-
Τα ίδια και τα ίδια...
Μία διευκρινιση μόνο. Η celica δεν υπάρχει πια... -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το δοκίμασε το βρετανικό EVO και παρ' ότι περίμεναν κάτι διαφορετικό, μάπα το καρπούζι. Τσίμπησε και 3.5/5 αστέρια, τη στιγμή που το Golf GTi έχει 5/5. Για να δούμε τι θα κάνει το Focus ST...To autocar to bgazei to kalytero apo ola.
By the way, stin agglia(VXR) den exei tin energi anartisi pou exei to OPC. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν ψηφίζω άλλο!Eγώ ψηφίζω! ...GTI,
και παίρνω astra.
-
Κοίταξα το Autocar που γράφει ο Lotusnick. Βρήκα αυτό. Τους φαίνεται καλό μπλαμπλαμπλα, αλλά το βρήκαν πολύ απότομο, αν και εξαιρετικά ευχάριστο στην οδήγηση. Βέβαια αν όντως δεν έχει το μοντέλο που δοκίμασαν την ενεργητική ανάρτηση (ούτε καν το χαρακτηριστικό γαλάζιο των OPC έχει), τότε τα πράγματα θα ήταν σαφώς καλύτερα. Το ξεκατίνιασαν πάντως, μέχρι και για τη λαβή του λεβιέ ταχυτήτων γράφουν.
The Astra's VXR's ride and handling are probably its finest assets. Despite rolling on 225/40 R18 tyres it deals with crests and dips well, with excellent body control.
Verdict:
We've been critical of some aspects of the Astra VXR, but still like it a lot. At times, its handling response and dynamism are so breathtaking that we'd happily drive it even if it had no doors . But the fact remains that it would be a better car, and an easier one to drive, if the engine's response was more manageable. Nonetheless, on its day, it's a hugely entertaining machine. -
Μου αρεσει που δεν το κλειδωνετε,περα απο οτι υπαρχουν προσφατες παρομοιες ψηφοφοριες,το συγκριτικο ειναι ακυρο,γιατι δεν πληρουν ολα τα υποψηφια αυτοκινητα το ταβανι των 30000 ευρω.
Τουλαχιστον με το κλειδωμα θα μαθουν καποιοι να ειναι πιο προσεκτικοι οταν φτιαχνουν ψηφοφοριες.Και οχι τοσο πια προχειροι. -
Όντως είναι λίγο άκυρη η ψηφοφορία. Εκτός ότι πολλά ξεπαιρνούν τα 30.000 χιλ εκτός ότι η celica δεν παράγεται πλέον, το RX8 ποτέ δεν ανοίκε στην κατηγορία των GTI. Αν και το RX8 έχει γίνει λίγο σούπα και όσο πάνε τα αυστραλέζικα RX8 αυξάνουν μάλλον θα έπαιρνα αυτό λόγω πίσω κίνησης. Από μπροστοκίνητο θα έπαιρνα το astra θα του έβαζα και μία ρυθμιζόμενη ανάρτηση και θα το έφαιρνα (ελπίζω) στα μέτρα μου.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Η ρουφήχτρα καυσίμου με τις 2+0,5+0,5 = 3 θέσεις επιβατών
Όχι και μισές οι θέσεις του ΡοΧι πίσω..
Και εγώ έτσι νόμιζα, μέχρι που έκατσα και διαπίστωσα ότι είναι πολύ πιο άνετα απ'όσο φαίνεται ή θα περίμενε κανείς. -
Golf και για μενα αφου το Megane ειναι πανω απο τα 30000 .
