Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Daihatsu Copen
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Daihatsu Copen
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    91
    495
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mak last edited by

      Πρίν καμιά ώρα είδα στην Ν. Ερυθραία το καινούργιο coupe-cabriolet της Daihatsu το Copen Roadster!(σαν αυτό στη φωτό) Και αν είδα καλά είχε και ελληνικές πινακίδες!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        mak last edited by

        Πρίν καμιά ώρα είδα στην Ν. Ερυθραία το καινούργιο coupe-cabriolet της Daihatsu το Copen Roadster!(σαν αυτό στη φωτό) Και αν είδα καλά είχε και ελληνικές πινακίδες!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mak last edited by

          Πρίν καμιά ώρα είδα στην Ν. Ερυθραία το καινούργιο coupe-cabriolet της Daihatsu το Copen Roadster!(σαν αυτό στη φωτό) Και αν είδα καλά είχε και ελληνικές πινακίδες!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης mak έγραψε:
            Πρίν καμιά ώρα είδα στην Ν. Ερυθραία το καινούργιο coupe-cabriolet της Daihatsu το Copen Roadster!(σαν αυτό στη φωτό) Και αν είδα καλά είχε και ελληνικές πινακίδες!

            http://www.yomiuri.co.jp/atcars/impress ... _copen.jpg

            Μα... δεν είναι καινούριο, υπάρχει αρκετά χρόνια. Και, αν δεν κάνω λάθος, δεν βγήκε ΠΟΤΕ αριστεροτίμονο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              mak last edited by

              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

              Πρίν καμιά ώρα είδα στην Ν. Ερυθραία το καινούργιο coupe-cabriolet της Daihatsu το Copen Roadster!(σαν αυτό στη φωτό) Και αν είδα καλά είχε και ελληνικές πινακίδες!

              http://www.yomiuri.co.jp/atcars/impress ... _copen.jpg

              Μα... δεν είναι καινούριο, υπάρχει αρκετά χρόνια. Και, αν δεν κάνω λάθος, δεν βγήκε ΠΟΤΕ αριστεροτίμονο.

              Δεν ξέρω αν κυκλοφορούσε στην Ιαπωνία-ΗΠΑ παλαιότερα αλλά αν είναι έτσι έχω την εντύπωση πως η ευρωπαική του εκδοχή(αριστεροτίμονη) παρουσιάστηκε πρόσφατα και ήδη στην Γερμανία διατείθεται κανονικά. Μπήκα και στο ελληνικό site http://www.daihatsu.gr και υπάρχει. Για την ιστορία το Copen κινείται απο έναν 4κύλινδρο κινητήρα τούρμπο 659 cc, 16βάλβιδο και αποδίδει 68 άλογα με ροπή που φθάνει τα 100 Nm στις 3200 στροφές.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης mak έγραψε:

                Πρίν καμιά ώρα είδα στην Ν. Ερυθραία το καινούργιο coupe-cabriolet της Daihatsu το Copen Roadster!(σαν αυτό στη φωτό) Και αν είδα καλά είχε και ελληνικές πινακίδες!

                http://www.yomiuri.co.jp/atcars/impress ... _copen.jpg

                Μα... δεν είναι καινούριο, υπάρχει αρκετά χρόνια. Και, αν δεν κάνω λάθος, δεν βγήκε ΠΟΤΕ αριστεροτίμονο.

                Δεν ξέρω αν κυκλοφορούσε στην Ιαπωνία-ΗΠΑ παλαιότερα αλλά αν είναι έτσι έχω την εντύπωση πως η ευρωπαική του εκδοχή(αριστεροτίμονη) παρουσιάστηκε πρόσφατα και ήδη στην Γερμανία διατείθεται κανονικά. Μπήκα και στο ελληνικό site http://www.daihatsu.gr και υπάρχει. Για την ιστορία το Copen κινείται απο έναν 4κύλινδρο κινητήρα τούρμπο 659 cc, 16βάλβιδο και αποδίδει 68 άλογα με ροπή που φθάνει τα 100 Nm στις 3200 στροφές.

