-
[quote='elteo']
Μυτιλήνη που πήγα για μια δουλειά, πέταξα από Αθήνα με Ολυμπιακή και ένα άθλιο και πανβρώμικο Fokker και πλήρωσα -
[quote='downhill'][quote='elteo']
Μυτιλήνη που πήγα για μια δουλειά, πέταξα από Αθήνα με Ολυμπιακή και ένα άθλιο και πανβρώμικο Fokker και πλήρωσα -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
xμμμ γιατί απομονώνεις μια κουβέντα;
και αλήθεια μπορείς να μου αποδείξεις ότι η aegean δεν είναι ασφαλής;...όχι λόγια του αέρα...Η Aegean είναι μια νέα εταίρεια με περιορισμένες πτήσεις,άρα δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα.
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
xμμμ γιατί απομονώνεις μια κουβέντα;
και αλήθεια μπορείς να μου αποδείξεις ότι η aegean δεν είναι ασφαλής;...όχι λόγια του αέρα...Η Aegean είναι μια νέα εταίρεια με περιορισμένες πτήσεις,άρα δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα.
Δεκτόν.
Ποιο το σχόλιο σου όταν πληρώνεις εισιτήριο για να πετάξεις με την Ολυμπιακή και σε βάζουν σε ένα άθλιο αεροπλάνο κάποιας τυχάρπαστης εταιρείας με πλήρωμα που δεν μιλά ούτε αγγλικά;Μόνη της έβγαλε τα μάτια της!
Τώρα μάλιστα που θα ενισχυθεί ο στόλος της aegean με νέα Αirbus A320 δεν την σταματά τίποτα!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ποιο το σχόλιο σου όταν πληρώνεις εισιτήριο για να πετάξεις με την Ολυμπιακή και σε βάζουν σε ένα άθλιο αεροπλάνο κάποιας τυχάρπαστης εταιρείας με πλήρωμα που δεν μιλά ούτε αγγλικά;
Μόνη της έβγαλε τα μάτια της!
Τώρα μάλιστα που θα ενισχυθεί ο στόλος της aegean με νέα Αirbus A320 δεν την σταματά τίποτα!
Όλες οι εταιρείες στον κόσμο όταν έχουν πολύ ζήτηση και δεν έχουν πολλά αεροπλάνα νοικιάζουν.Αυτό συμβαίνει μόνο σε εποχές με μεγάλη επιβατική κίνηση όπως το καλοκαίρι.
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Ποιο το σχόλιο σου όταν πληρώνεις εισιτήριο για να πετάξεις με την Ολυμπιακή και σε βάζουν σε ένα άθλιο αεροπλάνο κάποιας τυχάρπαστης εταιρείας με πλήρωμα που δεν μιλά ούτε αγγλικά;
Μόνη της έβγαλε τα μάτια της!
Τώρα μάλιστα που θα ενισχυθεί ο στόλος της aegean με νέα Αirbus A320 δεν την σταματά τίποτα!
Όλες οι εταιρείες στον κόσμο όταν έχουν πολύ ζήτηση και δεν έχουν πολλά αεροπλάνα νοικιάζουν.Αυτό συμβαίνει μόνο σε εποχές με μεγάλη επιβατική κίνηση όπως το καλοκαίρι.
Το γνωρίζω αυτό, στο θέμα της ασφάλειας όμως τι γίνεται;
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
xμμμ γιατί απομονώνεις μια κουβέντα;
και αλήθεια μπορείς να μου αποδείξεις ότι η aegean δεν είναι ασφαλής;...όχι λόγια του αέρα...Η Aegean είναι μια νέα εταίρεια με περιορισμένες πτήσεις,άρα δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα.
Mπορούν να εξαχθούν επαρκή συμπεράσματα από συμβάντα όπως της Ρόδου (πτήση και απόπειρα προσγείωσης με μη επιτρέποντες τούτο ανέμους-χτύπημα κινητήρα και φτερού στο διάδρομο-επιστροφή στην Αθήνα στα μουγγά) και της Σαντορίνης (βαρειά προσγείωση, κλαταρισμένα λάστιχα). Αμφότερα τα ΦΕΤΙΝΑ περιστατικά θάφτηκαν λόγω διαπλοκής (βλέπε Βασιλάκης). Φανταστείτε να είχει συμβεί τίποτα τέτοιο στην ΟΑ (αν και απίθανο), τι ξεκατίνιασμα θα είχε συντελεσθεί στα 'αντικειμενικά και ανεξάρτητα' ΜΜΕ.
Μπορούν επίσης να εξαχθούν συμπεράσματα από το πώς συντηρεί κάθε εταιρεία τα αεροσκάφη της και πώς επιλέγει το προσωπικό της.
Εχω λίγους φίλους και γνωστούς χειριστές, ερασιτέχνες-αεραθλητές και επαγγελματίες. Η εντύπωση που υπάρχει διάχυτη [σύμφωνοι, μη αντικειμενικό μέγεθος, αλλά δεν παυει να είναι η άποψη ανθρώπων σχετικών με το ζήτημα] είναι ότι με 2-3 λαμπρές εξαιρέσεις, το δυναμικό χειριστών της Αegean απλώς υστερεί έντονα σε σχέση με αυτό της ΟΑ.Τέλος, καταλαβαίνω και συμμερίζομαι όσους αγανακτούν με τις κατά καιρούς ανεπάρκειες εξυπηρέτησης της ΟΑ. Αυτούς που επιχαίρουν, όμως, τους λυπάμαι.
-
πως εξαγεται το συμπερασμα οτι οι χειριστες της ειναι λιγοτερο καλοι απο αυτους της οα?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
πως εξαγεται το συμπερασμα οτι οι χειριστες της ειναι λιγοτερο καλοι απο αυτους της οα?Πέραν των προαναφερθέντων συμβάντων, αυτό εκτιμούν και κάποιοι άνθρωποι γνωρίζοντες πρόσωπα και πράγματα, τους οποίους τυχαίνει να γνωρίζω.
Συμφωνώ ότι δεν μπορώ να πείσω κατ' αυτόν τον τρόπο αγνώστους συνομιλητές μου, αλλά εμένα θα μου επιτρέψετε να έχω πεισθεί.
Αρκετά ώστε στα τελευταία μου επαγγελματικά ταξίδια να ζητήσω να ταξιδέψω με ΟΑ και όχι Αegean. -
οχι,προσπαθω να καταλαβω τι διαφορες υπαρχουν...
-
Κοίτα, όταν λες 'δε με νοιάζει το κόστος, θα συντηρήσω τα μηχανολογικά και ηλεκτρικά του αεροσκάφους για να'ναι πάντα σαν καινούργιο' και 'θα βάλω τους πιλότους μου να γράφουν τρελές ώρες στους εξομοιωτές, ανεξαρτήτως κόστους' (γιατί προφανώς πληρώνει ο φορολογούμενος' έχεις ένα πλεονέκτημα σε σχέση με κάποιον που λέει 'δεν θα αντικαταστήσω αυτό το εξάρτημα τώρα, αντέχει ακόμα... Άσε που στοιχίζει' και 'όχι τόσες πολλές ώρες στον εξομοιωτή, δε βγαίνουν τα λεφτά'. Έτσι δεν είναι;
-
επειδη αναφερθηκαν ποιοτικες διαφορες μεταξυ των πιλοτων ρωταω..
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
xμμμ γιατί απομονώνεις μια κουβέντα;
και αλήθεια μπορείς να μου αποδείξεις ότι η aegean δεν είναι ασφαλής;...όχι λόγια του αέρα...Η Aegean είναι μια νέα εταίρεια με περιορισμένες πτήσεις,άρα δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα.
Mπορούν να εξαχθούν επαρκή συμπεράσματα από συμβάντα όπως της Ρόδου (πτήση και απόπειρα προσγείωσης με μη επιτρέποντες τούτο ανέμους-χτύπημα κινητήρα και φτερού στο διάδρομο-επιστροφή στην Αθήνα στα μουγγά) και της Σαντορίνης (βαρειά προσγείωση, κλαταρισμένα λάστιχα). Αμφότερα τα ΦΕΤΙΝΑ περιστατικά θάφτηκαν λόγω διαπλοκής (βλέπε Βασιλάκης). Φανταστείτε να είχει συμβεί τίποτα τέτοιο στην ΟΑ (αν και απίθανο), τι ξεκατίνιασμα θα είχε συντελεσθεί στα 'αντικειμενικά και ανεξάρτητα' ΜΜΕ.
Μπορούν επίσης να εξαχθούν συμπεράσματα από το πώς συντηρεί κάθε εταιρεία τα αεροσκάφη της και πώς επιλέγει το προσωπικό της.
Εχω λίγους φίλους και γνωστούς χειριστές, ερασιτέχνες-αεραθλητές και επαγγελματίες. Η εντύπωση που υπάρχει διάχυτη [σύμφωνοι, μη αντικειμενικό μέγεθος, αλλά δεν παυει να είναι η άποψη ανθρώπων σχετικών με το ζήτημα] είναι ότι με 2-3 λαμπρές εξαιρέσεις, το δυναμικό χειριστών της Αegean απλώς υστερεί έντονα σε σχέση με αυτό της ΟΑ.Τέλος, καταλαβαίνω και συμμερίζομαι όσους αγανακτούν με τις κατά καιρούς ανεπάρκειες εξυπηρέτησης της ΟΑ. Αυτούς που επιχαίρουν, όμως, τους λυπάμαι.
Φιλε Coyot δεν ειναι αναγκαστικο να υστερουν οι πιλοτοι της Aegean. Καποια πραγματα εχουν να κανουνε με την πολιτικη της εκαστοτε εταιριας. Για να τα πουμε απλα, αλλα minimums εχει η Ολυμπιακη για να εκτελεσει μια προσγειωση, και αλλα η Aegean. Δηλαδη στις περιπτωσεις που προαναφερθηκε με cross wind δυνατο... η Ολυμπιακη μπορει απλα να μην προσπαθουσε καν. Το ιδιο συμβαινει και με τις απογειωσεις... οταν εδω Θεσσαλονικη μας πιανει ομιχλη, η Ολυμπιακη πολλες φορες δεν απογειωνεται, οταν την ιδια στιγμη η Aegean φευγει. Επισης εχει σημασια τι εκπαιδευτικο προγραμμα ακολουθει η καθε εταιρια... ποσο συχνα βαζει τους πιλοτους στους εξομειωτες για refresh εκτακτων αναγκων. Η Ολυμπιακη σε αυτο τον τομεα λογικα 'πεταει' μιας και εχει ιδιοκτητους εξομειωτες για τον κυριο στολο αεροσκαφων της.
Ps: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244 παραλιγο οι πιλοτοι θα τραγουδουσαν το 'φυσαει πολυ απ το σπασμενο μου το τζαμι, φυσαει πολυ και μπαινει κρυος ο βοριας'
-
Έγραψα δύο πράγματα:
1)Ότι οι πιλότοι της ΟΑ είναι γενικά καλύτεροι, και το οποίο εξήγησα εξ αρχής ότι δεν μπορεί να τεκμηριωθεί στο πλαίσιο διαδικτυακκού φόρουμ, όπου ο καθένας διατηρεί την ανωνυμία του και αυτήν των άλλων.
2) Ό,τι και οi φίλοι Corsair και Skullone, τα οποία και μου αρκούν για να πετάω μόνον με ΟΑ, British, Lufthansa, Air France και γενικώς εθνικούς αερομεταφορείς (κρατικά ενισχυόμενους στην πράξη).
Έχω ξαναγράψει (αλλά το νήμα είναι μεγάλο, πέρασε τις30 σελίδες) ότι επιχειρηματική-κερδοσκοπική δραστηριότητα και ασφάλεια πτήσεων απλώς δεν πάνε μαζί.ΥΓ: Το συμβάν στο οποίο παραπέμπει ο Κορσαίρ δεν θα είχε αναφερθεί ποτέ αν αφορούσε στην Aegean
-
Να μην ξεχνάμε ότι πολλοί πιλότοι της Ο.Α πρόερχονται απο την Π.Α...
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Να μην ξεχνάμε ότι πολλοί πιλότοι της Ο.Α πρόερχονται απο την Π.Α...Απο οτι ξερω φιλε downhill η Ολυμπιακη πλεον παραγει και δικους της πιλοτους μεσω της σχολης της.
-
Πολλοί που αποστρατεύονται,προσλαμβάνονται-εφόσον πληρούν τις προυποθέσεις-απο την Ο.Α.Φυσικά για όποιον θέλει.
-
ετσι ειναι αν και καπου ειχα διαβασει οτι ειχαν δημιουργηθει και προβληματα λογω της μη ευκολης προσαρμογης τους στη πολιτικη αεροπορια...
οπως και να το κανουμε ομως η εμπειρα τους ειναι πολυτιμη! -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ετσι ειναι αν και καπου ειχα διαβασει οτι ειχαν δημιουργηθει και προβληματα λογω της μη ευκολης προσαρμογης τους στη πολιτικη αεροπορια...
οπως και να το κανουμε ομως η εμπειρα τους ειναι πολυτιμη!Φαντάζεσαι κλασικό πιλότο της πολεμικής να προσπαθεί να τραβήξει 9g με κανένα ταλαίπωρο 737;
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
ετσι ειναι αν και καπου ειχα διαβασει οτι ειχαν δημιουργηθει και προβληματα λογω της μη ευκολης προσαρμογης τους στη πολιτικη αεροπορια...
οπως και να το κανουμε ομως η εμπειρα τους ειναι πολυτιμη!Φαντάζεσαι κλασικό πιλότο της πολεμικής να προσπαθεί να τραβήξει 9g με κανένα ταλαίπωρο 737;
...ή να προσπαθεί να αναχαιτίσει κάνα πουλί...
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