Το type-r απο οτι ακουω ειναι πολυ καλο μεν αλλα χανει στο τιμονι. -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Από μπροστοκίνητο θα έπαιρνα το astra θα του έβαζα και μία ρυθμιζόμενη ανάρτηση και θα το έφαιρνα (ελπίζω) στα μέτρα μου.Συ είπας και το αποκάλεσες φέρετρο . Πόσο δίκιο έχεις...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κοίταξα το Autocar που γράφει ο Lotusnick. Βρήκα αυτό. Τους φαίνεται καλό μπλαμπλαμπλα, αλλά το βρήκαν πολύ απότομο, αν και εξαιρετικά ευχάριστο στην οδήγηση. **Βέβαια αν όντως δεν έχει το μοντέλο που δοκίμασαν την ενεργητική ανάρτηση (ούτε καν το χαρακτηριστικό γαλάζιο των OPC έχει), τότε τα πράγματα θα ήταν σαφώς καλύτερα. **Το ξεκατίνιασαν πάντως, μέχρι και για τη λαβή του λεβιέ ταχυτήτων γράφουν.The Astra's VXR's ride and handling are probably its finest assets. Despite rolling on 225/40 R18 tyres it deals with crests and dips well, with excellent body control.
Verdict:
We've been critical of some aspects of the Astra VXR, but still like it a lot. At times, its handling response and dynamism are so breathtaking that we'd happily drive it even if it had no doors . But the fact remains that it would be a better car, and an easier one to drive, if the engine's response was more manageable. Nonetheless, on its day, it's a hugely entertaining machine.Den einai etsi apla ta pragmata.
To VXR den exei energitiki giati h Lotus (pou ekane tin rythmisi tis anartisis) protimise to mi-energitiko set-up pou einai idika rythmismeno gia tous apetitikous agglikous dromous.
Oi Germanoi zitisan stin ypolipi europi na exei tin energitiki anartisi(pali me set-up apo tin Lotus).
Opote den mporoume na leme oti tha eitan kalytero.Pantos kati apantiseis tou typou,
-το εξελιγμενο συστημα διευθυνσης και αναρτησης που το ειδες ρε αδερφε???? ή θα μου πεις οτι επειδη ειναι το OPC θα τα εχουν αλλαγμενα......... (ψιτ , μεταξυ μας? δεν το νομιζω)
den prepei na legonte etsi eukola.
Den krineis ena amaxi sta xartia, alla ston dromoGenika exei polla axiologa amaxia h katigoria.
Opoio sou tairiazei, pairneis -
Μη μου πεις ότι ψήφισες Astra λόγω Lotus
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μη μου πεις ότι ψήφισες Astra λόγω LotusOpos ksereis den tha eperna kannena apo ta parapano.
Alla se emfanisi to Astra mou aresei pio poly apo olaEseis giati krazete oloi to Astra? Epeidi einai Opel?
-
Δεν αρκεί δηλαδή αυτό;
Πέρα από την πλάκα, συμφωνώ ότι τα αυτοκίνητα κρίνονται στο δρόμο και όχι στον καναπέ. Επειδή όμως τόσα χρόνια δεν έχω οδηγήσει ένα Opel που να πιάνει τη βάση με οδηγικά κριτήρια και επειδή τρώει θάψιμο από το περιοδικό EVO, για αυτό και πιστεύω ότι δε θα το προτιμούσα. Δε θα το προτιμούσα όχι από το RX8, καλά, για αυτό δεν τίθεται θέμα, αλλά από τα άλλα προσθιοκίνητα. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δεν αρκεί δηλαδή αυτό;
Πέρα από την πλάκα, συμφωνώ ότι τα αυτοκίνητα κρίνονται στο δρόμο και όχι στον καναπέ. Επειδή όμως τόσα χρόνια δεν έχω οδηγήσει ένα Opel που να πιάνει τη βάση με οδηγικά κριτήρια και επειδή τρώει θάψιμο από το περιοδικό EVO, για αυτό και πιστεύω ότι δε θα το προτιμούσα. Δε θα το προτιμούσα όχι από το RX8, καλά, για αυτό δεν τίθεται θέμα, αλλά από τα άλλα προσθιοκίνητα.Ti douleia exoun ta alla Opel me to VXR pou einai eidiko modelo?
Opel einai kai to speedsterTo EVO den einai kai h biblos tis autokinisis.
Ekraze to Focus RS(otan eixe bgei) kai prin 2 teuxei to ymnouse!!!!
Oso gia to Autocar, einai kai auto koryfaio periodiko, kai me istoria. -
Chris Harris και Steve Sutcliffe; Υποκλίνομαι
Επέτρεψέ μου όμως, επειδή ξέρω πολύ καλά τι εστί Autocar, να κρατάω και μια πισινή -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Chris Harris και Steve Sutcliffe; Υποκλίνομαι
Επέτρεψέ μου όμως, επειδή ξέρω πολύ καλά τι εστί Autocar, να κρατάω και μια πισινήEtsi prepei na kratame kai mia pisini otan krinoume amaxia pou den exoume odigisei
-
Ναι, βέβαια, αν και γω έλεγα για το Autocar
-
Χεχεχε, θυμάμαι έναν 50άρη που έλεγε: Μερσεντές, αυτό είναι αμάξι. Πας στην εθνική λες και κάθεσαι στον καναπέ. Το ίδιο και η Χ-5 του γαμπρού μου. Τι να μας πουν κάτι Ιάπωνες και Γάλλοι, αυτοί ξέρουν μόνο κάρα να βγάζουν για τα φτωχαδάκια που δεν μπορούν να πάρουν ακριβό γερμανικό.
Γιατί τον θυμήθηκα τώρα; Έλα μου ντε. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Χεχεχε, θυμάμαι έναν 50άρη που έλεγε: Μερσεντές, αυτό είναι αμάξι. Πας στην εθνική λες και κάθεσαι στον καναπέ. Το ίδιο και η Χ-5 του γαμπρού μου. Τι να μας πουν κάτι Ιάπωνες και Γάλλοι, αυτοί ξέρουν μόνο κάρα να βγάζουν για τα φτωχαδάκια που δεν μπορούν να πάρουν ακριβό γερμανικό.
Γιατί τον θυμήθηκα τώρα; Έλα μου ντε.Aναφερεσαι σε αλλη κατηγορια ανθρωπων αυτη τη στιγμη...που κατα την γνωμη μου δεν εχουν και πολυ σχεση με την αυτοκινηση, τουλαχιστον οπως την αντιλαμβανομαι εγω...
Σε καμια περιπτωση δεν λεω οτι το X5 η' το Μερκεντε δεν ειναι καλα αυτοκινητα γι'αυτο που κατασκευαστηκαν...απ'την αλλη ομως ειναι αυτοκινητα που δεν θα σκεφτομουν ποτε να αγορασω και ουτε μου προκαλουν στο ελαχιστο, οποιοδηποτε συναισθημα οταν τα δω στο δρομο...
Οσον αφορα την ψηφοφορια, ειμαι και εγω της αποψης οτι δεν ειναι και πολυ πετυχημενη, αφου υπαρχουν αρκετα αυτοκινητα που ξεπερνουν τα 30,000ευρω καθως επισης, λειπουν τρεια 'περισσοτερο' GTi απ'οσα αναγραφονται (Clio, Mini, 206)...τα οποια ΔΕΝ ειναι ολα GTi κατα την γνωμη μου...οποτε δεν θα ψηφισω...
-
[quote='lotusnick']
To EVO den einai kai h biblos tis autokinisis.
Ekraze to Focus RS(otan eixe bgei) kai prin 2 teuxei to ymnouse!!!!
quote]Αυτο που λες Νικο ειναι αληθεια για το Focus Rs! Ειναι βεβαια και το μοναδικο αρθρο του αγγλικου EVO που μου ειχε κανει ιδιαιτερη εντυπωση αφου σε ολη την υπολοιπη ευρωπη τα σχολια ηταν διαφορετικα...ουσιαστηκα με εκεινο το αρθρο ανακαλουν τα προηγουμενα σχολια τους και προσπαθουν να μαζεψουν τα αμαζευτα και στα τευχη μετα απο αυτο, σχολιαζοντας σε διαφορα αρθρα το RS ως καλυτερο απ'οτι το θεωρουσαν -βλεπε τευχος 085-
GTI μέχρι 30000 ευρώ.