Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θητεία? Ωχωχωχ...
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Θητεία? Ωχωχωχ...
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 73
    • 74
    • 19 / 74
    Αντίλογος
    161
    1461
    10787
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Ο χρήστης medos έγραψε:
      Υπηρετησα αεροπορια στην 112ΠΜ (ελευσινα)

      Ειχαμε εναν οδηγο που μας πηγαινε στις σκοπιες που οδηγουσε σαν μανιακος. Μιλαμε πηγαινε γαμ****ας (καρφωτες ολες οι ταχυτητες εκτος πρωτης). Εβαζα ποδι κοντρα στο μπροστινο καθισμα για να μην φυγω. Πνατως μεγαλη πικρα οι οδηγοι αλλαγης φρουρας. Καθε 3 ωρες απρεπε να ξυπνανε και να οδηγουν τα δολοφονικα σταγιερ.

      Ο συγκεκριμενος οδηγος εφαγε 20φ απο τον υποδικα μια νυχτα και απο τοτε ηρεμησε.

      Όσοι όπως και εσύ κινδυνεύσατε από αυτό τον ηλίθιο τι κάνατε; Αφήνατε να σας μετακινεί σαν πρόβατα ή απλά σαν μελλοθάνατους για να μην γίνετε «ρουφιάνοι» στους καραβανάδες; Όσο για τους μονίμους που δεν τον είχαν πάρει χαμπάρι ή αν τον είχαν καταλάβει δεν έκαναν τίποτα τι να πω καλύτερα να πάνε σπίτι τους. Αν πρέπει να τον δει ο Υπδκτης ή ο Δκτης για να τον συνετίσει και μάλιστα με φυλακή όλο το σύστημα σερ αυτή την Μονάδα είχε αποτύχει και υπάρχουν σε συγκεκριμένους ανθρώπους ευθύνες. Το κακό είναι πως μόνο ο κακός οδηγός την πλήρωσε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        georgetabs last edited by

        Αξιωματικούς για πέταμα είναι αλήθεια δεν συνάντησα, πλην ενός ευθυνόφοβου ρεμαλιού (ΤΧΗΣ...). Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να έχω πολλά πάρε δώσε μαζί του και όλα καλά.

        Στα ΛΥΒ είχα έναν διοικητή που ήταν σκληρός, αλλά μάλλον καλό μου έκανε στο τέλος, ενώ έβγαζε (εν γνώσει του!!) ΤΡΕΛΛΟ γέλιο, που μας βοήθαγε να τα βγάλουμε πέρα! Τελικά ενώ δεν θα ήθελα να ξανατραβήξω το λούκι εκείνο, οι αναμνήσεις μου είναι πολύ καλές!!!

        Διοικητές γενικότερα είχα καταπληκτικούς ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ! Ναι, λύγιζαν λιγότερο ή περισσότερο μπροστά σε βύσματα, αλλά δε νομίζω να γίνεται και αλλιώς... Όμως ΠΟΤΕ δεν χάσαμε κάτι στοιχειώδες για χάρη ενός βύσματος κλπ...

        Από την άλλη υπαξιωματικούς είχα και άριστους, αλλά και χάλι μαύρο! Ειδικά ΕΠΥ/ΕΠΟΠ. Το μεγάλο τους πρόβλημα ήταν τα ατέλειωτα κόμπλεξ που κουβαλούσαν! Μεγάλο πρόβλημα και οι γυναίκες!! Είτε που θα ήταν καταπληκτικές (αλλά υπέρ το δέον ελαστικές) ή που θα ήταν για φάπες...

        Αξέχαστοι ΑΝΘΡΩΠΟΙ ο διοικητής μου στο 212ΤΕ (που άσχετο, αλλά χθες βράδυ στον ύπνο μου είδα πως ήταν με πολύ καλή μετάθεση στο πεντάγωνο!!! ), ο λγος μου στο ΛΥΤ στο 212 και ο διευθυντής μου στο γραφείο Α'Υ/ΓΕΣ. Πρώτα από όλα ΑΝΘΡΩΠΟΙ! Θα ήθελα να τους ξαναδώ κάποια στιγμή!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          batman last edited by

          Μιλώντας για καραβανάδες θα ήθελα να παραθέσω ένα πραγματικό γεγονός (ευτράπελο) που συνέβη κατά τη θητεία μου στα Καρδάμυλα Χίου (ΣΤΡ ΠΖ) εν έτει 1997. Να σημειώσω ότι δεν έχω τίποτα με το σύνολο των αξιωματικών απλά πιστεύω ότι η πλειονότητά τους διεκδικεί επάξια τον τίτλο του δημοσίου υπαλλήλου στη χειρότερή του έκφανση.
          Ως πολυβολητής και μάλιστα από τους καλούς της σειράς μου, συμμετέχω σε άσκηση αεράμυνας που αφορούσε την αντιαεροπορική άμυνα και φύλαξη του στρατοπέδου από αεροπορική προσβολή.
          Βρίσκομαι λοιπόν στο ειδικό οχύρωμα-πολυβολείο σε ένα ύψωμα μαζί με έναν συνάδελφο (βοηθό στοιχείου) και έναν λοχαγό (στοιχειάρχη). Από τον ασύρματο ενημερώνουν τον λοχαγό (ενώ το ακούμε και εμείς γιατί το racal ήταν στο δυνατό του, χεχε) ότι προσεγγίζει το στρατόπεδο 'εχθρικό' αεροσκάφος από βορειοανατολικά. 'Γρήγορα', κάνει ο λοχαγός, 'γύρνα το πολυβόλο απο'κει' και μου δείχνει νοτιοδυτικά!!!
          Προς στιγμή μπερδεύομαι και τολμάω να πω 'μα, κύριε λοχαγέ, βορειοανατολικά είναι από την αντίθετη πλευρά!!!'.
          'Σκάσε βλάκα που θα μου πεις εσύ που είναι!!!', μου απαντά και εγώ υπακούω, το στρέφω προς την κατεύθυνση που μου υπέδειξε και περιμένω.
          Μετά από μερικά δευτερόλεπτα ακούγεται ένα φφφσσσσσσσσσσσ και το F16 περνά ακριβώς πίσω από την πλάτη μας!!!
          Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο γελοία ήταν η όλη φάση. Φυσικά δεν κρατήθηκα με το συνάδελφο και μας έκοψαν τα γέλια, ενώ ο λοχαγός ήταν κατακόκκινος από τα νεύρα και δεν έβγαλε μιλιά!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Καλά δεν του κάνατε στη γιορτή του δώρο μια πυξίδα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              archi last edited by

              Κατά τη διάρκεια της θητείας, ως έφεδρος, λες άπειρες φορές 'θα τους φέρω τον τριανταφυλλόπουλο' (όχι να υπηρετήσει, να τους κάνει ρόμπα). Αλλά με το απολυόχαρτο στα χέρια λές 'δεν πα να γ@μηθούνε, εγώ θα τους στρώσω?' Και μένει εκεί.
              Για να καταγγείλεις κάτι πρέπει να είσαι μέσα στα πράγματα= υπηρετείς και δεν το ρισκάρεις για κανα μέγα δέριο. Ως πολίτης λίγα μπορείς να κάνεις αφού πρόκειται για έναν στεγανό δημόσιο οργανισμό.
              Από την απλή θητεία μου διαπίστωσα αρκετές ατασταλίες, οι περισσότερες ωφελόντας οικονομικά τους υπεύθυνους. Οι υπόλοιπες απλά στ@ρχιδισμό.
              Το πρώτο είδος δεν μας απασχολεί εδώ. Για το δεύτερο να αναφέρω ότι ο λόχος μου είχε όρχο με 45 μεγάλα οχήματα (όχι τζιπ) από τα οποία τα 7 'σάλευαν'. Αν εξαιρέσουμε 1 (ένα σχετικά καινούριο ψυγείο merc) τα υπόλοιπα 6 σταγερ έβγαζαν κίνηση καθημερινά. Κίνηση >= 30 χιλιόμετρα σε πόλη/εθνική/φυλακιόδρομο. 5 μήνες μαζί τους είδα από κοντά τη συντήρηση εβδομαδιαία/τριμηνιαία στα chosen-one's. Την περιέγραψα πριν. Το παλαβό είναι ότι σε άσκηση βγάλαμε 30(!!!) από αυτά σταγερ, με το λοχαγό να μας σταυρολογάει, φυσικά ενήμερος για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Το κίνητρό του πάντως έδωσε το στίγμα 'Μην κάνετε καμιά μαλακία και τρακάρετε γιατί θα απολυθείτε μετά από εμένα'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alman310 last edited by

                Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                ..Για όσους φωνάζουν για τις άσχημες εμπειρίες τους θα μπορούσαν να βοηθήσουν πχ στέλνοντας μηνύματα στο ΓΕΕΘΑ ή στο εκάστοτε αρχηγείο αναφέροντας καταστάσεις επώνυμα...

                Ειλικρινά, πιστεύεις ότι θα αλλάξει κάτι? Υπάρχει περίπτωση να δώσει σημασία ο γραφειοκράτης αξιωματικός του αρχηγείου σε μια αναφορά απλού πολίτη? Μακάρι να είναι έτσι, αλλά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Ο χρήστης alman310 έγραψε:

                  ..Για όσους φωνάζουν για τις άσχημες εμπειρίες τους θα μπορούσαν να βοηθήσουν πχ στέλνοντας μηνύματα στο ΓΕΕΘΑ ή στο εκάστοτε αρχηγείο αναφέροντας καταστάσεις επώνυμα...

                  Ειλικρινά, πιστεύεις ότι θα αλλάξει κάτι? Υπάρχει περίπτωση να δώσει σημασία ο γραφειοκράτης αξιωματικός του αρχηγείου σε μια αναφορά απλού πολίτη? Μακάρι να είναι έτσι, αλλά...

                  Έτσι πίστεψαν πολλοί κατά καιρούς αλλά βρέθηκαν κακήν κακός στο σπίτι τους μια μέρα γιατί κάποιος ενδιαφέρθηκε και δεν είμαστε, στο καλό, όλοι για τα μπάζα!!!!
                  Τίποτα δεν αλλάζει αν δεν προσπαθήσει κάποιος να κάνει κάτι. Πολλά γίνονται και από μας όπου μπορούμε αλλά πολλά μπορούν να γίνουν και εκτός συρματοπλέγματος. Μην ξεχνάτε ότι ούτε εμάς μας άφησε αλώβητους η κομματική παρέμβαση βάζοντας συχνά στις τάξης μας ανθρώπους κάτω του μετρίου, κάτι που μακάρι κάποτε να σταματήσει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mad_n last edited by

                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                    Υπηρετησα αεροπορια στην 112ΠΜ (ελευσινα)

                    Ειχαμε εναν οδηγο που μας πηγαινε στις σκοπιες που οδηγουσε σαν μανιακος. Μιλαμε πηγαινε γαμ****ας (καρφωτες ολες οι ταχυτητες εκτος πρωτης). Εβαζα ποδι κοντρα στο μπροστινο καθισμα για να μην φυγω. Πνατως μεγαλη πικρα οι οδηγοι αλλαγης φρουρας. Καθε 3 ωρες απρεπε να ξυπνανε και να οδηγουν τα δολοφονικα σταγιερ.

                    Ο συγκεκριμενος οδηγος εφαγε 20φ απο τον υποδικα μια νυχτα και απο τοτε ηρεμησε.

                    Όσοι όπως και εσύ κινδυνεύσατε από αυτό τον ηλίθιο τι κάνατε; Αφήνατε να σας μετακινεί σαν πρόβατα ή απλά σαν μελλοθάνατους για να μην γίνετε «ρουφιάνοι» στους καραβανάδες; Όσο για τους μονίμους που δεν τον είχαν πάρει χαμπάρι ή αν τον είχαν καταλάβει δεν έκαναν τίποτα τι να πω καλύτερα να πάνε σπίτι τους. Αν πρέπει να τον δει ο Υπδκτης ή ο Δκτης για να τον συνετίσει και μάλιστα με φυλακή όλο το σύστημα σερ αυτή την Μονάδα είχε αποτύχει και υπάρχουν σε συγκεκριμένους ανθρώπους ευθύνες. Το κακό είναι πως μόνο ο κακός οδηγός την πλήρωσε.

                    Δυστυχώς πολλές φορές δεν έχουμε επιλογή
                    Τι εννοώ?
                    όταν ήμουν για εκπαίδευση/ειδικότητα στην Θεσσαλονίκη (θέρμη κ Μίκρα) στην Αεροπορία, είχα πετύχει ένα σκηνικό ήπιο όπου τα ελεεινά ελαστικά από το τζιπάκι (παρωδία G-Wagen) στην βροχή ακόμα κ με λίγα χλμ έκαναν το όχημα να φέρει τετ-α-κε σε μιά πλατειούλα με ελάχιστα χλμ κ χωρίς να φταίει ο οδηγός, οπότε τι να κάνεις? να διαμαρτυρηθείς για τα ελαστικά?
                    Το δεύτερο βέβαια ήταν τραγικό, αφού αργά το βράδυ υπεράριθμοί κ πάλι σε G (το γρήγορο όμως G270D) ο οδηγός έβαλε στοίχημα με τον εαυτό του ότι θα προλάβει να περάσει πριν απογειωθεί το αεροπλάνο κ πρόλαβε! αλλά ευτυχώς που ήταν ελικοφόρο κ έτσι ο αέρας 'απλά' μας έβγαλε στα χωράφια με αποτέλεσμα αρκετά όπλα να φύγουν από τα χέρια μας, κάποιοι να χτυπήσουν λίγο κ κάποιες γεμιστήρες να καταλήξουν έξω από το τζιπάκι κ να βρισκόμαστε με φακό να μαζεύουμε ...σφαίρες!
                    κ Που αναφέρθηκε από κάποιον τι έγινε? του χάιδεψε λίγο πιο άγαρμπα τα αυτιά ο υπεύθυνος (δεν θυμάμαι κ τον βαθμό του), κ όταν είσαι νέος (50 ημερών φαντάρος) τι να κάνεις???

                    Τα ίδια κ στην μονάδα όπου ήταν πρώην ανεπιθύμητων κ ήμουν στην φουρνιά που πήγαμε για να 'φτιάξει'
                    ο ένας οδηγός χειρότερος από τον άλλον με τρελές καμπάνες (εκτός από 2-3 που έκαναν εξωτερικά δρομολόγια) κ όταν βλέπεις τον άλλον να είναι 25 μήνα κ να 'χρωστάει' άλλους 10 κ να μαζεύονται κ άλλοι τι θα κάνεις?
                    Έτσι ένα βράδυ σε ένα 'S'άκι πριν την πύλη που αρέσκονταν οι μάγκες να το βάζουν με τα πλάγια, το G είχε άλλη γνώμη κ αντί να περάσουμε μέσα από την πύλη σταματήσαμε στο τσιμεντένιο τοιχίο.....

                    Κ αν μάθαινες την ιστορία του καθενός κατανοείς απόλυτα το τι σε παίρνει να κάνεις!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Τί μού θυμήσατε τώρα!!!

                      Οποτε φύλλαγα σκοπιά στόν όρχο τής Ιλης μου,πάντα τσεκάριζα όλα τα σταθμευμένα οχήματα.
                      Κάποια στιγμή,ανοίγωντας ένα Μ-38 να τσεκάρω τόν κινητήρα,διαπιστώνω ότι στά λάδια του υπήρχε νερό,οπότε καί μετά τό αναφέρω στόν ουλαμαγό,μπάς καί σταλθεί τό έρμο να αλλαχτεί καμιά φλάντζα κεφαλής στόν ουλαμό συντήρησης.
                      Τό αποτέλεσμα ήταν να....καταστραφεί ο κινητήρας,μιάς καί δέν προχώρησε τό θέμα.
                      Πάει άχρηστο τό τζιπάκι.

                      καί ακόμα χειρότερα,ο ουλαμαγός σκεφτώτανε να τό χρεώσει στόν 'σκοπό πού τό ανακάλυψε'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Δεν ξέρω αν τα άλλα σώματα εφαρμόζουν τα ίδια με μας αλλά σε κάθε Μονάδα υπάρχει ανεξάρτητο γραφείο (ΓΑΠΕ) που ασχολείται αποκλειστικά με την ασφάλεια των εργαζομένων κατά την εργασία αλλά και σε όλες τις εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα. Επίσης υπάρχει ειδική αντίστοιχη υπηρεσία στο αρχηγείο. Δεν λέω ότι λειτουργούν πάντα άψογα αλλά για καταγγελία ακόμα και ανώνυμη για επικίνδυνη κατάσταση θα κινούσε κάποια νήματα.

                        Στραβά υπάρχουν πολλά και είναι δύσκολο να διορθωθούν όλα αλλά πολλά επίσης μπορούμε να κάνουμε αν δείχνουμε την ελάχιστη φροντίδα.
                        Μπορώ να σου πω περίπτωση που οδηγός φρουράς μου παραπονέθηκε ότι το jeep είναι επικίνδυνο και σε έλεγχο που του έκανα είχε 15psi αέρα σε κάθε τροχό αντί 45. Από τύχη δεν τούμπαραν κουβαλώντας τέσσερις σκοπούς πίσω με πλήρες φορτίο και τον αλλαγής μπροστά! Αυτός για να κινήσει όμως το αμάξι έπρεπε να το έχει ελέγξει συνοδεία του Αξκου Κινήσεως και ενός τεχνικού. Κάτι που φυσικά δεν έγινε ποτέ. Το δελτίο κίνησης όμως είχε όλων τις υπογραφές. Αν ο καθένας δεν τιμάει το ψωμί που τρώει και υποθηκεύει με ψευδείς υπογραφές το μέλλον του αλλά και την ασφάλεια τόσων ανθρώπων εγώ τι μπορώ να πω. Ότι περνάει από το χέρι προσπαθώ να κάνω και νομίζω ότι πολλά καταφέρνουμε.
                        Ένα συνέχεια φωνάζω , εκπαίδευση ώστε να γίνονται όλα με τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια και κόπο καθώς και συνεχείς έλεγχος χωρίς υποχωρήσεις και χαλαρώματα. Δεν υπάρχει μέση οδός. Μιλάμε για τη ζωή όλων μας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mad_n last edited by

                          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                          Δεν ξέρω αν τα άλλα σώματα εφαρμόζουν τα ίδια με μας αλλά σε κάθε Μονάδα υπάρχει ανεξάρτητο γραφείο (ΓΑΠΕ) που ασχολείται αποκλειστικά με την ασφάλεια των εργαζομένων κατά την εργασία αλλά και σε όλες τις εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα. Επίσης υπάρχει ειδική αντίστοιχη υπηρεσία στο αρχηγείο. Δεν λέω ότι λειτουργούν πάντα άψογα αλλά για καταγγελία ακόμα και ανώνυμη για επικίνδυνη κατάσταση θα κινούσε κάποια νήματα.

                          Στραβά υπάρχουν πολλά και είναι δύσκολο να διορθωθούν όλα αλλά πολλά επίσης μπορούμε να κάνουμε αν δείχνουμε την ελάχιστη φροντίδα.
                          Μπορώ να σου πω περίπτωση που οδηγός φρουράς μου παραπονέθηκε ότι το jeep είναι επικίνδυνο και σε έλεγχο που του έκανα είχε 15psi αέρα σε κάθε τροχό αντί 45. Από τύχη δεν τούμπαραν κουβαλώντας τέσσερις σκοπούς πίσω με πλήρες φορτίο και τον αλλαγής μπροστά! Αυτός για να κινήσει όμως το αμάξι έπρεπε να το έχει ελέγξει συνοδεία του Αξκου Κινήσεως και ενός τεχνικού. Κάτι που φυσικά δεν έγινε ποτέ. Το δελτίο κίνησης όμως είχε όλων τις υπογραφές. Αν ο καθένας δεν τιμάει το ψωμί που τρώει και υποθηκεύει με ψευδείς υπογραφές το μέλλον του αλλά και την ασφάλεια τόσων ανθρώπων εγώ τι μπορώ να πω. Ότι περνάει από το χέρι προσπαθώ να κάνω και νομίζω ότι πολλά καταφέρνουμε.
                          Ένα συνέχεια φωνάζω , εκπαίδευση ώστε να γίνονται όλα με τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια και κόπο καθώς και συνεχείς έλεγχος χωρίς υποχωρήσεις και χαλαρώματα. Δεν υπάρχει μέση οδός. Μιλάμε για τη ζωή όλων μας.

                          respect! με κάλυψες απόλυτα !!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            alman310 last edited by

                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                            ...καί ακόμα χειρότερα,ο ουλαμαγός σκεφτώτανε να τό χρεώσει στόν 'σκοπό πού τό ανακάλυψε'

                            Κλασσική αθάνατη λογική του Ε.Σ.!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              archi last edited by

                              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                              Οποτε φύλλαγα σκοπιά στόν όρχο τής Ιλης μου,πάντα τσεκάριζα όλα τα σταθμευμένα οχήματα.
                              Κάποια στιγμή,ανοίγωντας ένα Μ-38 να τσεκάρω τόν κινητήρα

                                 υπόδειγμα σκοπανθρώπου, επέτρεψε μου να προσθέσω
                              

                              Πάλι καλά που δεν βγήκες αναφερόμενος επειδή δεν έβλεπες την έφοδο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • H
                                hunter last edited by

                                Ο χρήστης Archi έγραψε:

                                Οποτε φύλλαγα σκοπιά στόν όρχο τής Ιλης μου,πάντα τσεκάριζα όλα τα σταθμευμένα οχήματα.
                                Κάποια στιγμή,ανοίγωντας ένα Μ-38 να τσεκάρω τόν κινητήρα

                                  υπόδειγμα σκοπανθρώπου, επέτρεψε μου να προσθέσω
                                

                                Πάλι καλά που δεν βγήκες αναφερόμενος επειδή δεν έβλεπες την έφοδο

                                Φίλε Αρτσι,τούς κινητήρες καί τα οχήματα μπορούσα να τα ελέγχω μόνο στίς ημερήσιες σκοπιές,όπου δέν κυκλοφορούσανε εφοδεύοντες.
                                Ουδέποτε μού 'ξέφυγε' έφοδος/περίπολος κ.λ.π.,καί σέ αυτό συνεισέφερε καί η 'Χέλγκα' μου (Γερμανικός ποιμενικός-αχώριστη σύντροφός μου-ελπίζω κάποιος να τήν πρόσεχε μετά τήν απόλυσή μου)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  sirgus last edited by

                                  Να΄μαστε λοιπόν στην Σκύρο....
                                  και το τοπικό internet cafe

                                  Σε γενικές γραμμές καλά...

                                  Λίγες εντυπώσεις....

                                  1.Έγινε μαλακία και δεν με χρειάζονται (προς το παρών) ως μετεωρολόγο αλλά για γενικές αγκαροδουλειές και εκεί είναι το γερό ξενέρωμα....
                                  Σε πηγαίνουν σε μια μετάθεση και δεν χρειάζονται την ειδικότητα που έχεις...
                                  Τι ωραίο να έχεις σπουδάσει μετεο, να έχεις πάρει ειδικότητα μετεό, να κάνεις εκπαίδευση μετεό στην Π.Α για 1,5 μήνα και μετά στη Σκύρο να γίνεσαι οτιδήποτε εκτός από μετεό.

                                  2.Τρέλα να βλέπεις τα F-4 και Mirage 2000 σε απόσταση λίγων μέτρων.

                                  3.Αν και δεν το περίμενα (με βάση όσα είχα ακούσει) η Σκύρος μου αρέσει!...φαίνεται γραφικό μέρος και το καλοκαίρι νομίζω θα είναι καλα...

                                  4.Λίγα άτομα στην μονάδα (μόνο για καλοκαίρι έρχονται) οπότε καταλαβαίνεται τι γίνεται όταν σε μια μονάδα υπάρχουν λίγοι φαντάροι)

                                  5.Το Ami έφτασε μια χαρά μέχρι την Σκύρο αλλά τελικά δεν άξίζε...δεν πειράζει...next time με ΚΤΕΛ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    pavleouras last edited by

                                    Ο χρήστης SirGus έγραψε:

                                    Τι ωραίο να έχεις σπουδάσει μετεο, να έχεις πάρει ειδικότητα μετεό, να κάνεις εκπαίδευση μετεό στην Π.Α για 1,5 μήνα και μετά στη Σκύρο να γίνεσαι οτιδήποτε εκτός από μετεό.

                                    Μην αγχώνεσαι, και στην 111 ΠΜ (αγχίαλος) τα ίδια ήταν. Μετεό κάνουν μόνο οι μόνιμοι εκεί. Πάντως στην Σκύρο πριν από 4 μήνες που ήταν κάτι γνωστοί μου κάναν κανονικά μετεωρολογία

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης SirGus έγραψε:
                                      1.Έγινε μαλακία και δεν με χρειάζονται (προς το παρών) ως μετεωρολόγο .....

                                      ΜΕΥ το βύσμα......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jm000 last edited by

                                        Κολομονάδα το αεροδρομιο εκει περα! ταλαιπωρία η διαδρομή απο σκυρο στην Αθήνα, με τον σκυλοπνίχτη που εχουν για καράβι, όντως ΤΡΕΛΑ τα μιραζ και τα κορσαιρ που εβλεπα! (υπηρέτησα το 2000-2001) μετατέθηκα εκει πριν τα χριστούγεννα, επεσα πανω στην αλαγη του ΔΚΤΗ και για οσο καιρο εμεινα εκεί ειμασταν ολο αγκαρίες επιδή ειχαμε επισκέψεις απο αρχηγους γεα ψεα μεα υπουργους υφυπουργους προεδρους ΚΤΛ!!!, φρική ο καιρος με πολυ υγρασία και κρύο (τα γερμανικα στα καυσιμα και στα οικηματα με φαγανε) ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          markvag last edited by

                                          Καλημέρα σας!!!!

                                          Εδώ και 2 εβδομάδες φυλακάνθρωπος... Προβλέπεται να μείνω άλλες 2 τουλάχιστον... Τα θετικά; Αναπληρώνω ύπνο (10-12 ώρες την ημέρα ), οι αξιωματικοί (βασικά είναι μονάδα, με 3 φαντάρουε, οπότε η δική μας μονάδα στέλνει φρουρά) δεν πολυασχολούνται μαζί μας, έχουμε άπλετο ελεύθερο χρόνο... Το βασικότερο είναι ότι στη δική μου μονάδα έχουν φύγει πολλοί με άδειες απολύσεως (οπότε ούτε εκεί παίζει διανυκτέρευση) και συν τοις άλλοις, θα γίνει επιθεώρηση και έχουν ξεσκιστεί στις αγγαρείες και τις βλακείες... Δεν σταματάνε από το πρωί ως το βράδυ... Μιλάμε ότι είμαι απίστευτα κωλόφαρδος...

                                          Τα αρνητικά; Δεν έχω διανυκτέρευση, μόνο 2 εξόδους την εβδομάδα από το πρωί ως το βράδυ... Αλλά, who cares;;;

                                          Συμπέρασμα; Έχω αρχίσει τα βοντού να με ξεχάσουν εκεί πάνω για κανένα 3μηνο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            popol-ros last edited by

                                            εεεεε.........
                                            θα σε αναφερω.......
                                            και ιντερνετ στο στρατο ρε π......στη???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 19 / 74
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr