-
Ναι μπας και υπαρχει πιθανοτητα ενας κοινος οδηγος να μπορει να οδηγησει τετοιο αυτοκινητο τοσο κοντα στο οριο και να καταλαβει την διαφορα.
Άν εσύ δεν θέλεις το κάτι παραπάνω από το αυτοκίνητό σου δικό σου πρόβλημα.Άν πάλι εσύ θές εσύ να είναι γεμάτο 'άχρηστα' αντικείμενα για εμένα δική σου επιλογή και θεμιτή.Το να επιμένεις όμως τόσο πολύ δε το καταλαβαίνω...Τέλος συζήτησης!
-
To topic έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που ντρέπομαι για το επίπεδο της συζήτησης εως τώρα.
Και η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου άποψη ως purist(ομολογώ πως μου άρεσε ο όρος) είναι πως όταν ένα αυτοκίνητο έχει ώς πρωταρχικό σκοπό τις επιδόσεις, αγοράζεται και οδηγείται αναλόγως απο ανθρώπους που είναι διατεθημένοι να κάνουν κάποιους συμβιβασμούς. Με την λογική συνέχεια που έχετε επεδείξει έως τώρα λοιπόν εγώ βλέπω πως θεωρείτε την Elise παντελώς άχρηστο αυτοκίνητο. Που όμως δεν είναι και δεν μπορεί κανείς να πεί το αντίθετο.
Χαίρομαι που κατάφεραν και έκαναν το όνειρο ποιό προσιτό χαμηλώνοντας την τιμή του, αλλά θα προτιμούσα ένα full spec και ας το πλήρωνα παραπάνω. Πιστεύω πως το να μετριάζεις καταστάσεις είναι κακή τεχνική για να επιφέρεις ένα επιθυμητό αποτέλεσμα. -
καλα ρε μην βαρατε αν δεν θελετε ποτηροθηκες και ΑC μην τα βαλετε και οταν πινετε τον καφε η το ποτο σας μεσα στην κινηση βαλτε το (ποτο) οπου θελετε. Και αμα ειναι 45 βαθμους μεσα στην κινηση ιδρωστε οσο θελετε. Και ναι και εγω θα επερνα το EVO VII και το STi type C η RA αμα τα εκαναν εισαγωγη. Αλλα δεν τα κανουν και ετσι μιλαμε για οτι μπορω να παρω και οχι οτι θα ηθελα να παρω.
Και οχι δεν θεωρω την Elise αχρηστο αυτοκινητο.
Nikos
-
sorry,αλλά για τι σπορ αυτοκίνητα μιλάμε;;
απ' ότι θυμάμαι τα evo και sti είναι οχήματα που +roll bar και weight reduction τρέχουν σε ράλλυ και νομίζω αυτή ήταν η αφορμή κατασκευής τους.Εφ' όσων αυτό είναι το concept,προς τι όλη η γκρίνια με τις ανέσεις; Συμβιβασμός ή go home.Αφού δεν είναι καθημερινό αυτοκίνητο!
AC ok,λογικό.Ποτηροθήκες;; no no, φίλε Νίκο.Αμερικάνικης κουλτούρας η έμπνευση+αδιάφορο για τους περισσότερους feature.Η Ευρώπη δεν έχει άδειους δρόμους 500 μιλίων για 1 προορισμό ώστε να απολαμβάνει ο οδηγός ανέμελα τον καφέ του,ενώ υπάρχει το σπίτι για τον πρωινό καφέ.
φυσικά άστοχο το σχόλιο του Γαβριήλ.Άλλο κορυφαίο supercar $ 1.000.000 που οφείλει να τα έχει ΟΛΑ, και άλλο ένα evo,πολιτική έκδοση αυτοκινήτου wrc.
-
Όποιος είναι από Θεσ/νίκη ας περάσει μια βόλτα από Σαρακάκη. Έχει πρώτη μούρη στη βιτρίνα ένα κατακίτρινο EVO VII για μπανιστήρι και όνειρα.
-
Ο χρήστης babis έγραψε:
Όποιος είναι από Θεσ/νίκη ας περάσει μια βόλτα από Σαρακάκη. Έχει πρώτη μούρη στη βιτρίνα ένα κατακίτρινο EVO VII για μπανιστήρι και όνειρα.Ποτηροθήκες έχει;
-
Χαχαχα.Και ταμπέλα taxi να είχε πάλι είναι...άλλο πράγμα.Κοιτάμε το δέντρο εδω απ΄ότι βλέπω και χάνουμε το δάσος!!
-
Δεν ξερω για ποτηροθηκες αλλα εγω αποφασισα να παρω ενα απο αυτα:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1889
Νικος
-
Αυτά έβλεπα τώρα!!!Περιμένω να δω και το καινούριο Imp. το επόμενο δηλ μοντέλο το οποίο θα έχει design από πατριώτη μας!Πιστεύω πως θα σκίζει!!!
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Δεν ξερω για ποτηροθηκες αλλα εγω αποφασισα να παρω ενα απο αυτα:http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1889
Νικος
Με το καλό Νίκο...
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Περιμένω να δω και το καινούριο Imp. το επόμενο δηλ μοντέλο το οποίο θα έχει design από πατριώτη μας!Πιστεύω πως θα σκίζει!!!Μα και το τελευταίο και πέρα για πέρα επιτυχημένο (κατά τη γνώμη μου) facelift το είχε επιμεληθεί ο κύριος Ζαπατίνας. Καθαρίσαμε πάλι, παγκοσμίως...Αθάνατοι Ελληναράδες....
-
Alfa:Διόρθωσε ο άνθρωπος, δε δημιούργησε.Αυτό θέλω να πώ.Έχω μεγάλη περιέργεια να δώ σχέδιό του σε Imp. από λευκό χαρτί.
Mitsubishi Lancer EVO VIII...