Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχετικά με το CELCAT
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχετικά με το CELCAT
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    5
    9
    26
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eudel last edited by

      Έχω ένα FIAT PUNTO 80 και μόλις έμαθα για το CELCAT.
      Σύμφωνα με το διαφημιστικό φυλλάδιο, με το διοξείδιο του δημητρίου που χρησιμοποιεί η συσκευή σαν καταλύτη, επιτυγχάνονται έως και 15% καλύτερες επιδόσεις στο αυτοκίνητο και έως και 22% οικονομία στα καύσιμα.
      Χωρίς να πιστεύω απόλυτα τα παραπάνω νούμερα, θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει βάλει την παραπάνω συσκευή και αν πραγματικά έχει δει βελτιώσεις.
      Το πρώτο που με ενδιαφέρει είναι η οικονομία στα καύσιμα, αλλά αν ο κινητήρας γίνει και πιο 'πρόθυμος', τότε και αυτό καλοδεχούμενο είναι!
      Επίσης θα ήθελα να μάθω για τυχόν μειονεκτήματα (π.χ. μεγαλύτερος θόρυβος;).
      Όταν ρώτησα για το κόστος μου είπανε 80.000 δρχ. (ακόμα σε δραχμές μιλάνε οι τεχνικοί!) με την εγκατάσταση.
      Σας φαινεται λογικό;

      Περιμένω σχετικές εμπειρίες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        eudel last edited by

        Έχω ένα FIAT PUNTO 80 και μόλις έμαθα για το CELCAT.
        Σύμφωνα με το διαφημιστικό φυλλάδιο, με το διοξείδιο του δημητρίου που χρησιμοποιεί η συσκευή σαν καταλύτη, επιτυγχάνονται έως και 15% καλύτερες επιδόσεις στο αυτοκίνητο και έως και 22% οικονομία στα καύσιμα.
        Χωρίς να πιστεύω απόλυτα τα παραπάνω νούμερα, θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει βάλει την παραπάνω συσκευή και αν πραγματικά έχει δει βελτιώσεις.
        Το πρώτο που με ενδιαφέρει είναι η οικονομία στα καύσιμα, αλλά αν ο κινητήρας γίνει και πιο 'πρόθυμος', τότε και αυτό καλοδεχούμενο είναι!
        Επίσης θα ήθελα να μάθω για τυχόν μειονεκτήματα (π.χ. μεγαλύτερος θόρυβος;).
        Όταν ρώτησα για το κόστος μου είπανε 80.000 δρχ. (ακόμα σε δραχμές μιλάνε οι τεχνικοί!) με την εγκατάσταση.
        Σας φαινεται λογικό;

        Περιμένω σχετικές εμπειρίες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eudel last edited by

          Έχω ένα FIAT PUNTO 80 και μόλις έμαθα για το CELCAT.
          Σύμφωνα με το διαφημιστικό φυλλάδιο, με το διοξείδιο του δημητρίου που χρησιμοποιεί η συσκευή σαν καταλύτη, επιτυγχάνονται έως και 15% καλύτερες επιδόσεις στο αυτοκίνητο και έως και 22% οικονομία στα καύσιμα.
          Χωρίς να πιστεύω απόλυτα τα παραπάνω νούμερα, θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει βάλει την παραπάνω συσκευή και αν πραγματικά έχει δει βελτιώσεις.
          Το πρώτο που με ενδιαφέρει είναι η οικονομία στα καύσιμα, αλλά αν ο κινητήρας γίνει και πιο 'πρόθυμος', τότε και αυτό καλοδεχούμενο είναι!
          Επίσης θα ήθελα να μάθω για τυχόν μειονεκτήματα (π.χ. μεγαλύτερος θόρυβος;).
          Όταν ρώτησα για το κόστος μου είπανε 80.000 δρχ. (ακόμα σε δραχμές μιλάνε οι τεχνικοί!) με την εγκατάσταση.
          Σας φαινεται λογικό;

          Περιμένω σχετικές εμπειρίες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tt last edited by

            Έχει γίνει σχετική συζήτηση στο θέμα Αμόλυβδη για καταλυτικούς κινητήρες σε συμβατικό;. Γνωρίζει κανείς σελίδα στο δίκτυο με έγκυρες σχετικές πληροφορίες;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eudel last edited by

              Την έχω δει την σχετική απάντηση στο θέμα που αναφέρεις αλλα δεν απαντήθηκαν όλες οι ερωτήσεις μου, οπότε ελπίζω να απαντήσουν τόσο ο φίλος που έχει βάλει το celcat (puntofato) όσο και οποιοσδήποτε άλλος γνωρίζει οτιδήποτε σχετικό.
              Όσο για το internet δυστυχώς δεν υπάρχει καμία αναφορά για το celcat. Ίσως στο εξωτερικό να έχει άλλη ονομασία την οποία δεν γνωρίζω οπότε και δεν μπορώ να ψάξω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                babis last edited by

                Aπ'όσο γνωρίζω διοξείδιο του δημητρίου είναι η ουσία που προκαλεί...ό,τι συμβαίνει στον καταλύτη με απλά λόγια.Να υπάρχει παραπάνω ποσότητα;ίσως,άντε και να βοηθάει λίγο στην εξαγωγή αν είναι καταλύτης το CELCAT (αλήθεια τί είναι;καταλύτης;)κάτι σαν 'ελευθέρας' καταλύτης δηλαδή όπως οι πολλοί racing καταλύτες που κυκλοφορούν.Τέτοιες τιμές όμως 1000% δεν ισχύουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  theorallye last edited by

                  Καλά, δεν ξέρω τι είναι το CELCAT, αλλά το 15% πάνω (έστω και 'έως' ) στις επιδόσεις και το 22% πάνω στην οικονομία είναι τουλάχιστον φαιδρά. Δηλαδή ο καταλύτης πόσο κόβει, 30%

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • E
                    eudel last edited by

                    Μεταφέρω μέρος από το άρθρο του puntofato ο οποίος έγραψε για το celcat σε κάποιο άλλο θέμα του forum.

                    ...
                    Επειδή έχω βάλει το συγκεκριμένο σύστημα στα αυτοκίνητά μου και ξέρω τί κάνει και πώς, θα ήθελα να διευκρινήσω κάποια πράγματα. Καταρχήν Το Celcat είναι μία ελληνική πατέντα (όχι το υλικό που χρησιμοποιεί CEO2 που είναι διεθνώς γνωστό τι κάνει, αρκεί μια ματιά στο ιντερνετ, αλλά η συσκευή που μπορεί να αναμιγνύει στον αέρα της εισαγωγής την ουσία).
                    Αυτός ο καταλύτης μειώνει τον χρόνο που απαιτείται για να καεί το μίγμα στον κύλινδρο με αποτέλεσμα την καλύτερη καύση και απόδοση του μοτέρ. Επιπλέον για την ίδια απόδοση απαιτείται λιγότερο καύσιμο άρα κάνει και οικονομία. Να μην συνεχίσω για καθαρότερα καυσαέρια σε καταλυτικά και μη καθώς και σε μεγαλύτερη διάρκεια του καταλύτη.
                    Το πιο κουφό πάντως που μου είπαν είναι πως τα τρισάθλια ΚΤΕΟ μας, κόβανε αυτοκίνητα με το συγκεκριμένο σύστημα (αυτό μου το είπαν άτομα που το είχαν βάλει παλαιότερα).
                    ...
                    Για να καταλήξω, το είχα σε τρία αυτοκίνητα. Είδα την κατανάλωση να πέφτει μέχρι και ένα λίτρο στα 100χμ χωρίς να μαζέψω το δεξί μου πόδι ούτε να αλλάξω την χρήση τους (σκίσιμο και πάλι σκίσιμο). Αυτό είναι η μεγαλύτερη απόδειξη για μένα και δεν πα να λένε οι άλλοι!
                    ...

                    Αυτά είχε πει ο φίλος μας puntofato. Σίγουρα λοιπόν τα νούμερα είναι υπερβολικά αλλά το να γλυτώνεις και 1 λίτρο στα 100 χλμ. είναι σίγουρα βελτίωση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      Σίγουρα, αλλά έπεσε στα 19 από τα 20 λίτρα ανα 100 χμ, ή στα 9 από τα 10; Έχει μεγάλη διαφορά... Πχ το Σιβίκ 1400 της κοπέλας μου σε νορμάλ χρήση (όχι σκίσιμο και όχι μποτιλιάρισμα) καίει 6,5-7 στα 100. Θα πέσει στα 5,5-6?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eudel last edited by

                        Ναι, η αλήθεια είναι ότι δεν δίνει ποσοστό για αυτό και ήλπιζα ο φίλος που είχε γράψει το άρθρο να έβλεπε το θέμα και να απαντούσε αλλά δυστυχώς ακόμα δεν έχει εμφανιστεί.
                        Αλλά αν υποθέσουμε χονδρικα ότι το 22% είναι υπερβολικό και πάρουμε ως αληθινό το 11% τότε από τα 7 λίτρα /100χλμ. πάμε στα 6,2 περίπου. Καλούτσικα είναι.
                        Επίσης να μην ξεχάσουμε και το ότι διατηρεί τον κινητήρα σε καλή κατάσταση (γίνεται καλύτερη καύση) και ότι παρατείνει την ζωή του τριοδικού καταλύτη.
                        Ακόμα όμως δεν έχει απαντήσει κανένας με ιδία πείρα ή με επιστημονικές γνώσεις επί του θέματος, οπότε όλα αυτά παραμένουν στα χαρτιά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr