-
Έχω ένα SH150 εδώ και 1,5 χρόνο περίπου.
Όχι επειδή είναι δικό μου, αλλά το μηχανάκι είναι κορυφαίο. Παίρνει πλαϊνό στάντ, δεν ξέρω αν είναι original ή aftermarket - δέν έχω βάλει και ούτε πρόκειται. Απο εκεί και πέρα είναι θέμα συνήθειας και δεν το βρίσκω τόσο σημαντικό για να απορρίψεις ένα μηχανάκι. Άσε που είναι πιο σταθερό (το προηγούμενο το είχα βρεί κανα δύο φορές 'ξάπλα').
Για οποιεσδήποτε πληροφορίες, πάντα διαθέσιμος.
-
Αυτή η ιστορία με την οδηγία να έχουν τα πλαϊνά σταντ ελατήριο επαναφοράς ώστε να μην μείνει κατεβασμένο αν ξεκινήσεις αφηρημένος και δεν το μαζέψεις έχει κάψει πολύ κόσμο. Και το δικό μου το βρήκα δυο φορές κάτω και από τότε δεν το χρησιμοποίησα ξανά!!! Δεν είναι και 200 κιλά το μηχανάκι εξάλλου.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Δεν είναι και 200 κιλά το μηχανάκι εξάλλου.Δεν παίζει ρόλο το βάρος, μιας και για να βάλεις το κεντρικό στάντ θέλει συγκεκριμένο τρόπο (και όχι κόπο).
Στην αρχή βέβαια που το έκανα λάθος ίδρωνα κάθε φορά και πόναγαν τα χέρια μου, αλλά όταν κατάλαβα πώς πρέπει να γίνεται, το έκανα και με το ένα χέρι.
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
Δεν είναι και 200 κιλά το μηχανάκι εξάλλου.
Δεν παίζει ρόλο το βάρος, μιας και για να βάλεις το κεντρικό στάντ θέλει συγκεκριμένο τρόπο (και όχι κόπο).
Στην αρχή βέβαια που το έκανα λάθος ίδρωνα κάθε φορά και πόναγαν τα χέρια μου, αλλά όταν κατάλαβα πώς πρέπει να γίνεται, το έκανα και με το ένα χέρι.
εγω παντως στην αρχη δεν μπορουσα να το κανω (ειναι και βαρυ το ρημαδι, πηγε να μου πεσει) αλλα πηγα και μου το ξαναδειξαν (χαζευα την πρωτη φορα, δεν ηξερα τι εστι βερυκοκο) κι απο τοτε ειναι πραγματικα μονο κόλπο, καθολου δυναμη!!
-
Θα το ψαξω για το πλαϊνο σταντ γιατι με εξυπηρετει. Να ρωτησω τωρα για το SH150. Αν εχει αρκετη δυναμη, με ποια ταχυτητα πορειας μπορεις να πας σε αυτοκινητοδρομο και αν κουραζει σε μεγαλες αποστασεις, π.χ. να πας Αθηνα Μεγαρα η Αθηνα Λαυριο. Επισης αν βγαζει βλαβες, γιατι δεν εχω χρονο να το πηγαινω συνεργειο.
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Να ρωτησω τωρα για το SH150. Αν εχει αρκετη δυναμη, με ποια ταχυτητα πορειας μπορεις να πας σε αυτοκινητοδρομο και αν κουραζει σε μεγαλες αποστασεις, π.χ. να πας Αθηνα Μεγαρα η Αθηνα Λαυριο. Επισης αν βγαζει βλαβες, γιατι δεν εχω χρονο να το πηγαινω συνεργειο.Ας πάρουμε τα πράγματα ένα ένα:
Για τα δεδομένα της κατηγορίας του έχει αρκετή δύναμη (16hp) αλλά το ερώτημα είναι ποιές ακριβώς είναι οι ανάγκες που πρέπει να καλύψει το scooter. Και εξηγούμαι:
Προσωπικά την διαδρομή Αθήνα-Μέγαρα δεν θα την έκανα με κανένα δίκυκλο μικρότερο απο 400cc γιατί το βρίσκω ανασφαλές και βαρετό, το θέμα λοιπόν είναι υποκειμενικό. Θα σου πώ μερικά πράγματα κι εσύ κρίνεις:
Η τελική του ταχύτητα είναι 110-120 km/h. Προφανώς δεν μπορείς να κινείσαι συνεχώς με τέτοιες ταχύτητες γιατί κάποια στιγμή το μηχανάκι θα διαλύσει στα χέρια σου (και δη η μετάδοση). Είναι σαν να κινείσαι με το αυτοκίνητό σου μόνιμα κοντά στην τελική, βουτώντας στα κόκκινα.
