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
αυτό εξηγούσα σήμερα σε φίλο συν-forumίτη, που έχει θέσει ερώτημα στην ίδια ενότητα του forum σχετικά με την επιλογή φτηνού δίλιτρου. Τελικά το 307 όντως έχει αποδειχθεί τέρας αξιοπιστίας (τουλάχιστον για μένα), και κάποια μικρά ελαττωματάκια (βλ. ζουάν, φλας κ.λπ.) τα θεωρώ πταίσματα...
Εξαρταται τι χρησιμοποιεις σαν σημειο αναφορας τοσο ως προς το αυτοκινητο οσο κ προς τον κατοχο του! Για μερικους μετραει μονο οτι αναγκαστηκαν να πανε εκτακτως στο συνεργειο κ οχι για ποσο σημαντικο ή ασημαντο λογο το εκαναν, if u know what i mean..
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Εξαρταται τι χρησιμοποιεις σαν σημειο αναφορας τοσο ως προς το αυτοκινητο οσο κ προς τον κατοχο του! Για μερικους μετραει μονο οτι αναγκαστηκαν να πανε εκτακτως στο συνεργειο κ οχι για ποσο σημαντικο ή ασημαντο λογο το εκαναν, if u know what i mean..
και για μερικούς μετράει το ότι δεν έμειναν στην εθνική, από κομμένο ημιαξόνιο... i know u know what i mean
PEUGEOT FORUM