-
Μου ήρθε το παρακάτω Mail και σας το κοινοποιώ. Το ανοίγω σαν ξεχωριστό θέμα καθώς πιστεύω θα αφορά τα μέλη του παρόντος θρεντ.
'Σε μια πόλη που ασφυκτιά από κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά προβλήματα είναι αδιανόητο να μη δίνεται έμπρακτα προτεραιότητα και διευκολύνσεις στο ποδήλατο, που αποτελεί την πιο άμεση πρόταση επίλυσής τους. Παραμερίζοντας προς στιγμή το σύνολο της αδιαφορίας για τα ζητήματα που αφορούν το ποδήλατο, θα επικεντρωθούμε σε ένα συγκεκριμένο ερώτημα:
Γιατί δεν επιτρέπεται η μεταφορά ποδηλάτων στον ΗΣΑΠ και το ΜΕΤΡΟ;
Ο λόγος της εστίασής μας είναι ο εξής: Διότι, παρά τις δηλώσεις περί του αντιθέτου, όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα, παρουσιάζεται μια πρωτοφανής οπισθοδρόμηση. Ενώ μέχρι πέρσι επιτρέπονταν η μεταφορά ποδηλάτων σε σκευοφόρους και στο πίσω βαγόνι, τόσο τυπικά (τις Κυριακές και αργίες), όσο και άτυπα τις καθημερινές, το καλοκαίρι του 2004 και με αφορμή την Ολυμπιάδα, ξαφνικά αυτή η διευκόλυνση απαγορεύτηκε. Για όσους κινούνταν ή ήθελαν να κινούνται με το ποδήλατο η απαγόρευση αυτή ήταν ολέθρια.
Η Αθήνα χαρακτηρίζεται από έντονες κλίσεις και λόφους, μεγάλες αποστάσεις ανάμεσα στις διάφορες περιοχές, εξαιτίας του μεγέθους της, και έντονες ασυνέχειες στον πολεοδομικό ιστό. Με αυτά τα δεδομένα, η χρήση του ποδηλάτου είναι εφικτή σε αρκετές περιπτώσεις μόνο με τη βοήθεια των ΜΜΜ. Δε θεωρούμε πως τα, δυστυχώς ακόμα, λίγα ποδήλατα επιβαρύνουν ουσιαστικά τους συρμούς, ούτε πως ενοχλούν τους επιβάτες. Με κάποιες απαραίτητες προϋπoθέσεις (μεταφορά στο πίσω βαγόνι και όχι τις ώρες αιχμής) η υπάρχουσα υποδομή μπορεί, άμεσα, να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μετακίνησης των ποδηλατών. Στα αντίστοιχα ευρωπαϊκά παραδείγματα (Λονδίνο, ’μστερνταμ, Βερολίνο, Κοπεγχάγη, Βαρκελώνη...) το ποδήλατο όχι μόνο επιτρέπεται στα ΜΜΜ αλλά και απολαμβάνει προνομιακή μεταχείριση.
Η μη ικανοποίηση ενός τόσο λογικού αιτήματος δεν άπτεται τεχνικών ζητημάτων αλλά πολιτικών αποφάσεων. H απρόσωπη και αποστειρωτική λογική που προωθείται στους σταθμούς των ΜΜΜ ξεπερνάει κατά πολύ την αυτονόητη ανάγκη για καθαριότητα. Αποκλείει ουσιαστικά κάθε ανθρώπινη ατέλεια, απαγορεύοντας την κατανάλωση φαγητών και ποτών ή κάθε άλλη δραστηριότητα που θα �λέρωνε� την κυριλέ αισθητική τους. Μέσα σε ένα γενικότερο πνεύμα εξωραϊσμού τα ποδήλατα εκτοπίζονται από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Για εμάς, το ίχνος μιας ροδιάς στο δάπεδο δεν είναι βρωμιά. Αντιπροσωπεύει την ελάχιστη παρενέργεια ενός μεταφορικού μέσου που δε λερώνει, δε ρυπαίνει, δε θορυβεί και που κινείται ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα και ρυπαίνοντα αυτοκίνητα αποτελώντας την πλέον βιώσιμη λύση στα προβλήματα της Αθήνας.
