-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Κύριοι μπάτσοι, τους ξέρετε, μπορείτε να τους βρείτε σε χώρους που ΔΕΝ είναι άσυλο, πάτε και πιάστε τους, με την ευχή μας και ΠΑΡΑΤΑΤΕ ΜΑΣ.
Α...θέλω και εγώ ευνοική μεταχείρηση απο την αστυνομία! Σας διαβεβαιώ ότι είμαι πολύ δημοκράτης! Που να απευθυνθώ παρακαλώ?
Τις ειρωνείες άστες γι'αλλού, γιατί εδώ ΔΕΝ περνάνε. Αν όμως πράγματι θες ευνοϊκή μεταχείριση απ'τη μπατσαρία, γίνε ορντινάντσα κάποιου κομματάρχη (κατά προτίμηση κάποιου που να κρατά εκτός φυλακής αρκετούς εμπόρους ναρκωτικών), κάποιου παράγοντα ποδοσφαιρικής ομάδας (μπες στους οργανωμένους... Original, θύρα 7, θύρα 13, 4 τι άλλα σκατά μπορεί να είναι) ή κάνε παρέα μ'αυτούς τους 'γνωστούς αγνώστους'.
-
Λυπάμαι πραγματικά για την κατάντια της κοινωνίας μας και του επιπέδου διανόησης. Νοσταλγοί της χούντας και κρυφοδεξιοί προπαγανδίζουν τις απόψεις τους λες και είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα και απ'την άλλη προκλητικότατα δεν δίνουν δεκάρα για συνταγματικά δικαιώματα που κέρδισαν οι λαοί παγκοσμίως με αγώνες. Δυστυχώς οι φασίστες που έχουν την εξουσία τα τελευταία χρόνια έχουν μάθει το μάθημά τους από την προηγούμενη φορά. Δεν χτυπάνε ωμά και ευθεία έτσι ώστε να έρθουν σε αντίθεση με το πλήθος. Χαζοί είναι? (ναι, αλλά καλά εκπαιδευμένοι ) Απλά δημιουργούν τις συνθήκες (κοινωνικές, πολιτικές, οικονομικές κλπ) έτσι ώστε ο ίδιος ο λαός να ζητήσει ή να ανεχθεί επεμβάσεις και παραβιάσεις κεκτημένων με το φόβο μη χάσει τη μικροαστική βόλεψή του.
Δεν βρίσκεις δουλειά? Φταίει ο αλβανός (όχι ο βολεμένος κόλος σου φυσικά)
Δεν σου φτάνουν τα λεφτά όυτε για τα βασικά? Ναι, αλλά κερδίσαμε το euro, eurobasket, euroBision. Σκάσε και πανηγύριζε
Η αστυνομία είναι εξουσία? (ναι όπως παλιά, αχχχχχ - αναστεναγμός ανάμνησης ) Έτσι για να μάθουν τα κολόπαιδα που διαμαρτύρονται και επαναστατούν. Όσοι φοράν μαύρα και κάνουν φασαρίες είναι κακοί αναρχικοί, το λέει και ο μπαμπάς μου..
Θα μπορούσα να συνεχίζω για ώρες αλλά επειδή δεν πολυέχει νόημα μιας και η πλύση εγκεφάλου χτυπάει σε βαθύτερο επίπεδο από ένα κειμενάκι σε forum για αυτοκίνητα λέω να πάω να δω μπάλα
-
Πάρα πολύ ΣΩΣΤΑ!
Αλλά πού να το εξηγήσεις αυτό στον άλλον όταν εντός του κρανίου του έχει μόνο ΤΖΑΜΟΣΤΟΚΟ;
-
Ο χρήστης dazed έγραψε:
Δυστυχώς οι φασίστες που έχουν την εξουσία τα τελευταία χρόνια έχουν μάθει το μάθημά τους από την προηγούμενη φορά.Αυτοί, οι φασίστες, που πήραν την εξουσία με τα όπλα στους κροτάφους των ψηφοφόρων, έμαθαν το μάθημά τους και μας την έφεραν.
Πότε θα έρθει πια η δημοκρατία των μολότωφ να ανασάνουμε λιγάκι; -
Τον Μπους τον θεωρείς δημοκράτη;
Κι όμως, ΝΟΜΙΜΑ εξελέγη τη δεύτερη φορά (την πρώτη του χαρίσανε στο δικαστήριο τη διακυβέρνηση, κι ας είχε λιγότερα κουκιά), χωρίς να βάλει το πιστόλι στον κρόταφο κανενός (αν εξαιρέσουμε την τρομολαγνική προπαγάνδα των ΜΜΕ που κάνανε τον κόσμο να υποπτεύεται ακόμα και τη σκιά του).
Κι ο ΧΙΤΛΕΡ επίσης...
ΝΟΜΙΜΑ εξελέγη. Δεν έβαλε το πιστόλι στον κρόταφο κανενός.
Είναι κανένας από δαύτους δημοκράτης;
EDIT: Και δεν είναι απαραίτητο να σου βάλει ο πολιτικός το πιστόλι στον κρόταφο. Το κάνει κι ο εργοδότης σου (λέγε με - γκουχ γκουχ - ΚΟΚΚΑΛΗ) που έχει τακιμιάσει με το κυβερνών κόμμα... Το κάνει κι ο διαπλεκόμενος κοντυλοφόρος (ξέρεις, κάτι κυριλέ φιαλορίπτοντες 'δημοσιογράφοι' που ζητούν, από τις στήλες τους σε εφημερίδες 'γοήτρου' να... μπουζουριαστεί όποιος δεν συμφωνεί μαζί τους) που σε κάνει να βλέπεις όποιον διαφωνεί με το γκούβερνο ως κάτι ανάμεσα σε Οσάμα Μπιν Λάντεν και Μπαμπούλα.
-
Dazed δεν θα χαρακτήριζα τόσο εύκολα 'νοσταλγοί της χούντας' (δεν μπορώ να το πιστέψω άλλωστε, ότι θα υπήρχε έστω κι ένας 'νοσταλγός' σε αυτό το forum). Ωστόσο είναι λυπηρό το πώς (και πόσο) οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους. Δυστυχώς φτάσαμε στο σημείο να πρέπει να εξηγήσουμε από την αρχή τα κεκτημένα της δημοκρατίας και να ξαναδώσουμε ορισμό στο ίδιο το πολίτευμα. Και όχι μόνο... Φερ' ειπείν αν έπεφτε το ερώτημα '8ωρο ή όχι', θα άκουγες ανάλογη 'επιχειρηματολογία' (=συνδικαλισμός του κ@λου, δημοσιοϋπαλληλίκι της ξάπλας κ.λπ.) * , και ελάχιστοι θα έδιναν ουσιαστική σημασία στο τι σημαίνει πραγματικά το 8ωρο και το πόσο -και κυρίως γιατί- αίμα χύθηκε ώστε αυτό να θεωρηθεί κεκτημένο των δυτικών κοινωνιών. Το χειρότερο όμως είναι ότι οι 'αναθεωρητικές' αυτές φωνές κατά βάθος δεν έχουν άδικο. Κι αυτό γιατί οι ίδιοι οι θεσμοί έχουν ξεχαρβαλωθεί τόσο πολύ ώστε ξαναναρωτιώμαστε για την ίδια μας την ύπαρξη μέσα στην κοινωνία.
Είναι τεράστιο το θέμα...- To αστείο είναι ότι αυτά τα γράφω από το γραφείο και ήδη έχω κλείσει 9,5 ώρες (και δε βλέπω να φεύγω στην επόμενη μία ώρα)
-
Όταν οι ίδιοι οι... θεματοφύλακες των όσων προόδων έχουν συντελεστεί δεν πιστεύουν στην ουσία τους και προσπαθούν να τις εξευτελίσουν, για να προωθήσουν τα συμφέροντά τους, μην περιμένεις τίποτα καλύτερο.
Διαβάζω πολλούς εδώ μέσα και, με την αντιμετώπιση 'πονάει δόντι, κόψει κεφάλι' που τους χαρακτηρίζει, αναρωτιέμαι αν έχω να κάνω με άτομα των οποίων το IQ ξεπερνά το νούμερο του παπουτσιού τους ή όχι.
Αν έχουμε κακούς συνδικαλιστές, πρέπει να καταργήσουμε το συνδικαλισμό; Αν έχουμε κακή τηλεόραση, πρέπει να την καταργήσουμε;
Το ωραίο δε είναι πως όλοι όσοι λένε 'καλύτερα μια χούντα' δεν τολμάνε να ορθώσουν το παράστημά τους στον κακό συνδικαλιστή, στον κακό επαγγελματία, στον κακό μπάτσο, στο κωλόπαιδο που πάει και σπάει βιτρίνες...
Και υπενθυμίζω κάτι που είχε πει ο Βενιαμίν Φραγκλίνος:
Αυτός που θα παραχωρούσε την ελευθερία του με αντάλλαγμα την ασφάλεια δεν αξίζει ούτε ελεύθερος ούτε ασφαλής να είναι.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αυτός που θα παραχωρούσε την ελευθερία του με αντάλλαγμα την ασφάλεια δεν αξίζει ούτε ελεύθερος ούτε ασφαλής να είναι.
Δεν το΄ ξερα, πολύ μου αρέσει.
Θα το χρησιμοποιήσω ως υπογραφή... -
Το γράφω και με το αίμα μου αν χρειαστεί.
Πάντως φίλε Πέτρο μην νομίζεις ότι τα έβγαλα από το μυαλό μου αυτά για τους νοσταλγούς της χούντας. Δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει όλο το θέμα, αλλά αν το κάνεις ίσως εκπλαγείς..
-
Για να επανέλθουμε στο θέμα του ασύλου, επιμένω ότι το άσυλο υπάρχει γιατί εξυπηρετεί κάποιους και πάντως όχι την δημοκρατία, τους φοιτητές ή τα πανεπιστήμια. Είναι μέσο εξάσκησης ενός είδους τρομοκρατίας στους χώρους των πανεπιστημίων. Ας δοκιμάσει κάποιος να μπει π.χ στην πολυτεχνειούπολη κρατώντας την ελληνική σημαία ή να τολμήσει να βάλει αφίσες π.χ του Γρίβα ή του Μεταξά και τότε θα δείτε το άσυλο που θα έχει αυτός. Θα μου πείτε ότι αυτοί ήταν φασίστες, δικτάτορες και ξέρω γω τι άλλο, αλλά μήπως, υποτίθεται, δεν είναι αυτή η έννοια του ασύλου; Η ελευθερία της έκφρασης της γνώμης και της άποψης;
-
Ο χρήστης pafos13 έγραψε:
Για να επανέλθουμε στο θέμα του ασύλου, επιμένω ότι το άσυλο υπάρχει γιατί εξυπηρετεί κάποιους και πάντως όχι την δημοκρατία, τους φοιτητές ή τα πανεπιστήμια. Είναι μέσο εξάσκησης ενός είδους τρομοκρατίας στους χώρους των πανεπιστημίων. Ας δοκιμάσει κάποιος να μπει π.χ στην πολυτεχνειούπολη κρατώντας την ελληνική σημαία ή να τολμήσει να βάλει αφίσες π.χ του Γρίβα ή του Μεταξά και τότε θα δείτε το άσυλο που θα έχει αυτός. Θα μου πείτε ότι αυτοί ήταν φασίστες, δικτάτορες και ξέρω γω τι άλλο, αλλά μήπως, υποτίθεται, δεν είναι αυτή η έννοια του ασύλου; Η ελευθερία της έκφρασης της γνώμης και της άποψης;Συγγνώμη, αλλά αυτά που γράφεις τι σχέση έχουν με το άσυλο;;;;;;;;;;;;;;
Μου θυμίζεις το κλασικό τσιτάτο των πάλαι ποτέ δεξιών (γιατί τώρα στριμώχτηκαν όλοι στο κέντρο) επί ψυχρού πολέμου 'τολμάς ρε να βγεις στην Κόκκινη Πλατεία να φωνάξεις ο σύντροφος Μπρέζνιεφ είναι μαλάκας;'. Απλοϊκότητες, άσχετες με το θέμα.
