-
Πρίν καμιά ώρα είδα στην Ν. Ερυθραία το καινούργιο coupe-cabriolet της Daihatsu το Copen Roadster!(σαν αυτό στη φωτό) Και αν είδα καλά είχε και ελληνικές πινακίδες!
-
Πρίν καμιά ώρα είδα στην Ν. Ερυθραία το καινούργιο coupe-cabriolet της Daihatsu το Copen Roadster!(σαν αυτό στη φωτό) Και αν είδα καλά είχε και ελληνικές πινακίδες!
-
Πρίν καμιά ώρα είδα στην Ν. Ερυθραία το καινούργιο coupe-cabriolet της Daihatsu το Copen Roadster!(σαν αυτό στη φωτό) Και αν είδα καλά είχε και ελληνικές πινακίδες!
-
Ο χρήστης mak έγραψε:
Πρίν καμιά ώρα είδα στην Ν. Ερυθραία το καινούργιο coupe-cabriolet της Daihatsu το Copen Roadster!(σαν αυτό στη φωτό) Και αν είδα καλά είχε και ελληνικές πινακίδες!http://www.yomiuri.co.jp/atcars/impress ... _copen.jpg
Μα... δεν είναι καινούριο, υπάρχει αρκετά χρόνια. Και, αν δεν κάνω λάθος, δεν βγήκε ΠΟΤΕ αριστεροτίμονο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πρίν καμιά ώρα είδα στην Ν. Ερυθραία το καινούργιο coupe-cabriolet της Daihatsu το Copen Roadster!(σαν αυτό στη φωτό) Και αν είδα καλά είχε και ελληνικές πινακίδες!
http://www.yomiuri.co.jp/atcars/impress ... _copen.jpg
Μα... δεν είναι καινούριο, υπάρχει αρκετά χρόνια. Και, αν δεν κάνω λάθος, δεν βγήκε ΠΟΤΕ αριστεροτίμονο.
Δεν ξέρω αν κυκλοφορούσε στην Ιαπωνία-ΗΠΑ παλαιότερα αλλά αν είναι έτσι έχω την εντύπωση πως η ευρωπαική του εκδοχή(αριστεροτίμονη) παρουσιάστηκε πρόσφατα και ήδη στην Γερμανία διατείθεται κανονικά. Μπήκα και στο ελληνικό site http://www.daihatsu.gr και υπάρχει. Για την ιστορία το Copen κινείται απο έναν 4κύλινδρο κινητήρα τούρμπο 659 cc, 16βάλβιδο και αποδίδει 68 άλογα με ροπή που φθάνει τα 100 Nm στις 3200 στροφές.
-
Ο χρήστης mak έγραψε:
Πρίν καμιά ώρα είδα στην Ν. Ερυθραία το καινούργιο coupe-cabriolet της Daihatsu το Copen Roadster!(σαν αυτό στη φωτό) Και αν είδα καλά είχε και ελληνικές πινακίδες!
http://www.yomiuri.co.jp/atcars/impress ... _copen.jpg
Μα... δεν είναι καινούριο, υπάρχει αρκετά χρόνια. Και, αν δεν κάνω λάθος, δεν βγήκε ΠΟΤΕ αριστεροτίμονο.
Δεν ξέρω αν κυκλοφορούσε στην Ιαπωνία-ΗΠΑ παλαιότερα αλλά αν είναι έτσι έχω την εντύπωση πως η ευρωπαική του εκδοχή(αριστεροτίμονη) παρουσιάστηκε πρόσφατα και ήδη στην Γερμανία διατείθεται κανονικά. Μπήκα και στο ελληνικό site http://www.daihatsu.gr και υπάρχει. Για την ιστορία το Copen κινείται απο έναν 4κύλινδρο κινητήρα τούρμπο 659 cc, 16βάλβιδο και αποδίδει 68 άλογα με ροπή που φθάνει τα 100 Nm στις 3200 στροφές.
Δίκιο έχεις!!!
Τι λες τώρα!
Δεν λέει τιμές το site ¨ομως -
Τρέμε Smart
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πρίν καμιά ώρα είδα στην Ν. Ερυθραία το καινούργιο coupe-cabriolet της Daihatsu το Copen Roadster!(σαν αυτό στη φωτό) Και αν είδα καλά είχε και ελληνικές πινακίδες!
http://www.yomiuri.co.jp/atcars/impress ... _copen.jpg
Μα... δεν είναι καινούριο, υπάρχει αρκετά χρόνια. Και, αν δεν κάνω λάθος, δεν βγήκε ΠΟΤΕ αριστεροτίμονο.
Δεν ξέρω αν κυκλοφορούσε στην Ιαπωνία-ΗΠΑ παλαιότερα αλλά αν είναι έτσι έχω την εντύπωση πως η ευρωπαική του εκδοχή(αριστεροτίμονη) παρουσιάστηκε πρόσφατα και ήδη στην Γερμανία διατείθεται κανονικά. Μπήκα και στο ελληνικό site http://www.daihatsu.gr και υπάρχει. Για την ιστορία το Copen κινείται απο έναν 4κύλινδρο κινητήρα τούρμπο 659 cc, 16βάλβιδο και αποδίδει 68 άλογα με ροπή που φθάνει τα 100 Nm στις 3200 στροφές.
Δίκιο έχεις!!!
Τι λες τώρα!
Δεν λέει τιμές το site ¨ομωςΠροφανώς δεν έχει παρουσιαστεί επίσημα απο την ελληνική αντιπροσωπία για αυτό και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η τιμή του, πάντως έχει γούστο το αμαξάκι και έχω πολύ περιέργεια πόσο θα κοστίζει!
-
Όντως δεν είναι άσχημο αμαξάκι, αν και από εδώ μέσα οι περισσότεροι δεν θα το αγοράζαμε. Είναι σίγουρα όμως 4 κύλινδρο?? 164κ.εκ. ανά κύλινδρο πρέπει να αποτελεί ρεκόρ. Είχα διαβάσει κάπου ότι από θερμοδυναμικής απόψεως δεν μπορούν να αποδώσουν σωστά τόσο μικροί κύλινδροι. Κάπου έχει συζητηθεί στα τεχνικά.
-
παιδια το αμαξακι ειναι πυροβολο και δε του φαινεται καθολου! ηταν και στην εκθεση της αθηνας πριν δυο χρονια αλλα μεχρι τωαρ φερνανε μονο κπ νομιζω την δεξιοτιμονη εκδοση...
-
Και όμως είναι 4κύλινδρο!! Απο επιδόσεις 0-100:11,7s και τελική ταχύτητα 170km/h.... Όχι και άσχημα για 659cc ε?? Στην Φρανκφούρτη το Σεπτέμβρη παρουσιάστηκε και το Copen 1,3lt....
-
To θέμα προήλθε από διάσπαση από το carspoting [moderator]
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Όντως δεν είναι άσχημο αμαξάκι, αν και από εδώ μέσα οι περισσότεροι δεν θα το αγοράζαμε. Είναι σίγουρα όμως 4 κύλινδρο?? 164κ.εκ. ανά κύλινδρο πρέπει να αποτελεί ρεκόρ. Είχα διαβάσει κάπου ότι από θερμοδυναμικής απόψεως δεν μπορούν να αποδώσουν σωστά τόσο μικροί κύλινδροι. Κάπου έχει συζητηθεί στα τεχνικά.
Τα ιαπωνικά 'Κ'-cars (που στην συντριπτική τους πλειοψηφία, δυστυχώς δεν εξάγονται, παρά μόνον κατόπιν 'εξευρωπαϊσμού) έχουν κατ' αποκλειστικότητα κινητήρες με όριο τα 660 κ.εκ. (και περιορισμούς, που αφορούν στις διαστάσεις μήκους και πλάτους-κάποιος να με διορθώσει αν κάνω λάθος παρακαλώ...). Τα περισσότερα είναι τετρακύλινδρα, αλλά οι κινητήρες τους δεν είναι το μόνο εξελιγμένο τους μέρος!
