-
Φιλος μου προβληματιζεται ποιο απο τα παραπανω να διαλεξει.
Υποψιν οτι ο κυβισμος των 1400cc δεν ειναι δικη του επιλογη ουτε και τα συγκεκριμενα αυτοκινητα.
Απλα η εταιρεια που εργαζεται δινει στα στελεχη της ενα απο αυτα τα τεσσερα.
Δεδομενα λοιπον τρια πραγματα:
1)Ο κυβισμος των αυτοκινητων
2)Η μαρκα
3)Οτι του προσφερονται τζαμπα και με εξοδα κινησης και συντηρησης πληρωμεναΑκουω τη γνωμη σας....
-
Φιλος μου προβληματιζεται ποιο απο τα παραπανω να διαλεξει.
Υποψιν οτι ο κυβισμος των 1400cc δεν ειναι δικη του επιλογη ουτε και τα συγκεκριμενα αυτοκινητα.
Απλα η εταιρεια που εργαζεται δινει στα στελεχη της ενα απο αυτα τα τεσσερα.
Δεδομενα λοιπον τρια πραγματα:
1)Ο κυβισμος των αυτοκινητων
2)Η μαρκα
3)Οτι του προσφερονται τζαμπα και με εξοδα κινησης και συντηρησης πληρωμεναΑκουω τη γνωμη σας....
-
Φιλος μου προβληματιζεται ποιο απο τα παραπανω να διαλεξει.
Υποψιν οτι ο κυβισμος των 1400cc δεν ειναι δικη του επιλογη ουτε και τα συγκεκριμενα αυτοκινητα.
Απλα η εταιρεια που εργαζεται δινει στα στελεχη της ενα απο αυτα τα τεσσερα.
Δεδομενα λοιπον τρια πραγματα:
1)Ο κυβισμος των αυτοκινητων
2)Η μαρκα
3)Οτι του προσφερονται τζαμπα και με εξοδα κινησης και συντηρησης πληρωμεναΑκουω τη γνωμη σας....
-
Αφού δεν τον ενδιαφέρει η εγγύηση, η αξιοπιστία και το κόστος συντήρησης, C4.
-
Θεε μου.... 1400 για μικρομεσαια???.... μαλλον αυτη η εταιρια θελει να τους ξεκανει ολους.
Δεν θα το συζητησω... εφοσον ετσι εχει η κατασταση, τοτε την Corrola που εχει τον ποιο ψυχωμενο κινητηρα.
-
Corolla. Το πιο ελαφρύ και με τον πιο δυνατό κινητήρα.
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Corolla. Το πιο ελαφρύ και με τον πιο δυνατό κινητήρα.Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα
-
Χαλαρά Corolla απο τα τέσσερα.
-
O popolaros τι λέει;
άλλη μία corolla λόγω κινητήρα και μόνο
[/list]
-
γκολφ gt 1.4TSI! 170 άλογα.
1400άρι είναι
Μικρομεσαίο είναι
Μικρό είναι -
Δυστυχως λογω κυβισμου θα επαιρνα μονο corolla. Σε μεγαλυτερο κυβισμο ισως θα ηταν το τελευταιο που θα προτεινα(και εχω corolla και c4). Δευτερη επιλογη c4!
-
Aν θελει να κινειται με καποιοα ανεση το αμαξι, και να μην απελπιστει, δεν εχει αλλη επιλογη απο corolla.
-
Corolla....απλά πράγματα......
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
O popolaros τι λέει;άλλη μία corolla λόγω κινητήρα και μόνο
[/list]
o ποπολαρος λεει στον φιλο να κανει το σκατο του παξιμαδι και να μπορεσει τελικα να παρει 1,600 κυβικα........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
o ποπολαρος λεει στον φιλο να κανει το σκατο του παξιμαδι και να μπορεσει τελικα να παρει 1,600 κυβικα........Ο cavallino λέει στον popol@ro να διαβάζει τουλάχιστον το πρώτο μήνυμα σε κάθε thread.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
o ποπολαρος λεει στον φιλο να κανει το σκατο του παξιμαδι και να μπορεσει τελικα να παρει 1,600 κυβικα........
Ο cavallino λέει στον popol@ro να διαβάζει τουλάχιστον το πρώτο μήνυμα σε κάθε thread.
(πω πω ντροπη........) ( )
εεεεεεεεε τι λεγαμε??? αν ναι..... φοκους ή κορολλα για μενα.....
-
Στο ίδιο (σχεδόν) δίλημμα (στην θέση του Focus το 307) διάλεξα...το C4.
Και είναι φοβερό!! -
Ναι βρε, δεν κουνιούνται τα 1400άρια, σκοτώστρες είναι, ούτε μέχρι την πόρτα του γκαράζ δεν φτάνουν χωρίς σπρώξιμο. Ειδικά μάλιστα για εταιρικό αυτοκίνητο, θα έπρεπε να του δώσουν κανένα τούρμπο να βγάζει γούστα.
Γιατί δεν ρωτάτε τον kouk που οδηγεί 1,4 C4 τον τελευταίο καιρό; Μια χαρά είναι.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ναι βρε, δεν κουνιούνται τα 1400άρια, σκοτώστρες είναι, ούτε μέχρι την πόρτα του γκαράζ δεν φτάνουν χωρίς σπρώξιμο. Ειδικά μάλιστα για εταιρικό αυτοκίνητο, θα έπρεπε να του δώσουν κανένα τούρμπο να βγάζει γούστα.Γιατί δεν ρωτάτε τον kouk που οδηγεί 1,4 C4 τον τελευταίο καιρό; Μια χαρά είναι.
Το έγραψα στο προηγούμενο post!
-
Πάντως ο μύθος του ανίσχυρου 1400αριού καλά κρατεί στο φόρουμ. Αν ξέρεις τι οδηγείς, μέχρι και με 2CV είναι εντάξει.
Ποιο μικρομεσαιο χιλιοτετρακοσαρι??