-
Την Ελληνική σημαία κανείς Έλληνας δεν την πειράζει και αυτά που λένε 'τόλμα να φέρεις σε ΑΕΙ τη σημαία, θα σε δείρουν' είναι ηλιθιότητες της κακιάς ώρας που τις αμόλαγε και κάποιος μπράβος ονόματι Γιώργος Κονταξάκης, μαζί με την καλή του παρέα (η οποία αποτελείτο κυρίως από στελέχη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, αλλά κι από ΠΑΣΠίτες, εκ των οποίων κάποιοι ήσαν σύμβουλοι υπουργών της τότε 'δημοκρατικής' κυβέρνησης Σημίτη). Εμείς εδώ την έχουμε και ανεμίζει και εφαρμόζουμε πλήρως το αρμόζων τυπικό και τελετουργικό, όπως νόμος ορίζει - και κανένας δεν τολμά να την πειράξει, ούτε καν οι ανάρχες.
Από την άλλη, ΧΕΣΤΗΚΑ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ για την 'ελευθερία έκφρασης' του κάθε τελειωμένου μαλάκα που θέλει να 'εκφράσει' τα φιλοχουντικά του αισθήματα (που υπ'όψιν, ο Παπαδόπουλος ήταν ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΗΣ - ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΔΟΤΗΣ επί κατοχής και πρόδωσε τη χώρα του για αλλότρια συμφέροντα το '67, όπως έκανε και στα νιάτα του ). Ομοίως δε δίνω δεκάρα τσακιστή για τα ξυρισμένα ακατοίκητα κεφαλάκια της Χρυσής Αυγής (τα οποία ΠΟΤΕ δεν τολμά να πειράξει η - ακόμη εμφορούμενη από φιλοχουντικές αντιλήψεις - ΕΛ.ΑΣ.).
-
pafos13 έγραψε:
Για να επανέλθουμε στο θέμα του ασύλου, επιμένω ότι το άσυλο υπάρχει γιατί εξυπηρετεί κάποιους και πάντως όχι την δημοκρατία, τους φοιτητές ή τα πανεπιστήμια. Είναι μέσο εξάσκησης ενός είδους τρομοκρατίας στους χώρους των πανεπιστημίων. Ας δοκιμάσει κάποιος να μπει π.χ στην πολυτεχνειούπολη κρατώντας την ελληνική σημαία ή να τολμήσει να βάλει αφίσες π.χ του Γρίβα ή του Μεταξά και τότε θα δείτε το άσυλο που θα έχει αυτός. Θα μου πείτε ότι αυτοί ήταν φασίστες, δικτάτορες και ξέρω γω τι άλλο, αλλά μήπως, υποτίθεται, δεν είναι αυτή η έννοια του ασύλου; Η ελευθερία της έκφρασης της γνώμης και της άποψης;Συγγνώμη, αλλά αυτά που γράφεις τι σχέση έχουν με το άσυλο;;;;;;;;;;;;;;
Μου θυμίζεις το κλασικό τσιτάτο των πάλαι ποτέ δεξιών (γιατί τώρα στριμώχτηκαν όλοι στο κέντρο) επί ψυχρού πολέμου 'τολμάς ρε να βγεις στην Κόκκινη Πλατεία να φωνάξεις ο σύντροφος Μπρέζνιεφ είναι μαλάκας;'. Απλοϊκότητες, άσχετες με το θέμα.
Έχουν άμεση σχέση διότι το άσυλο έχει γίνει το μέσον για να κάνουν κάποιοι περιθωριακοί τύποι, τους πανεπιστημιακούς χώρους χωράφι δικό τους στο οποίο ο καθένας μπορεί να εκφράζει την άποψη του, φτάνει να συμφωνεί με την δική τους!!!! Το άσυλο δεν εξυπηρετεί σε τίποτα πλέον το μόνο που κάνει είναι να βοηθά στην ασυδοσία αυτών των περιθωριακών τύπων.
Και ναι συμφωνώ ότι αυτοί που φωνάζουν υπέρ του κάθε λογής δικτάτορα ή δικατορίσκου (π.χ Φιντέλ) ας πάνε στην να ζήσουν σε αυτά τα καθεστώτα να δουν την γλύκα.