                Δίκιο έχεις!!!
                Τι λες τώρα!
                Δεν λέει τιμές το site ¨ομως

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Τρέμε Smart

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    mak last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                    Πρίν καμιά ώρα είδα στην Ν. Ερυθραία το καινούργιο coupe-cabriolet της Daihatsu το Copen Roadster!(σαν αυτό στη φωτό) Και αν είδα καλά είχε και ελληνικές πινακίδες!

                    http://www.yomiuri.co.jp/atcars/impress ... _copen.jpg

                    Μα... δεν είναι καινούριο, υπάρχει αρκετά χρόνια. Και, αν δεν κάνω λάθος, δεν βγήκε ΠΟΤΕ αριστεροτίμονο.

                    Δεν ξέρω αν κυκλοφορούσε στην Ιαπωνία-ΗΠΑ παλαιότερα αλλά αν είναι έτσι έχω την εντύπωση πως η ευρωπαική του εκδοχή(αριστεροτίμονη) παρουσιάστηκε πρόσφατα και ήδη στην Γερμανία διατείθεται κανονικά. Μπήκα και στο ελληνικό site http://www.daihatsu.gr και υπάρχει. Για την ιστορία το Copen κινείται απο έναν 4κύλινδρο κινητήρα τούρμπο 659 cc, 16βάλβιδο και αποδίδει 68 άλογα με ροπή που φθάνει τα 100 Nm στις 3200 στροφές.

                    Δίκιο έχεις!!!
                    Τι λες τώρα!
                    Δεν λέει τιμές το site ¨ομως

                    Προφανώς δεν έχει παρουσιαστεί επίσημα απο την ελληνική αντιπροσωπία για αυτό και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η τιμή του, πάντως έχει γούστο το αμαξάκι και έχω πολύ περιέργεια πόσο θα κοστίζει!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      msamaro last edited by

                      Όντως δεν είναι άσχημο αμαξάκι, αν και από εδώ μέσα οι περισσότεροι δεν θα το αγοράζαμε. Είναι σίγουρα όμως 4 κύλινδρο?? 164κ.εκ. ανά κύλινδρο πρέπει να αποτελεί ρεκόρ. Είχα διαβάσει κάπου ότι από θερμοδυναμικής απόψεως δεν μπορούν να αποδώσουν σωστά τόσο μικροί κύλινδροι. Κάπου έχει συζητηθεί στα τεχνικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        adis4gr last edited by

                        παιδια το αμαξακι ειναι πυροβολο και δε του φαινεται καθολου! ηταν και στην εκθεση της αθηνας πριν δυο χρονια αλλα μεχρι τωαρ φερνανε μονο κπ νομιζω την δεξιοτιμονη εκδοση...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • M
                          mak last edited by

                          Και όμως είναι 4κύλινδρο!! Απο επιδόσεις 0-100:11,7s και τελική ταχύτητα 170km/h.... Όχι και άσχημα για 659cc ε?? Στην Φρανκφούρτη το Σεπτέμβρη παρουσιάστηκε και το Copen 1,3lt....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • C
                            cmarin last edited by

                            To θέμα προήλθε από διάσπαση από το carspoting [moderator]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης Govus έγραψε:

                              Όντως δεν είναι άσχημο αμαξάκι, αν και από εδώ μέσα οι περισσότεροι δεν θα το αγοράζαμε. Είναι σίγουρα όμως 4 κύλινδρο?? 164κ.εκ. ανά κύλινδρο πρέπει να αποτελεί ρεκόρ. Είχα διαβάσει κάπου ότι από θερμοδυναμικής απόψεως δεν μπορούν να αποδώσουν σωστά τόσο μικροί κύλινδροι. Κάπου έχει συζητηθεί στα τεχνικά.

                              Τα ιαπωνικά 'Κ'-cars (που στην συντριπτική τους πλειοψηφία, δυστυχώς δεν εξάγονται, παρά μόνον κατόπιν 'εξευρωπαϊσμού) έχουν κατ' αποκλειστικότητα κινητήρες με όριο τα 660 κ.εκ. (και περιορισμούς, που αφορούν στις διαστάσεις μήκους και πλάτους-κάποιος να με διορθώσει αν κάνω λάθος παρακαλώ...). Τα περισσότερα είναι τετρακύλινδρα, αλλά οι κινητήρες τους δεν είναι το μόνο εξελιγμένο τους μέρος!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • K
                                kostas-1970 last edited by

                                Μαμα....συρρικνωσα το beetle

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Η τιμή του στην Αγγλία είναι περίπου £13.000 δυστυχώς

                                  Έχω μεγάλη περιέργεια πόσο θα κάνει στην Ελλάδα τώρα που ήρθε. Τελικά, είχε πρωτοπαρουσιαστεί το 2003, σαν να άργησε να έρθει, αλλά ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟ. Πιστεύω είναι κατά ΠΟΛΥ καλύτερη πρόταση από ένα Σμαρτ.

