-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
159 1,8 316i A4 1.6
159 2,0 1.9JTS 318i A4 2,0 C180 Kompressor
159 2.2JTS 320i A4 1.8Turbo C200 Kompressor X type 2.1V6
159 2.8JTS 325i A4 2.0TSI C280 3.0V6 X type 2.5LITRE
159 3.2JTS Q4 330xi A4 3.2FSI C350 4matic X type 3LITRE…Η GTA (αλήθεια, θα βγει?) να φανταστώ ότι θα χτυπήσει Μ3 και RS4 ή πάει κατευθείαν για Μ5 και RS6?
Κανε υπομονη μεχρι τελη του 2006 που θα γινει το ντεμπουτο του Multiair.
Δηλαδή οι αντίπαλοι εξαρτώνται από την ισχύ του κινητήρα?
Δεν υποννοησα πουθενα συγκριτικο ...ανεφερα το Multiair για να προσεγγισω την ημερομηνια παρουσιασης της 159 Gta(αυτο ρωτας στην παρενθεση) καθως υπαρχει το ενδεχομενο να συμπεσουν.Το ντεμπουτο του Multiair θα γινει τελη 2006 ή σεπτεμβριο/νοεμβριο του 2007.
-
Λάθος κατάλαβα τότε.. Η GTA που σκοπεύει? Στην M3 ή στην M5?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Λάθος κατάλαβα τότε.. Η GTA που σκοπεύει? Στην M3 ή στην M5?H GTA σαφώς θα στοχεύει στa Μ3, RS4.
Aπο εκεί και πέρα μπορεί να κόψει λίγο κοινό από RS6-M5 λόγω του ότι σε διαστάσεις τους βγήκε κάπως μεγαλούτσικη.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Λάθος κατάλαβα τότε.. Η GTA που σκοπεύει? Στην M3 ή στην M5?
H GTA σαφώς θα στοχεύει στa Μ3, RS4.
Aπο εκεί και πέρα μπορεί να κόψει λίγο κοινό από RS6-M5 λόγω του ότι σε διαστάσεις τους βγήκε κάπως μεγαλούτσικη.
Εκτός από διαστάσεις, θα είναι τόσο δυνατή για να κόψει από τα 'μεγάλα'?
-
Παιδια...χωρις παραξηγηση οι μονες εταιριες που μπορουν να παρουν πελατες απο BMW ///M ειναι porsche η ferrari.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Παιδια...χωρις παραξηγηση οι μονες εταιριες που μπορουν να παρουν πελατες απο BMW ///M ειναι porsche η ferrari.Δηλαδή το RS4 δεν κόβει πελάτες από την Μ?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Παιδια...χωρις παραξηγηση οι μονες εταιριες που μπορουν να παρουν πελατες απο BMW ///M ειναι porsche η ferrari.
Δηλαδή το RS4 δεν κόβει πελάτες από την Μ?
αν και όποτε βγει η GTA(γιατι ακόμα δεν είμαστε σίγουροι) και αν έχει 440 άλογα όπως μας ενημερώνει ο Sakiss τότε είναι πολύ κοντά στα 510 της Μ5!!
Και με τιμή 60-70 χιλιάρικα που προβλέπω θα είναι 40χιλ κάτω από την Μ5!
Η Αlfa Romeo έχει αρκετό heritage που το γνωρίζουνε τα κοινωνικά στρώματα που είναι παραδοσιακοί αγοραστές τέτοιων αυτοκινήτων.(Όχι οι νεόπλουτοι-περιστασιακοί)
Από κει και πέρα αν το αμάξι έχει τις τεχνολογίες που αναφέρει ο Σακισσ(Πισω-τετρακίνηση , ενεργητική τετραδιεύθυνση, κλπ) συν ιπποδύναμη πάνω από 400 άλογα συν μια πολύ καλή εμφάνιση γιατί να μην 'κλέψει' κοινό?
Τώρα οι Porsche-Ferrari ανήκουν σε άλλο Market Segment στο 'Luxury' και όχι στο 'Premium'
Άρα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Παιδια...χωρις παραξηγηση οι μονες εταιριες που μπορουν να παρουν πελατες απο BMW ///M ειναι porsche η ferrari.
Δηλαδή το RS4 δεν κόβει πελάτες από την Μ?
αν και όποτε βγει η GTA(γιατι ακόμα δεν είμαστε σίγουροι) και αν έχει 440 άλογα όπως μας ενημερώνει ο Sakiss τότε είναι πολύ κοντά στα 510 της Μ5!!
Και με τιμή 60-70 χιλιάρικα που προβλέπω θα είναι 40χιλ κάτω από την Μ5!
Είναι όμως πιο κοντά στα 420 του RS4 και τα 400τόσα που εικάζω ότι θα βγει η V8 M3..
Άμα κοστίζει ~ 70Κ, δεν θα είναι ριγμένη συγκριτικά με την Μ και το RS (για τα μικρά μιλάω) που κοστίζουν ~ 100Κ?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Λάθος κατάλαβα τότε.. Η GTA που σκοπεύει? Στην M3 ή στην M5?
H GTA σαφώς θα στοχεύει στa Μ3, RS4.
Aπο εκεί και πέρα μπορεί να κόψει λίγο κοινό από RS6-M5 λόγω του ότι σε διαστάσεις τους βγήκε κάπως μεγαλούτσικη.
Εκτός από διαστάσεις, θα είναι τόσο δυνατή για να κόψει από τα 'μεγάλα'?
159 GTA vs M3 vs Rs4
159/Brera Gta
-4WS(4 wheels steering in active way)-Ενεργητικη τετραδιευθυνση 2ης γενιας.
-ARC anti roll control-μεταβαλει την ακαμψια στην μπροστινη μπαρα, βελτοιωνει την ενεργητικη ασφαλεια και εξαφανιζει τις κλισεις στις στροφες.
-Airmod active suspension(skyhook II)
-Κεραμικα φρενα CCM Brembo με 8πιστονες δαγκανες απο τιτανιο.
-19R,option 20R
-Πιο ελαφρυ αμαξωμα(Alleggerita),χαρη στην χρηση αλουμινιου-ανθρακονηματων σε αμαξωμα-chassis.
-Αλουμινενιος V8 4.2/4.3lt Ferrari Maserati με μολις 183kgr βαρος.
-Multiair 400hp-->440hp
-Carbon fibre/light weight metal interior materialshttp://www.italiaspeed.com/2005/cars/al ... a/101.html
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Παιδια...χωρις παραξηγηση οι μονες εταιριες που μπορουν να παρουν πελατες απο BMW ///M ειναι porsche η ferrari.
Δηλαδή το RS4 δεν κόβει πελάτες από την Μ?
Σαφώς και κόβει
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Τώρα οι Porsche-Ferrari ανήκουν σε άλλο Market Segment στο 'Luxury' και όχι στο 'Premium'
Και εγώ που νόμιζα οτι κατασκευάζουν σπορ αυτοκίνητα
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τώρα οι Porsche-Ferrari ανήκουν σε άλλο Market Segment στο 'Luxury' και όχι στο 'Premium'
Και εγώ που νόμιζα οτι κατασκευάζουν σπορ αυτοκίνητα
Το Luxury μαρκετ segment απότελείται από:
LuxuryFerrari
Maserati
Rolls Royce
Bentley
Bugatti
Aston Martin
Lamborghini
Maybach
Porsche -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Το Luxury μαρκετ segment απότελείται από:
LuxuryFerrari
Maserati
Rolls Royce
Bentley
Bugatti
Aston Martin
Lamborghini
Maybach
Porscheκάνεις κακές παρέες!
-
Ρε παιδια.τη σχεση εχει μια ferrari με μια maybach????
Kριμα να τα βαζουμε στην ιδια κατηγορια..... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Παιδια...χωρις παραξηγηση οι μονες εταιριες που μπορουν να παρουν πελατες απο BMW ///M ειναι porsche η ferrari.
Δηλαδή το RS4 δεν κόβει πελάτες από την Μ?
Σαφώς και κόβει
Κατα την γνωμη μου ειναι εντελως διαφορετικο κοινο(εξαιρουντε τα fashion victims.. ).
Αυτος που θελει rs η s...δεν προκειται να παρει ///M.....οπως και το αντιθετο! -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Παιδια...χωρις παραξηγηση οι μονες εταιριες που μπορουν να παρουν πελατες απο BMW ///M ειναι porsche η ferrari.
Δηλαδή το RS4 δεν κόβει πελάτες από την Μ?
Σαφώς και κόβει
Κατα την γνωμη μου ειναι εντελως διαφορετικο κοινο(εξαιρουντε τα fashion victims.. ).
Αυτος που θελει rs η s...δεν προκειται να παρει ///M.....οπως και το αντιθετο!Γιατί το λες αυτό? Τι παραπάνω σου προσφέρει η Μ που δεν το προσφέρει το RS και αντίστροφα?
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Το Luxury μαρκετ segment απότελείται από:
LuxuryFerrari
Maserati
Rolls Royce
Bentley
Bugatti
Aston Martin
Lamborghini
Maybach
PorscheΑυτές το ξέρουν άραγε? Δηλαδή μια Mercedes SL65AMG δεν είναι luxury enough με βάση τα λεγόμενα σου ούτε μια SLR McLaren. Ούτε ένα Range Rover.
Ενδιαφέρον... Αλήθεια αυτά τα segments από που προέρχονται? -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το Luxury μαρκετ segment απότελείται από:
LuxuryFerrari
Maserati
Rolls Royce
Bentley
Bugatti
Aston Martin
Lamborghini
Maybach
PorscheΑυτές το ξέρουν άραγε? Δηλαδή μια Mercedes SL65AMG δεν είναι luxury enough με βάση τα λεγόμενα σου ούτε μια SLR McLaren. Ούτε ένα Range Rover.
Ενδιαφέρον... Αλήθεια αυτά τα segments από που προέρχονται?Φίλε μου δεν υπάρχουν στεγανά. πχ η BMW στα χαμηλά της 20-30000
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Λάθος κατάλαβα τότε.. Η GTA που σκοπεύει? Στην M3 ή στην M5?
H GTA σαφώς θα στοχεύει στa Μ3, RS4.
Aπο εκεί και πέρα μπορεί να κόψει λίγο κοινό από RS6-M5 λόγω του ότι σε διαστάσεις τους βγήκε κάπως μεγαλούτσικη.
Εκτός από διαστάσεις, θα είναι τόσο δυνατή για να κόψει από τα 'μεγάλα'?
Όχι, δεν νομίζω να είναι τόσο δυνατή όσο η Μ5.
Ούτε τόσο ακριβή όμως!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Λάθος κατάλαβα τότε.. Η GTA που σκοπεύει? Στην M3 ή στην M5?
H GTA σαφώς θα στοχεύει στa Μ3, RS4.
Aπο εκεί και πέρα μπορεί να κόψει λίγο κοινό από RS6-M5 λόγω του ότι σε διαστάσεις τους βγήκε κάπως μεγαλούτσικη.
Εκτός από διαστάσεις, θα είναι τόσο δυνατή για να κόψει από τα 'μεγάλα'?
Όχι, δεν νομίζω να είναι τόσο δυνατή όσο η Μ5.
Ούτε τόσο ακριβή όμως!
Και κατά την προσωπική μου εκτίμηση, όχι και τόσο καλή..
Alfa Romeo 159 & 159TBi