Η απαγόρευση της μεταφοράς ποδηλάτων στα ΜΜΜ συνιστά μια εξόφθαλμη αντίφαση ανάμεσα σε εξαγγελίες, ρητορείες, φιέστες (βλ. 22 Σεπτέμβρη-μέρα χωρίς αυτοκίνητα) και πραγματικότητα.Είναι τραγικό να διεκδικεί κανείς το αυτονόητο.
ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΤΩΡΑ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ΣΤΑ ΤΡΑΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ
Π Ο Δ Η Λ Α Τ Ο Δ Ρ Ο Μ Ι Α
Σάββατο 15 Οκτώβρη 12:00
Πεδίον του ’ρεως (’γαλμα Αθηνάς) 'Οπως γνωρίζεται στην Ελλάδα μεταφορά ποδηλάτων προβλέπεται μόνο στον προαστιακό και όχι στο μετρό σε αντίθεση με τα υπόλοιπα κράτη της Ευρώπης.
Από οτι φαίνεται θα μαζευτεί λαός αρκετός, καλό θα είναι όποιος θέλει να συμμετάσχει σε μια διαμαρτυρία διαφορετική από τις υπόλοιπες να πάρει το ποδήλατό του, το κράνος του και να έρθει.
Πληροφορίες με πμ!
-
Μου ήρθε το παρακάτω Mail και σας το κοινοποιώ. Το ανοίγω σαν ξεχωριστό θέμα καθώς πιστεύω θα αφορά τα μέλη του παρόντος θρεντ.
'Σε μια πόλη που ασφυκτιά από κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά προβλήματα είναι αδιανόητο να μη δίνεται έμπρακτα προτεραιότητα και διευκολύνσεις στο ποδήλατο, που αποτελεί την πιο άμεση πρόταση επίλυσής τους. Παραμερίζοντας προς στιγμή το σύνολο της αδιαφορίας για τα ζητήματα που αφορούν το ποδήλατο, θα επικεντρωθούμε σε ένα συγκεκριμένο ερώτημα:
Γιατί δεν επιτρέπεται η μεταφορά ποδηλάτων στον ΗΣΑΠ και το ΜΕΤΡΟ;
Ο λόγος της εστίασής μας είναι ο εξής: Διότι, παρά τις δηλώσεις περί του αντιθέτου, όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα, παρουσιάζεται μια πρωτοφανής οπισθοδρόμηση. Ενώ μέχρι πέρσι επιτρέπονταν η μεταφορά ποδηλάτων σε σκευοφόρους και στο πίσω βαγόνι, τόσο τυπικά (τις Κυριακές και αργίες), όσο και άτυπα τις καθημερινές, το καλοκαίρι του 2004 και με αφορμή την Ολυμπιάδα, ξαφνικά αυτή η διευκόλυνση απαγορεύτηκε. Για όσους κινούνταν ή ήθελαν να κινούνται με το ποδήλατο η απαγόρευση αυτή ήταν ολέθρια.
Η Αθήνα χαρακτηρίζεται από έντονες κλίσεις και λόφους, μεγάλες αποστάσεις ανάμεσα στις διάφορες περιοχές, εξαιτίας του μεγέθους της, και έντονες ασυνέχειες στον πολεοδομικό ιστό. Με αυτά τα δεδομένα, η χρήση του ποδηλάτου είναι εφικτή σε αρκετές περιπτώσεις μόνο με τη βοήθεια των ΜΜΜ. Δε θεωρούμε πως τα, δυστυχώς ακόμα, λίγα ποδήλατα επιβαρύνουν ουσιαστικά τους συρμούς, ούτε πως ενοχλούν τους επιβάτες. Με κάποιες απαραίτητες προϋπoθέσεις (μεταφορά στο πίσω βαγόνι και όχι τις ώρες αιχμής) η υπάρχουσα υποδομή μπορεί, άμεσα, να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μετακίνησης των ποδηλατών. Στα αντίστοιχα ευρωπαϊκά παραδείγματα (Λονδίνο, ’μστερνταμ, Βερολίνο, Κοπεγχάγη, Βαρκελώνη...) το ποδήλατο όχι μόνο επιτρέπεται στα ΜΜΜ αλλά και απολαμβάνει προνομιακή μεταχείριση.
Η μη ικανοποίηση ενός τόσο λογικού αιτήματος δεν άπτεται τεχνικών ζητημάτων αλλά πολιτικών αποφάσεων. H απρόσωπη και αποστειρωτική λογική που προωθείται στους σταθμούς των ΜΜΜ ξεπερνάει κατά πολύ την αυτονόητη ανάγκη για καθαριότητα. Αποκλείει ουσιαστικά κάθε ανθρώπινη ατέλεια, απαγορεύοντας την κατανάλωση φαγητών και ποτών ή κάθε άλλη δραστηριότητα που θα �λέρωνε� την κυριλέ αισθητική τους. Μέσα σε ένα γενικότερο πνεύμα εξωραϊσμού τα ποδήλατα εκτοπίζονται από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Για εμάς, το ίχνος μιας ροδιάς στο δάπεδο δεν είναι βρωμιά. Αντιπροσωπεύει την ελάχιστη παρενέργεια ενός μεταφορικού μέσου που δε λερώνει, δε ρυπαίνει, δε θορυβεί και που κινείται ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα και ρυπαίνοντα αυτοκίνητα αποτελώντας την πλέον βιώσιμη λύση στα προβλήματα της Αθήνας.
Η απαγόρευση της μεταφοράς ποδηλάτων στα ΜΜΜ συνιστά μια εξόφθαλμη αντίφαση ανάμεσα σε εξαγγελίες, ρητορείες, φιέστες (βλ. 22 Σεπτέμβρη-μέρα χωρίς αυτοκίνητα) και πραγματικότητα.Είναι τραγικό να διεκδικεί κανείς το αυτονόητο.
ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΤΩΡΑ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ΣΤΑ ΤΡΑΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ
Π Ο Δ Η Λ Α Τ Ο Δ Ρ Ο Μ Ι Α
Σάββατο 15 Οκτώβρη 12:00
Πεδίον του ’ρεως (’γαλμα Αθηνάς) 'Οπως γνωρίζεται στην Ελλάδα μεταφορά ποδηλάτων προβλέπεται μόνο στον προαστιακό και όχι στο μετρό σε αντίθεση με τα υπόλοιπα κράτη της Ευρώπης.
Από οτι φαίνεται θα μαζευτεί λαός αρκετός, καλό θα είναι όποιος θέλει να συμμετάσχει σε μια διαμαρτυρία διαφορετική από τις υπόλοιπες να πάρει το ποδήλατό του, το κράνος του και να έρθει.
Πληροφορίες με πμ!
-
Μου ήρθε το παρακάτω Mail και σας το κοινοποιώ. Το ανοίγω σαν ξεχωριστό θέμα καθώς πιστεύω θα αφορά τα μέλη του παρόντος θρεντ.