-
Μαμα....συρρικνωσα το beetle
-
Η τιμή του στην Αγγλία είναι περίπου £13.000 δυστυχώς
Έχω μεγάλη περιέργεια πόσο θα κάνει στην Ελλάδα τώρα που ήρθε. Τελικά, είχε πρωτοπαρουσιαστεί το 2003, σαν να άργησε να έρθει, αλλά ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟ. Πιστεύω είναι κατά ΠΟΛΥ καλύτερη πρόταση από ένα Σμαρτ.
περίπου 700 κυβικά, 4κύλινδρο (!!!), τούρμπο, 70 άλογα, 10 κιλά ροπή@ 3200 (!!!), κόκκινα στις 8500 (!!!), μπροστά κίνηση, οροφή τύπου 'CC', βάρος 800 κιλά (ΟΟΟΟΛΕ! ), λάστιχα 165/50, 3,4 μέτρα μήκος, 1,47 πλάτος.
Αγγλικά τεστ, λένε πολύ καλά λόγια για το αυτοκινητάκι: 'Pure fun factor, agile handling, gutsy little engine, uniqueness'
report: http://www.webwombat.com.au/motoring/ne ... 07_dai.htm
Στο Copen στηρίχτηκε και ένα ακόμη ωραίο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε φέτος στη Φρανκφούρτη, το HVS. Δείτε το:
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
παιδια το αμαξακι ειναι πυροβολο και δε του φαινεται καθολου!Συμφωνώ. Κι έχει πολύ παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά. Το έχω οδηγήσει αρκετές φορές στο Gran Turismo 4
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Η τιμή του στην Αγγλία είναι περίπου £13.000 δυστυχώςΈχω μεγάλη περιέργεια πόσο θα κάνει στην Ελλάδα τώρα που ήρθε. Τελικά, είχε πρωτοπαρουσιαστεί το 2003, σαν να άργησε να έρθει, αλλά ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟ. Πιστεύω είναι κατά ΠΟΛΥ καλύτερη πρόταση από ένα Σμαρτ.
περίπου 700 κυβικά, 4κύλινδρο (!!!), τούρμπο, 70 άλογα, 10 κιλά ροπή@ 3200 (!!!), κόκκινα στις 8500 (!!!), μπροστά κίνηση, οροφή τύπου 'CC', βάρος 800 κιλά (ΟΟΟΟΛΕ! ), λάστιχα 165/50, 3,4 μέτρα μήκος, 1,47 πλάτος.
Αγγλικά τεστ, λένε πολύ καλά λόγια για το αυτοκινητάκι: 'Pure fun factor, agile handling, gutsy little engine, uniqueness'
report: http://www.webwombat.com.au/motoring/ne ... 07_dai.htm
Στο Copen στηρίχτηκε και ένα ακόμη ωραίο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε φέτος στη Φρανκφούρτη, το HVS. Δείτε το:
τόσο ελαφρύ που είναι και με τόσο στενά λάστιχα, αποκλείεται να στρίβει
-
Κουκλι ειναι......
Αν κανει 13-14Κ θα πουλησει τρελα..
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Κουκλι ειναι......Αν κανει 13-14Κ θα πουλησει τρελα..
Δύσκολα θα κάνει τόσο Βάγγο, μάλλον θα είναι ακριβότερο. Εκτιμώ περί τα 17k.
Έχει όλα τα φόντα να κλέψει πωλήσεις από το Σμαρτ, αλλά δεν το βλέπω, δυστυχώς... Πόσοι θα προτιμήσουν το 'D' στη μάσκα από το 'αστέρι'? -
Κουκλί είναι, αλλά μια μικρή ένσταση: επειδή στην προηγούμενη διεθνή έκθεση ήταν εδώ και μπορούσες να μπεις μέσα και επειδή μάλλον έχει σχεδιαστεί με γνόμωνα τον σωματότυπο των τζαπονιων, ο αγκώνας μου, ακόμα και όταν καθόμουνα σχετικά μακριά από το τιμόνι βρισκόταν σε συνεχή επαφή με την πόρτα... Αν ρύθμιζα το κάθισμα σε μια πιο 'επιθετική' θέση, τα πράγματα ήταν τραγικά...
Daihatsu Copen