-
@ Χρήστο Δήμου: με βρίσκεις 100% σύμφωνο, γιατί όπως ανέφερα σε προηγούμενη δημοσίευση, η κατάσταση έχει γίνει τέτοια που πλέον δε μπορείς να κάνεις ανεμπόδιστος τη δουλειά σου εντός του ακαδημαϊκού χώρου. Για ποια ελευθερία μιλάνε όταν παρεμποδίζεται η έρευνα που στο κάτω κάτω της γραφής συνιστά την πλέον σημαντική προσφορά του πανεπιστημιακού χώρου? Για να νιώθουν τα παιδάκια πως είναι πραγματικοί αγωνιστές και να εξαργυρώσουν την αναταραχή που προκαλούν με κάποια θέση σε κάποιο κόμμα?
Κάποιος ανέφερε πως δεν πρέπει να επιτρέπεται στους ακροδεξιούς να οργανώνουν εκδηλώσεις. Δηλαδή, φασιστική αντιμετώπιση των φασίστων- άρα κατάλυση των εννοιών της ισότητας και της ισηγορίας από τους υποτιθέμενους υπερασπιστές της ελευθερίας... μπράβο!
Α, αφού οι νεοφασίστες δημιουργούν επεισόδια, τότε αντίστοιχα ας καταργήσουμε την πορεία της 17Ν και ας καταλύσουμε το άσυλο. Ή, και εδώ δυο μέτρα και δυο σταθμά?
Για να μην παρεξηγηθώ, τα ίδια σκ@@@ θεωρώ και τα δύο αυτά άκρα...Όσο και να τρώνε ορισμένοι την καραμέλα πως οι αγώνες αποτελούν προνόμιο ορισμένων παρατάξεων, μεγαλύτερο φασισμό από την καταστροφή και το βανδαλισμό χωρίς τιμωρία- ήτοι η συμπεριφορά των αλητών που κρύβονται πίσω από το άσυλο- δεν έχω δει τα τελευταία χρόνια από καμία άλλη αντίστοιχη ομάδα.
Άλλα άμα έχεις τα φράγκα και το μπαμπά από πίσω...Και όσο και αν υποστηρίζεται πως ο Έλληνας μεμψιμοιρεί και κατηγορεί τον Αλβανό, τον αναρχικό ή τον Άι Βασίλη για τα προβλήματα του, δε νομίζω πως μπορεί κανείς να αμφισβητήσει τα νούμερα και τα γεγονότα.
Και όσο για την αστυνομία, απλά τα πράγματα: 100 θα συλλάβει η αστυνομία? Ε, είτε θα τους αφήσει ελεύθερος ο εισαγγελέας, είτε θα αθωωθούνε, ΚΑΙ ΟΙ 100! Τους στέλνουν στα κρατητήρια, και τους διώχνουν γιατί είναι γεμάτα (και δη από αλλοδαπούς- συγγνώμη σύντροφοι αλλά έτσι είναι).
Και φυσικά, δε μπορείς να τους συλλάβεις στα στέκια τους, γιατί δε μπορείς να στηρίξεις υπόθεση στο δικαστήριο μετά. Με ποια δικαιολογία τον έφερες μέσα? Δεν είναι παράνομο να είσαι αναρχικός στα λόγια...
Ας μην τεθεί καλύτερα το θέμα των διασυνδέσεων που έχουν οι ψευτοαναρχικοί και τα αφεντικά τους με το δικαστικό σύστημα, γιατί θα μιλάμε μέχρι αύριο.Αναρχικοί= παρακράτος. Οι πλέον ρομαντικοί ας φαντάζονται αγώνες και απειλές από το ακροδεξιό υπερπέραν...
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Βρε παλληκάρι μου....τον αποκαλείς έμμεσα φασίστα και μας κάνεις και υποδείξεις για το που να δούμε???!!!!!
Ε όχι και έμμεσα!
Τελωσπάντων, αν ήταν να παίρνουμε στα σοβαρά τα λόγια όλων εδώ μέσα...
-
Συμφωνώ απόλυτα ότι οι 'αναρχικοί' είναι παρακράτος. Απλώς δεν λέγονται Χίτες. Και μπορείς να τον μαγκώσεις τον 'κύριο' που πάει και τα σπάει όπου θες. Αρκεί να έχεις στοιχειοθετήσει κατηγορία (ότι δηλαδή ήταν αυτός) και να έχεις ένταλμα σύλληψης.
-
Οταν ημουν φοιτητης στο ΤΕΙ Αθηνας ειχαμε κατι απιθανους αναρχο(ψευτο)κουμουνιστες που οποτε γουσταρανε μπαιναν στα εργαστηρια και τις αιθουσες και τα κανανε λαμπογιαλο, και δεν εδιναν λογαριασμο σε κανεναν. Δεν τα πληρωσανε αυτοι, οι μ@λ@κας Ελληνικος λαος τα πλήρωσε, και εμεις που χαναμε τα μαθηματα και τα εξαμηνα εξαιτιας τους
Αλλα ξεχασα, επρεπε να κανουμε συμπαρασταση στον δοκιμασμενο λαο των Μαο Μαο
-
Αν θεωρούμε τους ακροδεξιούς επικίνδυνους για την δημόσια ασφάλεια και ζητάμε την απαγόρευση των συγκεντρώσεων τους, δεν είμαστε αντίθετοι σε μία φράση (ρητό μπαλαντέρ για ορισμένους χρήστες εδώ μέσα) του Φρανκλίνου; Κάτσε να θυμηθώ πως πήγαινε...α, ναι, το έγραψε ο Skullone:
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Όταν οι ίδιοι οι... θεματοφύλακες των όσων προόδων έχουν συντελεστεί δεν πιστεύουν στην ουσία τους και προσπαθούν να τις εξευτελίσουν, για να προωθήσουν τα συμφέροντά τους, μην περιμένεις τίποτα καλύτερο.Διαβάζω πολλούς εδώ μέσα και, με την αντιμετώπιση 'πονάει δόντι, κόψει κεφάλι' που τους χαρακτηρίζει, αναρωτιέμαι αν έχω να κάνω με άτομα των οποίων το IQ ξεπερνά το νούμερο του παπουτσιού τους ή όχι.
Αν έχουμε κακούς συνδικαλιστές, πρέπει να καταργήσουμε το συνδικαλισμό; Αν έχουμε κακή τηλεόραση, πρέπει να την καταργήσουμε;
Το ωραίο δε είναι πως όλοι όσοι λένε 'καλύτερα μια χούντα' δεν τολμάνε να ορθώσουν το παράστημά τους στον κακό συνδικαλιστή, στον κακό επαγγελματία, στον κακό μπάτσο, στο κωλόπαιδο που πάει και σπάει βιτρίνες...
**Και υπενθυμίζω κάτι που είχε πει ο Βενιαμίν Φραγκλίνος:
Αυτός που θα παραχωρούσε την ελευθερία του με αντάλλαγμα την ασφάλεια δεν αξίζει ούτε ελεύθερος ούτε ασφαλής να είναι.**
Βέβαια αυτή η πρόταση είναι λίγο λάθος διατυπωμένη, έτσι δεν είναι; Το σωστό θα ήταν να λέει:
Αυτός που θα παραχωρούσε την ελευθερία **σου **να είσαι αριστερός και να κάνεις οτιδήποτε γουστάρεις με αντάλλαγμα την ασφάλεια **του **δεν αξίζει ούτε ελεύθερος ούτε ασφαλής να είναι.
Αντίθετα, αυτός που θα παραχωρούσε την ελευθερία των ακροδεξιών να εκφράσουν τις πεποιθήσεις τους με αντάλλαγμα την ασφάλεια του αξίζει και ελεύθερος και ασφαλής να είναι. Στο κάτω κάτω της γραφής, είναι δικαίωμα μας να σπάσουμε την μούρη στους φασίστες που τόλμησαν να έχουν τέτοιες απόψεις.
Υπάρχει βέβαια και η άποψη που λέει ότι εκφράσεις σαν αυτή του Φραγκλίνου καλό είναι να μην τις χρησιμοποιούμε, εκτός αν είμαστε προετοιμασμένοι να τις υπερασπιστούμε ακόμα και όταν οι προεκτάσεις τους μας οδηγούν σε μονοπάτια που δεν μας αρέσουν. Ίσως, η φράση που θα έπρεπε να είναι μπαλαντέρ σε αυτό το forum, και στην Ελληνική κοινωνία γενικότερα να είναι η ακόλουθη:
Δεν συμφωνώ μαζί σου, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα σου να εκφράζεις την γνώμη σου.
Δυστυχώς, κάποιοι θυμούνται τις δημοκρατικές ελευθερίες μόνο όταν αυτές υπερασπίζονται τις δικές τους ιδεολογίες. Και αυτό είναι πραγματικά θλιβερό.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Καλά σοβαρολογείς τώρα; Είναι δημοκρατία να μας κουβαλιέται ένα τσούρμο νεοναζί για να προσβάλει τόπους όπου μαρτύρησαν συμπατριώτες μας; Ως εκεί έχει φτάσει ο μιθριδατισμός σου;
Αν όντως κατόπιν σκέψεως (ή άλλης διαδικασίας ομοιάζουσας προς σκέψιν) κατέληξες εκεί, σε οικτίρω!
Αλλο το τι είναι σωστό και λάθος και άλλο η Δημοκρατία skullone!
Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβεις?Η Δημοκρατία απαιτεί από τους πολίτες της να έχουν την ωριμότητα να αποτρέψουν/απομονώσουν τέτοιου είδους συμπεριφορές!
Και στο είπε ο Μάνος πριν αλλά έκανες ότι κοιτάς αλλού (ή πάλι δεν μπορείς να καταλάβεις!)
Η συμπεριφορά αυτή που εσυ επικροτείς (απαγόρευση στους ακροδεξιούς) είναι ΑΚΡΙΒΩΣ η ίδια με την απαγόρευση στους αριστερούς!Τόσο δύσκολο είναι?
Είμαστε μάγκες (και όχι τσουρόμαγκες!) ας φροντίσουμε να τους απομονώσουμε όχι να τους εξαφανίσουμε!
ΥΓ Συμβουλή.Κάνε μια εκτύπωση αυτών που γράφεις και φύλαξέ τα!Θα σου χρειαστούν αργότερα για να καταλάβεις πόσο φανατικός είσαι τώρα!
Συμφωνώ με το κύριο εξακύλινδρο,εκτός από το ΥΓ.
Η ικανότητα και διάθεση του skullone για διάλογο και αντιπαράθεση απόψεων βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με τη θερμοκρασία της Σιβηρίας Γενάρη μήνα,Ήτοι,πολύ κάτω απ' το 0...
-
Αγαπητοί κύριοι,
προτιμώ να κρατώ μετριοπαθή στάση και να μην παίρνω το μέρος κανενός απόλυτα. Παρατηρώ όμως ότι οι κουβέντα έχει φτάσει σε αντιπαράθεση μεταξύ αριστερών - δεξιών, αναρχικών και χρυσαυγιτών. Γνώμη μου είναι ότι, και τα δύο άκρα, έχουν από καιρό στελεχωθεί από άτομα που είτε έχουν κάποιο 'κέρδος', είτε είναι επιρρεπείς σε τέτοιες ιδεολογίες, άρα εύκολα επηρεάζονται και ποδηγετούνται. Γίνονται έτσι, χωρίς φυσικά οι ίδιοι να το θέλουν, όργανα των κρατούντων που τους χρησιμοποιούν σαν έναν ακόμα τρόπο ελέγχου της κοινωνίας και της αντιδράσεως των πολιτών.Μετά από τόσα χρόνια στο χώρο των πανεπιστημίων έχω καταλάβει ότι δυστυχώς το άσυλο ενώ πρέπει να υπάρχει (εξηγώ παρακάτω με ένα παράδειγμα πολύ απλό το γιατί) χρησιμοποιείται τις περισσότερες φορές για λάθος σκοπούς, από λάθος άτομα και σε λανθασμένη χρονική περίοδο. Για αυτό το πρόβλημα όμως, καθαρά ευθύνονται οι έχοντες την εξουσία, δηλαδή πρόεδροι σχολών, πρυτάνεις κτλ. Δίνω παράδειγμα: όταν στη σχολή μου πρόεδρος έχει βγει με υποστήριξη από συγκεκριμένο κόμμα και στον υπεύθυνο του κόμματος (αλήθεια πώς λέγονται αυτοί; δε θυμάμαι καθόλου) δίνει διδακτορικό, γραφείο μεγαλύτερο από των καθηγητών, γραμματέα κτλ, τι μπορεί να περιμένει κανείς από αυτόν τον πρόεδρο που είναι δέσμιος; Φυσικά, στις επόμενες εκλογές που έχασε, τον έδιωξε από το διδακτορικό, του πήρε το γραφείο και όλα τα προνόμια. Ωραία αντιμετώπιση, έτσι δεν είναι; Πάντως αυτός ο άνθρωπος για το μόνο που κάνει είναι να βολέψει τις κόρες του (το έκανε), να πάρει κανένα πρόγραμμα επιδοτούμενο (το έκανε) και να μην κάνει κανένα ουσιαστικό έργο στη σχολή για όσο είναι πρόεδρος (και αυτό το κατάφερε). Φαντάζομαι τα ίδια ισχύουν και σε άλλες σχολές με μικρές παραλλαγές. Να, λοιπόν, η αιτία που οι ελεγκτικοί μηχανισμοί που προστατεύουν ουσιαστικα το άσυλο δε δουλεύουν.
Φυσικά, όλα αυτά προέρχονται από την άκρατη κομματικοποίηση που υπάρχει στον ελληνικό χώρο από ιδρύσεως του ελληνικού κράτους το 1830 μέχρι και σήμερα και μάλιστα σε όλους του τομείς. Πάει το παιδί πανεπιστήμιο; Στο βουλευτή να το φέρουμε σπίτι. Πάει το παιδί στρατό (έλεος, 12 μήνες είναι πια); Στο βουλευτή να πάει σπίτι του (εγώ ας υπηρετήσω όλους του μήνες από τα ανατολικά σύνορα στα δυτικά, ενώ όλοι έρχονται πλέον σπίτι τους μετά το 5-6μηνο των συνόρων. Φυσικά εγώ δεν έχω ανάγκες όπως οι άλλοι ή δεν έχω σπουδάσει και είμαι χωρίς προσόντα και δεν πρέπει να βρω δουλεία, άλλωστε δεν βάζω και τα κλάματα από τους πολλούς φραπέδες στο ΚΨΜ). Μετά το παιδί να βρει δουλειά στο βουλευτή πάλι. Με πτυχία, master, phd, 100 χρόνια προϋπηρεσία και σου τρώνε τη θέση αν έχουν γνωστό.
Εμείς όμως ως πολίτες για σκεφθείτε τι κάνουμε; Έχουμε αντιδράσει ποτέ σε αυτά τα φαινόμενα; Έχει πει ποτέ κανείς όχι δεν παίρνω τη θέση γιατί δεν έχω τα προσόντα; Έχει πει κανείς όχι δε βάζω βύσμα για τη μετάθεση στο στρατό (αυτό είναι πράγματι το πιο γελοίο να προσπαθείς να λουφάρεις από την υπηρεσία στην πατρίδα σου); Έχει πει κανείς σε κάποιον υπεύθυνο (εντός και εκτός πανεπιστημίου) κάνε σωστά τη δουλειά σου και μην καλύπτεις κόσμο ή κρύβεσαι πίσω από τη θεσούλα σου; Φυσικά όποιος το κάνει μπαίνει στα μαύρα κατάστιχα του 'κράτους' και μετά ταλαιπωρείται, αλλά αν γίνει από όλους αυτό δε θα αλλάξει κάτι; Δεν μπορεί όλοι να είναι αντίπαλοι του κράτους. Τουλάχιστον δεν έχουμε στυγνή δικτατορία ακόμα για να μας σκοτώσουν όλους. Άσε που πάντα χρειάζεται ο λαός γιατί αν χαθεί ξαφνικά ποιόν θα εξουσιάζουν; Πού θα πάει η ισχύς τους; Σκέψου να είσαι μόνος στον πλανήτη, θα είσαι πρωταθλητής σε όποιο άθλημα θέλεις χωρίς αντίπαλο. Τι νόημα θα έχει όμως; (Το χρήμα πολλοί εμίσησαν, την εξουσία κανείς - παραφθορά γνωστού ρητού που πάει γάντι σε όλους μας)
Από την άλλη το κράτος, χωρίζει τους πολίτες σε ομάδες αλληλοσυγκρουόμενες για να τους ελέγχει καλύτερα. Λοιδωρεί τους δημοσίους υπαλλήλους, τους υπαλλήλους ΔΕΚΟ κτλ ώστε οι ιδιωτικοί να ψηφίσουν όχι υπερ των μεταρρυθμίσεων, αλλά κατά των βολεμένων. Σου λέει, αφού εγώ δεν είμαι βολεμένος, δε θα είναι κανείς. Αυτό όμως δεν αποτελεί λογική σκέψη. Είναι σαν να δίνεις 2 καρέκλες σε 5 άτομα. Ό,τι και να κάνεις οι 3 θα μείνουν όρθιοι. Δε φταίνε όμως οι 2 που κάθονται για τους όρθιους, ούτε οι 3 όρθιοι είναι αποτυχημένοι. Απλά το σύστημα δεν έχει φροντίσει για όλους να έχουν τις ίδιες ανέσεις. Παρακαλώ, λοιπόν, προσοχή όταν γράφετε για τους φοιτητές που κάθονται κτλ κτλ, Υπάρχουν και αυτοί και είναι και πολλοί, δεν είναι όμως όλοι. Δεν μπορεί να καταστρέψεις όλους για τη ζημιά που κάνουν μερικοί ελάχιστοι.
Παράδειγμα τώρα ασύλου. Στο Πανεπιστήμιο σε σχολές Πληροφορικής έχουν ειδικά μαθήματα που μαθαίνουν να σπάνε προγράμματα, κωδικούς, κλειδώματα κτλ. Αν καταργηθεί το άσυλο, όλοι αυτοί, άσχετο αν είναι για εκπαιδευτικούς σκοπούς ή όχι πρέπει να συλληφθούν για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων και ένα σωρό άλλες παραβάσεις. Δοκιμάστε, να βγειτε και να πειτε δημοσίως ότι σπάτε προγράμματα στο σπίτι σας για χόμπυ, την άλλη μέρα θα σας έρθει η BSA και θα ψάχνει τα πάντα. Στο πανεπιστήμιο όμως δεν έχει δικαίωμα να επέμβει και έτσι έχουμε ελευθερία έρευνας (μην ξεχνάμε ότι η ασφάλεια στο Bluetooth, στα WiFi κτλ έχει βελτιωθεί λόγω έρευνας Πανεπιστημίων στο σπάσιμο της προστασίας που χωρίς άσυλο δε θα γινόταν, τουλάχιστον στην Ελλάδα με τους τρόπους που δουλεύουν οι μηχανισμοί - στο εξωτερικό παραδέχομαι ότι δεν τους κυνηγάνε και χωρίς άσυλο, εδώ όμως; Πολλοί παλαβοί κυκλοφορούν και δεν τους εμπιστεύομαι ότι δε θα κυνηγήσουν αν δεν υπάρχει η ανάλογη προστασία). Το παράδειγμα ομολογώ ότι είναι λίγο αφελές, αλλά είναι μια πολύ πολύ απλή περίπτωση, έως βλακώδης όπου μπορεί να χρησιμεύσει η ελευθερία του λόγου. Μην ξεχνάμε ότι στις ΗΠΑ κάποιοι φοιτητές έσπασαν το immobilizer από απόσταση μάλιστα και το σύστημα πληρωμής των διοδίων το γνωστό e-pass. Οι εταιρίες έπεσαν πάνω τους σαν αρπακτικά. Τελικά τους έκαναν το χατήρι να πάρουν πτυχίο, αλλά τους απαγορεύτηκε να δημοσιεύσουν τη μελέτη τους (ελπίζω πλέον να υπάρχει κάπου, αλλά το βλέπω λίγο δύσκολο)
Τελειώνοντας, να επισημάνω για το περιστατικό με τον θυρωρό, ότι εγώ υπέθεσα τον τρόπο σκέψης του. Γνωρίζω ότι υπάρχουν δεξιοί πάμπτωχοι, απλοί, αγνοί ιδεολόγοι, όπως και αριστεροί που έρχονται με την mercedes και κατεβαίνουν και φορούν το αμπέχωνο. Μιλώντας όμως απλοϊκά προσπάθησα να μπω στη σκέψη αυτού του ατόμου για να δώσω μια όσο γίνεται πιο λογική εξήγηση γιατί μετά από τόσα χρόνια θέλησε να ελέγξει κάποιον και αυτός ήμουν εγώ. Φαντάζομαι γιατί πολύ απλά λόγω σκυμμένου κεφαλιού (= κακομοίρης, άρα με παίρνει), νορμάλ ντυσίματος (σίγουρα όχι σε κάποια κομματική ομάδα = δεν κινδυνεύω) και της συνεχιζόμενης άρνησής μου να του ρίξω έστω και μια ματία όλα αυτά τα χρόνια (= ποιός νομίζεις ότι είσαι που δε με κοιτάς; εγώ είμαι Ο ΘΥΡΩΡΟΣ), ήμουν ο δικαής πόθος του για επίδειξη του υπάρχω κι εγώ, μη με γράφεις, μπορώ να σε ελέγξω αφού 'με παίρνει' και να σε ξεφτιλίσω μπροστά σε όλο τον κόσμο.
Αυτά τα πολλά από εμένα. Ελπίζω να μην σας κούρασα... πολύ. Ευχαριστώ για το χρόνο και την υπομονή σας.
-
Προφανώς ΣΚΥΛΟΝΕ εσύ έχεις πολεμήσει και τους φασίστες και τους ναζί και ήσουν και ήσουν και καβάλα στην κεντρική πύλη του πολυτεχνείου όταν έμπαινε το τανκ...τότε....και η ευαισθησία σου περί δημοκρατίας είναι μεγαλύτερη από την δική μας.Σε πληροφορώ ότι άτομα που και τους Γερμανούς πολέμησαν και ξύλο έφαγαν από τον Παπαδόπουλο τζάμπα και βερεσέ,αν τους ρωτήσεις για την σημερινή κατάσταση περί ασύλου,περί εορτασμού της μνήμης του Πολυτεχνείου και λοιπούς αγώνες των ηρωικών σύγχρονων αριστερών το πιο πιθανό είναι να ξεράσουν κυριολεκτικά και μεταφορικά.Επειδή έχω μιλήσει με τέτοια άτομα πρέπει να ξέρεις ότι δηλώνουν αηδιασμένα και δεν δίνουν δεκάρα για τα εμετικά νοήματα που έχουν δωθεί σήμερα σε αγώνες του χθες.Και φυσικά ελπίζω να μην θεωρείς το κάθε ρεμάλι που κυκλοφορεί στο ένδοξο πανεπιστημιακό άσυλο θεματοφύλακα αξιών και ιδεών που ανήκουν σε άλλες εποχές γιατί είναι τουλάχιστον αφελές.Επειδή την ανεργία πολλοί εμίσησαν την αεργία ουδείς φρόντισαν ορισμένοι έξυπνοι το κωλοβάρεμα και τον σταρχιδισμό τους να τον βαπτίσουν πολιτική αντίδραση απέναντι στο κατεστημένο και λοιπές μαλακίες.
Τα πανεπιστήμια φιλαράκι δεν κινδυνεύουν από την Αστυνομία=μπάτσους=γουρούνια=δολοφόνους ή όπως αλλιώς γουστάρεις να τους αποκαλείς(και οι αστυνόμοι γονείς είναι,παιδιά έχουν και τα στέλνουν να σπουδάσουν)Αν εσένα σε συμφέρει να βλέπεις εν έτει 2005 στρατούς και οδοφράγματα γιατί έτσι σε συμφέρει ή έτσι σου έχουν πει να λες δικαιώμα σου.Το να χαρακτηρίζεις όμως όλους τους υπόλοιπους φασίστες και να μην πω τίποτα άλλο επειδή τολμούν και διαφωνούν με αυτά που γράφεις δεν είναι δικαίωμά σου.Τα ελληνικά πανεπιστήμια θα μπορούσαν να βρίσκονται πολύ μπροστά,αλλά δυστυχώς ''πληρώνουν'' ακόμα εκείνη τη νύχτα...βαρύ το τίμημα της δημοκρατίας,οι νταβατζήδες-αριστεροί που εκμεταλλεύονται αγώνες που δεν έκαναν οι ίδιοι αποδεικνύονται η σοβαρότερη απειλή κατά της δημοκρατίας.Γιατί αν εσύ πιστεύεις ότι αυτό το μπουρδέλο που ονομάζεται ελληνικό πανεπιστήμιο σήμερα είναι πεδίο ελεύθερης έκφρασης και δημιουργίας μάλλον έχεις μπλέξει τις έννοιες πανεπιστημιακό άσυλο και άσυλο ανιάτων.Δυστυχώς ή ευτυχώς σήμερα δεν υπάρχουν ούτε αριστεροί ούτε δεξιοί ούτε αναρχικοί ούτε φασίστες.Η μόνη ιδέα που που πουλαει πραγματικά σήμερα είναι αυτή της βόλεψης,της μάσας,της λούφας και της απάτης σε όλα τα επίπεδα.
Υ.Γ:Γιατί φοβήθηκες αλήθεια το πάρτυ των ψευτό-φασιστών στα χωράφια της Μεσσηνίας;Λίγη κόκα θα σνίφαραν οι ηλίθιοι και μετά θα την έκαναν με ελαφρούς πήδους.Το πολύ πολύ να σήκωναν και το κουλό τους και να χαιρετούσαν την αρχηγάρα τους..εκεί στον ουρανό και θα τελείωνε το παραμύθι.Άσε που θα κονόμαγαν και τίποτα οι μπαρμπέρηδες(θα τους έπαιρναν με την ψιλή,θα τους έριχναν και καμιά σφαλιάρα να κοκκινήσει η ξυρισμένη τους καράφλα) στα γύρω χωριά που έχουν πήξει στους τρεντύκουλες νεοέλληνες με τις αφάνες και τις αφέλειες και βαράνε αλογόμυγες στα μπαρμπέρικά τους.Τόσο πολύ ένιωσες να απειλείται η δημοκρατία σου και τα χρηστά αριστερά σου ήθη;Το ημερολόγιο σου μάλλον θέλει πέταμα..
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Κύριοι μπάτσοι, τους ξέρετε, μπορείτε να τους βρείτε σε χώρους που ΔΕΝ είναι άσυλο, πάτε και πιάστε τους, με την ευχή μας και ΠΑΡΑΤΑΤΕ ΜΑΣ.
Α...θέλω και εγώ ευνοική μεταχείρηση απο την αστυνομία! Σας διαβεβαιώ ότι είμαι πολύ δημοκράτης! Που να απευθυνθώ παρακαλώ?
Τις ειρωνείες άστες γι'αλλού, γιατί εδώ ΔΕΝ περνάνε. Αν όμως πράγματι θες ευνοϊκή μεταχείριση απ'τη μπατσαρία, γίνε ορντινάντσα κάποιου κομματάρχη (κατά προτίμηση κάποιου που να κρατά εκτός φυλακής αρκετούς εμπόρους ναρκωτικών), κάποιου παράγοντα ποδοσφαιρικής ομάδας (μπες στους οργανωμένους... Original, θύρα 7, θύρα 13, 4 τι άλλα σκατά μπορεί να είναι) ή κάνε παρέα μ'αυτούς τους 'γνωστούς αγνώστους'.
Ωπα! Και εδώ 'άσυλο' ?
Οντως το σχόλιό μου ήταν ειρωνικό. Τι θα μπορούσε άλλοστε να είναι ως απάντηση στα κείμενά σου?
Χαλάρωσε.
Φιλικά και δημοκρατικά...
Max -
Αντί να ειρωνεύεστε όσους είναι υπέρ του ασύλου και να αρχίζετε τα 'μας χρειάζεται μια χούντα' και να μου το παίζετε ευαίσθητοι για τα 'δημοκρατικά δικαιώματα' των χρυσαυγιτών (τώρα, τι δικαιώματα μπορεί κανείς να αναγνωρίσει σε κάποιον που, αν δει άνθρωπο διαφορετικού χρώματος, θα τον πυρπολήσει, εγώ ΔΕΝ μπορώ να το καταλάβω... Είμαι βλέπετε από χωριό και ανίκανος να καταλάβω τα διαλογικά σας νοήματα και τα υπερπροοδευτικά σας επιχειρήματα ), διαβάστε τη δημοσίευση του pipinos και μετά συνεχίστε.
Όχι βέβαια ότι πρόκειται να τη διαβάσετε. Βλέπετε, σας απασχολεί πιο πολύ να αντιπαρατεθείτε μαζί μου, θιγόμενοι από το γεγονός ότι ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ούτε τον αναρχοφασισμό ούτε τον χουντοφασισμό (τους δε χρυσαυγίτες απλώς αρνούμαι να τους θεωρήσω ανθρώπους κι αν έχετε πρόβλημα μ'αυτό, ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ και χωνέψτε το) και από την άρνησή μου να μπω στην ισοπεδωτική λογική 'πονάει δόντι κόψει κεφάλι' στην οποίαν έχετε μπει με τόση προθυμία.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι θα φορτώσω με τις βλακείες που λέγονται 'οι κακοί φοιτητές, τα κωλόπαιδα κλπ', διότι, αν γενικεύω εγώ μια φορά κατά των χρυσαυγιτών (υπέρ των ελευθεριών των οποίων κόπτεσθε), εσείς γενικεύετε ΕΚΑΤΟ φορές εναντίον μιας ομάδας ανθρώπων που μπορεί να είναι και παιδιά σας και συγγενείς σας και που, ενώ υπάρχουν πολλοί βολεμένοι και διαπλεκόμενοι με τα κομματόσκυλα και τους φοιτητοπατέρες, υπάρχουν άλλοι τόσοι που κάνουν το σκατό τους παξιμάδι μπας και καταφέρουν τίποτα, αλλά, ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ, εσείς τους λοιδωρείτε ως 'κωλόπαιδα'. Το άσυλο φτιάχτηκε γι'αυτούς τους φοιτητές που δουλεύουν και διεκδικούν το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ και να ερευνούν και να μην τους ενοχλεί κανένας 'θεματοφύλακας της τάξεως, της ησυχίας και της ασφάλειας' ή κανένα ξυρισμένο κεφαλάκι.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αντί να ειρωνεύεστε όσους είναι υπέρ του ασύλου και να αρχίζετε τα 'μας χρειάζεται μια χούντα' και να μου το παίζετε ευαίσθητοι για τα 'δημοκρατικά δικαιώματα' των χρυσαυγιτών (τώρα, τι δικαιώματα μπορεί κανείς να αναγνωρίσει σε κάποιον που, αν δει άνθρωπο διαφορετικού χρώματος, θα τον πυρπολήσει, εγώ ΔΕΝ μπορώ να το καταλάβω... Είμαι βλέπετε από χωριό και ανίκανος να καταλάβω τα διαλογικά σας νοήματα και τα υπερπροοδευτικά σας επιχειρήματα ), διαβάστε τη δημοσίευση του pipinos και μετά συνεχίστε.Προφανώς αδυνατείς να καταλάβεις.
Πρώτον, δεν το παίζουμε, είμαστε ευαίσθητοι για τα δημοκρατικά δικαιώματα όλων (ακόμα και των χρυσαυγιτών).
Αυτό όμως δεν σημαίνει skullone ότι δεχόμαστε/επικροτούμε/συμπλέουμε με αυτούς!
Και μην συνεχίζεις να παραπέμπεις σε δημοσιεύσεις κάποιου χρήστη. Υπάρχουν αντίστοιχες αλλά αντίθετες από άλλους.Όχι βέβαια ότι πρόκειται να τη διαβάσετε. Βλέπετε, σας απασχολεί πιο πολύ να αντιπαρατεθείτε μαζί μου, θιγόμενοι από το γεγονός ότι ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ούτε τον αναρχοφασισμό ούτε τον χουντοφασισμό (τους δε χρυσαυγίτες απλώς αρνούμαι να τους θεωρήσω ανθρώπους κι αν έχετε πρόβλημα μ'αυτό, ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ και χωνέψτε το) και από την άρνησή μου να μπω στην ισοπεδωτική λογική 'πονάει δόντι κόψει κεφάλι' στην οποίαν έχετε μπει με τόση προθυμία.
Εδω είναι και η διαφορά μας.
Εμας μας ενδιαφέρει!
Αν δεν ξέρουμε τι υποστηρίζουν δεν μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε.
Η δικιά σου λογική (της εξαφάνισης ή/και της άρνησης κάθε δικαιώματος) είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ή ίδια με την δική τους. Και αυτοί δεν επιτρέπουν σε κανένα να έχει άποψη διαφορετική από την δική τους!ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι θα φορτώσω με τις βλακείες που λέγονται 'οι κακοί φοιτητές, τα κωλόπαιδα κλπ', διότι, αν γενικεύω εγώ μια φορά κατά των χρυσαυγιτών (υπέρ των ελευθεριών των οποίων κόπτεσθε), εσείς γενικεύετε ΕΚΑΤΟ φορές εναντίον μιας ομάδας ανθρώπων που μπορεί να είναι και παιδιά σας και συγγενείς σας και που, ενώ υπάρχουν πολλοί βολεμένοι και διαπλεκόμενοι με τα κομματόσκυλα και τους φοιτητοπατέρες, υπάρχουν άλλοι τόσοι που κάνουν το σκατό τους παξιμάδι μπας και καταφέρουν τίποτα, αλλά, ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ, εσείς τους λοιδωρείτε ως 'κωλόπαιδα'. Το άσυλο φτιάχτηκε γι'αυτούς τους φοιτητές που δουλεύουν και διεκδικούν το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ και να ερευνούν και να μην τους ενοχλεί κανένας 'θεματοφύλακας της τάξεως, της ησυχίας και της ασφάλειας' ή κανένα ξυρισμένο κεφαλάκι.
Το δικαίωμα αυτό δεν ισχύει για όλους?
Εν κατακλείδι.
Είναι δείγμα αδυναμίας να απαγορεύεις σε κάποιον να εκφραστεί.
Είναι δικαίωμά σου (και υποχρέωσή σου) να υποστηρίξεις όσο μπορείς πιο δυνατά την άποψή σου.
Είναι υποχρέωσή σου να αντιμετωπίσεις ακραία (δεξιά και αριστερά στοιχεία) που τελικά θα σου στερήσουν την ελευθερία σου. -
Τι να σου πω... Όπως είπα και πιο πάνω, ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΙΟ. Άμα δω ένα κωλοπαίδι με ξυρισμένο κεφάλι να σκοτώνει ένα φουκαρά μόνο και μόνο γιατί το πετσί του είναι πιο σκούρο από αυτό της Άριας φυλής ή να βρίζει τους προγόνους μας που πολέμησαν για να ζουν σήμερα οι γονείς που τον βγάλανε, δεν θα ξυπνήσουν μέσα μου δημοκρατικές ευαισθησίες.
Αλλά τι ξέρω εγώ; Από χωριό είμαι, οι καραγκούνηδες οι γονείς μου δε μου μάθανε να δείχνω τρυφερότητα, στοργή και προδέρμ σε κάποιον που έχει το θράσος να υψώνει δίπλα στην Ελληνική σημαία αυτήν του Τρίτου Ράιχ και να φωνάζει ότι... θα'ρθει με την παρέα του και θα τρέμει η γη και θα σκοτώσουν όποιον δεν είναι στο πλευρό τους.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αλλά τι ξέρω εγώ; Από χωριό είμαι, οι καραγκούνηδες οι γονείς μου δε μου μάθανε να δείχνω τρυφερότητα, στοργή και προδέρμ σε κάποιον που έχει το θράσος να υψώνει δίπλα στην Ελληνική σημαία αυτήν του Τρίτου Ράιχ και να φωνάζει ότι... θα'ρθει με την παρέα του και θα τρέμει η γη και θα σκοτώσουν όποιον δεν είναι στο πλευρό τους.μα γιαυτο προσπαθουμε να στα μαθουμε εμεις αγαπητε skullone που ειμαστε ολοι απο πολη και τα ξερουμε καλα!
Βλεπεις οτι αμα θες να χρησιμοποιησεις ειρωνια (κατι που κανεις συχνα οταν δεν εχεις αλλα επιχειρηματα για να συνεχισεις να λες τα ιδια και τα ιδια) ειναι ακομα πιο ευκολο να σου απαντησουμε ομοιως!!
-
Κι αν δεν έχω όρεξη να μάθω να έχω τέτοιου είδους ευαισθησίες; Το σκέφτηκες αυτό; ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ να έχω τέτοιου είδους ευαισθησίες για το νεοναζί. Να μου πεις να δείξω ευαισθησία για έναν που ταλαιπωρείται επειδή δεν είναι του κυβερνώντος κόμματος, ΝΑΙ, το καταλαβαίνω. Να μου πεις να δείξω ευαισθησία για κάποιον που τον διώξανε απ'τη δουλειά γιατί δεν ψήφισε αυτό που ήθελε το αφεντικό, ΜΕΣΑ. Να μου πεις για τον άστεγο ή τον άνθρωπο που έμεινε χωρίς δουλειά στα 55 του κι έχει παιδιά να θρέψει, ΝΑΙ.
Αλλά για νεοναζί και άλλα ομοειδή υποκείμενα, ΞΕΧΝΑ ΤΟ. Ο σεβασμός είναι πάντα αμοιβαίος. Αφού λοιπόν αυτά τα 'λουλούδια' ΔΕΝ σέβονται το στοιχειώδες δικαίωμα των άλλων στην ύπαρξη (επειδή οι 'άλλοι' έχουν διαφορετικό χρώμα ή θρησκεία), δεν πρόκειται να τους σεβαστώ ούτε κι εγώ.-
Και πείτε με όπως θέλετε, ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αλλά για νεοναζί και άλλα ομοειδή υποκείμενα, ΞΕΧΝΑ ΤΟ. Ο σεβασμός είναι πάντα αμοιβαίος. Αφού λοιπόν αυτά τα 'λουλούδια' ΔΕΝ σέβονται το στοιχειώδες δικαίωμα των άλλων στην ύπαρξη (επειδή οι 'άλλοι' έχουν διαφορετικό χρώμα ή θρησκεία), δεν πρόκειται να τους σεβαστώ ούτε κι εγώ.-Και πείτε με όπως θέλετε, ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.
Ακριβως ο σεβασμος ειναι αμοιβαιος. Και τωρα δεν μιλας με αυτους, μιλας με μας. Αφου λοιπον δεν μας σεβεσαι και σε οτι δεν σου αρεσει αρχιζεις τους χαρακτηρισμους (βλεπε hrdoukas) και τα 'σε οικτιρω' κλπ, γιατι εισαι καλυτερους απο αυτους? Δεν ειναι το θεμα πως θα σε πουμε, το θεμα ειναι να σεβαστεις το θεμελιωδες δικαιωμα που εχει ο καθενας να λεει και να πιστευει οτι θελει χωρις να υπαρχεις εσυ και ανθρωποι σαν εσενα που οτι ειναι διαφορετικο απο αυτους το αποδοκιμαζουν και το βριζουν.
-
Όταν διαβάζω 'μια χούντα μας χρειάζεται' και ισοπεδωτικά του στυλ 'το άσυλο είναι μόνο για να καλύπτει εγκληματικές ενέργειες', θα φορτώσω. Για ν'αρχίσουν να λένε πως όλοι στον επαγγελματικό σου χώρο είναι καθάρματα, απατεώνες, εγκληματίες. Ή, μια και είσαι και γυναίκα, ν'αρχίσουμε τα σεξιστικά του στυλ 'οι γυναίκες είναι π_τάνες', να δούμε πώς θα αντιδράσεις. Ή ν'αρχίσουμε να λέμε 'όσοι είναι απ'το τάδε μέρος θέλουν σκότωμα και είναι καθάρματα κλπ'.
Και θα αντιδράσω ανάλογα με το περιεχόμενο (το ύφος ξέρω να το παρακάμπτω) των γραφομένων του άλλου.
-
Πιστεύω ότι είναι δικαίωμα του οποιουδήποτε να πιστεύει ότι θέλει. Είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάποιου να πιστεύει και να βροντοφωνάζει ότι ο Λένιν είναι 'θεός', ή, ότι ο Χίτλερ είναι 'θεός', ή ότι ο Θεός είναι 'θεός'. Η δουλειά της δημοκρατίας είναι να του εξασφαλίζει ότι θα έχει το δικαίωμα να συνεχίζει να το πιστεύει και να ζητωκραυγάζει μέχρι να βραχνιάσει.
Υποχρέωση της δημοκρατίας όμως είναι **και **να εξασφαλίζει ότι αυτοί που παραβιάζουν τους νόμους θα διώκονται, όπου και να βρίσκονται. Διαφορετικά, αν δεχτούμε ότι μπορεί να υπάρχουν κάποιες κλίκες ατόμων (είτε λέγονται Χρυσαυγίτες, είτε Αναρχοαυτόνομοι, είτε αιώνιοι φοιτητές που δεν γουστάρουν τους «μπάτσους») που παραβιάζουν τον νόμο ατιμωρητί επειδή χρησιμοποιούν τους χώρους ενός κακώς εννοούμενου ασύλου, τότε αρχίζουν να παραβιάζονται δύο άλλες θεμελιώδεις αρχές της δημοκρατίας μας. Αυτή που λέει ότι στην Ελλάδα όλοι είναι ίσοι απέναντι στον νόμο, καθώς και αυτή που διευκρινίζει ότι η ελευθερία μας τελειώνει εκεί που αρχίζει η ελευθερία των άλλων.
-
Γι'αυτό και βλέπεις άλλωστε ότι στα Χανιά, στην πολυτεχνειακή κοινότητα, υπάρχει δυσαρέσκεια απέναντι στην 'Rosa Nera'. Δεν είναι δικαίωμα των ατόμων αυτών να μας στερούν χώρους που χρειαζόμαστε, ούτε είναι δικαίωμα της ΔΑΠ, της ΠΑΣΠ, της ΠΚΣ, της Ενωτικής να γεμίζουν - ιδίως εν καιρώ ηρεμίας - τους χώρους του Πολυτεχνείου με συνθήματα και ΜΑΚΑΡΙ μια πρυτανεία να στείλει τη λυπητερή για τον καθαρισμό και τη βαφή των χώρων της πολυτεχνειούπολης στη ΝΟΔΕ Χανίων, στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ, του ΚΚΕ και των ΕΑΑΚ. Να δούμε, το ξανακάνουν;
Σε ό,τι αφορά τώρα τα ξυρισμένα κεφαλάκια, αν θέλουν να ασπάζονται το ναζισμό, πρόβλημά τους. Όμως, όταν βγαίνουν και βαράνε κόσμο, βρίζουν τους αγωνιστές της Αντίστασης και ασχημονούν, τότε τους αρμόζει η ανάλογη συμπεριφορά εκ μέρους όλων μας.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Όταν διαβάζω 'μια χούντα μας χρειάζεται' και ισοπεδωτικά του στυλ 'το άσυλο είναι μόνο για να καλύπτει εγκληματικές ενέργειες', θα φορτώσω.Οχι οτι έχω καμια καούρα για το αν με παρεξήγησες ή όχι αλλά έτσι για την τάξη...
Βρες μου ΜΙΑ συγκέντρωση νεοναζί στην οποίαν τα καλά αυτά παιδιά ΔΕΝ είχαν μαζί τους ολόκληρο στοκ με γκλομπ, σιδερογροθιές, μαχαίρια εκστρατείας και άλλα τέτοια ωραία πράγματα.(1)
(1) Αυτό έχει την ίδια λογική με το επιχείρημα των υπέρμαχων της κατάργησης του Πανεπιστημιακού Ασύλου
'Εφόσον, πλέον, το Ασυλο προσφέρει προστασία σε εκληματικά στοιχεία πρέπει να καταργηθεί'Κατ'αρχήν δες καλα τι είπα και μετά δες τι έβαλες στο στόμα μου.
Δεν ξέρω αν ήταν εύστοχος ο παραλληλισμός μου αλλά δε νομίζω να προκύπτει από τα παραπάνω οτι η εντός των εισαγωγικών φράση εκφράζει την άποψή μου (εξ ου και τα εισαγωγικά), μάλλον το αντίθετο θα έλεγα...
Ελπίζω πάντως, τώρα που (κοντο)κουρεύτηκα να μη με θεωρήσεις χρυσαυγίτη αν με δεις στο δρόμο. -
Δηλαδή δεν τα ισοπέδωσες όλα; Επειδή γίνεται κατάχρηση του ασύλου από μια μειοψηφία, πρέπει να καταργηθεί; ΟΚ - την επομενη φορά που θα έχεις πονόδοντο, κόψε το κεφάλι σου. Να κλείσουμε και τις εφημερίδες, αφού δεν έχουν καλούς δημοσιογράφους, ακολουθώντας ΑΚΡΙΒΩΣ τη λογική σου. Και τους τηλεοπτικούς σταθμούς! Και τους ραδιοσταθμούς!
Γενικά, ο,τιδήποτε παρουσιάζει οποιοδήποτε πρόβλημα στη χρήση του, ας το καταργήσουμε!
Με τη λογική σου, πρέπει να απαγορεύσουμε την πώληση αλκοολούχων ποτών, τσιγάρων, ηλεκτρονικών παιχνιδιών (αφού οδηγούν στον εθισμό και στη βία).
Εγώ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΙΟ και δε μπαίνω σε τέτοιες λογικές.
Ασφαλιτικο μεσα στο ΕΜΠ!