-
Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
nasos λες να συνυπάρξουμε όλοι. Ποιοι όλοι? Αυτός που πάει με 80 και αυτός που πάει με 160? Προφανώς δεν μπορούν να συνυπάρξουν και οι 2.Εγώ φίλε μου πάντως μπορώ και συνυπάρχω. Δεν είναι τόσο δύσκολο, δοκίμασέ το.
Να σου πω? Οι τύποι με τα mx5,s2000,tt, impreza που με πέρασαν σαν σταματημένο γιατί έτρεχα στις 2 το πρωί? Γέννγε η γυναίκα τους ή κατουριόντουσταν? Αν δεν το κατάλαβες ΝΑΙ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΡΑΚΙΔΕΣ!!!!!!!
Οσοι σε περνάνε σαν σταματημένο δηλαδή είναι κοντράκηδες; Ομολογώ πως δεν σε πιάνω...
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
nasos λες να συνυπάρξουμε όλοι. Ποιοι όλοι? Αυτός που πάει με 80 και αυτός που πάει με 160? Προφανώς δεν μπορούν να συνυπάρξουν και οι 2.
Εγώ φίλε μου πάντως μπορώ και συνυπάρχω. Δεν είναι τόσο δύσκολο, δοκίμασέ το.
Να σου πω? Οι τύποι με τα mx5,s2000,tt, impreza που με πέρασαν σαν σταματημένο γιατί έτρεχα στις 2 το πρωί? Γέννγε η γυναίκα τους ή κατουριόντουσταν? Αν δεν το κατάλαβες ΝΑΙ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΡΑΚΙΔΕΣ!!!!!!!
Οσοι σε περνάνε σαν σταματημένο δηλαδή είναι κοντράκηδες; Ομολογώ πως δεν σε πιάνω...
Εγώ λοιπόν είμαι στην κατηγορία που κινούνται με 80. Εσύ σε ποια είσαι? Μπορείς να μου υποδείξεις το πως θα συνυπάρξω?
Δεν μου απάντησες, τι κάναν όλοι αύτοι που τρέχαν έτσι?
-
Εντωμεταξύ είναι κάτι ζώα που έρχονται και κολλάνε στον προφυλακτήρα σου λες και αν μείνουν 2-3 μέτρα πιο πίσω σου δεν θα τους δεις. Μου έχει τύχη να πηγαίνω με 140+ και να κολλήσει από πίσω μου, ήταν τόσο κοντά που μπορούσα να διακρίνω χαρακτηριστικά του προσώπου του από τον εσωτερικό καθρέπτη μου!!! Ο τύπος δεν ξέρω με πόσα ερχότανε μιας και δεν είχαν περάσει πάνω από μερικά δευτερόλεπτα από την τελευταία φορά που είχα κοιτάξει τους καθρέφτες μου. Ευτυχώς δεν τα έχεα και αφού πάτησα και άλλο το γκάζι έβγαλα δεξί φλας και τον άφησα να περάσει. Και ρωτάω ρε ζώο αν ήταν κάποιος άλλος και τρόμαζε τη θα μπορούσε να γίνει!;
-
Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
Εγώ λοιπόν είμαι στην κατηγορία που κινούνται με 80. Εσύ σε ποια είσαι? Μπορείς να μου υποδείξεις το πως θα συνυπάρξω?Εγώ είμαι στην άλλη κατηγορία. Οπως λαμβάνω υπ'όψην μου πως υπάρχει και η αντίθετη κατηγορία από εμένα, έτσι θα μπορούσες να κάνεις κι εσύ. Οπως εγώ θεωρώ πολύ πιθανό να βρω μπροστά μου έναν που πηγαίνει με 80 που να μην μ'έχει δει καν, έτσι κι εσύ θα μπορούσες να θεωρήσεις πολύ πιθανό να έρχεται κάποιος πίσω σου με 200. Αν δεν το θεωρήσουμε είτε εγώ είτε εσύ πιθανό, όταν θα μας τύχει τελικά θα είναι ίσως αργά.
Δεν μου απάντησες, τι κάναν όλοι αύτοι που τρέχαν έτσι?
Ετσι; Το 'έτσι' δεν το έχω καταλάβει ακόμα! Αυτό σε ρώτησα και πριν: Οσοι σε περνάνε σαν σταματημένο, οδηγάνε 'έτσι';
-
Εγω ξεκαθαρισα οτι μιλαω για την περιπτωση που καποιος βγει απο την μεσαια στην αριστερη ενω καποιος αλλος ερχεται με πολλα περισσοτερα και ειναι ηδη στην αριστερη, ειτε γιατι δεν καταλαβε ποσο πιο γρηγορα ερχοταν ο αλλος, ειτε γιατι ενω καταλαβε δεν τον ενοιαξε επειδη αυτος πηγαινει στο οριο. Και αυτο ηταν που με νευριασε, και εκει ναι θα αναψω και φωτα και κορνα και τα παντα. ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να βγει αφου ερχομαι πιο γρηγορα. Τελος
ΔΕΝ μιλαγα για την περιπτωση οπου εσυ πας με 120 αριστερα, εγω με 160 αριστερα, και δεν μπορεις να κανεις ακρη γιατι εχει αυτοκινητα. Ακομα και για αυτο ειπα οτι δεν πιεζω κανεναν, κοβω και εγω στα 120 και περιμενω να κανεις ακρη οταν μπορεσεις. αν βεβαια εκει δω οτι ακομα και οταν αδειασει η μεσαια εσυ συνεχιζεις να καθεσαι αριστερα, τοτε παλι θα αρχισω τα φωτα. απορω που μπλεκεστε...
-
Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
....
Δεν μου απάντησες, τι κάναν όλοι αύτοι που τρέχαν έτσι?Κοντρα παντως, δεν εκαναν. Απλα ηθελαν να πανε πιο γρηγορα απο σενα, και εσυ κακως εμπαινες μπροστα τους (ΑΝ οντως εμπαινες μπροστα τους οταν πλησιαζαν, αν τυχαια σε πετυχαινανε ηδη στην αριστερη τοτε οπως ειπαμε θα μπορουσαν να περιμενουν και λιγακι...). Τοσο απλο.
-
`Ωχουυυυυυυυυυυυυ
-
nasos μου είπες πριν να προσπαθήσω να συνυπάρξω. Δεν μου λες τον τρόπο. Τι πρέπει να κάνω? Αν εγώ δεν μπορώ να υπολογίσω την απόσταση από εσένα που έρχεσαι με 200 τί να κάνω? Να πάρω ταξί? Η μήπως να πάρεις εσύ?
Όσον αφορά το άλλο που σου είπα να στο ρωτήσω ξεκάθαρα. Γιατί οι κύριοι αυτοί έτρεχαν έτσι?
kacey, δεν μου απάντησες στην ερώτηση με το αν γίνει ατύχημα σε συγγενικό σου πρόσωπο (μακρία από όλους μας έτσι, χτυπάμε και ξύλο). Θα ζήταγες συγνώμη από τον τύπο επειδή ο συγγενή σου δεν μπόρεσε να υπολογίσει την ταχύτητά του?
-
Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
nasos μου είπες πριν να προσπαθήσω να συνυπάρξω. Δεν μου λες τον τρόπο. Τι πρέπει να κάνω? Αν εγώ δεν μπορώ να υπολογίσω την απόσταση από εσένα που έρχεσαι με 200 τί να κάνω? Να πάρω ταξί? Η μήπως να πάρεις εσύ?Αν δεν μπορείς να την υπολογίσεις, άρχισε να μαθαίνεις να την υπολογίζεις από τώρα. Ποτέ δεν είναι αργά. Μέχρι να μάθεις, 'εμείς' θα προσέχουμε αντί για 'σένα' όταν 'σε' βλέπουμε στον δρόμο. Μετά που θα έχεις μάθει να την υπολογίζεις, θα μας βοηθήσεις κι εσύ με την προσοχή σου ώστε να πάμε όλοι σπίτια μας το βράδυ, κι εσύ βέβαια στο δικό σου.
Δεν ξέρω πόσο πιο απλά μπορώ να στο εξηγήσω.
Όσον αφορά το άλλο που σου είπα να στο ρωτήσω ξεκάθαρα. Γιατί οι κύριοι αυτοί έτρεχαν έτσι?
Βαριέμαι να σου δώσω για τρίτη φορά την ίδια απάντηση...
-
@ kacey
Δεν απευθυνόμουν σε σένα, απλά βρήκα ευκαιρία να αναφερθώ σε κάτι που θεωρώ επικίνδυνο- ίσως όχι για μένα, αλλά γενικά.
Θεωρώ πάντως πως είναι δύσκολο για πολύ κόσμο να αντιληφθεί τι σημαίνει να κινείσαι γύρω του με 160+ χλμ/ώρα. Κακώς βέβαια, αλλά έτσι είναι.
Για το λόγο αυτό, πρέπει να είμαστε διπλά προσεκτικοί, και το λέω αυτό έχοντας δει το χάρο με τα μάτια μου... γιατί ναι μεν kacey **κακώς **δεν καταλαβαίνει ο αδαής πως δεν προλαβαίνει να βγει με 80 στην αριστερή όταν εσύ και εγώ πάμε με 180, αλλά θα το κάνει, και τότε πραγματικά ούτε το EBD δε σώζει στο φρενάρισμα... -
Δεν είχα πρόθεση να κουράσω κανέναν. πρέπει επειγόντως να πάω σε σχολή οδήγησης. Σορρυ σε όλους για τα πολλά ποστ. καλο βραδύ.
-
NickNT (και Kyan που το εθιξε προηγουμενως)
Οταν περναω διπλα απο την μεσαια σειρα με +40 και χαω, σαφως και δεν ειμαι χαλαρος. Το κανω με αναμμενα φωτα και με το αριστερο πανω απο το φρενο, το οποιο μαλιστα παταω αμεσως μολις δω καποιον ακομα και να παταει τις διακεκομενες που χωριζουν τις λωριδες, για να προλαβω ακριβως την περιπτωση που δεν με ειδε.
Pavleouras σε αυτο που ρωτησες. Δεν ξερω πως θα αντιδρασω αμα καρφωθει ετσι απο πισω καποιος σε καποιον δικο μου, και αυτο γιατι οταν χανεις καποιον δικο σου ποτε δεν ξερεις πως θα αντιδρασεις. ΣΙΓΟΥΡΑ ομως δεν θα τον απαλλαξω απο ΚΑΘΕ ευθυνη αν ξερω οτι βγηκε χωρις να καταλαβει οτι ετσι κλεινει αυτον που ερχεται απο πισω.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Η αριστερη ειναι για προσπεραση, πραγμα που κανω εγω συνεχομενα οταν πηγαινω με +40 απο τους αμεσως διπλα. Εκτος αν θεωρεις οτι πρεπει να περναω εναν, να ξαναμπαινω μεσα, να ξαναβγαινω επιταχυνοντας για τον επομενο κ.ο.κ. Συγνωμη αλλα αυτο δεν το κανω ουτε εγω, ουτε εσυ, ουτε κανενας και δεν απαιτειται να το κανει κανενας, προσπεραση διαρκειας ειναι αν θες να παιζουμε με τις λεξεις. Αντιστοιχα αν δω καποιον να ερχεται ακομα πιο γρηγορα τοτε και εγω θα πεσω στα 80 για να μπω στην μεσαια και να τον αφησω να περασει.
Λες ότι δεν πρέπει να ξεκινάμε προσπέραση αν έρχεται άλλος από την αριστερή λωρίδα για προσπέραση. Έχεις δίκιο. Το θέμα είναι ότι συνήθως όσοι πάνε με μεγάλη ταχύτητα, π.χ. 160km/h, κατασκηνώνουν στην αριστερή λωρίδα. Γιατί, αν πήγαιναν στη μεσαία όπως οφείλουν βάσει του ΚΟΚ, τότε θα έβλεπαν το φλας του μπροστινού 'αργού' που πάει με 120km/h και ξεκινάει προσπέραση και τότε βάσει ΚΟΚ θα έπρεπε να περιμένουν αν δεν είχαν βγάλει αυτοί πρώτοι φλας για να ξεκινήσουν προσπέραση. Βάσει ΚΟΚ, τον οποίο και επικαλείσαι συνέχεια, προτεραιότητα έχει αυτός που ενημερώνει και ξεκινάει πρώτος την προσπέραση και ΌΧΙ ο πιο γρήγορος.
Αυτό που λες για συνεχή προσπέραση και παραμονή στην αριστερή λωρίδα ισχύει σπάνια. Συνήθως, οι πολύ γρήγοροι (τουλάχιστον από την εμπειρία μου) είναι μονίμως στην αριστερή λωρίδα άσχετα από το αν προέρχονται από προσπέραση.
Δυστυχώς σε αυτές τις περιπτώσεις ένας από τους δύο θα πρέπει να ρίξει την ταχύτητα του (είτε από τα 160 στα 120 είτε από τα 120 στα 80). Αν ακολουθήσουμε με ακρίβεια τα όσα προστάζει ο ΚΟΚ (είμαι στη μεσαία και βγαίνω στην αριστερή ΜΟΝΟ για προσπέραση) συνήθως 'χαμένος' θα είναι ο πολύ γρήγορος. Είναι και λογικό ότι κάποιος που θέλει να τρέξει πολύ περισσότερο σε ένα δρόμο σε σχέση με τους υπόλοιπους οδηγούς θα αναγκαστεί να κάνει και περισσότερες παραχωρήσεις του στυλ: φρενάρω, ξαναεπιταχύνω, κτλ.
Υ.Γ.: Και εγώ πηγαίνω πολύ συχνά με ταχύτητες της τάξης των 160km/h, αλλά δεν έχω την απαίτηση όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί να ανοίγουν με το που με βλέπουν. Όταν συναντώ άλλα αυτοκίνητα, κόβω και ξαναεπιταχύνω. -
Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
- Απάντησέ μου ειλικρινά στο εξής: είσαι στο κηφισό με ελαφριά κίνηση και πηγαίνεις με 160 στην αριστερή ενώ στην μεσαία οι περισσότεροι πιγαίνουν με 100-120. Ξαφνικά σου σκάω απο πίσω με 210 (έχω το δικαίωμα, δεν το έχω?) και σου ανάβω φώτα. Τί κάνεις?
α, ευκολο!! παταω γκαζι, σου τραβαω μια εξαφανιση και μενεις εσυ με τα 210 σου να αναρωτιεσαι τι εγινε..
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
για το 3 κ 4, το θεμα ειναι απλο. Παρανομος εγω (ο πρωτος που το παραδεχτηκα), ** παρανομος και αυτος που θα βγει χωρις να δει οτι ερχομαι με οσα ερχομαι ** η ακομα χειροτερα θα το καταλαβει και παρ'ολα αυτα θα βγει γιατι 'δεν μπορει να περιμενει στην μεσαια με 100', η γιατι 'τωρα θα μαθεις για να πηγαινεις με τοσα, κατσε να σε κλεισω'. Το οτι εγω παω με +χιλια απο το οριο δεν σου δινει το δικαιωμα να κανεις οτι γουσταρεις η να εφαρμοζεις επιλεκτικα τον ΚΟΚ μονο εναντι οσον τον τηρουν. τελεια και παυλα. Τωρα ποιος ειναι πιο επικινδυνος και πιο λαθος απο τους δυο, εγω εχω την αποψη μου.
Θέλω να δω τι θα κάνεις τη μέρα που θα πηγαίνεις με 200km/h στην μεσαία, θα κοιτάξεις πίσω, θα δεις στο βάθος ένα αμάξι που πάει γρήγορα, θα σκεφτείς πόσο γρήγορα μπορεί να πηγαίνει, θα ξεκινήσεις προσπέραση και εκείνη τη στιγμή η νέα Bugatti θα σε φτάσει σε απόσταση αναπνοής γιατί πήγαινε με 350km/h.
Ακραίο το παράδειγμα, αλλά κάνε την αναγωγή σε αμάξι που κινείται με 120km/h την ώρα με οδηγό κάποιον που η σχέση του με την ταχύτητα είναι περιορισμένη (και αφού κανόνικα τα αυτοκίνητα κινούνται με το πολύ 120km/h, δεν έχει μάθει και δεν είναι υποχρεωμένος να αναγνωρίζει μεγαλύτερες ταχύτητες) και από πίσω πλησιάζει αμάξι με 160km/h. Είναι παράνομος ο πατέρας μου, η μητέρα μου που δεν θα καταφέρουν να αναγνωρίσουν κάποιον που θα κινείται με τέτοια ταχύτητα; Είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τον ΚΟΚ, αλλά ο ΚΟΚ δεν τους έμαθε τη σημαίνει η ταχύτητα άνω των 120km/h.[/b] -
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Αν δεν μπορείς να την υπολογίσεις, άρχισε να μαθαίνεις να την υπολογίζεις από τώρα. Ποτέ δεν είναι αργά. Μέχρι να μάθεις, 'εμείς' θα προσέχουμε αντί για 'σένα' όταν 'σε' βλέπουμε στον δρόμο. Μετά που θα έχεις μάθει να την υπολογίζεις, θα μας βοηθήσεις κι εσύ με την προσοχή σου ώστε να πάμε όλοι σπίτια μας το βράδυ, κι εσύ βέβαια στο δικό σου.
Δεν ξέρω πόσο πιο απλά μπορώ να στο εξηγήσω.Μα δεν υποχρεώνει κανείς ΚΟΚ τους οδηγούς να μάθουν να υπολογίζουν ταχύτητες πάνω από τα επιτρεπτά όρια!!! Πολύ απλά γιατί τους απαγορεύει να κινούνται με τέτοιες ταχύτητες και άρα να μάθουν να τις εκτιμούν!!!
Άλλο (ακραίο) παράδειγμα. Κινούνται ο Α και ο Β σε ένα δρόμο με 60km/h. Ο Α έχει υπολογίσει καλά την απόσταση ασφαλείας που αντιστοιχεί σε αυτή την ταχύτητα (αν ο Β για οποιοδήποτε λόγο φρενάρει). Έστω ότι ο Β αντί να φρενάρει τραβάει χειρόφρενο και στρίβει 180 μοίρες. Πολύ πιθανό να σταματήσει πιο γρήγορα από το να πατούσε φρένο. Ο Α δεν προλαβαίνει να σταματήσει και σκάει επάνω του. Ποιος φταίει κατά τη γνώμη σου; Ο Α πρέπει βάσει ΚΟΚ να κρατάει αρκετή απόσταση από τον Β. Ο ΚΟΚ δεν αναφέρει κάπου ότι στην απόσταση ασφαλείας δε συμπεριλαμβάνεται και η χρήση χειροφρένου. Εγώ πιστεύω ότι φταίει ο Β που τράβηξε το χειρόφρενο (απαγορευμένη οδήγηση υπό κανονικές συνθήκες, όπως και η υπερβολική ταχύτητα υπό κανονικές συνθήκες). Εσύ; -
Ο χρήστης LastOfTheMohicans έγραψε:
Λες ότι δεν πρέπει να ξεκινάμε προσπέραση αν έρχεται άλλος από την αριστερή λωρίδα για προσπέραση. Έχεις δίκιο. Το θέμα είναι ότι συνήθως όσοι πάνε με μεγάλη ταχύτητα, π.χ. 160km/h, κατασκηνώνουν στην αριστερή λωρίδα. Γιατί, αν πήγαιναν στη μεσαία όπως οφείλουν βάσει του ΚΟΚ, τότε θα έβλεπαν το φλας του μπροστινού 'αργού' που πάει με 120km/h και ξεκινάει προσπέραση και τότε βάσει ΚΟΚ θα έπρεπε να περιμένουν αν δεν είχαν βγάλει αυτοί πρώτοι φλας για να ξεκινήσουν προσπέραση. Βάσει ΚΟΚ, τον οποίο και επικαλείσαι συνέχεια, προτεραιότητα έχει αυτός που ενημερώνει και ξεκινάει πρώτος την προσπέραση και ΌΧΙ ο πιο γρήγορος.
Λαθος. Ο οποιοσδηποτε εχει καθε δικαιωμα να κατασκηνωνει στην αριστερη και να κανει διαρκη προσπεραση εφ'οσον δεν ερχεται απο πισω καποιος αλλος ακομα πιο γρηγορα. ΔΕΝ ωφειλει να μπαινοβγαινει αριστερη-μεσαια. Το λεει το αρθρο που εβαλα σε μερικα ποστς πιο πανω (αρθρο 17 παραγραφος 6). Και απο την στιγμη που καποιος αλλος προσπερναει (ο κατασκηνωτης ), ειναι ΗΔΗ δηλαδη σε διαδικασια προσπερασης αυτου που θελει να βγει απο την μεσαια, αυτος της μεσαιας υποχρεουται να περιμενει (οπως λες αυτος που εχει ξεκινησει πρωτος την προσπεραση - στο παραδειγμα μας εγω στην αριστερη - εχει προτεραιοτητα εναντι εκεινου που ΠΡΟΤΙΘΕΤΑΙ να ξεκινησει την προσπεραση -στο παραδειγμα μας ο μεσαιος),
Αυτό που λες για συνεχή προσπέραση και παραμονή στην αριστερή λωρίδα ισχύει σπάνια. Συνήθως, οι πολύ γρήγοροι (τουλάχιστον από την εμπειρία μου) είναι μονίμως στην αριστερή λωρίδα άσχετα από το αν προέρχονται από προσπέραση.