Όταν οδηγώ λοιπόν σχετικά μεγάλες αποστάσεις σε ανοιχτό δρόμο, ρυθμίζω την ταχύτητά μου κοντά στα 80km/h, και αν τύχει να προσπεράσω κάποιον φτάνω μέχρι τα 100km/h. Σε αυτή την ταχύτητα το μηχανάκι νιώθει άνετα, δεν ζορίζεται και δεν κρεμάει. Αλλά γενικά σε καμμία περίπτωση δεν μένεις απο γκάζι, λόγω CVT. Μετά τα 100+ km/h αρχίζει και ασθμαίνει.
Εκτός αυτού, η ταχύτητα επιρρεάζει σημαντικά την κατανάλωση. Απο δικές μου μετρήσεις, με ένα ρεζερβουάρ γεμάτο super αμόλυβδη και ανάλογα με το στύλ οδήγησης και την κίνηση, βγάζω:
απόσταση ~200 km με ταχύτητα εως 60 km/h,
απόσταση ~130 km με ταχύτητα 60-100 km/h
απόσταση ~100 km με ταχύτητα 100+ km/hΆν λοιπόν μπορείς να ταξιδεύεις άνετα με τις παραπάνω ταχύτητες σε αυτοκινητόδρομο, είσαι οκ. Η θέση οδήγησης είναι ξεκούραστη μιας και η πλάτη σου είναι κάθετα στη σέλα (δεν γέρνεις για να βρείς τo τιμόνι) και η ανάρτηση είναι αρκετά άνετη.
Απο βλάβες, τίποτα σοβαρό. Την πρώτη εβδομάδα μόνο αλλάχτηκε ένας ελλατωματικός θερμοστάτης, και πρίν μερικές εβδομάδες τα πίσω αμορτισέρ, όλα στην εγγύηση φυσικά. Κάτι τριγμούς στα πλαστικά, τους διόρθωσα μόνος μου.
Η τακτική συντήρηση είναι αρκετά φτηνή (λάδια ανα 4,000 km, κόστος €10), και μετά το πέρας της εγγύησης (2 χρόνια) θα την κάνω μόνος μου. Μεγάλο κόστος έχει η αλλαγή του ιμάντα στα 12,000 km, δεν την έχω κάνει και δεν ξέρω ακριβώς.
Επίσης, είχα βρεί ένα παλικάρι που είχε ένα πρώτης γενιάς, και είχε βάλει 60,000km! Απ΄ότι μου είπε, πέραν της τακτικής συντήρησης, ουδέν πρόβλημα!
Μιλώντας για aftersales, όλοι ξέρουμε για τον νταλάκα τον Σαρακάκη. Η μόνη εμπλοκή που θα έχεις μαζί του είναι αν παραγγείλεις κάποιο ανταλλακτικό το οποίο κατα πάσα πιθανότητα θα καθυστερήσει. Η ουσία λοιπόν είναι να βρείς καλό εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Αυτός που είναι κοντά σ' εμένα είναι ο μεγαλύτερος κόπανος που έχω συναντήσει σε συνεργείο. Λεπτομέρειες άλλη στιγμή. Όσο ήμουν στην Πάτρα όμως και το πήγαινα στον Βατίδη, ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος (ευγενικότατοι όλοι με κατανόηση και γνώση του αντικειμένου). Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι του Σαρακάκη και οι δύο, αλλά η μέρα με τη νύχτα.
Βάλε τα δεδομένα κάτω λοιπόν και δες τί σε βολεύει. Σε κάθε περίπτωση πήγαινε να κάνεις test-ride γιατί καλή η θεωρία, αλλά κάποια πράγματα είναι υποκειμενικά και φαίνονται μόνο στην πράξη.
Για ό,τι άλλο, εδώ είμαστε
-
Δεν μου λετε βρε παιδια το SH 150i κατασκευαζεται στην Ιαπωνια ?