'Σε μια πόλη που ασφυκτιά από κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά προβλήματα είναι αδιανόητο να μη δίνεται έμπρακτα προτεραιότητα και διευκολύνσεις στο ποδήλατο, που αποτελεί την πιο άμεση πρόταση επίλυσής τους. Παραμερίζοντας προς στιγμή το σύνολο της αδιαφορίας για τα ζητήματα που αφορούν το ποδήλατο, θα επικεντρωθούμε σε ένα συγκεκριμένο ερώτημα:
Γιατί δεν επιτρέπεται η μεταφορά ποδηλάτων στον ΗΣΑΠ και το ΜΕΤΡΟ;
Ο λόγος της εστίασής μας είναι ο εξής: Διότι, παρά τις δηλώσεις περί του αντιθέτου, όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα, παρουσιάζεται μια πρωτοφανής οπισθοδρόμηση. Ενώ μέχρι πέρσι επιτρέπονταν η μεταφορά ποδηλάτων σε σκευοφόρους και στο πίσω βαγόνι, τόσο τυπικά (τις Κυριακές και αργίες), όσο και άτυπα τις καθημερινές, το καλοκαίρι του 2004 και με αφορμή την Ολυμπιάδα, ξαφνικά αυτή η διευκόλυνση απαγορεύτηκε. Για όσους κινούνταν ή ήθελαν να κινούνται με το ποδήλατο η απαγόρευση αυτή ήταν ολέθρια.
Η Αθήνα χαρακτηρίζεται από έντονες κλίσεις και λόφους, μεγάλες αποστάσεις ανάμεσα στις διάφορες περιοχές, εξαιτίας του μεγέθους της, και έντονες ασυνέχειες στον πολεοδομικό ιστό. Με αυτά τα δεδομένα, η χρήση του ποδηλάτου είναι εφικτή σε αρκετές περιπτώσεις μόνο με τη βοήθεια των ΜΜΜ. Δε θεωρούμε πως τα, δυστυχώς ακόμα, λίγα ποδήλατα επιβαρύνουν ουσιαστικά τους συρμούς, ούτε πως ενοχλούν τους επιβάτες. Με κάποιες απαραίτητες προϋπoθέσεις (μεταφορά στο πίσω βαγόνι και όχι τις ώρες αιχμής) η υπάρχουσα υποδομή μπορεί, άμεσα, να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μετακίνησης των ποδηλατών. Στα αντίστοιχα ευρωπαϊκά παραδείγματα (Λονδίνο, ’μστερνταμ, Βερολίνο, Κοπεγχάγη, Βαρκελώνη...) το ποδήλατο όχι μόνο επιτρέπεται στα ΜΜΜ αλλά και απολαμβάνει προνομιακή μεταχείριση.
Η μη ικανοποίηση ενός τόσο λογικού αιτήματος δεν άπτεται τεχνικών ζητημάτων αλλά πολιτικών αποφάσεων. H απρόσωπη και αποστειρωτική λογική που προωθείται στους σταθμούς των ΜΜΜ ξεπερνάει κατά πολύ την αυτονόητη ανάγκη για καθαριότητα. Αποκλείει ουσιαστικά κάθε ανθρώπινη ατέλεια, απαγορεύοντας την κατανάλωση φαγητών και ποτών ή κάθε άλλη δραστηριότητα που θα �λέρωνε� την κυριλέ αισθητική τους. Μέσα σε ένα γενικότερο πνεύμα εξωραϊσμού τα ποδήλατα εκτοπίζονται από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Για εμάς, το ίχνος μιας ροδιάς στο δάπεδο δεν είναι βρωμιά. Αντιπροσωπεύει την ελάχιστη παρενέργεια ενός μεταφορικού μέσου που δε λερώνει, δε ρυπαίνει, δε θορυβεί και που κινείται ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα και ρυπαίνοντα αυτοκίνητα αποτελώντας την πλέον βιώσιμη λύση στα προβλήματα της Αθήνας.
Η απαγόρευση της μεταφοράς ποδηλάτων στα ΜΜΜ συνιστά μια εξόφθαλμη αντίφαση ανάμεσα σε εξαγγελίες, ρητορείες, φιέστες (βλ. 22 Σεπτέμβρη-μέρα χωρίς αυτοκίνητα) και πραγματικότητα.Είναι τραγικό να διεκδικεί κανείς το αυτονόητο.
ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΤΩΡΑ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ΣΤΑ ΤΡΑΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ
Π Ο Δ Η Λ Α Τ Ο Δ Ρ Ο Μ Ι Α
Σάββατο 15 Οκτώβρη 12:00
Πεδίον του ’ρεως (’γαλμα Αθηνάς) 'Οπως γνωρίζεται στην Ελλάδα μεταφορά ποδηλάτων προβλέπεται μόνο στον προαστιακό και όχι στο μετρό σε αντίθεση με τα υπόλοιπα κράτη της Ευρώπης.
Από οτι φαίνεται θα μαζευτεί λαός αρκετός, καλό θα είναι όποιος θέλει να συμμετάσχει σε μια διαμαρτυρία διαφορετική από τις υπόλοιπες να πάρει το ποδήλατό του, το κράνος του και να έρθει.
Πληροφορίες με πμ!
-
Είναι όντως ένα πρόβλημα, αν και στην Ελλάδα (στην Αθήνα δηλαδή) δεν υπάρχουν τόοοοσα πολλά ποδήλατα για να υπάρξει πρόβλημα στους επιβάτες.
Στην Ευρώπη όμως απαγορεύονται παντού. Προσωπικά δεν ξέρω καμμία πόλη της Δ.Ευρώπης με μετρό να επιτρέπονται (αν κάποιος ξέρει ας το γράψει). Εκεί τα ποδήλατα είναι πολλά και μπλοκάρουν τους συρμούς για τους επιβάτες. Υπάρχει και η εκδοχή της επικινδυνότητας για τραυματισμούς. -
Σουηδία, Βρυξέλλες.
(Παρόλο που η Σουηδία ειναι μια απέραντη φλαταδούρα)Δεν θυμαμαι άλλες. Μεταφορά στο τελευταίο βαγόνι...
Αν υπήρχε το κίνητρο της μεταφοράς του ποδηλάτου μέσα στο μετρο, τις διαφορες δουλειές (που δεν απαιτουν ενδυμασια κατάλληλη κτλ) θα τις έκανα με το ποδήλατο...Παντως απο τοτε που ξεκινησα να ανεβαινω σε κοντινα βουνά της Αθήνας, έπαθα πλάκα από τον αριθμό των ποδηλάτων που κυκλοφορούν...
Δε βλέπω το λόγο γιατί να υστερούμε και σε αυτόν τον τομέα.
-
Δεν χωραει να παρει και ποδηλατα.Οχι οτι ειναι κακη ιδεα,αλλα τρωνε πολυ χωρο,για να μην αναφερω τι θα γινεται στις κυλιόμενες σκάλες...
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δεν χωραει να παρει και ποδηλατα.Οχι οτι ειναι κακη ιδεα,αλλα τρωνε πολυ χωρο,για να μην αναφερω τι θα γινεται στις κυλιόμενες σκάλες...Για ολα υπαρχει λυση. Σε αλλες ευρωπαικες πολεις εχουν προσαρμοσει σχαρες στο μπροστινο τμημα του μπροστινου βαγονιου τύπου πόρτας. Πας παραλληλα στο 1ο βαγόνι πατας το κουμπί, ανοίγει μια 'σχαρα' βαζεις το ποδηλατο, ξαναπατας το κουμπι και κλεινει και το ποδήλατο αποθηκευεται μπροστα
στο βαγόνι κάθετα στον οδηγό. -
στα τρολευ και στα λεωφορεια που επιτρεπεται ξερετε τι γινεται?
δεν μπορειτε να φανταστείτε....μη σας τυχειεδω δεν εχει χώρο για τον κοσμο, για τα ποδηλατα θα εχει?
-
Δεν ηξερα οτι επιτρεπεται σε λεωφορεια και τρολλευ. Παρολα αυτα μπορούν να προσαρμοστουν και εκει σχαρες ειδικες...
Παντως η διαμρτυρια θα γινει για να επιτραπουν τα ποδηλατα σε ωρες ΜΗ αιχμής.
