-
σιγα μη νοιαζονται για την κυκλοφορια των αυτοκινητων, εσοδα θελουν...
-
στην πρόταση αυτή της επιβολής διοδίων στο κέντρο της πόλης εμμένει κυρίως ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, αλλά η εφαρμογή του μέτρου βρίσκει αρκετούς φορείς αντίθετους γιατί παραβιάζει την αρχή της ισονομίας και δημιουργεί δύο κατηγορίες οδηγών, τους πλούσιους και τους φτωχούς, όπου οι πρώτοι θα μπορούν να εισέρχονται στο κέντρο όποτε επιθυμούν και οι δεύτεροι αποκλείονται για οικονομικούς λόγους.
Προφανως το ΧΡΗΜΑ κυβερναει τα παντα, προφανως οσο πιο φραγκατος εισαι τοσο καλυτερο αυτοκινητο θα μπορεις να παρεις, προφανως αυτος που εχει τα χρηματα δε θα το πολυσκεφτεται να πηγαινοερχεται εκει που θελει μεσω της Αττικης Οδου και δε θα τον χαλαει και να αυξηθουν κι αλλο τα διοδια, προφανως δεν πολυνιαζεται που τον σταματησαν και τον εγραψαν επειδη δε φορουσε ζωνη η μιλουσε στο κινητο την ωρα που οδηγουσε (σιγα τα 33 ευρω που θα χασει, η οσα ειναι...) αλλα να γινει και το μπες-βγες απο το κεντρο της πολης πιο προσιτο για τους πλουσιους και για αυτους που δεν ειναι τιποτα το ποσο που θα κοστιζουν τα διοδια, ενω παραλληλα **να κανουμε τη ζωη των φτωχοτερων ακομα πιο δυσκολη για να 'λυσουμε το κυκλοφοριακο' (υπερ ποιανου, αραγε; ) το θεωρω την πλεον ΗΛΙΘΙΑ 'ΛΥΣΗ'. **
Ας επεκταθουν οι σταθμοι του μετρο σε ολη την πολη, ας γινουν παρκινγκ ωστε να υπαρχουν 'βιωσιμες' επιλογες και να δουμε ποσοι θα επιμενουν στο μαζοχισμο της οδηγησης στο κεντρο της πολης σε ωρες αιχμης. Σιγουρα θα υπαρχουν και αυτοι που δε θα θελουν να κουνησουν τα ποδαρακια τους αλλα ας τους δωσουμε την επιλογη και μετα αποφασιζουν οι ιδιοι μετα. Με το να κανουμε τη ζωη ακομα πιο δυσκολη για οσους δεν εχουν αλλη επιλογη (π.χ. πρεπει να κουβαλανε πραγματα λογω δουλειας ωστε τους ειναι απαραιτητο το αυτ/το ή η μηχανη) δε γινεται καλυτερη η πολη.
-
Αν βάλουν... καρέκλες πάνω στις ταράτσες λεωφορείων, τρόλεϋ και μετρό, τότε κάλλιστα θα χωράμε όλοι στα ΜΜΜ και μπορούν να μπούνε διόδια στο κέντρο!!
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
στην πρόταση αυτή της επιβολής διοδίων στο κέντρο της πόλης εμμένει κυρίως ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, αλλά η εφαρμογή του μέτρου βρίσκει αρκετούς φορείς αντίθετους γιατί παραβιάζει την αρχή της ισονομίας και δημιουργεί δύο κατηγορίες οδηγών, τους πλούσιους και τους φτωχούς, όπου οι πρώτοι θα μπορούν να εισέρχονται στο κέντρο όποτε επιθυμούν και οι δεύτεροι αποκλείονται για οικονομικούς λόγους.
Προφανως το ΧΡΗΜΑ κυβερναει τα παντα, προφανως οσο πιο φραγκατος εισαι τοσο καλυτερο αυτοκινητο θα μπορεις να παρεις, προφανως αυτος που εχει τα χρηματα δε θα το πολυσκεφτεται να πηγαινοερχεται εκει που θελει μεσω της Αττικης Οδου και δε θα τον χαλαει και να αυξηθουν κι αλλο τα διοδια, προφανως δεν πολυνιαζεται που τον σταματησαν και τον εγραψαν επειδη δε φορουσε ζωνη η μιλουσε στο κινητο την ωρα που οδηγουσε (σιγα τα 33 ευρω που θα χασει, η οσα ειναι...) αλλα να γινει και το μπες-βγες απο το κεντρο της πολης πιο προσιτο για τους πλουσιους και για αυτους που δεν ειναι τιποτα το ποσο που θα κοστιζουν τα διοδια, ενω παραλληλα **να κανουμε τη ζωη των φτωχοτερων ακομα πιο δυσκολη για να 'λυσουμε το κυκλοφοριακο' (υπερ ποιανου, αραγε; ) το θεωρω την πλεον ΗΛΙΘΙΑ 'ΛΥΣΗ'. **
Ας επεκταθουν οι σταθμοι του μετρο σε ολη την πολη, ας γινουν παρκινγκ ωστε να υπαρχουν 'βιωσιμες' επιλογες και να δουμε ποσοι θα επιμενουν στο μαζοχισμο της οδηγησης στο κεντρο της πολης σε ωρες αιχμης. Σιγουρα θα υπαρχουν και αυτοι που δε θα θελουν να κουνησουν τα ποδαρακια τους αλλα ας τους δωσουμε την επιλογη και μετα αποφασιζουν οι ιδιοι μετα. Με το να κανουμε τη ζωη ακομα πιο δυσκολη για οσους δεν εχουν αλλη επιλογη (π.χ. πρεπει να κουβαλανε πραγματα λογω δουλειας ωστε τους ειναι απαραιτητο το αυτ/το ή η μηχανη) δε γινεται καλυτερη η πολη.
Ερώτηση: ο 'δακτύλιος' δεν έχει κατατάξει (τα τελευταία περίπου 25 χρόνια που 'λειτουργεί') τους πολίτες που ζουν στα όριά του, σε πολίτες β' κατηγορίας; Δεν έχει αναγκάσει πολλούς εξαρτημένους από το 'γιωταχί' νεοέλληνες να πάρουν ένα 'μονό' κι ένα 'ζυγό'; Αν δεχθούμε ότι ο έλληνας 'καταλαβαίνει' μόνο όταν πληρώνει, τότε να μπουν διόδια οπωσδήποτε, τα οποία όμως θ' αφορούν ΜΟΝΟ αυτούς που 'μπαίνουν' στο κέντρο και όχι αυτούς που κατοικούν στο κέντρο.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Ερώτηση: ο 'δακτύλιος' δεν έχει κατατάξει (τα τελευταία περίπου 25 χρόνια που 'λειτουργεί') τους πολίτες που ζουν στα όριά του, σε πολίτες β' κατηγορίας; Δεν έχει αναγκάσει πολλούς εξαρτημένους από το 'γιωταχί' νεοέλληνες να πάρουν ένα 'μονό' κι ένα 'ζυγό'; Αν δεχθούμε ότι ο έλληνας 'καταλαβαίνει' μόνο όταν πληρώνει, τότε να μπουν διόδια οπωσδήποτε, τα οποία όμως θ' αφορούν ΜΟΝΟ αυτούς που 'μπαίνουν' στο κέντρο και όχι αυτούς που κατοικούν στο κέντρο.Δε θεωρω τον 'δακτυλιο' πιο εξυπνη λυση απο τα διοδια. Αυτο που λεω ειναι οτι οσο τα 'μετρα' για την 'αποθαρυνση' της κυκλοφοριας στο κεντρο ειναι τετοιου ειδους, οι πλουσιοι θα ευνοουνται (π.χ. εχοντας και μονο και ζυγο αμαξι) ενω οι φτωχοι θα ξεκουμπιζονται.
**
Ο φτωχος 'καταλαβαινει' οταν πληρωνει, ο πλουσιος οχι!** Ε, αν ειναι ετσι τοτε να κανουμε το κεντρο της πολης μονο για πλουσιους και να μπορουν να μπαινουν μονο οσοι δηλωνουν πανω απο Χ ευρω ετησιο εισοδημα!!!! -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αν βάλουν... καρέκλες πάνω στις ταράτσες λεωφορείων, τρόλεϋ και μετρό, τότε κάλλιστα θα χωράμε όλοι στα ΜΜΜ και μπορούν να μπούνε διόδια στο κέντρο!!Εννοείς, ότι δεν χωράει ο κόσμος στα Μ.Μ.Μ.; Αν ναι, ένα πράγμα έχω να πω: όσες φορές έχω χρησιμοποιήσει το λεωφορείο για να πάω στη δουλειά μου και όχι το μηχανάκι μου (για μια απόσταση περίπου 7 χιλιομέτρων), δεν έχω δει παρά ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΑ κάποιον άνδρα καλοντυμένο μέσα στο λεωφορείο (αντίθετα με τις γυναίκες, οι οποίες κατά πάσα πιθανότητα δεν έχουν καμμία όρεξη να οδηγούν το πρωί-και καλά κάνουν!), κάτι που το διαπιστώνεις στη συνέχεια της διαδρομής, όπου δεκάδες αυτοκίνητα συνωστίζονται για να πάνε ένας Θεός ξέρει πού (στις 9 παρά 10, πότε 'πιάνουν' δουλειά; ) και τα οποία οδηγούνται κατά κόρον από ένα άτομο, ως επί το πλείστον άνδρα... Επίσης, συνάδελφός μου (γυναίκα αυτή την φορά) έρχεται από τη Γλυφάδα στον Πειραιά ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ με το τζιποειδές της και πληρώνει συνήθως 15 με 17
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Ερώτηση: ο 'δακτύλιος' δεν έχει κατατάξει (τα τελευταία περίπου 25 χρόνια που 'λειτουργεί') τους πολίτες που ζουν στα όριά του, σε πολίτες β' κατηγορίας; Δεν έχει αναγκάσει πολλούς εξαρτημένους από το 'γιωταχί' νεοέλληνες να πάρουν ένα 'μονό' κι ένα 'ζυγό'; Αν δεχθούμε ότι ο έλληνας 'καταλαβαίνει' μόνο όταν πληρώνει, τότε να μπουν διόδια οπωσδήποτε, τα οποία όμως θ' αφορούν ΜΟΝΟ αυτούς που 'μπαίνουν' στο κέντρο και όχι αυτούς που κατοικούν στο κέντρο.
Δε θεωρω τον 'δακτυλιο' πιο εξυπνη λυση απο τα διοδια. Αυτο που λεω ειναι οτι οσο τα 'μετρα' για την 'αποθαρυνση' της κυκλοφοριας στο κεντρο ειναι τετοιου ειδους, οι πλουσιοι θα ευνοουνται (π.χ. εχοντας και μονο και ζυγο αμαξι) ενω οι φτωχοι θα ξεκουμπιζονται.
**
Ο φτωχος 'καταλαβαινει' οταν πληρωνει, ο πλουσιος οχι!** Ε, αν ειναι ετσι τοτε να κανουμε το κεντρο της πολης μονο για πλουσιους και να μπορουν να μπαινουν μονο οσοι δηλωνουν πανω απο Χ ευρω ετησιο εισοδημα!!!!Πες μου φίλε μου καλέ, έναν λόγο για τον οποίον ένας φτωχός άνθρωπος θ' αγόραζε αυτοκίνητο (και πολύ περισσότερο, θα 'καιγε έναν διάολο βενζίνη για να περάσει από το κέντρο της 'τερατούπολης' )...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Πες μου φίλε μου καλέ, έναν λόγο για τον οποίον ένας φτωχός άνθρωπος θ' αγόραζε αυτοκίνητο (και πολύ περισσότερο, θα 'καιγε έναν διάολο βενζίνη για να περάσει από το κέντρο της 'τερατούπολης' )...Χιλιους λογους να σου πω, οχι εναν, φιλτατε.
Αλλα ειμαι σιγουρη οτι μπορεις να τους σκεφτεις και μονος σου.Οσο αντεχει το πορτοφολι του (και τα νευρα του...) ο καθενας απο μας προσπαθει να κανει τη ζωη του ευκολοτερη με οποιον τροπο θεωρει καλυτερο, ειτε αυτο σημαινει να παρει το μετρο, ειτε να παρει ενα σαραβαλακι για να παει εκει που θελει χωρις να ταλαιπωρειται περπατωντας, βρεχεται, κρυωνει (η ζεσταινεται το καλοκαιρι χωρις Α/C) κλπ. Αν εσυ κρινεις με βαση τον εαυτο σου και λες 'βαλτε διοδια για να μαθουν να μη χρησιμοποιουν αμαξι στο κεντρο αυτοι που δεν το εχουν απολυτη αναγκη', ειλικρινα, ποιους νομιζεις οτι αποθαρυνει ενα τετοιο μετρο; Και γιατι να τους κανεις τη ζωη πιο δυσκολη;...
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Πες μου φίλε μου καλέ, έναν λόγο για τον οποίον ένας φτωχός άνθρωπος θ' αγόραζε αυτοκίνητο (και πολύ περισσότερο, θα 'καιγε έναν διάολο βενζίνη για να περάσει από το κέντρο της 'τερατούπολης' )...
Χιλιους λογους να σου πω, οχι εναν, φιλτατε.
Αλλα ειμαι σιγουρη οτι μπορεις να τους σκεφτεις και μονος σου.Οσο αντεχει το πορτοφολι του (και τα νευρα του...) ο καθενας απο μας προσπαθει να κανει τη ζωη του ευκολοτερη με οποιον τροπο θεωρει καλυτερο, ειτε αυτο σημαινει να παρει το μετρο, ειτε να παρει ενα σαραβαλακι για να παει εκει που θελει χωρις να ταλαιπωρειται περπατωντας, βρεχεται, κρυωνει (η ζεσταινεται το καλοκαιρι χωρις Α/C) κλπ. Αν εσυ κρινεις με βαση τον εαυτο σου και λες 'βαλτε διοδια για να μαθουν να μη χρησιμοποιουν αμαξι στο κεντρο αυτοι που δεν το εχουν απολυτη αναγκη', ειλικρινα, ποιους νομιζεις οτι αποθαρυνει ενα τετοιο μετρο; Και γιατι να τους κανεις τη ζωη πιο δυσκολη;...
Κατ' αρχάς καλή μας ΦΙΛΗ (διορθώνω, δεν γνώριζα ότι είσαι μία εκ των κυριών του forum ) δεν επιχειρώ να κάνω κανενός τη ζωή δυσκολότερη, από όσο την κάνουν οι ίδιοι για τους εαυτούς τους (και για τους συμπολίτες τους...). Πιστεύω, πως και άλλοι συνομιλητές αυτού του forum έχουν τις ίδιες απόψεις με 'μένα περί της για 'ψύλλου πήδημα' χρήσης του επιβατικού αυτοκινήτου στο κέντρο της Αθήνας (και να ξαναπροσθέσω, του Πειραιά). Και για να κλείσω με το θέμα, πιστεύω ότι αν εφαρμοστεί σωστά (π.χ. να πληρώνει διόδια όποιος εισέρχεται ΜΟΝΟΣ στο κέντρο αντί να μεταφέρει τουλάχιστον έναν ακόμη επιβάτη), το μέτρο ίσως αποδώσει. Διαφορετικά, ας μην παραπονιόμαστε για την κατάσταση του 'κυκλοφοριακού' στο 'κέντρο'. Αν μη τι άλλο, δείχνουμε αχαριστία και αδιαφορία ...
-
Θα ήμουν υπέρ των διοδιών στο κέντρο αν:
Α. Κάθε βασικός προορισμός (ΑΕΙ, Δημόσιες Υπηρεσίες, Εκθεσιακοί Χώροι, Χώροι Συνάθροισης (Εργασίας ή μη) που θα κάλυπταν το 95% των συνολικών μετακινήσεων ήταν προσβάσιμες με Μέσα Σταθερής Τροχιάς.
Β. Το λοιπό δίκτυο (Λεωφορεία, Τρόλλει κλπ.) ήταν διαρθρωμένο ώστε να μεταφέρει ταχύτατα από τις οικιστικές ζώνες στις αφετηρίες των Μέσων Σταθερής Τροχίας.
Γ. Στις αφετηρίες των Μέσων Σταθερής Τροχία υπήρχαν χώροι στάθμευσης για τα ΙΧ με συνολικό κόστος μικρότερο των 3 Ευρώ την Ημέρα.
Δ. Τα μέσα Σταθερής Τροχίας να κυκλοφορούν επί 24ώρου βάσεως.
Όταν και εφόσον τα παραπάνω βρεθούν σε ισχύ συνεπικουρούμενα και από τα Ταξί της Χώρας θα δικαιολογούσαν την τοποθέτηση διοδίων στο Κέντρο της Αθήνας (ας το πούμε Δακτύλιο).
-
Αν όλοι οι καλοντυμένοι πρωινοί κύριοι ήθελαν να μπούνε στο ίδιο λεωφορείο, ΜΟΝΟ με καρέκλες στην ταράτσα θα χώραγαν!!!
Ασχέτως για ποιον ψυλομύτικο ή μη λόγο δεν μπαίνουν στο λεωφορείο, ΑΝ ήθελαν να μπούνε είτε που δεν θα χώραγαν αυτοί, είτε εκείνοι που σήμερα μπαίνουν...
Πχ στη Θεσ/νίκη ΠΟΛΛΕΣ φορές μου έτυχε από το Πανεπιστήμιο για 25ης Μαρτίου να μην χωράω στα 4 πρώτα λεωφορεία που πέρασαν (όλα διπλού μήκους!!!) και να μπαίνω στο επόμενο!!!Οπότε ψυλομύτες ναι, δημιουργούν κίνηση στην οποία κατόπιν μπλέκουν ναι, αλλά δεν έχουν και άλλη εναλλακτική...
Άσε που στην τελική χάρη και στους υπόλοιπους κάνουν!!!Προσωπικά αν και απεχθάνομαι τη ζωή στο εξωτερικό σε σχέση με την Αθήνα το βρίσκω πιθανότερο και προτιμότερο να ζήσω και να δουλέψω εδώ, παρά να κάνω κάθε μέρα της υπόλοιπης ζωής μου το Μαρούσι - Κέντρο παστωμένος σε ΜΜΜ σε απάνθρωπες συνθήκες, ή να κάνω μέση ωριαία ταχύτητα... ΕΤΟΥΣ που να μην ξεπερνά τα 12 χαώ στο ΙΧ, ή να παίζω τη ζωή μου (μαζί και των οικονομικά ή συναισθηματικά εξαρτωμένων απόι εμένα) κορώνα γράμματα στη μηχανή...
Τα ΜΜΜ της Αθήνας είναι η μεγαλύτερη ντροπή της Ευρώπης. Και αν μπούν διόδια στην Αθήνα (που με τα σημερινά δεδομένα δε θα αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ) θα είναι το μεγαλύτερο ετσιθελικό και άχρηστο χαράτσι της Ευρώπης.
