-
Το περιστατικό είναι το εξής:
Περιστασιακά μου άναβε το λαμπάκι του check engine και στο συνεργειο μου λέγανε ότι είναι από κακής ποιότητας βενζίνη. Στα 100.000χλμ άλλαξα αισθητήρα 'λ' (αυτό έγινε πριν 2 μήνες περίπου). Όμως και τώρα συνεχίζει να παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα. Πηγαίνω και 'μηδενίζω' τον αισθητήρα στο συνεργείο και μετά από λίγο ξάνα το ίδιο.
Έχω παρατηρήσει το εξής:
α) Το λαμπάκι ανάβει μετά από μερικά χλμ που κάνω και ενώ η στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου δείχνει τρελές τιμές, οι οποίες είναι από 51,0 - 51,4 lit/100 km. Η ένδειξη αυτή είναι ανεξάρτητη με το πόσο τρέχω και με ποιά σχέση στο κιβώτιο, ούτε το εάν είμαι στην πόλη η στην εθνική.
β)Αυτές οι τρελές τιμές στην στιγμιαία κατανάλωση συνήθως ξεκινούν να φαίνονται στον υπολογιστή ταξιδίου μετά από κίνηση με πολύ μικρή ταχύτητα (π.χ. όταν παρκάρουμε) που λογικά η κατανάλωση είναι αυξημένη.Έχω πάει σε δυο επίσημα συνεργεία, μάλιστα το 2ο με καλύτερα μηχανήματα ελέγχου από το πρώτο και δεν έγινε τίποτε.
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ!!!!
-
Το περιστατικό είναι το εξής:
Περιστασιακά μου άναβε το λαμπάκι του check engine και στο συνεργειο μου λέγανε ότι είναι από κακής ποιότητας βενζίνη. Στα 100.000χλμ άλλαξα αισθητήρα 'λ' (αυτό έγινε πριν 2 μήνες περίπου). Όμως και τώρα συνεχίζει να παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα. Πηγαίνω και 'μηδενίζω' τον αισθητήρα στο συνεργείο και μετά από λίγο ξάνα το ίδιο.
Έχω παρατηρήσει το εξής:
α) Το λαμπάκι ανάβει μετά από μερικά χλμ που κάνω και ενώ η στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου δείχνει τρελές τιμές, οι οποίες είναι από 51,0 - 51,4 lit/100 km. Η ένδειξη αυτή είναι ανεξάρτητη με το πόσο τρέχω και με ποιά σχέση στο κιβώτιο, ούτε το εάν είμαι στην πόλη η στην εθνική.
β)Αυτές οι τρελές τιμές στην στιγμιαία κατανάλωση συνήθως ξεκινούν να φαίνονται στον υπολογιστή ταξιδίου μετά από κίνηση με πολύ μικρή ταχύτητα (π.χ. όταν παρκάρουμε) που λογικά η κατανάλωση είναι αυξημένη.Έχω πάει σε δυο επίσημα συνεργεία, μάλιστα το 2ο με καλύτερα μηχανήματα ελέγχου από το πρώτο και δεν έγινε τίποτε.
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ!!!!
-
Το περιστατικό είναι το εξής:
Περιστασιακά μου άναβε το λαμπάκι του check engine και στο συνεργειο μου λέγανε ότι είναι από κακής ποιότητας βενζίνη. Στα 100.000χλμ άλλαξα αισθητήρα 'λ' (αυτό έγινε πριν 2 μήνες περίπου). Όμως και τώρα συνεχίζει να παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα. Πηγαίνω και 'μηδενίζω' τον αισθητήρα στο συνεργείο και μετά από λίγο ξάνα το ίδιο.
Έχω παρατηρήσει το εξής:
α) Το λαμπάκι ανάβει μετά από μερικά χλμ που κάνω και ενώ η στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου δείχνει τρελές τιμές, οι οποίες είναι από 51,0 - 51,4 lit/100 km. Η ένδειξη αυτή είναι ανεξάρτητη με το πόσο τρέχω και με ποιά σχέση στο κιβώτιο, ούτε το εάν είμαι στην πόλη η στην εθνική.
β)Αυτές οι τρελές τιμές στην στιγμιαία κατανάλωση συνήθως ξεκινούν να φαίνονται στον υπολογιστή ταξιδίου μετά από κίνηση με πολύ μικρή ταχύτητα (π.χ. όταν παρκάρουμε) που λογικά η κατανάλωση είναι αυξημένη.Έχω πάει σε δυο επίσημα συνεργεία, μάλιστα το 2ο με καλύτερα μηχανήματα ελέγχου από το πρώτο και δεν έγινε τίποτε.
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ!!!!
-
Δοκιμασε να αλλαξεις βενζινά και ξαναδες το
-
βαλε ενα διαγνωστικο να δεις τι errors καταγραφει ο εγκεφαλος
αν δεν καταλαβαινεις τι λεω, http://www.seatclub.gr/forum -
Μήπως είναι κανένα πρόβλημα του maf; Είναι βέβαια λίγο απίθανο σε ατμοσφαιρικό κινητήρα, αλλά δεν χάνεις τίποτε να τους πεις να το κοιτάξουν.
-
Pio pithano na eine apo O2 sensora xoris na apokliete o MAF kai sou anevazi toso tin katanalosi giati o ECU diabazi ftoxa migmata apo ton/tous esthitires kai kani pio plousio to migma gia prostasia tou kinitira.
An den kanis live data logging me kapio diagnostiko na dis se ti times pezi o O2 kai o MAF den mporis na vgalis asfali simperasmata apla eikasies kanoume oli mas.
Fisika ki allazis venzinadiko gia kamposo kero kai an den exis diagnostiko ton lamda mporis na testaris me ena kalo psifiako voltometro!
JIM
Check Engine σε Cordoba