-
Διαφωνώ
Έχω βάλει ποδήλατο στον ΗΣΑΠ μια φορά και τελευταία
Ένιωσα πραγματικά πολύ άσχημα όταν σκεφτόμουν πως θα ένιωθα εγώ στην θέση των άλλων
Κάνει σε όλους τη ζωή πιο δύσκολη με ελάχιστο όφελος για πολύ λίγους συγκριτικά -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Διαφωνώ
Έχω βάλει ποδήλατο στον ΗΣΑΠ μια φορά και τελευταία
Ένιωσα πραγματικά πολύ άσχημα όταν σκεφτόμουν πως θα ένιωθα εγώ στην θέση των άλλων
Κάνει σε όλους τη ζωή πιο δύσκολη με ελάχιστο όφελος για πολύ λίγους συγκριτικάΑπλά σκέψου πόσοι περισσότεροι θα το χρησιμοποιούσαν αν υπήρχε η σωστή υποδομή!!!
-
αμα δεν υπαρχει υποδομη μονο προβλημα θα ναι...
-
στην αγγλία στα overground trains πολλοί μεταφέρουν ποδήλατα, αλλά στα τοπικά-προαστιακά τραίνα και όχι σ'αυτά που κάνουν μεγάλα ταξίδια. Για μετρό (underground) στο Λονδίνο δε νομίζω να έχω δει
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Δεν ηξερα οτι επιτρεπεται σε λεωφορεια και τρολλευ. Παρολα αυτα μπορούν να προσαρμοστουν και εκει σχαρες ειδικες...Παντως η διαμρτυρια θα γινει για να επιτραπουν τα ποδηλατα σε ωρες ΜΗ αιχμής.
δλδ πού να μπει σχάρα στο λεωφορείο???
Το μετρό καλό είναι που κρατιέται στην εντέλεια, μιας και αν αρχίσει ο οποιοσδήποτε κατήφορος εύκολα μπορεί να καταλήξει σαν τον ηλεκτρικό του παρελθόντος.
Ούτως ή άλλως με το μετρό συνήθως πηγαίνεις κέντρο. Πάρε το ποδήλατο έως το σταθμό και στο κέντρο κυκλοφορείς με τα πόδια.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Δεν ηξερα οτι επιτρεπεται σε λεωφορεια και τρολλευ. Παρολα αυτα μπορούν να προσαρμοστουν και εκει σχαρες ειδικες...
Παντως η διαμρτυρια θα γινει για να επιτραπουν τα ποδηλατα σε ωρες ΜΗ αιχμής.
δλδ πού να μπει σχάρα στο λεωφορείο???
Το μετρό καλό είναι που κρατιέται στην εντέλεια, μιας και αν αρχίσει ο οποιοσδήποτε κατήφορος εύκολα μπορεί να καταλήξει σαν τον ηλεκτρικό του παρελθόντος.
Ούτως ή άλλως με το μετρό συνήθως πηγαίνεις κέντρο. Πάρε το ποδήλατο έως το σταθμό και στο κέντρο κυκλοφορείς με τα πόδια.
Στο πίσω μέρος πολύ εύκολα.
-
Στο μετρό του Λονδίνου επιτρέπεται σε αρκετές γραμμές (όχι σε όλες) νομίζω μόνο εκτός ωρών αιχμής και μάλλον μόνο σε ανοιχτούς σταθμούς και όχι υπόγειους.
Είμαι υπέρ αλλά με τους ίδιους περιορισμούς καθώς σε ώρα αιχμής να προσπαθείς να μπεις βγεις και να είναι κι ένα ποδήλατο στη μέση.... φοβάσαι και μη σε λερώσει η αλυσίδα και βέβαια και για τον ποδηλάτη δεν είναι εύκολη η είσοδος έξοδος....