Δυστυχώς σε αυτές τις περιπτώσεις ένας από τους δύο θα πρέπει να ρίξει την ταχύτητα του (είτε από τα 160 στα 120 είτε από τα 120 στα 80). Αν ακολουθήσουμε με ακρίβεια τα όσα προστάζει ο ΚΟΚ (είμαι στη μεσαία και βγαίνω στην αριστερή ΜΟΝΟ για προσπέραση) συνήθως 'χαμένος' θα είναι ο πολύ γρήγορος.Ξανα λαθος. Οπως ειπαμε, δεν ειμαι υποχρεωμενος να μπαινοβγαινω αλλα μπορω να προσπερναω σερι 5-10-150 αυτοκινητα, εφ'οσον δεν ερχεται κανεις απο πισω. Ο ΚΟΚ λεει ξεκαθαρα οτι στην αριστερη βγαινω μονο για προσπεραση αλλα αυτη μπορει να εχει διαρκεια. Αντιστοιχα ο 'μεσαιος' πρεπει να περιμενει αυτους που ειναι ηδη στην αριστερη να περασουν, και μετα να αρχισει και αυτος προσπεραση. Και μαλιστα, ειτε ειστε ικανοι ειτε οχι οι υπολοιποι που μου το πετατε τοση ωρα το 'δεν μπορω να δω απο τον καθρεπτη με ποσα ερχεσε', ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να μπορειτε να συνυπολογισετε ΚΑΙ την ταχυτητα μου ωστε να αποφυγουμε και οι δυο την κατασταση που συζηταμε τοση ωρα. Εγω δηλαδη πως μπορω και το καταλαβαινω ρε παιδια?
Είναι και λογικό ότι κάποιος που θέλει να τρέξει πολύ περισσότερο σε ένα δρόμο σε σχέση με τους υπόλοιπους οδηγούς θα αναγκαστεί να κάνει και περισσότερες παραχωρήσεις του στυλ: φρενάρω, ξαναεπιταχύνω, κτλ.
Υ.Γ.: Και εγώ πηγαίνω πολύ συχνά με ταχύτητες της τάξης των 160km/h, αλλά δεν έχω την απαίτηση όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί να ανοίγουν με το που με βλέπουν. Όταν συναντώ άλλα αυτοκίνητα, κόβω και ξαναεπιταχύνω.Ναι ειναι λογικο και οντως εγω που θελω να κινουμαι πιο γρηγορα, αναγκαζομαι σε περισσοτερες παραχωρησεις. Και ΞΑΝΑλεω δεν εχω παραπονο οταν πλησιασω καποιον που ΗΔΗ ειναι αριστερα κ προσπερναει με 120 καποιους (πολλους στην σειρα) που πανε με 80, θα ΠΕΡΙΜΕΝΩ να κανει ακρη ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΤΟΥ. Το προβλημα μου ειναι σε αυτους που ειτε βλεπουν ειτε οχι (επειδη δεν ελεγξαν ή επειδη ελεγξαν αλλα δεν καταλαβαν ποσο γρηγορα ερχομαι), πεταγονται μπροστα μου ΑΠΟ την μεσαια στην αριστερη οταν εγω τους φτανω.
Μα δεν υποχρεώνει κανείς ΚΟΚ τους οδηγούς να μάθουν να υπολογίζουν ταχύτητες πάνω από τα επιτρεπτά όρια!!! Πολύ απλά γιατί τους απαγορεύει να κινούνται με τέτοιες ταχύτητες και άρα να μάθουν να τις εκτιμούν!!!
Άλλο (ακραίο) παράδειγμα. Κινούνται ο Α και ο Β σε ένα δρόμο με 60km/h. Ο Α έχει υπολογίσει καλά την απόσταση ασφαλείας που αντιστοιχεί σε αυτή την ταχύτητα (αν ο Β για οποιοδήποτε λόγο φρενάρει). Έστω ότι ο Β αντί να φρενάρει τραβάει χειρόφρενο και στρίβει 180 μοίρες. Πολύ πιθανό να σταματήσει πιο γρήγορα από το να πατούσε φρένο. Ο Α δεν προλαβαίνει να σταματήσει και σκάει επάνω του. Ποιος φταίει κατά τη γνώμη σου; Ο Α πρέπει βάσει ΚΟΚ να κρατάει αρκετή απόσταση από τον Β. Ο ΚΟΚ δεν αναφέρει κάπου ότι στην απόσταση ασφαλείας δε συμπεριλαμβάνεται και η χρήση χειροφρένου. Εγώ πιστεύω ότι φταίει ο Β που τράβηξε το χειρόφρενο (απαγορευμένη οδήγηση υπό κανονικές συνθήκες, όπως και η υπερβολική ταχύτητα υπό κανονικές συνθήκες). Εσύ;O KOK επισης λεει οτι δεν πρεπει να φρεναρουμε αποτομα αν δεν συμβει κατι επειγον, οτι γενικα και αοριστα δεν πρεπει να βαζουμε σε κινδυνο τους αλλους με την οδηγηση μας, και ακομα πιο γενικα και αοριστα οτι πρεπει να αφηνουμε αποσταση ασφαλειας για να 'προλαμβανουμε καθε εκτακτο γεγονος'. Αν δηλαδη εκει που πηγαινουμε στην ΑΟ με 120 και ειμαι 50 μετρα αποσταση απο τον μπροστα, πεσει ενα ποταμοπλοιο γεματο ρινοκερους καταμεσης του δρομου, με αποτελεσμα ο μπροστινος να σταματησει ακαριαια, εγω δεν θα προλαβω να σταματησω παρα μονο πανω του, αρα τα 50 μετρα δεν ηταν ικανη αποσταση ασφαλειας για αυτο το εκτακτο ενδεχομενο.
Δεν σε κοροιδευω, απλα θελω να σου δειξω οτι (ειδικα στους ελληνικους δρομους με τα απιστευτα που κανουν καποιοι οδηγοι) το concept 'αποσταση ασφαλειας ειναι παρ'το αυγο και κουρεφ'το...Βγαλε τωρα συμπερασμα ποιος φταιει στο παραδειγμα που εδωσες. Τυπικα και οι δυο. Θα εδινε κανεις μας ομως αδικο στον Α που δεν μπορεσε να σταματησει? Δεν νομιζω...
ΥΓ Και φυσικα ενοχλουμαι πολυ με αυτους που πηγαινουν αριστερα (ανεξαρτητως ταχυτητας) ενω η μεσαια ειναι εντελως αδεια. Και εκει παιζουν φωτα εντονοτατα γιατι τοτε πραγματικα δεν θα επρεπε να βρισκεται εκει (σε αντιθεση με καποιον που κανει διαρκη προσπεραση και εχει καθε δικαιωμα) και να με αναγκασει να κοψω.
-
Εγω θα κανω την εξης απλη ερωτηση:
Τι λεει ο κοκ για την αριστερη λωριδα σε αυτοκινητοδρομο και ειδικα σε Ε.Ο?Οση γνωριζουν την απαντηση θα δουν οτι και οι μεν ειναι παρανομοι και οι δε....
Kacey μην προσπαθεις να τους πεισεις οτι δεν εισαι ελεφαντας...
Οι περισσοτεροι ειναι ισχυρογνωμονες.... Εγω θα σταθω μονο σε αυτο που ειπε ο θειος Νασσος οτι οπως εμεις εχουμε μαθει να συνυπαρχουμε με την Α κατηγορια ετσι θα επρεπε και αυτοι,και θα συμφωνησω με αυτο. Απλως να συμπληρωσω οτι ειχα πει και παλιοτερα σε καποιο αλλο thread, οτι καλος οδηγος δεν ειναι αυτος που κινειται με τα ορια, αλλα αυτος που που εκτιμαει τις ικανοτητες τις δικες του, του οχηματος του, αλλα προπαντον μπορει να υπολογισει στο περιπου την ΜΑΛΑΚΙΑ που θα κανει ο αλλος....Υ.Γ. Το οτι βγαζω φλας δεν σημαινει κιολας οτι στριβω αμεσως το τιμονι, αλλαζω λωριδα και οποιον παρει ο χαρος και μετα να λεει οτι 'εγω εβγαλα φλας, αυτος φταιει που δεν με ειδε και επειδη ετρεχε με χτυπησε....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Υ.Γ. Το οτι βγαζω φλας δεν σημαινει κιολας οτι στριβω αμεσως το τιμονι, αλλαζω λωριδα και οποιον παρει ο χαρος και μετα να λεει οτι 'εγω εβγαλα φλας, αυτος φταιει που δεν με ειδε και επειδη ετρεχε με χτυπησε....Εννοείται, σε αυτή την περίπτωση έχει προτεραιότητα αυτός που κινείται ΗΔΗ στην λωρίδα αλλά τα περσσότερα παιδιά εδώ μέσα δεν μιλάνε για αυτό. Λένε στην περίπτωση που έχει βγει το αυτοκίνητο στην αριστέρη και είναι στην διαδικασία της προσπέρασης. Οταν δηλ σε αυτή την περίπτωση σου κολλήσει ο άλλος από πίσω στα 50 εκ. με αναμμένα τα μεγάλα φώτα θεωρείς ότι έχει πιθανότητες να κάνει κάτι περισσότερο από το να πανικοβάλλει τον οδηγό;
Μία παρεμφερή περίπτωση μου είχε τύχει περιστατικό να πηγαίνω με 12οKm/h στο ύψος του Αγίου Στεφάνου για Αθήνα και ξαφνικά από το πουθενά να κολλάει πίσω μου ένα Civic Καγκουρώ Edition. Εγώ να μην μπορώ να μπω δεξία διότι είχε αυτοκίνητα κι εκείνος να μου κάνει χειρονομίες να έχει μεγάλα φώτα ανοικτά και να είναι στον προφυλακτήρα!
Βεβιασμένα εγώ προσπαθώ να διευκολύνω το δίποδο και μπαίνω δεξία. Κόντεψα να πέσω σε άλλον. Αυτό το ζώο αντι να με ευχαριστήσει μου ύψωσε το δακτυλάκι... -
Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
nasos χαίρομαι που σε επεισα. Κατάφερα το σκοπό μου. Ο μόνος λόγος που το έγραψα είναι γιατί ο Kacey νόμιζε ότι ήμουν βλάκας και έκοβα τους άλλουςkacey αυτά για τα παιδάκια ή για τα σχολεία είναι γενικά αλλά σου είπα και κάτι άλλο. Είναι υποχρεωμένος ο κάθε οδηγός να μπορεί να υπολογίσει ότι εσύ πάς με 200?
Όσο για αυτό που σε ρώτησα δεν κατάλαβες καλά. Πας με 160 και σου έρχομαι με 200. Στη μεσαία ανά 50 μέτρα έχει αμάξια που πηγαίνουν με 100. Θα μπείς ανάμεσά τους και θα πλακωθείς στα φρένα? Η θα κάνεις δεξιά μόλις βρεις μεγαλύτερο κενό? Αν εννοείς ότι θα κάνεις το 2ο τότε πες μου, δεν θα τρομάξεις που ο άλλος θα πλακωθεί στα φρένα για να πέσει στην ταχύτητά σου? Αν ισχύει αυτό τότε το μόνο λάθος που έκανα ήταν που δεν ολοκλήρωσα την προσπέραση και μετά να κάνω δεξιά αλλά τον άφησα να περάσει. Και δεν κατάλαβες κάτι φίλε μου. Εγώ δεν έκοψα κανέναν. Τραβιώμουν πριν με φτάσουν και προσπέρναγα μετά. Το ποστ το έκανα για να πω πόσο επικίνδυνοι είναι αυτοί που οδηγούν έτσι.
Δεν μου απάντησες όμως. Αν ένας τέτοιος τύπος στείλει στο νοσοκομείο συγγενικό σου πρόσωπο επειδή το τελευταίο δεν πρόλαβε να τραβηχτεί και το καρφώθηκε από πίσω θα ζητήσεις συγνώμη από τον τύπο?
EINAI ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ Ο ΜΠΡΟΣΤΙΝΟς ΟΤΙ Ο ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΕΡΧΕΤΕ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΡΑΝΤΑΡ(!!!)ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΜ ΤΟΥ...
Ζώα ζώα ζώα