Ο χρήστης downhill έγραψε:
xμμμ γιατί απομονώνεις μια κουβέντα;
και αλήθεια μπορείς να μου αποδείξεις ότι η aegean δεν είναι ασφαλής;...όχι λόγια του αέρα...
Η Aegean είναι μια νέα εταίρεια με περιορισμένες πτήσεις,άρα δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα.
Mπορούν να εξαχθούν επαρκή συμπεράσματα από συμβάντα όπως της Ρόδου (πτήση και απόπειρα προσγείωσης με μη επιτρέποντες τούτο ανέμους-χτύπημα κινητήρα και φτερού στο διάδρομο-επιστροφή στην Αθήνα στα μουγγά) και της Σαντορίνης (βαρειά προσγείωση, κλαταρισμένα λάστιχα). Αμφότερα τα ΦΕΤΙΝΑ περιστατικά θάφτηκαν λόγω διαπλοκής (βλέπε Βασιλάκης). Φανταστείτε να είχει συμβεί τίποτα τέτοιο στην ΟΑ (αν και απίθανο), τι ξεκατίνιασμα θα είχε συντελεσθεί στα 'αντικειμενικά και ανεξάρτητα' ΜΜΕ.
Μπορούν επίσης να εξαχθούν συμπεράσματα από το πώς συντηρεί κάθε εταιρεία τα αεροσκάφη της και πώς επιλέγει το προσωπικό της.
Εχω λίγους φίλους και γνωστούς χειριστές, ερασιτέχνες-αεραθλητές και επαγγελματίες. Η εντύπωση που υπάρχει διάχυτη [σύμφωνοι, μη αντικειμενικό μέγεθος, αλλά δεν παυει να είναι η άποψη ανθρώπων σχετικών με το ζήτημα] είναι ότι με 2-3 λαμπρές εξαιρέσεις, το δυναμικό χειριστών της Αegean απλώς υστερεί έντονα σε σχέση με αυτό της ΟΑ.
Τέλος, καταλαβαίνω και συμμερίζομαι όσους αγανακτούν με τις κατά καιρούς ανεπάρκειες εξυπηρέτησης της ΟΑ. Αυτούς που επιχαίρουν, όμως, τους λυπάμαι.