Αντίστοιχα είμαι υπέρ της προώθησης φτηνής μετακίνησης για τους γέρους αλλά μόνο εκτός ωρών αιχμής. Στη Σουηδία πριμοδοτούνται πολύ (ίσως και να είναι δωρεάν) όσοι έχουν καροτσάκι με μωρό με αποτέλεσμα ακόμα και με μείον 15 τα μωρά να βγαίνουν τη βόλτα τους και όχι να τα φασκιώνουν μην πάθουν τίποτα από τον φρέσκο αέρα..... -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Δεν ηξερα οτι επιτρεπεται σε λεωφορεια και τρολλευ. Παρολα αυτα μπορούν να προσαρμοστουν και εκει σχαρες ειδικες...
Παντως η διαμρτυρια θα γινει για να επιτραπουν τα ποδηλατα σε ωρες ΜΗ αιχμής.
δλδ πού να μπει σχάρα στο λεωφορείο???
Το μετρό καλό είναι που κρατιέται στην εντέλεια, μιας και αν αρχίσει ο οποιοσδήποτε κατήφορος εύκολα μπορεί να καταλήξει σαν τον ηλεκτρικό του παρελθόντος.
Ούτως ή άλλως με το μετρό συνήθως πηγαίνεις κέντρο. Πάρε το ποδήλατο έως το σταθμό και στο κέντρο κυκλοφορείς με τα πόδια.
Στο πίσω μέρος πολύ εύκολα.
στο ξαναλέω, επειδη χρησιμοποιω καθημερινα λεωφορειο και τρολευ επειδη δουλευω στο κεντρο, τα λεωφορεια και τα τρολευ εχουν τόσο κόσμο που δεν χωράμε!!! Και δεν μιλαω απαραιτητα για ωρες αιχμης, σχεδον κάθε φορά, ειμαστε στιβαγμενοι σαν τα ζωα. Δεν νομιζω οτι ειναι εφικτο να κόψουν χωρο απο θεσεις επιβατων για να βάλουν σχαρες για ποδηλατα.
-
Ουφ, στο εξωτερικό πίσω μέρος!!!!
-
καλά να θέλουμε κάτι αλλά να κοιτάμε πόσο εφικτό είναι και με ποιο κόστος...
Δηλαδή θα σταματάει το λεωφορείο και θα περιμένει εσένα να κατεβάσεις-ανεβάσεις το ποδήλατό σου στο πίσω-έξω μέρος?
και ο οδηγός που θα ξέρει οτι έχεις εσύ ποδήλατο όταν κατεβαίνεις, και που θα ξέρει οτι το κατέβασες,
και αν είναι δύο ποδήλατα και εσύ κατεβαίνεις πρώτος και ο 'έξω ποδήλατο' μετά απο εσένα?
και άμα στην στάση σου το κλέψουν?
απάντησε μου ρεαλιστικά σε αυτά και βλέπουμε -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
καλά να θέλουμε κάτι αλλά να κοιτάμε πόσο εφικτό είναι και με ποιο κόστος...
Δηλαδή θα σταματάει το λεωφορείο και θα περιμένει εσένα να κατεβάσεις-ανεβάσεις το ποδήλατό σου στο πίσω-έξω μέρος?
και ο οδηγός που θα ξέρει οτι έχεις εσύ ποδήλατο όταν κατεβαίνεις, και που θα ξέρει οτι το κατέβασες,
και αν είναι δύο ποδήλατα και εσύ κατεβαίνεις πρώτος και ο 'έξω ποδήλατο' μετά απο εσένα?
και άμα στην στάση σου το κλέψουν?
απάντησε μου ρεαλιστικά σε αυτά και βλέπουμεΝα βαλουμε κοτσαδουρα στα τρολλευ και μια παγκαζιερα.......
Εδω δεν χωρουν οι ανθρωποι θα βαλλουμε και ποδηλατα.
Διαμαρτυρία για να επιτραπεί η μεταφορά ποδηλάτων στο Μετρό