-
Ο χρήστης papa έγραψε:
Δεν μου λετε βρε παιδια το SH 150i κατασκευαζεται στην Ιαπωνια ?Όλη η σειρά αυτή (η παλιότερη τουλάχιστον) είναι ιταλικά...
Ποιοτικά, μέσα και έξω, είναι πάρα πολύ καλά, πάντως (καμία σχέση με κάτι belgarda Yamaha κλπ κλπ για όσους θυμούνται από τα παλιότερα) -
Ο χρήστης panark έγραψε:
...Σε γενικές γραμμές τα ίδια και από το NES (ουσιάστικά το ίδιο μηχανάκι είναι). Κατανάλωση εγώ μετρώ μόνον μέσα στην πόλη και εμπειρικά για μένα είναι γύρω στα 30χιλιόμετρα το λίτρο( ανάλογα με τις σωματικές σου διαστάσεις (αντίσταση-μάζα) και το πόσο το ζορίζεις θα είναι ±5km/l).
Η ισχύς του, ακόμα και στο 125 είναι υπερεπαρκέστατη (μέχρι τα 80 τουλάχιστον) για ένα μικρό ταξιδάκι και τα φρένα του (το NES έχει καλύτερα από όλα όσα SH έχω οδηγήσει_δεν έχω ιδέα γιατί) είναι πανίσχυρα και ασφαλέστατα με το ψευτο-CBS που έχει. Κουράστικό δεν είναι πολύ (σε αποστάσεις μικρότερες των 150Km πάντα) αλλά γενικά επειδή πάνω από τα 100 θέλει υπομονή καλύτερα να αποφεύγεις τα ταξίδια στην εθνική.
Α, μια ακόμα διαφορά για το NES είναι οτι χωράει κανονικό κράνος κάτω από τη σέλα ενώ το SH έχει σχετικά μικρό χώρο.
Ότι πληροφορίες, ειδικότερα, θέλεις, στη διάθεσή σου!edit: ο ιμάντας μαζί με τις σιαγώνες και κάποια ραουλάκια που χρειάζεται κάνει πρπ 90 ευρώ χωρίς τα εργατικά (κανα 25άρι έξτρα) Έλεγχος και πιθανή αντικατάσταση στα 12.000 χιλιόμετρα αλλιώς σίγουρα στα 24.000km. Μέχρι τώρα έχω 14Κ km (δεν άλλαξα ιμάντα) και τα σέρβις του (το πρώτο είναι δωρεάν) μου κοστίζουν 70ρια ευρώ το εξάμηνο!
Ελπίζω να βοήθησα... -
Αν υποθέσουμε οτι NES και SH φορούν τα ίδια ακριβώς φρένα, το πρώτο υπερτερεί στην επιβράδυνση λόγω διαστάσεων ελαστικών (110/90/13-130/70/13 vs. 100/80/16-120/80/16). Άν τώρα αυτό αντισταθμίζεται απο την μεγαλύτερη διάμετρο ζάντας δεν το ξέρω. Αλλά και πάλι δεν μπορώ να έχω γνώμη ανάμεσα στα δύο μιας και το NES δεν το έχω οδηγήσει.
Πάντως τα φρένα του SH θα μπορούσαν να είναι καλύτερα, το μπροστινό (δισκόφρενο) είναι απότομο και το πίσω (ταμπούρο) δέν έχει καλή αίσθηση. Ίσως το μόνο μειονέκτημα που του καταλογίζω, το οποίο με λίγο ψάξιμο φαντάζομαι βελτιώνεται.
Το CBS το θεωρώ εντελώς άχρηστο.
Κάτω απο τη σέλα μόνο κράνος τύπου jet για το SH.
150 km απόσταση με τέτοιο μηχανάκι;;; Επιτρέψτε μου να διατηρώ τις αμφιβολίες μου. Όπως έγραψα και πρίν το θεωρώ επικίνδυνο/κουραστικό/βαρετό/ασύμφορο. Μεγάλη απόσταση με το scooter θεωρώ την διαδρομή Αγία Παρασκευή - Πειραιάς και πίσω, μέσω ΑΟ/ΕΟ ή χωρίς. Για μεγαλύτερες αποστάσεις παίρνω το αυτοκίνητο.
Ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες περί ιμάντα. Αν και έχω καιρό ακόμα (έχω λιγότερο απο 7,000 km...).
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
Αν υποθέσουμε οτι NES και SH φορούν τα ίδια ακριβώς φρένα, το πρώτο υπερτερεί στην επιβράδυνση λόγω διαστάσεων ελαστικών (110/90/13-130/70/13 vs. 100/80/16-120/80/16). Άν τώρα αυτό αντισταθμίζεται απο την μεγαλύτερη διάμετρο ζάντας δεν το ξέρω. Αλλά και πάλι δεν μπορώ να έχω γνώμη ανάμεσα στα δύο μιας και το NES δεν το έχω οδηγήσει.Δεν το έχω ψάξει και εγώ...Τα περισσότερα SH που έχω οδηγήσει τρίζουν και λίγο το ταμπούρο τους...μπορεί να είναι και τυχαίο!
Πάντως τα φρένα του SH θα μπορούσαν να είναι καλύτερα, το μπροστινό (δισκόφρενο) είναι απότομο και το πίσω (ταμπούρο) δέν έχει καλή αίσθηση. Ίσως το μόνο μειονέκτημα που του καταλογίζω, το οποίο με λίγο ψάξιμο φαντάζομαι βελτιώνεται.
Ναι, ακριβώς όπως τα λες... υστερούν πολύ σε σχέση με το δικό μου (επαναλαμβάνω δεν ξέρω μήπως είναι το συγκεκριμένο κομμάτι)
Πάντως, το SH λόγω και μεγαλύτερης στροφορμής είναι πιο σταθερό στο φρενάρισμα και ας έχει και λιγότερη δύναμη!Το CBS το θεωρώ εντελώς άχρηστο.
Και εγώ στην αρχή ήθελα να το αποσυνδέσω.. τώρα το έχω συνηθίσει και μου αρέσει! Στο δικό μου έχει και περισσότερο νόημα βέβαια...
150 km απόσταση με τέτοιο μηχανάκι;;; Επιτρέψτε μου να διατηρώ τις αμφιβολίες μου. Όπως έγραψα και πρίν το θεωρώ επικίνδυνο/κουραστικό/βαρετό/ασύμφορο. Μεγάλη απόσταση με το scooter θεωρώ την διαδρομή Αγία Παρασκευή - Πειραιάς και πίσω, μέσω ΑΟ/ΕΟ ή χωρίς. Για μεγαλύτερες αποστάσεις παίρνω το αυτοκίνητο.
Πιτσιρίκια με 125άρι γυρίζαμε όλη την Πελ/σο... 150km είναι στα όρια του να μην αρχίσεις να πονάς!
-
150 km απόσταση με τέτοιο μηχανάκι;;; Επιτρέψτε μου να διατηρώ τις αμφιβολίες μου. Όπως έγραψα και πρίν το θεωρώ επικίνδυνο/κουραστικό/βαρετό/ασύμφορο. Μεγάλη απόσταση με το scooter θεωρώ την διαδρομή Αγία Παρασκευή - Πειραιάς και πίσω, μέσω ΑΟ/ΕΟ ή χωρίς. Για μεγαλύτερες αποστάσεις παίρνω το αυτοκίνητο.
[/quote]Πιτσιρίκια με 125άρι γυρίζαμε όλη την Πελ/σο... 150km είναι στα όρια του να μην αρχίσεις να πονάς! [/quote]
Το 2003 κάναμε με τη γυναίκα μου και το 125άρι Liberty μας >800 χιλιόμετρα στην Κάρπαθο! Τα βενζινάδικα ήταν δύο και τα μπωφόρ 8 (οκτώ) επί 15 ημέρες!! Αληθινή περιπέτεια (καλύτερα, βέβαια να μην σας πω την άποψη της γυναίκας μου για εκείνο το καλοκαίρι... )!! -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Το 2003 κάναμε με τη γυναίκα μου και το 125άρι Liberty μας >800 χιλιόμετρα στην Κάρπαθο! Τα βενζινάδικα ήταν δύο και τα μπωφόρ 8 (οκτώ) επί 15 ημέρες!! Αληθινή περιπέτεια (καλύτερα, βέβαια να μην σας πω την άποψη της γυναίκας μου για εκείνο το καλοκαίρι... )!!
Αυτά είναι τα ωραία....
-
Και εγω εκανα 400χιλ. σε 4 ημερες στην Καρπαθο. Καλα πολυ αερα το νησι και αν σε βαραει απο πισω πας αερα . Απο μπροστα ομως πηγαινα μεχρι 30 σε ανηφορα, δεν πηγαινε αλλο . Οταν πηγαινα μακρια στις κατηφορες το εσβηνα για να μην μεινω απο βενζινη. Πιασαμε παλι την Καρπαθο και θα φωναζει ο mod. Στο θεμα μας τωρα.
Το εκανα testride σημερα το SH150. Το φρενο κορυφαιο, αλλα στην ευθεια, σε στροφη το ψιλοφοβομουν λιγο. Ανεβοκατεβηκα τη Λ. Συγγρου και στο κατεβασμα ακουμπησα τα 120 και στο ανεβασμα τα 110 με το ζορι. Δεν ξερω αν φταιει το injection, αλλα οταν αφηνα το γκαζι το μηχανακι δεν εκοβε αμεσα, αργουσε λιγο. Σε γενικες γραμμες μου αφησε καλες εντυπωσεις, αλλα τελικα δεν βλεπω να το αγοραζω, πιο πολυ λογω επιδοσεων, θελω λιγη δυναμη ακομα. Εχει καλη επιταχυνση, αλλα μετα ψοφαει . Επισης βαζει καποιος πλαϊνο σταντ με 80 ευρω, αλλα θελει προσοχη γιατι δεν ειναι μαμας. Παντως το πλαϊνο σταντ που εχει το beverly ειναι μια χαρα και δεν ειχα ποτε προβλημα, οπου και να το αφηνα. Να μην μιλησω για το Aprilia Scarabeo, πλαϊνο σταντ για κλαματα, καθολου χωρους, κρατημα που δεν μου αρεσε, μπροστινο φρενο πολυ αποτομο, αλλα και παρα πολυ γρηγορο, 140 κοντερισια το 150αρι σε συντομη ευθεια με κατηφορικη κλιση:D . -
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
140 κοντερισια το 150αρι σε συντομη ευθεια με κατηφορικη κλιση:D .E, καλά, κλέβουν και λιγάκι οι ιταλοί.
Πάντως έκανες τη σωστότερη κίνηση που πήγες να το οδηγήσεις... το οτι δε σου άρεσε τελικά σε έβγαλε από πολλούς επιπλέον προβληματισμούς. Προς τα πού προσανατολίζεσαι τώρα; -
Εχω ενα καινουργιο παπι τωρα και σε επιδοσεις δεν εχουν τρομερη διαφορα. Βεβαια το SH150 ειναι σαφως πιο γρηγορο. Και για να μην παρεξηγηθω δεν το θελω να τρεχω, απλα θελω το μηχανακι να εχει ενεργητικη ασφαλεια σε ανοιχτο δρομο και να μην το πηγαινω συνεχεια τερμα, οπως κανω με το παπι στην Αττικη οδο και στην Εθνικη οδο επισης. Οχι οτι δεν μου αρεσε το Χοντα, απλα σκεπτομουν με παραπανω χρηματα παιρνω το beverly που μου αρεσε πιο πολυ, αλλα ειναι και πιο βαρυ βεβαια και θελει να το βαζω στο γκαραζ, γιατι δεν με παιρνει στο πλατος εκει που θα το βαζω . Τελικα μαλλον θα περιμενω τον Ιανουαριο να οδηγησω και το ΧΜΑΧ250 της ΥΑΜΑΗΑ, εκτος και αν βρεθει καποιο ελευθερο η καποιου γνωστου πιο νωρις. Και αυτο το Aprilia Sportcity το καινουργιο ειναι πολυ ομορφο, θα το κοιταξω και αυτο καποια στιγμη.
-
Kαλημερα
Εγω παντως ειχα αλλαξει τρια scooter,ολα gilera 125-180 και 200τ τετραχρονο και δεν ειχα ιδαιτερα προβληματα! -
Λοιπον παιδια οδηγησα το Sportcity της Aprilia. Το μηχανακι ειναι καταπληκτικο, μακραν καλυτερο απο το SH150 που οδηγησα προσφατα. Εχει χαμηλη σελα, καλο για μενα που εχω κοντα σχετικα ποδια. Ετσι ακουμπαω πολυ σταθερα κατω. Μου αρεσε η θεση οδηγησης του, φιλικο απο την πρωτη στιγμη, πολυ ευελικτο στην πολη, με κορυφαιο προοδευτικο πισω φρενο, το καλυτερο που εχω αισθανθει μεχρι στιγμης. Η αληθεια ειναι οτι αμα το παρακανεις μπλοκαρει παντως. Και το μπροστινο του φρενο πολυ καλο, αλλα μου φανηκε οτι θελει λιγο πιο πολυ δυναμη. Και μου εκανε εντυπωση οτι επιτελους καπως νοιωθω ενα μηχανακι αυτοματο να βυθιζεται οταν φρεναρει μπροστα, εστω και με λιγη αισθηση. Φαινεται πιο ελαφρυ απο το Χοντα και δεν δειχνει τα κιλα του, παροτι λενε οτι ειναι 134 κιλα (δεν αναφερεται πουθενα αυτο ομως). Εγω δεν το πιστευω παντως οτι ειναι τοσα κιλα. Φοραει το 200αρι μοτερ του μπεβερλυ και εχει 21 ιππους περιπου. Δεν ξερω για τελικη ταχυτητα, (μου ειπαν 140 στο κοντερ και γυρω στα 120 σταθερη πορεια ταξιδιου), αλλα παντως τραβαει πολυ καλα. Μαζι με πινακιδα και βαλιτσα μαμας τελικη τιμη 3230 μετρητοις. Επισης εχει ντουλαπακι με πριζα για φορτιση κινητου κ.λ.π. και λιγο χωρο κατω απο τη σελλα που πρεπει να χωραει κρανος φφ. Και ειναι και κουκλι. Θα ρωτησω και κανεναν που το εχει λιγο καιρο και ισως την κανω την κινηση και ξεφυγω απο την παπια. Και μια ερωτηση σας εχω: Τα σκουτερ με μεγαλες ροδες, (οπως το SH150 και το Sportcity) μεσα στην κινηση της πολης κουραζουν πιο πολυ τη μεση, η ειναι πιο ανετα απο ενα καλο παπι. Δε ρωταω για ευελιξια, παρα μονο για ανεση μετα απο πολυωρη χρηση και μονο εντος πολης.
-
SH --> 16''
Sportcity --> 15''Δεν νομίζω οτι η διάμετρος των τροχών επιρρεάζει με κάποιον τρόπο την άνεση (στη συγκεκριμένη περίπτωση). Εξ' ορισμού όμως, θεωρώ οτι και τα δύο είναι πιό άνετα απο ένα παπί.
Όντως ωραίο το Sportcity, με αμφιλεγόμενη όμως αξιοπιστία. Δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα λόγια για τα Aprilia. Σε κάθε περίπτωση τσέκαρε και το κόστος συντήρησης, γιατί αν είναι παρόποιο με αυτό του Beverly (που φοράει και το ίδιο μοτέρ όπως είπες) κάηκες!
-
Αυτο ειναι που με απασχολει βασικα, δηλ. αξιοπιστια, να υπαρχουν ανταλλακτικα και το κοστος συντηρησης. Θα δουμε. Παντως λεγανε και για τα Ιταλικα αυτοκινητα διαφορα, αλλα τελικα ολα ειναι ενας μυθος. Το επομενο θα ειναι παλι Ιταλικο στην οικογενεια. Μπορει μια εταιρεια να εχει την κακη φημη και καποιο μοντελο της να βγει το πλεον αξιοπιστο η να εχει καλη φημη η εταιρεια και καποιο μοντελο της να εχει συνεχως προβληματα. Μια φιλη εχει Απριλια σκουτερ 125 τετραχρονο πεντε χρονια και αλλαζει μονο λαδια και δεν ειχε ποτε κανενα προβλημα. (Το SH150 παντως ειναι σιγουρο οτι ειναι παρα πολυ αξιοπιστο απο τα λεγομενα σας και επισης γιατι το εχουν δυο γνωστοι με αρκετα χιλιομετρα και δεν τους εχει παρουσιασει τιποτα. Δεν μου αρεσει ομως ).
Παντως ειναι απλα τα πραγματα τελικα: Ειναι σαν να διαλεγεις γυναικα. Τι θα διαλεγες? Μια συνηθισμενη κοπελα, η μια ωραια εμφανισιακα και πολυ ωραια και σε ολα τα υπολοιπα?
Ετσι κι αλλιως και στις δυο περιπτωσεις δεν ξερεις τι θα σου βγει!!!
Αγορά καινούργιου scooter. Ποιό είναι το καλύτερο;