-
Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε GeorgeTabs αλλά ξεχνάς μια σημαντική λεπτομέρεια (μάλλον επειδή μένεις στη Θεσ/νίκη από ότι κατάλαβα). Εμείς εδώ στην Αθήνα έχουμε το ΤΡΑΜ! Ξέρεις πόσος κόσμος επιπλέον μπορεί να εξυπηρετηθεί? Άπειρος, έτσι και αλλιώς άδεια πηγαινοέρχονται
-
Ο χρήστης dazed έγραψε:
Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε GeorgeTabs αλλά ξεχνάς μια σημαντική λεπτομέρεια (μάλλον επειδή μένεις στη Θεσ/νίκη από ότι κατάλαβα). Εμείς εδώ στην Αθήνα έχουμε το ΤΡΑΜ! Ξέρεις πόσος κόσμος επιπλέον μπορεί να εξυπηρετηθεί? Άπειρος, έτσι και αλλιώς άδεια πηγαινοέρχονταιΛουγκάνο μένω τα τελευταία 2 χρόνια, αλλά από Αθήνα είμαι...
Ευτυχώς Μαρούσι, οπότε τη γλίτωσα προς το παρόν από το τραμ!!
Βασικά και σε στάση του τραμ να έμενα μάλλον ποδαράτο πιο γρήγορα...
Αυτό δεν είναι ΜΜΜ αλλά ΜΜΑ!Μέσο
Μαζικής
Ακινητοποίησης (εκτός των επιβατών του ιδίου καθυστερεί και ΙΧ και μηχανές και λεωφορεία ακόμα!!) -
ΝΑΙ !
Ειναι το μονο μετρο που ειναι ικανο να μειωσει και τη κινηση και τους ρυπους αποτελεσματικα....δεν υπαρχει κανενα αλλοτα μμμ εξυπηρετουν απλα εμεις ειμαστε #$@&*#) που με το παραμικρο παιρνουμε την 'αυτοκινηταρα' μας
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
πιστεύω ότι αν εφαρμοστεί σωστά (π.χ. να πληρώνει διόδια όποιος εισέρχεται ΜΟΝΟΣ στο κέντρο αντί να μεταφέρει τουλάχιστον έναν ακόμη επιβάτη), το μέτρο ίσως αποδώσει.Θα 'αποδωσει' ουτως η αλλως, αφου αν ειναι να σου αδειασουν οι τσεπες θα το σκεφτεσαι περισσοτερο. Το θεμα ειναι ποιοι θα μεινουν εξω.
Ενδιαφερουσα η πιο πανω ιδεα, αλλα εγω προσωπικα ειμαι τελειως εναντια στα διοδια. Δε διορθωνουν τιποτα, απλα αποθαρυνουν τους 'μη εχοντες', πραγμα που το θεωρω αδικο (κοινωνικος ρατσισμος). Ας βρεθει ενας δικαιος τροπος να αντιμετωπιστει το θεμα και βλεπουμε. Επισης, αλλο ειναι να μπει στο κεντρο η Μερσεντες των 5 μετρων κι αλλο να μπει το Smart 4Two...
-
Ο χρήστης dazed έγραψε:
Εμείς εδώ στην Αθήνα έχουμε το ΤΡΑΜ! :lol: :lol: :lol: Ξέρεις πόσος κόσμος επιπλέον μπορεί να εξυπηρετηθεί? Άπειρος, έτσι και αλλιώς άδεια πηγαινοέρχονται :-? :lol:Το τραμ είναι εντελώς άχρηστο και τα λεφτά που ξοδεύτηκαν γι αυτή τη βλακεία πήγαν χαμένα. Το γεγονός πως κυκλοφορεί άδειο το αποδεικνύει (άντε κανένας συνταξιούχος να κάνει βόλτα για να περάσει η ώρα του).
-
Ενδιαφερουσα η πιο πανω ιδεα, αλλα εγω προσωπικα ειμαι τελειως εναντια στα διοδια. Δε διορθωνουν τιποτα, απλα αποθαρυνουν τους 'μη εχοντες', πραγμα που το θεωρω αδικο (κοινωνικος ρατσισμος).
Ας βάλουν 100 ευρώ το αντίτιμο και να δεις που θα πάει περίπατο ο κοινωνικός ρατσισμός !Ακόμα και οι έχοντες θα το σκέφτονται πλέον.Είναι πολύ τραβηγμένο ένα τέτοιο αντίτιμο αλλά θα βλέπεις την κάθε κλώσσα με την μερτσέντα και το γουνάκι στο σβέρκο να παίρνει τρόλει για το Κολωνάκι και του Ψυρρή
-
Ο χρήστης argi77 έγραψε:
Ενδιαφερουσα η πιο πανω ιδεα, αλλα εγω προσωπικα ειμαι τελειως εναντια στα διοδια. Δε διορθωνουν τιποτα, απλα αποθαρυνουν τους 'μη εχοντες', πραγμα που το θεωρω αδικο (κοινωνικος ρατσισμος).
Ας βάλουν 100 ευρώ το αντίτιμο και να δεις που θα πάει περίπατο ο κοινωνικός ρατσισμός !Ακόμα και οι έχοντες θα το σκέφτονται πλέον.Είναι πολύ τραβηγμένο ένα τέτοιο αντίτιμο αλλά θα βλέπεις την κάθε κλώσσα με την μερτσέντα και το γουνάκι στο σβέρκο να παίρνει τρόλει για το Κολωνάκι και του Ψυρρή
να δεις που γίνεται κάτι αντίστοιχο... α ναι... Σιγκαπούρη, όπου η κάθε άδεια αυτοκινήτου στοιχίζει πολλαπλάσια από την αξία του αυτοκινήτου. Τι πολίτευμα έχει η Σιγκαπούρη;
-
Η ιστορία με τα ΜΜΜ και τα ΙΧ είναι φαύλος κύκλος. Όπου πέτυχαν τα ΜΜΜ και οι δρόμοι ανάσαναν έγιναν ταυτόχρονα και ποιο ελκυστικοί με αποτέλεσμα να κατακλυστούν ξανά από ΙΧ!!! Ούτε φυσικά τα διόδια πέτυχαν κάτι όπου εφαρμόστηκαν γιατί μπορεί να μείωσαν την κυκλοφορία αλλά καταδίκασαν σε οικονομικό μαρασμό τις περιοχές που ήταν εντός του χώρου των διοδίων. Όσο για τον δακτύλιο μόνο ως αστείο μπορείς πλέον να τον αντιμετωπίζεις. Αν δεν γίνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα και όχι αποσπασματικά δεν θα λυθεί το πρόβλημα. Ίσως το πρόβλημα να λυθεί με τον αποκλεισμό των εμπορικών κέντρων των πόλεων (δεν είναι μόνο η Αθήνα αλλά κάθε περιοχή γύρο της ξεχωριστά) σε συνδυασμό με πρόσβαση εύκολη με μέσα σταθερής τροχιάς υπόγεια, με μικρολεωφορεία ή δίκυκλα επιφανειακά πιθανά με χρήση εναλλακτικών πηγών ενέργειας, περιφερειακά πάρκιν ώστε να μπορείς να σταθμεύεις στα όρια της απαγορευμένης περιοχής χωρίς να κλείνεις τους περιφερικούς δρόμους.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εμείς εδώ στην Αθήνα έχουμε το ΤΡΑΜ! Ξέρεις πόσος κόσμος επιπλέον μπορεί να εξυπηρετηθεί? Άπειρος, έτσι και αλλιώς άδεια πηγαινοέρχονται
Το τραμ είναι εντελώς άχρηστο και τα λεφτά που ξοδεύτηκαν γι αυτή τη βλακεία πήγαν χαμένα. Το γεγονός πως κυκλοφορεί άδειο το αποδεικνύει (άντε κανένας συνταξιούχος να κάνει βόλτα για να περάσει η ώρα του).
Χεχεχε και εγώ αυτό ενοούσα αλλά έχω μια τάση να λέω αυτό που θέλω με υπονοούμενα και όχι ευθέως Έχει πολλές προοπτικές πάντως το τραμ. Έτσι όπως κυκλοφορεί άδειο μες τη νύχτα και χτυπάει το καμπανάκι 'ντιν ντιν', μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί ως σκηνικό για ταινία θρίλερ. 'Το ΤΡΑΜ φάντασμα ξαναχτυπά'
Διόδια στο κέντρο της πόλης