-
Εξακολουθείς να παραβλέπεις - ΣΚΟΠΙΜΩΣ - όσα έχουν ειπωθεί για το όλο θέμα και για το τι υπερασπίζεται πραγματικά το άσυλο. Και ΟΧΙ, το άσυλο ΔΕΝ υπερασπίζεται αυτά τα άτομα, τα αίτια για την ασυδοσία των οποίων πρέπει να αναζητηθούν σε σκοπιμότητες των Αρχών που ΠΟΤΕ δεν είδαν με καλό μάτι το άσυλο. Αν τιμούσαν το άσυλο η 'δημοκρατική' παράταξη και η... 'δεξιά του Κυρίου', θα τους είχαν χώσει μέσα χωρίς να επικαλεσθούν ποτέ την ηλίθια δικαιολογία 'α, φταίει το άσυλο'. Η δικαιολογία αυτή ΔΕΝ περνάει παρά μόνο σε διανοητικά καθυστερημένους, γιατί τα άτομα αυτά είναι 'γνωστοί-άγνωστοι', δηλαδή ΓΝΩΣΤΟΙ στις Αρχές, οι οποίες απλώς τους αφήνουν ανενόχλητους.
-
Και πάλι η πονεμένη ιστορία με το άσυλο.
Το άσυλο προασπίζει το δικαιώμα του οποιουδήποτε να εκφέρει τις απόψεις του ελευθερά στο χώρο χωρίς να του απαγορεύεται να το πράτει.
Το άσυλο ΔΕΝ δίνει το δικαιώμα σε κανέναν να κάνει ό,τι θέλει.
Το άσυλο ΔΕΝ απαγορεύει την είσοδο της Αστυνομίας για την αποτροπή κάποιου κοινού εγκλήματος. Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αρχικά έτσι ερμηνευόταν.
Σήμερα το ΑΣΥΛΟ που τόσο κάποιοι προσπαθούν να το εκθιάσουν ΚΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ (για να μην πω κάτι πιο βαρύ) από τον οποιονδήποτε.
Π.χ. Στο κτήριο του Εργαστηρίου Στατικής και Αντισεισμικών Ερευνών του ΕΜΠ όπου και δουλεύω τα απογεύματα (και έχω σχέση για συναπτά 13 έτη, από απλός σπουδαστής, διδακτορικός και τώρα ως μετα-διδακτορικός) στο μηχανολογικό υπόγειο έχουμε μία ομάδα η οποία έχει καταλάβει το χώρο αυτό. Ως αποτέλεσμα δεν είναι να δυνατό να γίνει κανένα πείραμα στο εργαστήριο (όχι ότι θα μπορούσε με τα σημερινά δεδομένα να γίνει αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία) καθώς ο μηχανολογικός αυτός όροφος είναι απαραίτητος για την τοποθέτηση των κατάλληλων μηχανών. Όμως ο χώρος αυτός δεν είναι προσβάσιμος με αποτέλεσμα μηχανήματα μερικών εκατοντάδων εκατομυρίων να βρίσκονται στην αποθήκη σε αχρηστία και να χαθούν και κονδύλια άλλων 150.000.000 δρχ. (μιλώ σε δραχμές γιατί είναι τόσο παλαιά η ιστορία), για την αγορά νέων. Βέβαια για πειραματικό διδακτορικό ούτε λόγος να γίνεται στο εργαστήριο και το γεγονός ότι αυτό μπορεί να βολεύει κάποιους από τους διδάσκοντες δεν σημαίνει τίποτα καθώς το δικό μου δικαίωμα να προάγω την επιστήμη (καλά δεν είμαι πειραματικός αλλά στα 13 χρόνια έχω δει πολλά παιδιά που τελικά πήγαν σε άλλες γαίες και μέρη (ειδικά πέρα από τον Ατλαντικό και πρόσφατα στην χώρα του Ανατέλοντος Ηλίου)) δεν έχει χώρο έκφρασης. Με πιό δικαίωμα λοιπόν κάποια ομάδα περιορίζει την ελευθερία μίας άλλης ομάδας. Με πιό δικαίωμα δεν έχω τη δυνατότητα να εκφραστώ. Ποιός είναι αυτός που έχει το δικαιώμα να περιορίζει τις δικές μου ελευθερίες στο όνομα ποιών ιδανικών....
Ποιός είναι αυτός που θα τα βγάλει έξω τα καλόπαιδα. Ο πρύτανης. Μπα.... Η αστυνομία Μπα... αυτή δεν έχει δικαίωμα να επέμβει. Εγώ μήπως??? Γιατί να το κάνω.... Και να ήθελα πως θα το έκανα. Θα τους έλεγα ευγενικά να φύγουν. Καλά... Θα έπερνα κανένα δίκαννο... Να το κάνω τι? Θα αντικαταλαμβανά το χώρο φέρνοντας στο ΕΜΠ άλλες αντίπαλες ομάδες??? Γιατί για να έχω άλλο δυνάστη στο κεφάλι μου......
Και όμως η έννοια του ασύλου έχει μετατραπεί στο ΕΜΠ σε ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΑΛΕΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΕΣΤΙΚΑ ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΕ με όποιον θέλει όποτε θέλει να καταστρέφει την περιουσία του άλλου. Βέβαια όταν στα τμήματα έρχεται κάποιος να μιλήσει για την ταμπακιέρα κάποια αριστερά σχήματα ουρλίαζουν σαν υστερικές μωρές γεροντοκόρες που τις βιάζουν παραφύση.
Ούτε λόγος για τις κλοπές κατά συρροή που λαμβάνουν χώρα στο ΕΜΠ, για τους βιασμούς σπουδαστριών (κατά περιόδους), για τις φθορές σε κτήρια που φευ πληρώνει ο μέσος Έλληνας, για την αδυναμία πραγματοποίησης έρευνας (που πέρα από την διδασκαλία είναι αναπόσπαστο κομμάτι ενός Πανεπιστημίου) κλπ.
Άλλα στο όνομα της ελευθερίας όλα αυτά είναι ψηλά γράμματα. Μα και βέβαια κύριοι κύριοι προοδευτικοί.... το άσυλο σας βολεύει καθώς έχετε τη δυνατότητα να μπείτε σε ένα χώρο, να σπάσετε, να καταστρέψετε, να κλέψετε και στην συνέχεια να φύγετε ανενόχλητοι.....
Μα όλα αυτά που λες είναι ενέργειες προβοκατόρων. .....
Ναι ίσως αλλά δηλαδή πρέπει να μας σκοτώσει πρώτα κάποιος για να καταλάβουν κάτι ότι άλλο είναι η ελευθερία του λόγου και άλλο είναι οι βανδαλισμοί που στο κάτω κάτω της γραφής δεν νομίζω κάποιος νοήμων άνθρωπος να πιστεύει ότι έχουν σχέση με την ελευθερία του λόγου. Και το γεγονός της ατιμωρησίας δεν δημιουργεί και την ευκαιρία στους προβοκάτορες να πράξουν όπως αναφέρω.
ίσως όμως κάποιος απελπισμένος σπουδαστής να αρπάξει κάποια μέρα ένα δίκαννο να φάει πέντε έξι από τους προοδευτικούς αυτούς νεανίες να μείνει ασύληπτος καθώς πως θα μπει στο άσυλο η αστυνομία και μετά τα λέμε.
Και όσο και να σας φαίνεται παράξενο αυτό δεν είναι μία απίθανη πραγματικότητα. Ο Η/Υ που εκλάπει θα μπορούσε να περιεχει στοιχεία για το Ph.D. κάποιου σπουδαστή που αυτή τη στιγμή θα ήταν σε κατάσταση σοκ καθώς έχασε 3 χρόνια δουλειάς. Αυτόν τον άνθρωπο ποιός θα τον αποζημιώνε. Πως θα αντιδρούσε??? Αν εκείνη τι στιγμή έπερνε ένα όπλο έμπαινε σε ένα αμφιθέατρο και άρχιζε να θερίζει κόσμο ποιός θα τον σταματούσε?? Οι φύλακες του ΕΜΠ?? Ας γελάσω...
Η λύση βέβαια της Πολυτεχνειακής Αστυνομίας (το campus police) ούτε και αυτή είναι στα πλάνα των νεο-αριστεριστών καθώς κάθε μορφή εξουσίας είναι μισητή για αυτούς. Αλλά όπως είπαμε....
Η ελευθερία από τη στιγμή που περιορίζει τα δικαιώματα της πλειοψηφίας παύει να είναι ελευθερία και μετατρέπεται στην πιο στυγνού τύπου Δικτατορία. Αυτή των διανοούμενων που ως νέος Όργουελ σου απαγορεύουν και να σκεφτείς κάτι το διαφορετικό από αυτά που προάγει το ιερατείο τους.
-
Ο χρήστης pafos13 έγραψε:
pafos13 έγραψε:
Για να επανέλθουμε στο θέμα του ασύλου, επιμένω ότι το άσυλο υπάρχει γιατί εξυπηρετεί κάποιους και πάντως όχι την δημοκρατία, τους φοιτητές ή τα πανεπιστήμια. Είναι μέσο εξάσκησης ενός είδους τρομοκρατίας στους χώρους των πανεπιστημίων. Ας δοκιμάσει κάποιος να μπει π.χ στην πολυτεχνειούπολη κρατώντας την ελληνική σημαία ή να τολμήσει να βάλει αφίσες π.χ του Γρίβα ή του Μεταξά και τότε θα δείτε το άσυλο που θα έχει αυτός. Θα μου πείτε ότι αυτοί ήταν φασίστες, δικτάτορες και ξέρω γω τι άλλο, αλλά μήπως, υποτίθεται, δεν είναι αυτή η έννοια του ασύλου; Η ελευθερία της έκφρασης της γνώμης και της άποψης;Συγγνώμη, αλλά αυτά που γράφεις τι σχέση έχουν με το άσυλο;;;;;;;;;;;;;;
Μου θυμίζεις το κλασικό τσιτάτο των πάλαι ποτέ δεξιών (γιατί τώρα στριμώχτηκαν όλοι στο κέντρο) επί ψυχρού πολέμου 'τολμάς ρε να βγεις στην Κόκκινη Πλατεία να φωνάξεις ο σύντροφος Μπρέζνιεφ είναι μαλάκας;'. Απλοϊκότητες, άσχετες με το θέμα.
Έχουν άμεση σχέση διότι το άσυλο έχει γίνει το μέσον για να κάνουν κάποιοι περιθωριακοί τύποι, τους πανεπιστημιακούς χώρους χωράφι δικό τους στο οποίο ο καθένας μπορεί να εκφράζει την άποψη του, φτάνει να συμφωνεί με την δική τους!!!! Το άσυλο δεν εξυπηρετεί σε τίποτα πλέον το μόνο που κάνει είναι να βοηθά στην ασυδοσία αυτών των περιθωριακών τύπων.
Και ναι συμφωνώ ότι αυτοί που φωνάζουν υπέρ του κάθε λογής δικτάτορα ή δικατορίσκου (π.χ Φιντέλ) ας πάνε στην να ζήσουν σε αυτά τα καθεστώτα να δουν την γλύκα.
Καταλαβαίνεις βέβαια ότι κάνεις αυτό το οποίο καταδικάζεις (δηλαδή δε αναγνωρίζεις δικαίωμα λόγου στους 'περιθωριακούς', όπως τους αποκαλείς). Από εκεί και πέρα κάθε ελευθερία έχει και το 'τίμημά' της, κάτι το οποίο -προσωπικά- είμαι έτοιμος να το πληρώσω και το προτιμώ σε σχέση με την οποιαδήποτε 'έκπτωση'.
Το θέμα των 'αναρχικών', γνωστών/αγνώστων κ.λπ. είναι τεράστιο κι αν θες το ανοίγουμε. Πάντως αναμφίβολλα χρησιμοποιούνται ως όχημα για την κατάργηση του ασύλου (κι άλλων ελευθεριών), είτε πρόκειται για εγκάθετους/προβοκάτορες είτε όχι.
-
Χρήστο, το πλαίσιο για να προστατευθεί το ΕΜΠ (και κάθε ΑΕΙ) από τέτοια στοιχεία ΧΩΡΙΣ να θιγεί το άσυλο υπάρχει. Εφαρμόζεται; Κι εμείς έχουμε πρόβλημα εδώ με την 'Κατάληψη Rosa Nera', που κάτι άχρηστα ζώα έχουν καταλάβει το κτίριο της παλιάς Μεραρχίας (που θα το χρειαστούμε αργότερα για τη σχολή Καλών Τεχνών), αλλά δεν τολμά κανένας να αναλάβει το πολιτικό κόστος και να τους διώξει.
Κανόνες και συντεταγμένα όργανα ΕΧΟΥΜΕ. Τα χρησιμοποιούμε; Τολμάμε να τα χρησιμοποιήσουμε;
Και συμφωνώ απόλυτα για τις 'αριστερές' μωρές παρθένες. Οι χώροι αυτοί έχουν συγκεκριμένη χρήση και προορίζονται για ανθρώπους που ήρθαν στα πανεπιστήμια για να προκόψουν και να πάνε αυτήν τη γαμωκοινωνία ένα βήμα πιο μπροστά, δεν φτιάχτηκαν για να βγάζει ο καθένας την αγωνιστικότητά του έξω και να μετράνε ποιος την έχει πιο μεγάλη.
Ερωτώ: Όλοι αυτοί που βγαίνουν και ζητούν την κατάργηση του ασύλου θα τολμούσαν να εφαρμόσουν τους υπάρχοντες νόμους για να υπερασπισθούν τα ΑΕΙ;
Θα έστελναν τα κωλόπαιδα αυτά - αν είναι φοιτητές - στο πειθαρχικό; Θα ενημέρωναν τους ανόητους και αδιάφορους γονείς τους (πιθανώς στέλνοντάς τους και τη λυπητερή για τις φθορές); Θα προχωρούσαν σε μηνύσεις για κλοπές και αποδεδειγμένες φθορές;
ΟΧΙ. Δεν θα το έκαναν. Θα έλεγαν κι αυτοί 'φταίει το άσυλο'.
-
Τελικά μου φαίνεται 'τσινάει ο γάιδαρος κι εμείς θέλουμε να βαρέσουμε το σαμάρι'...
-
Από την άλλη, ΧΕΣΤΗΚΑ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ για την 'ελευθερία έκφρασης' του κάθε τελειωμένου μαλάκα που θέλει να 'εκφράσει' τα φιλοχουντικά του αισθήματα (που υπ'όψιν, ο Παπαδόπουλος ήταν ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΗΣ - ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΔΟΤΗΣ επί κατοχής και πρόδωσε τη χώρα του για αλλότρια συμφέροντα το '67, όπως έκανε και στα νιάτα του ). Ομοίως δε δίνω δεκάρα τσακιστή για τα ξυρισμένα ακατοίκητα κεφαλάκια της Χρυσής Αυγής (τα οποία ΠΟΤΕ δεν τολμά να πειράξει η - ακόμη εμφορούμενη από φιλοχουντικές αντιλήψεις - ΕΛ.ΑΣ.).
Αγαπητέ skullone συμφωνώ με τα πιο πάνω αλλά να προσθέσω και τον κάθε αναρχοαριστερόδεξιό ο οποίος δεν σέβεται την δημοκρατία, την δημόσια περιουσία και το δικαίωμα των υπολοίπων φοιτητών στη μάθηση.
Αγαπητέ Petro για τους περιθωριακούς τύπους (έιτε αναρχοαριστερούς, είτε χρυσαυγίτες) θεωρώ ότι χρησιμοποιούνται από το σύστημα γιαυτό και δεν τους συλλαμβάνει η αστυνομία κάθε φορά που δημιουργούν αναστάτωση. θεωρώ ότι το γεγονός ότι αφήνονται να ενεργούν ανεξέλεγκτα δεν οφείλεται στην αστυνομία αλλά στη πολιτική ηγεσία του τόπου.
-
Εγώ μίλησα κατά των 'αριστερών' και 'αναρχικών' που δε σέβονται τους άλλους. Αλλά ξέρεις... Πρέπει να προσέξεις τα εισαγωγικά που έβαλα. ΔΕΝ είναι αριστεροί αυτοί. Του κώλου τα εννιάμερα είναι!
Ασφαλιτικο μεσα στο ΕΜΠ!