                                  περίπου 700 κυβικά, 4κύλινδρο (!!!), τούρμπο, 70 άλογα, 10 κιλά ροπή@ 3200 (!!!), κόκκινα στις 8500 (!!!), μπροστά κίνηση, οροφή τύπου 'CC', βάρος 800 κιλά (ΟΟΟΟΛΕ! ), λάστιχα 165/50, 3,4 μέτρα μήκος, 1,47 πλάτος.

                                  Αγγλικά τεστ, λένε πολύ καλά λόγια για το αυτοκινητάκι: 'Pure fun factor, agile handling, gutsy little engine, uniqueness'

                                  report: http://www.webwombat.com.au/motoring/ne ... 07_dai.htm

                                  Στο Copen στηρίχτηκε και ένα ακόμη ωραίο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε φέτος στη Φρανκφούρτη, το HVS. Δείτε το:



                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tazz last edited by

                                    Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                                    παιδια το αμαξακι ειναι πυροβολο και δε του φαινεται καθολου!

                                    Συμφωνώ. Κι έχει πολύ παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά. Το έχω οδηγήσει αρκετές φορές στο Gran Turismo 4

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                      Η τιμή του στην Αγγλία είναι περίπου £13.000 δυστυχώς

                                      Έχω μεγάλη περιέργεια πόσο θα κάνει στην Ελλάδα τώρα που ήρθε. Τελικά, είχε πρωτοπαρουσιαστεί το 2003, σαν να άργησε να έρθει, αλλά ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟ. Πιστεύω είναι κατά ΠΟΛΥ καλύτερη πρόταση από ένα Σμαρτ.

                                      περίπου 700 κυβικά, 4κύλινδρο (!!!), τούρμπο, 70 άλογα, 10 κιλά ροπή@ 3200 (!!!), κόκκινα στις 8500 (!!!), μπροστά κίνηση, οροφή τύπου 'CC', βάρος 800 κιλά (ΟΟΟΟΛΕ! ), λάστιχα 165/50, 3,4 μέτρα μήκος, 1,47 πλάτος.

                                      Αγγλικά τεστ, λένε πολύ καλά λόγια για το αυτοκινητάκι: 'Pure fun factor, agile handling, gutsy little engine, uniqueness'

                                      report: http://www.webwombat.com.au/motoring/ne ... 07_dai.htm

                                      Στο Copen στηρίχτηκε και ένα ακόμη ωραίο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε φέτος στη Φρανκφούρτη, το HVS. Δείτε το:

                                      τόσο ελαφρύ που είναι και με τόσο στενά λάστιχα, αποκλείεται να στρίβει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • B
                                        bagus last edited by

                                        Κουκλι ειναι......

                                        Αν κανει 13-14Κ θα πουλησει τρελα..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης Bagus έγραψε:
                                          Κουκλι ειναι......

                                          Αν κανει 13-14Κ θα πουλησει τρελα..

                                          Δύσκολα θα κάνει τόσο Βάγγο, μάλλον θα είναι ακριβότερο. Εκτιμώ περί τα 17k.
                                          Έχει όλα τα φόντα να κλέψει πωλήσεις από το Σμαρτ, αλλά δεν το βλέπω, δυστυχώς... Πόσοι θα προτιμήσουν το 'D' στη μάσκα από το 'αστέρι'?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Κουκλί είναι, αλλά μια μικρή ένσταση: επειδή στην προηγούμενη διεθνή έκθεση ήταν εδώ και μπορούσες να μπεις μέσα και επειδή μάλλον έχει σχεδιαστεί με γνόμωνα τον σωματότυπο των τζαπονιων, ο αγκώνας μου, ακόμα και όταν καθόμουνα σχετικά μακριά από το τιμόνι βρισκόταν σε συνεχή επαφή με την πόρτα... Αν ρύθμιζα το κάθισμα σε μια πιο 'επιθετική' θέση, τα πράγματα ήταν τραγικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr